Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınmaya Yönelik Farkındalık Düzeyleri

I. Uluslararası Karadeniz Eğitim Bilimleri Kongresi [UKEBK], Trabzon, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.1-2, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

DEPREM AFETİ YAŞAYAN ÖĞRETMEN ADAYLARININDOĞAL AFETLERE YÖNELİK ALGILARININMETAFORLAR YOLUYLA İNCELENMESİ

VI. ULUSLARARASI COĞRAFYA EĞİTİMİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 19 - 22 Eylül 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2005-2018 Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Coğrafya İçerikli Konuların Karşılaştırmalı Değerlendirilmesi

IV. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi (UCEK-2022), Karabük, Türkiye, 07 Ekim 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Sosyal Bilgiler ve İngilizce Ders Kitaplarının Disiplinler Arası Yaklaşım Açısından İncelenmesi

10. SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Dersinde Bir Eğitim Mekanı olarak Müzelerden yararlanma: Öğrenci görüşleri*

10. SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

Uzaktan Eğitim Sürecinde Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Sorunlar

10. SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Tübitak Destekli Çevrim İçi Bilimsel bir Etkinliğe Yönelik Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri

II. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 14 - 17 Ekim 2021, ss.386, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen adaylarının Türkiye yeterlilikler çerçevesindeki yetkinlikere yönelik farkındalıkları

II. Uluslararasi Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 27 - 29 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

TGA TABANLI ETKİNLİKLERLE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ VE ÖRNEK ETKİNLİKLER

II. Uluslararasi Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi II. International Teacher Education and Accredit ation Congress 1 II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018 Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Lisans Programının Farklı Yönleriyle Değerlendirilmesi

II. International Teacher Education and Accredit ation Congress 1 II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Türkiye, 27 Ekim - 29 Aralık 2018, ss.100, (Özet Bildiri)

Sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programının farklı yönleriyle değerlendirilmesi

II. Uluslararasi Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

TGA Tabanlı Etkinliklerle Sosyal Bilgiler Öğretimi ve Örnek Etkinlikler

II. Uluslararasi Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişmeleri Takip Etme ve Uygulama Durumları

International Congresses on Education 2018, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.708-7014, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’xxe Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, ANKARA, TÜRKIYE, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Kanıt Temelli Öğrenme ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kanıt Temelli Öğretim Uygulamaları.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Dersinde Uygulanan Tahmin- Gözle- Açıkla Yöntemine İlişkin Öğrenci Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.517, (Özet Bildiri)

Öğretmenlik Uygulama Derslerinin Mebbis’e Entegrasyonuna Yönelik Paydaş Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1487, (Özet Bildiri)

Kavram Öğretiminin Önemi Ve Coğrafyada Bazı Kavram Öğretim Yaklaşımları

Türk Coğrafya Kurumu 75. Yıl Uluslararası Kongresi, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Dersindeki Matematik Kavramları İle İlgili Alan Bilgilerinin İncelenmesi

VI. International Symposium on Social Studies Education, Eskişehir, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2017, ss.489-490, (Özet Bildiri)

İlahiyatçıların Gözüyle Din-Coğrafya İlişkisi

IX.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerinin Farklı Değişkenler Açısından Analizi

IX.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Velilere Verilen Eğitimin İlk Okuma Yazma Sürecinde Öğrenci Başarısına Etkisi

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Coğrafya Araştırmalarının Son Beş Yıllık (2010-2015) Temel Yönelimi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.335, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Coğrafya Kavramına İlişkin Algıları Bir Olgubilim Araştırması

Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Investigation of Attitudes of Turkish Geography Teachers Towards Constructivist Approach

”, 6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, 29 - 31 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Fen Edebiyat Fakültesi Tarih Bölümü Mezunlarının Coğrafyaya Yönelik Görüşleri

Coğrafyacılar Derneği Uluslararası Kongresi, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Görüşleri

7. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Learning styles of candidates of geography teaching

3rd International Geography Symposium (GEOMED), Antalya, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2013, cilt.120, ss.621-628, (Tam Metin Bildiri) identifier

Sönmez Modeli ne Göre 11 Sınıf Coğrafya Ders Kitaplarının Anlaşılırlık Düzeylerinin Karşılaştırılması

Coğrafyacılar Derneği Yıllık Kongresi, İstanbul, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2013, sa.1, ss.803-811, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santralleri Konusundaki Bilişsel Anlayışları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Kasım 2012, ss.96, (Özet Bildiri)

Coğrafya Eğitimcilerinin Mesleki Özyeterlik İnançlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

5. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Ekim 2011, ss.102, (Özet Bildiri)

Çalışma Yapraklarının Sosyal Bilgiler Dersinde Kullanılması

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, ss.24, (Özet Bildiri)

İlköğretim 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Kongresi, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.110, (Özet Bildiri)

The Criteria That Candidates Suggest in Evaluation of Teaching Practices of Life Science/Social Studies

2ndInternational Conferance On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.76, (Özet Bildiri)

Examining the Views of Parents in Terms of Various Variables Related to Values of High School Geography Curricculum

2ndInternational Conferance On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.68, (Özet Bildiri)

Türkiye deki Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırma Konuları Üzerine Bir Araştırma

International Conferance On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

"Meslek Lisesi 10. Sınıf Öğrencilerinin Coğrafya Öğretim Programındaki Bazı Kavramları Algılama Düzeyleri ve Kavram Yanılgıları

International Conferance On New Trends In Education And Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.90, (Özet Bildiri)

”Türkiye’xxdeki Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırma Konuları Üzerine Bir Araştırma”

International Conferance On New Trends In Education And Their Implications, 11 - 13 Kasım 2010, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal Bilgiler Eğitimi Öğretim Programları Konulu Çalışmalar Üzerine Bir Araştırma

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 Mayıs - 22 Ekim 2010, ss.41, (Özet Bildiri)

İlköğretim 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Okunabilirlik Derecesinin Türkçeye Uyarlanmış Flesh Formülüne Göre Değerlendirilmesi

9. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Elazığ, Türkiye, 20 Mayıs - 22 Ekim 2010, ss.43, (Özet Bildiri)

Ortaöğretim Öğrencilerinin Görüşleri Doğrultusunda 2005 Yılı Coğrafya Öğretim Programı ve Yapılandırmacı Kuram İlişkisi

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, ss.58, (Özet Bildiri)

2000 Yılından İtibaren Coğrafya Eğitimindeki Temel Yönelimler

IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 7, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, ss.70, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Tahmin Et - Gözle - Açıkla (TGA)

Kuramdan Uygulamaya SOSYAL BİLGİLERDE KAVRAM ÖĞRETİMİ, Tekin Çelikkaya,Yavuz Akbaş, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.349-382, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Teknolojik Afetler

Günümüz Dünya Sorunları, Hamza AKENGİN, İskender DÖLEK, Editör, pegem, Ankara, ss.359-370, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitimin Temel Kavramları

Eğitim Bilimine Giriş, ALİ RIZA AKDENİZ, MHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-15, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Akademik Çalışmalarda Yazım Aşaması ve Raporlaştırma

Beşeri Coğrafya'da Araştırma Yöntem ve Teknikleri, Özgen N., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.1-13, 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Evren ve Dünya

Genel Fiziki Coğrafya, H. Akengin İ.Dölek, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.35-64, 2014

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Öğrenme ve Öğretim Stratejileri, MEHMET KÜÇÜK SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.77-106, 2013 Sürdürülebilir Kalkınma

Geleneksel Ölçme Araçları ve Özellikleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, KÜÇÜK Mehmet GEÇİT Yılmaz, Editör, Nobel, Ankara, ss.107-159, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim Teknolojisi ve İletişim

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, MEHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.1-21, 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’deki Sosyal Bilgiler Eğitim Literatürü

Sosyal Bilgilerin Temelleri, REFİK TURAN KADİR ULUSOY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.74-136, 2011

Eğitim, Öğretim Teknolojisi ve İletişim

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, KÜÇÜK Mehmet, Editör, Nobel, Ankara, ss.1-21, 2011 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

126

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

9

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

991

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

139

H-İndeks (TrDizin)

5

Atıf (Diğer Toplam)

524

Proje

8

Tez Danışmanlığı

16

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları