Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sınıf Öğretmenlerinin Yapay Zekâya Yönelik Algıları Ve Sınıf İçi Uygulamaları

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

ANNELERİN VE ÇOCUKLARININ GÖZÜNDEN KARDEŞ KISKANÇLIĞI: SORUNLAR VE ÇÖZÜM STRATEJİLERİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OF MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES-V, Baku, Azerbaycan, 10 - 12 Aralık 2023, ss.208-209, (Özet Bildiri)

EV ORTAMINDAKİ MATEMATİK YAŞANTILARININ OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN MATEMATİK BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-V, Baku, Azerbaycan, 10 - 12 Aralık 2023, ss.206-207, (Özet Bildiri)

ANATOLIAN TALES THROUGH CHILDREN'S EYES

İnternational Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-5, Baku, Azerbaycan, 10 - 12 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

SIBLING JEALOUSY FROM THE PERSPECTIVE OF MOTHERS AND THEIR CHILDREN: PROBLEMS AND SOLUTION STRATEGIES

İnternational Conference on Global Practice of Multidisciplinsry Scientific Studies -5, Baku, Azerbaycan, 10 Aralık 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Okul öncesi öğretmenlerinin epistemik inançları ile yılmazlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2019, ss.980-983, (Özet Bildiri)

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİNDE SCAMPER TEKNİĞİNE DAYALI YARATICI GÖRSEL SANAT ETKİNLİĞİ

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 29 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Duygusal Zeka Düzeylerinin Öğretmenlerinin Bazı Özelliklerine Göre İncelenmesi

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.2, ss.84-110, (Tam Metin Bildiri)

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.135, (Özet Bildiri)

60-72 Aylık Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Benlik Algılarının Bazı Değişkenler ve Çocukların Motivasyon Düzeyi İle İlişkisinin İncelenmesi

1. Uluslararası Geleceğin Eğitimine Bakış Konferansı (UGEBAK 18), Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Mayıs 2018, ss.4, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuklarda Duygusal Zekayı Desteklemeye İlişkin Uygulamaları

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 Ekim - 21 Nisan 2017, ss.103-104, (Özet Bildiri)

Play On Pre-School Education Programs In Turkey, England, Singapore and Pakistan

CES-UEBK 26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2462-2463, (Özet Bildiri)
Kitaplar

How do Preschool Teachers Perceive the Emotional Intelligence? Teaching Practices and Emotional Intelligence in Early Childhood.

Educational Sciences Research in Globalizing World, Koleva I.,Başal H. A.,Tufan M. & Atasoy E., Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.170-183, 2018 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

21

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları