- 
                            2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü 
- 
                            2015 - 2020 Doç. Dr.Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü 
- 
                            2009 - 2015 Yrd. Doç. Dr.Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü 
- 
                            2007 - 2009 Yrd. Doç. Dr.Siirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim 
- 
                            2002 - 2007 Araştırma GörevlisiGazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim 
- 
                            1999 - 2002 Araştırma GörevlisiDicle Üniversitesi, Siirt Eğitim Fakültesi, İlköğretim 
- 
                               2020 - Devam Ediyor Bölüm BaşkanıRecep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü 
- 
                               2014 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı BaşkanıRecep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü 
- 
                               2015 - 2016 Dekan YardımcısıRecep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi 
- 
                               2014 - 2015 Enstitü Müdür YardımcısıRecep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü 
- 
                               2012 - 2015 Bölüm BaşkanıRecep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi 
- 
                               2009 - 2015 Bölüm Başkan YardımcısıRecep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim 
- 
                               2007 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı BaşkanıSiirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim 
- 
                               2007 - 2009 MYO Müdür YardımcısıSiirt Üniversitesi, Sağlık Hizmetleri Myo 
- 
                               2007 - 2008 Bölüm BaşkanıSiirt Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Biyoloji Bölümü 
- 
                            Tasarım temelli öğrenme uygulamalarının ilkokul 3. sınıftaki normal ve özel yetenekli öğrencilerin tasarım ve problem çözme becerilerine etkisiYangın S. (Danışman) 
- 
                            Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlükleri Ve Yaygın Gelişimsel Bozukluk Türlerine İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesiG.KILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
- 
                            Sınıf öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine yabancılaşma ve zaman yönelim duyguları: Otobiyografik belleğin rolü ve önemiE.ÇİFÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
- 
                            Okul yöneticilerinin okul algıları ile ideal okul algıları, öz-yeterlilikleri ve felsefi eğilimlerinin incelenmesiA.KESİMAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
- 
                            Türkiye'de ses temelli (esaslı) cümle yöntemiyle okuma-yazma öğretimi üzerine yapılan tez çalışmalarının meta-senteziN.SEDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
- 
                            İlkokul dördüncü sınıf sosyal bilgiler dersinde dijital hikâyelerle desteklenmiş öğretimin akademik başarı, tutum, motivasyon, bilişüstü düşünme ve karar verme stratejilerine etkisiH.BAŞARAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
- 
                            İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin duygusal okuryazarlık ve akademik stres düzeyleriA.BALTA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019
- 
                            Dijital öykülerle desteklenmiş sosyal bilgiler dersinin öğrencilerin başarısı, kontrol odağı ve eleştirel düşünme becerileri üzerindeki etkisiB.ÜNLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
- 
                            Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme ortamlarında bilişim teknolojilerinin kullanımına ilişkin çok boyutlu düşünceleriA.ALTUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018
- 
                            Işık konu alanı içinde ve dışında bilimin doğasının öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğasına yönelik anlayışlarına etkisiA.KÜÇÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
- 
                            Matematik eğitiminde problem çözmeye dayalı öğrenme: Meta - analiz çalışmasıD.RÜBEYDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016
- 
                            Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Uygulamaları (Video-Kayıt İncelemesi)M.Sinan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014
- 
                            İlkokul Ve Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Kariyer İlgileriT.Altay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
- 
                           2020 - 2020 Akademik Yazım ve Araştırma TeknikleriAkademik Birimler - Eğitim 
 
                 
                