Eğitim Bilgileri
2008 - 2014
2008 - 2014Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ofma-Fizik Eğitimi, Türkiye
2003 - 2008
2003 - 2008Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Fizik Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN “KUVVET VE HAREKET” ÜNİTESİYLE İLGİLİ PROBLEMLERİ ÇÖZÜM SÜREÇLERİNİN “İPUCU DESTEKLİ PROBLEM ÇÖZME ARACI” İLE BELİRLENMESİ
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Ensitüsü, Ofma-Fizik Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Unvanlar / Görevler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
2014 - 2016
2014 - 2016Araştırma Görevlisi Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
2010 - 2014
2010 - 2014Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ofma
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Öğretmenlerin EBA üzerinden verilen canlı derslere ilişkin görüşleri
Eryılmaz Toksoy S. (Danışman)
A.DURMUŞ(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Katı ve sıvı basıncı konusuna yönelik simülasyon destekli tahmin gözlem açıklama etkinliklerinin öğrencilerin fizik öğrenme anlayışına etkisi
Eryılmaz Toksoy S. (Danışman)
E.BULUT(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Tahmin gözlem açıklama yöntemi temel alınarak geliştirilen etkileşimli elektronik kitabın lise öğrencilerinin kavram yanılgısı, özdüzenleme ve bilişsel bağlılık gelişimlerini nasıl desteklediğinin incelenmesi
Eryılmaz Toksoy S. (Eş Danışman), Reisoğlu İ.
N.ÇIRAKOĞLU(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğrencilerin öz düzenleyici öğrenme stratejisi düzeyine göre EBA Akademik Destek Sistemi kullanım durumları ve sisteme ilişkin görüşleri
Eryılmaz Toksoy S. (Danışman)
M.SEVİM(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Effect of Simulation-Supported Prediction Observation Explanation Activities on Students’ Conception of Learning Physics Related to Solid and Liquid Pressure
Eryılmaz Toksoy S., Bulut E.
Journal of Science Education and Technology
, cilt.34, sa.1, ss.122-134, 2025 (SCI-Expanded)
2025
2025Tahmin Gözlem Açıklama Yöntemine Dayalı Etkileşimli E-kitabın Lise Öğrencilerinin Kavram Yanılgıları, Öz-Düzenleyici Öğrenme ve Bilişsel Bağlılıkları Açısından İncelenmesi
Çırakoğlu N., Reisoğlu İ., Eryılmaz Toksoy S.
Eğitim ve Bilim
, cilt.50, sa.221, ss.121-142, 2025 (SSCI)
2023
2023Turkish students and teachers' views on the context of simulations: The example of solid pressure
Eryılmaz Toksoy S., Bulut E.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.28, sa.5, ss.5471-5491, 2023 (SSCI)
2020
2020An analysis of the online information searching strategies and metacognitive skills exhibited by university students during argumentation activities
Reisoğlu İ., Eryılmaz Toksoy S., Erenler S.
Library and Information Science Research
, cilt.42, sa.3, 2020 (SSCI)
2020
2020IDENTIFYING PRE-SERVICE TEACHERS' INITIAL IMPRESSIONS OF THE CONCEPT CARTOONS IN THE SCHOOL CORRIDORS AND INFORMAL PHYSICS LEARNING
Atasoy S., Toksoy S., Calik M.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.19, sa.1, ss.25-35, 2020 (SSCI)
2015
2015Fizikte Kullanılan Problem Çözme Stratejileri Ölçeğinin Lise Öğrencileri İçin Uygulanabilirliğinin Test Edilmesi
ERYILMAZ TOKSOY S., Çalışkan S.
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.9, sa.2, ss.158-177, 2015 (SCI-Expanded)
2015
2015Determining Student Difficulties in Solving Problems Related to Force and Motion Units via Hint Cards
Toksoy S., Akdeniz A. R.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.40, sa.180, ss.343-362, 2015 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Canlı Ders Değerlendirme Ölçeğinin Geliştirilmesi Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Durmuş A., Eryılmaz Toksoy S.
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.19, sa.43, ss.2418-2438, 2024 (Hakemli Dergi)
2022
2022Designing, Developing, and Evaluating an Interactive E-Book Based on the Predict-Observe-Explain (POE) Method
Çırakoğlu N., Eryılmaz Toksoy S., Reisoğlu İ.
JOURNAL OF FORMATIVE DESIGN IN LEARNING , sa.-, ss.1-18, 2022 (ESCI)
2022
2022Analysis of Conducted Post-Graduate Theses About Problem-solving in Physics and Mathematics Education: Turkey Sample
Eryılmaz Toksoy S., Akşan Kılıçaslan E.
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.4, ss.1043-1057, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Çevrim İçi Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Platformlar ve Dijital Araçlar: İlköğretim Matematik Öğretmenleri Gözüyle
Akşan Kılıçaslan E., Tuğaç M. N., Eryılmaz Toksoy S.
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.35, sa.2, ss.407-425, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022EBA Canlı Ders Uygulaması Hakkında Öğretmen Görüşleri
Durmuş A., Eryılmaz Toksoy S.
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.299-312, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Analysis of Strategies Used by Students in Solving Motion Problems According to the Presentation of the Problem
ERYILMAZ TOKSOY S.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.15, sa.2, ss.327-346, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Ebeveynlerin Sosyal Medyada Çocuklarına İlişkin Paylaşımlarını Etkileyen Faktörler
Turgut Y. E., Kopuz T., Aslan A., Eryilmaz Toksoy S.
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.50, sa.1, ss.276-292, 2021 (ESCI)
2020
2020LİSE ÖĞRENCİLERİNİN HAREKET TÜRLERİ İLE İLGİLİ BİLGİLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Eryılmaz Toksoy S.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1423-1441, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Fen bilgisi öğretmen adaylarının fizik ve fizik problemine ilişkin yaklaşımlarının metaforlar aracılığı ile belirlenmesi.
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.35, ss.688-703, 2020 (ESCI)
2019
2019Examination of High School Students' Physics Learning Approaches and Physics Problem Solving Strategies of According to Some Variables
Eryilmaz Toksoy S., Akdeniz A. R.
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.47, ss.245-261, 2019 (ESCI)
2017
2017Öğrencilerin Problemleri Çözüm Süreçlerinin “İpucu Destekli Problem Çözme Aracı” İle Belirlenmesi
Eryılmaz Toksoy S., Akdeniz A. R.
HACETTEPE ÜNIVERSITESI E?ITIM FAKÜLTESI DERGISI / HACETTEPE UNIV., JOURNAL OF FACULTY OF EDUCATION , cilt.32, sa.1, ss.185-208, 2017 (Scopus)
2015
2015Desıgn Of Technology Assısted Materıal Whıch Can Be Used In Problem Solving Process: Example Of Force And Motıon
ERYILMAZ TOKSOY S., akdeniz a. r.
Turkish Journal of Teacher Education , cilt.4, sa.2, ss.33-57, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Determining prospective science teachers’ association levels of electricity concepts
Kaya Ö., ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
International Journal on New Trends in Education and Their Implications-IJONTE , sa.5, ss.104-115, 2014 (Hakemli Dergi)
2011
2011Students’ association levels of daily life events about sound unit with science and technology knowledge
Kaya Ö., ERYILMAZ TOKSOY S.
Western Anatolia Journal of Educational Sciences , sa.1, ss.397-402, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Students’ association levels of light knowledge acquire in science and technology courses with daily life
ERYILMAZ TOKSOY S., Kaya Ö.
Western Anatolia Journal of Educational Sciences , sa.1, ss.391-396, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
2011Why don?t mathematics teachers use instructional technology and materials in their courses?
Akşan E., ERYILMAZ TOKSOY S.
Procedia Social and Behavioral Sciences , sa.15, ss.2471-2475, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Okuryazarlık Düzeylerine İlişkin Bir Karma Yöntem Araştırması
AKTAŞ A., KOPUZ T., ERYILMAZ TOKSOY S.
16. UFBMEK, Edirne, Türkiye, 04 Eylül 2024, (Özet Bildiri)
2022
2022Covid-19 Pandemi Sürecinde Fizik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Deneyimleri
ERYILMAZ TOKSOY S., KAYA Ö.
V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Online, Türkiye, 15 Ocak 2022, (Özet Bildiri)
2019
2019Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi
Erdoğmuş E., Bulut B., REİSOĞLU İ., ERYILMAZ TOKSOY S.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2019
2019TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği
Çırakoğlu N., Keskin O., Toptan H., REİSOĞLU İ., ERYILMAZ TOKSOY S.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2019
2019Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi
Erdoğmuş E., Bulut B., REİSOĞLU İ., ERYILMAZ TOKSOY S.
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
2018
2018Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının ve fizik problem çözme stratejilerinin incelenmesi
ERYILMAZ TOKSOY S., AKDENİZ A. R.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreçte Bit’i Kullanım Durumlarının İncelenmesi
Aktaş A., Yagan B., Çolak A. F., ERYILMAZ TOKSOY S.
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi EPDAD, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.116, (Özet Bildiri)
2018
2018LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK ÖĞRENME YAKLAŞIMLARININ VE FİZİK PROBLEM ÇÖZME STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.100, (Özet Bildiri)
2018
2018Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye İlişkin Yaklaşımları
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyumu-ICITS'2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.303, (Özet Bildiri)
2018
2018Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye Bakış Açıları İle Problemleri Sınıflandırmaları Arasındaki İlişki
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyum-ICITS 2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.301-302, (Özet Bildiri)
2017
2017Fizik Öğretmenlerinin Benimsedikleri ve Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri
ERYILMAZ TOKSOY S., Kaya Ö.
5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.191, (Özet Bildiri)
2017
2017Fizik Öğretmenlerinin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkında Görüşleri
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.192, (Özet Bildiri)
2017
2017Fizik öğretmenlerinin kavram yanılgıları, kavram yanılgılarının tespiti ve giderilmesine yönelik düşünceleri
ERYILMAZ TOKSOY S., Kaya Ö.
III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-III), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.56, (Özet Bildiri)
2017
2017Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities.
ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ., ERENLER S.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi
ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, Rize, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi
ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
2017Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
ERYILMAZ TOKSOY S., ERENLER S., REİSOĞLU İ.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
2017
2017Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
ERYILMAZ TOKSOY S., ERENLER S., REİSOĞLU İ.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
2017
2017Preservice Teachers’ Opinions About The Effect Of Media On Learning
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3723-3725, (Özet Bildiri)
2017
2017Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
ERYILMAZ TOKSOY S., ERENLER S., REİSOĞLU İ.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
2017
2017Öğretmen Adaylarının Soyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi
ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yarıyapılandıırılmış Fizik Notlarına İlişkin Görüşleri
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
IIX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.115, (Özet Bildiri)
2015
2015Öğrencilerin “Kuvvet ve Hareket” ünistesiyle ilgili problemler çözüm süreçlerinin ipucu destekli problem çözme aracı ile belirlenmesi
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)
2015
2015Öğretmen adaylarının okul koridorlarında sergilenenen kavram karikatürlerine yönelik algıları
ATASOY Ş., ERYILMAZ TOKSOY S.
II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)
2015
2015Öğrencilerin fizik problemlerini çözerken zorlandiklari noktalar ve onlara sunulmasi gereken yardimlar hakkinda öğretmenlerin görüşleri
ERYILMAZ TOKSOY S., Akşan E., Akdeniz A. R.
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri & Öğretmen Eğitimi sempozyumu (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)
2014
2014Determining prospective science teachers’ association levels of electricity concepts
Kaya Ö., ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
2nd World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2014, ss.78, (Özet Bildiri)
2014
2014Öğrencilerin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkındaki Görüşleri
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.6, (Özet Bildiri)
2013
2013Öğrencilerin Kuvvet Ve Hareket Ünitesi İle İlgili Problemleri Çözerken Güçlük Çektikleri Noktaların Belirlenmesi
ERYILMAZ TOKSOY S., AKDENİZ A. R.
I. Ulusal Fizik eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2011
2011Students’ association levels of daily life events about sound unit with science and technology knowledge
Kaya Ö., ERYILMAZ TOKSOY S.
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.57, (Özet Bildiri)
2011
2011Students’ association levels of light knowledge acquire in science and technology courses with daily life
ERYILMAZ TOKSOY S., Kaya Ö.
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.58, (Özet Bildiri)
2011
2011Değişen fizik dersi öğretim programı hakkındaki öğrenci görüşleri
Kaya Ö., Alev N., eryilmaz s.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.78-80, (Özet Bildiri)
2011
2011Problem çözmede yazılı yönergelerin kullanılması: Sabit ivmeli hareket
ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R., Kaya Ö.
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.391-393, (Özet Bildiri)
2010
2010Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Hazırlanan Materyalin Uygulanması Hakkında 8 Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri
ERYILMAZ TOKSOY S., AKDENİZ A. R., aktaş l.
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2020
2020Dijital İçerik Geliştirme: Sunu Uygulamaları
ERYILMAZ TOKSOY S.
Dijital Yeterlik: Dijital Çağda Dönüşüm Yolculuğu, Çebi,A., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.119-142, 2020
2019
2019