-
2020 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2015 - 2020 Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2009 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2007 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Siirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2002 - 2007 Araştırma Görevlisi
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim
-
1999 - 2002 Araştırma Görevlisi
Dicle Üniversitesi, Siirt Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2020 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2014 - 2021 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
-
2015 - 2016 Dekan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
-
2014 - 2015 Enstitü Müdür Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2012 - 2015 Bölüm Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Güzel Sanatlar Eğitimi
-
2009 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2007 - 2009 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Siirt Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2007 - 2009 MYO Müdür Yardımcısı
Siirt Üniversitesi, Sağlık Hizmetleri Myo
-
2007 - 2008 Bölüm Başkanı
Siirt Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Biyoloji Bölümü
-
Tasarım temelli öğrenme uygulamalarının ilkokul 3. sınıftaki normal ve özel yetenekli öğrencilerin tasarım ve problem çözme becerilerine etkisi
Yangın S. (Danışman)
-
Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlükleri Ve Yaygın Gelişimsel Bozukluk Türlerine İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi
G.KILIÇ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okul yöneticilerinin okul algıları ile ideal okul algıları, öz-yeterlilikleri ve felsefi eğilimlerinin incelenmesi
A.KESİMAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Türkiye'de ses temelli (esaslı) cümle yöntemiyle okuma-yazma öğretimi üzerine yapılan tez çalışmalarının meta-sentezi
N.SEDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Sınıf öğretmenlerinin öğretmenlik mesleğine yabancılaşma ve zaman yönelim duyguları: Otobiyografik belleğin rolü ve önemi
E.ÇİFÇİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul dördüncü sınıf sosyal bilgiler dersinde dijital hikâyelerle desteklenmiş öğretimin akademik başarı, tutum, motivasyon, bilişüstü düşünme ve karar verme stratejilerine etkisi
H.BAŞARAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul ve ortaokul öğrencilerinin duygusal okuryazarlık ve akademik stres düzeyleri
A.BALTA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Dijital öykülerle desteklenmiş sosyal bilgiler dersinin öğrencilerin başarısı, kontrol odağı ve eleştirel düşünme becerileri üzerindeki etkisi
B.ÜNLÜ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı öğrenme ortamlarında bilişim teknolojilerinin kullanımına ilişkin çok boyutlu düşünceleri
A.ALTUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Işık konu alanı içinde ve dışında bilimin doğasının öğretiminin 5. sınıf öğrencilerinin bilimin doğasına yönelik anlayışlarına etkisi
A.KÜÇÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Matematik eğitiminde problem çözmeye dayalı öğrenme: Meta - analiz çalışması
D.RÜBEYDA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Fen Ve Teknoloji Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Öğrenme Uygulamaları (Video-Kayıt İncelemesi)
M.Sinan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2014 -
İlkokul Ve Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Kariyer İlgileri
T.Altay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013
-
2020 - 2020 Akademik Yazım ve Araştırma Teknikleri
Akademik Birimler - Eğitim