Dr. Öğr. Üyesi MEHMET TATOĞLU
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
COMMUNICATION STRATEGIES CONDUCTED IN BUILDING A GLOBAL BRAND CAYKUR AND LIPTON EXAMPLE
Tatoğlu M.
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies ISSN: 2757-5519
, sa.13, ss.1-20, 2021 (Hakemli Dergi)
A Study On The Investıgatıon Of Communıcatıon Tools Used In Franchising System Developed Wıth Brand Concept In Global Market
TATOĞLU M.
Atlas Internatıonal Refereed Journal On Socıal Scıences
, cilt.5-24, sa.5, ss.873-880, 2019 (Hakemli Dergi)
Seasonal Agrıculture ın Tea Sector and Communıcatıon Problems of Georgia Natıonal Persons
TATOĞLU M.
International Socıal Scıences Studıes Journal
, cilt.5-36, sa.5, ss.2942-2946, 2019 (Hakemli Dergi)
An Investıgatıon On Marketing Wıth Postmodernızm In The Global Market
TATOĞLU M.
Idea Studıes Journal
, cilt.5-11, sa.5, ss.129-134, 2019 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye' de çay tüketim alışkanlıkları ve kültürler üzerine bir inceleme
Tatoğlu M.
Uluslararası Karadeniz Modern Bilimsel Araştırmalar Kongresi 2 Ekim 2022 RİZE, Rize, Türkiye, 29 Eylül - 02 Ekim 2022, ss.1226-1237
Türkiye' de çay tarımının başlangıcında yürütülen halkla ilişkiler faaliyetleri üzerine bir inceleme
Tatoğlu M.
11.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi.19-20 Ağustos 2022, ERZURUM, Erzurum, Türkiye, 19 - 20 Ağustos 2022, ss.18-26
Dünyada çay üretimi, pazarlaması ve Türkiye istatistikleri üzerine bir inceleme
TATOĞLU M.
4.Uluslararası Sosyoloji ve Ekonomi Kongresi, Ankara, Türkiye, ss.27
İletişim açısından meslekyüksekokulları ve sınavsız geçiş sisteminin değerlendirilmesi
TATOĞLU M.
I.Ulusal Şişli Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, cilt.1, ss.269
Reklamların marka imajına katkısı ve Çaykur örneği
TATOĞLU M.
Al-Farabi 4.Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, ss.1043
Küresel ve yerel markanın tüketici gözündeki algısı üzerine bir inceleme, Lipton ve Çaykur örneği
TATOĞLU M.
1:Uluslararası kültürel Bilişim ve İletişim Medya Çalışmaları Konferansı, İzmir, Türkiye, ss.403
Investıgatıon Of Corporate Socıal Resposıbılıty Practıces Of Global Brands For The Protectıon Of Educatıon, Health And Envıronment, Unılever Case
TATOĞLU M.
IV.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, Erzurum, Türkiye, ss.1361
İletişim Araçlarının Bartın İli turizm sektörüne katkısı
TATOĞLU M.
,
VANLI H.
1. Bartın sektörel Kalkınma Sempozyumu, Bartın, Türkiye, cilt.22, sa.5, ss.276
İletişim araçlarından sosyal medya kullanımı ve küresel markaların uygulamaları üzerine bir inceleme
TATOĞLU M.
2.Uluslararası 19 Mayıs Yenilikçi Bilimsel Yaklaşımlar Kongresi, Samsun, Türkiye, ss.721
Kitap & Kitap Bölümleri
Marka iletişiminde reklam ve halkla ilişkiler üzerine bir inceleme
Tatoğlu M.
İletişimde Güncel Çalışmalar 1, Prof.Dr. Mihalis (Michael) KUYUCU,Doç.Dr. Hasan Çiftçi, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.283-297, 2023
ÇAY SEKTÖRÜNDE MARKALARIN INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İÇERİK ANALİZİ
Tatoğlu M.
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler IV Editör: , Prof. Dr. Sinan Sönmez, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.501-522, 2022
COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ
Tatoğlu M.
COVID-19 SÜRECİNİN EKONOMİK VE SEKTÖREL ETKİLERİ, Kürşat KARIŞMAZ, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.91-111, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
17
Atıf (TrDizin)
1
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları