Doç. Dr. SEYHAN ERYILMAZ TOKSOY


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: seyhan eryilmaz toksoy

Metrikler

Yayın

63

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

18

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2014

2008 - 2014

Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ofma-Fizik Eğitimi, Türkiye

2003 - 2008

2003 - 2008

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Fizik Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

10. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN “KUVVET VE HAREKET” ÜNİTESİYLE İLGİLİ PROBLEMLERİ ÇÖZÜM SÜREÇLERİNİN “İPUCU DESTEKLİ PROBLEM ÇÖZME ARACI” İLE BELİRLENMESİ

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Ensitüsü, Ofma-Fizik Eğitimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Unvanlar / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2014 - 2016

2014 - 2016

Araştırma Görevlisi Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

2010 - 2014

2010 - 2014

Araştırma Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Ofma

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

Covid-19 Pandemi Sürecinde Fizik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Deneyimleri

ERYILMAZ TOKSOY S., KAYA Ö.

V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Online, Türkiye, 15 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

2019

2019

Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi

Erdoğmuş E., Bulut B., REİSOĞLU İ., ERYILMAZ TOKSOY S.

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2019

2019

TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği

Çırakoğlu N., Keskin O., Toptan H., REİSOĞLU İ., ERYILMAZ TOKSOY S.

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2019

2019

Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi

Erdoğmuş E., Bulut B., REİSOĞLU İ., ERYILMAZ TOKSOY S.

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının ve fizik problem çözme stratejilerinin incelenmesi

ERYILMAZ TOKSOY S., AKDENİZ A. R.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreçte Bit’i Kullanım Durumlarının İncelenmesi

Aktaş A., Yagan B., Çolak A. F., ERYILMAZ TOKSOY S.

İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi EPDAD, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.116, (Özet Bildiri)

2018

2018

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK ÖĞRENME YAKLAŞIMLARININ VE FİZİK PROBLEM ÇÖZME STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ

ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.100, (Özet Bildiri)

2018

2018

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye İlişkin Yaklaşımları

ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyumu-ICITS'2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.303, (Özet Bildiri)

2018

2018

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye Bakış Açıları İle Problemleri Sınıflandırmaları Arasındaki İlişki

ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyum-ICITS 2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.301-302, (Özet Bildiri)

2017

2017

Fizik Öğretmenlerinin Benimsedikleri ve Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri

ERYILMAZ TOKSOY S., Kaya Ö.

5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.191, (Özet Bildiri)

2017

2017

Fizik Öğretmenlerinin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkında Görüşleri

ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.

5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.192, (Özet Bildiri)

2017

2017

Fizik öğretmenlerinin kavram yanılgıları, kavram yanılgılarının tespiti ve giderilmesine yönelik düşünceleri

ERYILMAZ TOKSOY S., Kaya Ö.

III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-III), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.56, (Özet Bildiri)

2017

2017

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities.

ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ., ERENLER S.

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarının Sosyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi

ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.

ULEAD 2017 Annual Congress: ICRE, Rize, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi

ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.

ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.

ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.

ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

ERYILMAZ TOKSOY S., ERENLER S., REİSOĞLU İ.

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)

2017

2017

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

ERYILMAZ TOKSOY S., ERENLER S., REİSOĞLU İ.

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)

2017

2017

Preservice Teachers’ Opinions About The Effect Of Media On Learning

ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3723-3725, (Özet Bildiri)

2017

2017

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

ERYILMAZ TOKSOY S., ERENLER S., REİSOĞLU İ.

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)

2017

2017

Öğretmen Adaylarının Soyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi

ERENLER S., ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yarıyapılandıırılmış Fizik Notlarına İlişkin Görüşleri

ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.

IIX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.115, (Özet Bildiri)

2015

2015

Öğretmen adaylarının okul koridorlarında sergilenenen kavram karikatürlerine yönelik algıları

ATASOY Ş., ERYILMAZ TOKSOY S.

II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)

2015

2015

Öğrencilerin fizik problemlerini çözerken zorlandiklari noktalar ve onlara sunulmasi gereken yardimlar hakkinda öğretmenlerin görüşleri

ERYILMAZ TOKSOY S., Akşan E., Akdeniz A. R.

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri & Öğretmen Eğitimi sempozyumu (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)

2014

2014

Determining prospective science teachers’ association levels of electricity concepts

Kaya Ö., ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.

2nd World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2014, ss.78, (Özet Bildiri)

2014

2014

Öğrencilerin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkındaki Görüşleri

ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R.

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.6, (Özet Bildiri)

2011

2011

Students’ association levels of daily life events about sound unit with science and technology knowledge

Kaya Ö., ERYILMAZ TOKSOY S.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.57, (Özet Bildiri)

2011

2011

Students’ association levels of light knowledge acquire in science and technology courses with daily life

ERYILMAZ TOKSOY S., Kaya Ö.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.58, (Özet Bildiri)

2011

2011

Değişen fizik dersi öğretim programı hakkındaki öğrenci görüşleri

Kaya Ö., Alev N., eryilmaz s.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.78-80, (Özet Bildiri)

2011

2011

Problem çözmede yazılı yönergelerin kullanılması: Sabit ivmeli hareket

ERYILMAZ TOKSOY S., Akdeniz A. R., Kaya Ö.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.391-393, (Özet Bildiri)

2010

2010

Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Hazırlanan Materyalin Uygulanması Hakkında 8 Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri

ERYILMAZ TOKSOY S., AKDENİZ A. R., aktaş l.

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2020

2020

Dijital İçerik Geliştirme: Sunu Uygulamaları

ERYILMAZ TOKSOY S.

Dijital Yeterlik: Dijital Çağda Dönüşüm Yolculuğu, Çebi,A., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.119-142, 2020

2019

2019

Web 2.0 Applications Can be used in Assesment and Evaluation

ERYILMAZ TOKSOY S., REİSOĞLU İ.

Current Etudies in Educational Measurement and Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigm Press Ltd., İstanbul, ss.209-252, 2019


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 23

h-indeksi (WOS): 3