Yayınlar & Eserler

Makaleler 7
Tümü (7)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Sınıf Öğretmenlerinin Yapay Zekâya Yönelik Algıları Ve Sınıf İçi Uygulamaları

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. EV ORTAMINDAKİ MATEMATİK YAŞANTILARININ OKUL ÖNCESİ ÇOCUKLARIN MATEMATİK BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-V, Baku, Azerbaycan, 10 - 12 Aralık 2023, ss.206-207, (Özet Bildiri)

3. ANNELERİN VE ÇOCUKLARININ GÖZÜNDEN KARDEŞ KISKANÇLIĞI: SORUNLAR VE ÇÖZÜM STRATEJİLERİ

INTERNATIONAL CONFERENCE ON GLOBAL PRACTICE OF MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC STUDIES-V, Baku, Azerbaycan, 10 - 12 Aralık 2023, ss.208-209, (Özet Bildiri)

4. ANATOLIAN TALES THROUGH CHILDREN'S EYES

İnternational Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-5, Baku, Azerbaycan, 10 - 12 Aralık 2023, (Özet Bildiri)

5. SIBLING JEALOUSY FROM THE PERSPECTIVE OF MOTHERS AND THEIR CHILDREN: PROBLEMS AND SOLUTION STRATEGIES

İnternational Conference on Global Practice of Multidisciplinsry Scientific Studies -5, Baku, Azerbaycan, 10 Aralık 2023, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Sosyal Duygusal Yeterlik Becerileri Konulu Etkinliklerin 5 Yaş Grubu Çocukların Akran İlişkileri ve Liderlik Becerilerine Etkisi

8.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Karaman, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2023, ss.462-463, (Özet Bildiri)

7. Okul öncesi öğretmenlerinin epistemik inançları ile yılmazlık düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2019, ss.980-983, (Özet Bildiri)

10. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Duygusal Zeka Düzeylerinin Öğretmenlerinin Bazı Özelliklerine Göre İncelenmesi

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, cilt.2, ss.84-110, (Tam Metin Bildiri)

11. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.135, (Özet Bildiri)

12. 60-72 Aylık Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Benlik Algılarının Bazı Değişkenler ve Çocukların Motivasyon Düzeyi İle İlişkisinin İncelenmesi

1. Uluslararası Geleceğin Eğitimine Bakış Konferansı (UGEBAK 18), Girne, Kıbrıs (Kktc), 2 - 04 Mayıs 2018, ss.4, (Özet Bildiri)

13. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Çocuklarda Duygusal Zekayı Desteklemeye İlişkin Uygulamaları

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 Ekim - 21 Nisan 2017, ss.103-104, (Özet Bildiri)

14. Play On Pre-School Education Programs In Turkey, England, Singapore and Pakistan

CES-UEBK 26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2462-2463, (Özet Bildiri)
Kitaplar 3

1. Active Learning in Early Childhood Education Within The Framework of Gestalt Theory

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM DEĞERLENDİRMELERİ, BARDAK MUSA, Editör, Yaz, Afyonkarahisar, ss.80-96, 2025

2. Etkin Öğrenme ve Okul Öncesi Öğretmeninin Rolü

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM DEĞERLENDİRMELERİ, BARDAK MUSA, Editör, Yaz, Afyonkarahisar, ss.97-104, 2025 Sürdürülebilir Kalkınma

3. How do Preschool Teachers Perceive the Emotional Intelligence? Teaching Practices and Emotional Intelligence in Early Childhood.

Educational Sciences Research in Globalizing World, Koleva I.,Başal H. A.,Tufan M. & Atasoy E., Editör, St. Kliment Ohridski University Press, Sofija, ss.170-183, 2018 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

24

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Sobiad)

14

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları