Asst. Prof. MEHMET TATOĞLU
Home page
Education
Research Areas
Academic and Administrative Experience
Publications & Works
Project & Patent & Design
Scientific & Professional Activities
Achievements & Reputation
Announcements & Documents
Contact
Download CV
Türkçe
English
Recep Tayyip Erdoğan University
Research Information System
Türkçe
Research Information System
Türkçe
Publications & Works
Publication Network
Articles Published in Other Journals
Marka Şehirler Üzerine Bir Çalışma, Çay ve Rize İli Örneği
Tatoğlu M.
ISPEC Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
, vol.8, no.1, pp.73-83, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
COMMUNICATION STRATEGIES CONDUCTED IN BUILDING A GLOBAL BRAND CAYKUR AND LIPTON EXAMPLE
Tatoğlu M.
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies ISSN: 2757-5519
, no.13, pp.1-20, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
A Study On The Investıgatıon Of Communıcatıon Tools Used In Franchising System Developed Wıth Brand Concept In Global Market
TATOĞLU M.
Atlas Internatıonal Refereed Journal On Socıal Scıences
, vol.5-24, no.5, pp.873-880, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Seasonal Agrıculture ın Tea Sector and Communıcatıon Problems of Georgia Natıonal Persons
TATOĞLU M.
International Socıal Scıences Studıes Journal
, vol.5-36, no.5, pp.2942-2946, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
An Investıgatıon On Marketing Wıth Postmodernızm In The Global Market
TATOĞLU M.
Idea Studıes Journal
, vol.5-11, no.5, pp.129-134, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Türkiye' de çay tüketim alışkanlıkları ve kültürler üzerine bir inceleme
Tatoğlu M.
Uluslararası Karadeniz Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi 2 Ekim 2022 RİZE, Rize, Turkey, 29 September - 02 October 2022, pp.1226-1237, (Full Text)
Türkiye' de çay tarımının başlangıcında yürütülen halkla ilişkiler faaliyetleri üzerine bir inceleme
Tatoğlu M.
11.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi.19-20 Ağustos 2022, ERZURUM, Erzurum, Turkey, 19 - 20 August 2022, pp.18-26, (Full Text)
Dünyada çay üretimi, pazarlaması ve Türkiye istatistikleri üzerine bir inceleme
TATOĞLU M.
4.Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Ankara, Turkey, pp.27, (Full Text)
İletişim açısından meslekyüksekokulları ve sınavsız geçiş sisteminin değerlendirilmesi
TATOĞLU M.
I.Ulusal Şişli Sempozyumu, İstanbul, Turkey, vol.1, pp.269, (Full Text)
Reklamların marka imajına katkısı ve Çaykur örneği
TATOĞLU M.
Al-Farabi 4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Turkey, pp.1043, (Full Text)
Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği
TATOĞLU M.
1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı, İzmir, Turkey, pp.403, (Full Text)
Investıgatıon Of Corporate Socıal Resposıbılıty Practıces Of Global Brands For The Protectıon Of Educatıon, Health And Envıronment, Unılever Case
TATOĞLU M.
IV.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Erzurum, Turkey, pp.1361, (Full Text)
İletişim Araçlarının Bartın İli turizm sektörüne katkısı
TATOĞLU M.
,
VANLI H.
1. Bartın sektörel Kalkınma Sempozyumu, Bartın, Turkey, vol.22, no.5, pp.276, (Full Text)
İletişim araçlarından sosyal medya kullanımı ve küresel markaların uygulamaları üzerine bir inceleme
TATOĞLU M.
2.Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Turkey, pp.721, (Full Text)
Books
A review of advertising and public relations in brand communication
Tatoğlu M.
in: Current Studies in Communication 1, Prof.Dr. Mihalis (Michael) KUYUCU,Doç.Dr. Hasan Çiftçi, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.283-297, 2023
ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
Tatoğlu M.
in: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör: , Prof. Dr. Sinan Sönmez, Editor, Duvar Yayınları, İzmir, pp.501-522, 2022
COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ
Tatoğlu M.
in: COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ, Kürşat KARIŞMAZ, Editor, İksad Yayınevi, Ankara, pp.91-111, 2020
Metrics
More metrics
Publication
17
Citation (TrDizin)
1
H-Index (TrDizin)
1
Citation (Sum Other)
1
UN Sustainable Development Goals