Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının İlkokul 3. Sınıftaki Normal ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Tasarım Becerilerine Etkisi

Ist INTERNATIONAL CONGRESS ON EXCELLENCE IN EDUCATION - IEXCEL 2021, Aydın, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2021, cilt.1, ss.84

Dijital Öykülerle Sosyal Bilgiler Öğretimi:Kontrol Odağı ve Başarıdaki Değişim

II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.214-227

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki

II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.188-201

Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1499

Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Aralık 2018, cilt.., ss.1499

Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Aralık 2018, cilt.., ss.1499

Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki

26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113 Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Alternatif Ölçme-Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşleri: Adilcevaz Örneğ

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VEARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.85

Akıllı Tahta Uygulamalarına Yönelik İlkokul Öğretmenlerinin Görüşleri: Adilcevaz Örneği

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Alanya/Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1

Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki

26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki

26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113 Sürdürülebilir Kalkınma

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN SINIFLARINDA YER ALMASINA İLİŞKİN ALGILARI

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.382

). Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Araçlarına Yönelik Bilişsel ve Görsel Farkındalıkları

III. Uluslar Arası İlkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1-2

Fen ve Teknoloji dersinde kullanılan araç gereçler ve öğretim yöntemleri Öğretmen ve öğrenci görüşleri

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.1, ss.173

Sınıf öğretmeni adaylarının çoklu zekâ alanları ve akademik başarıları ile KPSS başarıları arasındaki ilişki

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.3

Matematik Eğitiminde Problem Çözme Meta Analiz Çalışması Türkiye Örneklemi

XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1

Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santralleri Konusundaki Bilişsel Anlayışları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Kasım 2012, ss.96

Primary School Student Teachers’ Attitudes Towards Environmental Education In Turkey.

European Association of Geographers – EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Geography, Atina, Yunanistan, 2 - 05 Haziran 2011, ss.1-30 Sürdürülebilir Kalkınma

Is New Teaching Programs Successful to Develop Turkish Elementary Students’ Attitudes Towards Environment?,

European Association of Geographers – EUROGEO Seminar and Annual Meeting, Prague, Çek Cumhuriyeti, 08 Mayıs 2010, ss.1-19

Kitap & Kitap Bölümleri

Sağlık Coğrafyası Okuryazarlığı

Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı II, Ramazan sever, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.343-373, 2022

COĞRAFYA EĞITIMINDE PORPHYRIOS AĞACI VE KULLANIMI

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-2, Artvinli, Eyüp; Değirmenci, Yavuz, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Rize, ss.329-374, 2021

Öğrenme ve Öğretme Süreçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Mehmet Küçük, Selami Yangın, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-48, 2018

Öğretim Araç ve Gereçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.149-166, 2018

Eğitimin Tarihsel Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Akdeniz, Ali Rıza ve Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.167-210, 2016

Porphyrios Ağacı Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı Ve Kavram Öğretimi

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, Ekici, Gülay , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.417-457, 2015

Porphyrios Ağacı Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı Ve Kavram Öğretimi

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-II, Prof. Dr. Gülay Ekici , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.417-457, 2015

Öğretim araç ve gereçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük M., Yangın S , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık., Ankara, ss.1, 2012

Öğrenme ve öğretme süreçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük M., Yangın S , Editör, Nobel Akademik Kitle Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2012

Metrikler

Yayın

92

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

34

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

4

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları