SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Etnobotanik Aktivitelerin Öğrencilerin Başarısına ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.1-18, 2015 (SCI-Expanded)
Porphyrios Ağacına Dayalı Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Düşünme Becerilerine Etkisi
TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.1597-1620, 2014 (SSCI)
2004 ilköğretim matematik öğretimi programı doğrultusunda ilköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin öğretmenlerinden matematik dersi için beklentileri
Milli Eğitim
, sa.179, ss.213-229, 2008 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE YABANCILAŞMA DUYGULARININ İNCELENMESİ
Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.169-191, 2021 (Hakemli Dergi)
Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının Normal ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Tasarım Becerilerine Etkisi
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.9-23, 2021 (Hakemli Dergi)
DİJİTAL ÖYKÜLERLE DESTEKLENMİŞ SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.1-29, 2020 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin öğrenme güçlükleri ve yaygıngelişimsel bozukluk türlerine ilişkin farkındalıklarının incelenmesi
Education Sciences(NWSAES)
, cilt.15, sa.2, ss.11-33, 2020 (Hakemli Dergi)
An Examination of the Relationship between Views on Teaching Styles and Pedagogical Literacy of Pedagogical Formation Training Students
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.8, sa.2, ss.46-66, 2019 (Hakemli Dergi)
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Kesirler Konusundaki Alan ve Pedagojik Alan Bilgileri
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-19, 2018 (Hakemli Dergi)
Relationship between Math Teachers’ Instructional Styles and Their Educational Philosophical Backgrounds
Journal of Education and Training Studies
, cilt.6, sa.10, ss.54-68, 2018 (Hakemli Dergi)
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ÇOCUK ŞARKILARI İLE DESTEKLENMİŞ ÖĞRETİMİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARISINA ETKİSİ
INES JOURNAL
, sa.8, ss.44-57, 2016 (Hakemli Dergi)
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE KULLANILAN ARAÇ GEREÇLER VE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.29-42, 2016 (Hakemli Dergi)
7 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Etnobotanik Aktivitelerin Öğrencilerin Başarısına ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.1-18, 2015 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Kariyer İlgileri
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.1, ss.45-66, 2015 (Hakemli Dergi)
"The Possible Reasons and Alternative Understandings of University Student Teachers in Different Programmes about biodiversity”
Electronic Journal of Social Sciences
, cilt.13, sa.49, ss.84-103, 2014 (Hakemli Dergi)
”The Possible Reasons and Alternative Understandings of University Student Teachers in Different Programmes about biodiversity” Concept
Electronic Journal of Social Sciences
, cilt.13, sa.49, ss.84-103, 2014 (Hakemli Dergi)
Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.9, sa.1, ss.1-18, 2014 (Hakemli Dergi)
A scale of perceptions towards traditional and contemporary science teaching methods: Constructing with teacher candidate students
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.5, sa.5, ss.73-80, 2013 (Hakemli Dergi)
Farklı Programlarda Okuyan Öğretmen Adaylarının Bazı Çevre Kavramlarına Yönelik Bilişsel Anlayışları",
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.8, sa.12, ss.1387-1419, 2013 (Hakemli Dergi)
ÇEVRE EĞİTİMİ: MEVCUT DURUM VE YAŞANAN SORUNLAR (RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ VE ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.46, ss.131-150, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science
, cilt.6, sa.8, ss.1053-1065, 2013 (Hakemli Dergi)
Level of Awareness of University Students About Swine Flu And Its Impact On Education
BEKTOP
, cilt.2, sa.13, ss.283-286, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler öğretimi Öğretmenim bana hikâye anlatır mısın
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.16, ss.312-324, 2013 (Hakemli Dergi)
Teaching social studies: Teacher, I am on facebook
Journal Of Education And Sociology
, cilt.4, sa.2, ss.79-84, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santralleri Konusundaki Bilişsel Anlayışları, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.29-40, 2012 (ESCI)
Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santralleri Konusundaki Görüşleri
e-Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik)
, cilt.26, ss.124-146, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmen adaylarının kopya çekmeye yönelik tutum ve görüşleri
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.21, ss.46-55, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmen adaylarının çevreye yönelik tutumları
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.42-52, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.185-198, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretim fen ve teknoloji programındaki değişimin öğretmenlere yansımaları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, ss.240-252, 2007 (Scopus)
İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINDAKİDEĞİŞİMİN ÖĞRETMENLERE YANSIMALARI
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.33, ss.240-252, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmen adaylarının mesleki öz yeterliklerine ilişkin görüşleri
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.73-84, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretim sınıf öğretmenliği fen bilgisi ve matematik öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretimine yönelik tutumları
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.203-220, 2007 (Hakemli Dergi)
Okuma güçlüğü yaşayan öğrencilerin kelime tanıma becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama
DİCLE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.16, ss.1-18, 2006 (Hakemli Dergi)
Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.393-413, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Aralık 2018, cilt.., ss.1499
Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Aralık 2018, cilt.., ss.1499
Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki
26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113
Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki
26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN SINIFLARINDA YER ALMASINA İLİŞKİN ALGILARI
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.382
). Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Araçlarına Yönelik Bilişsel ve Görsel Farkındalıkları
III. Uluslar Arası İlkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1-2
Fen ve Teknoloji dersinde kullanılan araç gereçler ve öğretim yöntemleri Öğretmen ve öğrenci görüşleri
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.1, ss.173
Sınıf öğretmeni adaylarının çoklu zekâ alanları ve akademik başarıları ile KPSS başarıları arasındaki ilişki
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.3
Matematik Eğitiminde Problem Çözme Meta Analiz Çalışması Türkiye Örneklemi
XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1
Kitap & Kitap Bölümleri
Eğitimin Tarihsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Akdeniz, Ali Rıza ve Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.167-210, 2016
Porphyrios Ağacı Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı Ve Kavram Öğretimi
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, Ekici, Gülay , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.417-457, 2015