Prof. Dr. ALİ SABRİ İPEK


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Matematik Yöntemler, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

E-posta: ali.ipek@erdogan.edu.tr
İş Telefonu: +90 464 532 8414 Dahili: 2317
Fax Telefonu: +90 464 532 8612
Web: https://avesis.erdogan.edu.tr/ali.ipek
Ofis: EĞİTİM FAKÜLTESİ
Posta Adresi: RTE ÜNV. EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ABD. ÇAYELİ/RİZE

Metrikler

Yayın

92

Atıf (WoS)

27

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

31

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

1051

H-İndeks (Scholar)

15

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

403

H-İndeks (Sobiad)

10

Atıf (Diğer Toplam)

880

Proje

4

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Ana Bilim Dalında görevli Prof. Dr. Ali Sabri İPEK, 1975 yılında Rize’de doğmuştur. İlk, orta ve lise öğrenimi sonrasında Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Matematik Bölümü’nde 1992 yılında başladığı yüksek öğrenimini 1996 yılında bölüm birinciliği ile tamamlamıştır. 1996-1997 eğitim-öğretim yılında Van ilindeki okullarda öğretmen olarak çalıştıktan sonra 1997 yılında Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Matematik Bölümüne Araştırma Görevlisi olarak göreve başlamıştır. 2000 yılında yüksek lisansını, 2003 yılında da matematik eğitimi alanında doktorasını tamamlamıştır.  2004 yılında Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi İlköğretim Matematik Eğitimi Anabilim Dalı’na Yrd. Doç. Dr. olarak atandıktan sonra 2008 yılında Rize Üniversitesinde Yrd. Doç. Dr. olarak göreve başlamıştır. Milli Eğitim Bakanlığınca onaylı çeşitli matematik ders kitaplarında yazar ve editör olarak görev yapmış; aynı zamanda 2018 yılı Matematik Dersi Öğretim programının hazırlanma komisyonunda da görev almıştır.  Birçok bilimsel çalışmaya imza atan Dr. İPEK'in  çalışma alanları arasında matematikte kavramsal öğrenme, öğretmen eğitimi, çoklu temsiller öne çıkmaktadır. Halen Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Ana Bilim Dalında Prof. Dr. olarak çalışmakta olan Dr. İpek, evli ve 3 çocuk sahibidir.

Eğitim Bilgileri

2000 - 2003

2000 - 2003

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye

1996 - 2000

1996 - 2000

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Eğitimi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2003

2003

Doktora

Kompleks Sayılarla İlgili Kavramların Anlaşılmasında Görselleştirme Yaklaşımının Etkinliğinin İncelenmesi

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi

2000

2000

Yüksek Lisans

Düzlemsel Hareketlerin Kompleks Sayılarla İfadesi

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Orta Öğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Unvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2014 - 2019

2014 - 2019

Doç. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

2008 - 2014

2008 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

2004 - 2008

2004 - 2008

Yrd. Doç. Dr.

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2003 - 2004

2003 - 2004

Araştırma Görevlisi Dr.

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim

1997 - 2003

1997 - 2003

Araştırma Görevlisi

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2008 - 2021

2008 - 2021

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2011 - 2016

2011 - 2016

Dekan Yardımcısı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Akademi Dışı Deneyim

1996 - 1997

1996 - 1997

Öğretmen

Milli Eğitim Müdürlüğü, Van il Milli Eğitim Müdürlüğü, Temel Eğitim, Öğretmen

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

İlköğretim Matematiğinde Çoklu Temsiller

Lisans

Lisans

Soyut Matematik

Matematik Öğretim Programı ve Planlama

Matematiğin Temelleri-I

Karmaşık Analiz

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2005

2005

On Function Graphs

İPEK A. S., HIZARCI S.

Journal of Qafqaz University , cilt.155, ss.165-170, 2005 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

A Comparison of Visual Representations of Integer Operations in Middle School Mathematics Textbooks in the Turkish and United States

İpek A. S.

The Asian Conference on Education 2024 (ACE2024), Tokyo, Japonya, 25 - 29 Kasım 2024, cilt.1, ss.907-916, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

LGS MATEMATİK SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ VE ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI KAZANIMLARINA GÖRE İNCELENMESİ

Üzümcü Z. B., İpek A. S.

the 1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematcs Sciences, Erzurum, Türkiye, 23 Mayıs - 25 Haziran 2022, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programı Üzerine Görüşleri

AVCI A., ATİK B., İPEK A. S.

3. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, cilt.1, ss.294-295, (Özet Bildiri)

2019

2019

Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterimlerle Toplama İşleminde Çoklu Temsiller Arasındaki İlişkilendirme Becerileri

SAĞIR S., İPEK A. S.

II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2019

2019

Indicators Of Prospective Mathematics Teachers’xx Success in Problem Solving: The Case Of Creativity in Problem-Posing

KAR T., ÖZDEMİR E., ÖÇAL M. F., GÜLER G., İPEK A. S.

Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Pretoria, Güney Afrika, 7 - 12 Temmuz 2019, cilt.2, ss.456-463, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

INDICATORS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS’ SUCCESS IN PROBLEM SOLVING: THE CASE OF CREATIVITY IN PROBLEM-POSING

KAR T., ÖZDEMİR E., ÖÇAL M. F., GÜLER G., İPEK A. S.

(Eds.). Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Proteria, Güney Afrika, 7 - 12 Temmuz 2019, cilt.2, ss.456-463, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ONDALIK GÖSTERİMLERLE İLGİLİ SAYI DUYULARI VE TEMSİL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

HUT K., İPEK A. S.

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, sa.1, ss.280, (Özet Bildiri)

2018

2018

An Iplementation of STEM Education in the Context Of Astronomy: Reflections from a Project On Modelling With Robots

SANDALCI Y., TEKBIYIK A., İPEK A. S., OKUMUŞ S.

International Conference on Mathematics and Mathematics Educations, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Pre-service mathematics teachers' investigation of the constraints of mathematical tools

OKUMUŞ S., İPEK A. S.

Re(s)sources 2018, Lyon, Fransa, 28 - 30 Mayıs 2018, ss.316-319, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Kesirlerde Çarpma ve Bölme İşlemine Yönelik Problem Kurmada Yapılan Hatalar

ÖZDEMİR E., GÜVELİ H., İPEK A. S.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, sa.1, ss.28, (Özet Bildiri)

2018

2018

Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi

ÖZDEMİR E., KAR T., GÜVELİ H., İPEK A. S.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility

KAR T., ÖÇAL M. F., İPEK A. S., ÇİLTAŞ A.

27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2740-2742, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi

KAR T., İPEK A. S., ÖZDEMİR E.

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238, (Özet Bildiri)

2017

2017

İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi

KAR T., İPEK A. S., ÖZDEMİR E., IŞIK C.

16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerisinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi

KAR T., İPEK A. S., ÖZDEMİR E., ÖÇAL M. F.

3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Strategies Used by Primary Mathematics Teachers to Generalize Shape Patterns

GÜVELİ H., ÖZDEMİR E., İPEK A. S., KAR T.

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN NATURAL AND APPLIED SCIENCES, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞAL SAYILARLA ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK ALAN BİLGİSİNİN İNCELENMESİ

KAR T., İPEK A. S., ÖZDEMİR E.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi

KAR T., ÖZDEMİR E., İPEK A. S., GÜLER G.

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions

ÖZDEMİR E., KAR T., İPEK A. S.

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

Matematiksel modellemenin cebir öğretimine ve matematiği günlük yaşamla ilişkilendirmeye etkisi

Sandalcı Y., İPEK A. S.

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.176, (Özet Bildiri)

2016

2016

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

2016

2016

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

2016

2016

The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

2015

2015

The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities

Kar T., Işık C., İpek A. S., Özdemir E.

6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7, (Özet Bildiri)

2015

2015

The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills

ÖZDEMİR E., İPEK A. S., KÜLTÜR M. N., KAR T.

6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7, (Özet Bildiri)

2015

2015

Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanterinin Türkçeye Uyarlanma Çalışması

BARAN BULUT D., AYGÜN B., İPEK A. S.

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanteri’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması.

BARAN BULUT D., AYGÜN B., İPEK A. S.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2013

2013

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine Yönelik Alan Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri

Aygün B., Baran Bulut D., İpek A. S.

12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, sa.12, (Özet Bildiri)

2012

2012

İlköğretim Öğrencilerinin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları

BARAN BULUT D., AYGÜN B., İPEK A. S.

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarinin Teknoloji Destekli Temsillerle İlgili Düşünceleri

İPEK A. S., BARAN BULUT D.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.458-462

2011

2011

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Temsillerle İlgili Düşünceleri.

İPEK A. S., BARAN BULUT D.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, sa.5, ss.458-462, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

MULTIPLE REPRESENTATIONS OF FRACTIONS: PERFORMANCE AND BELIEFS OF ELEMENTARY STUDENTS

ALBAYRAK M., İPEK A. S., Unal Z. A.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.428, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açı İle İlgili Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma

İPEK A. S., ATASOY E., OKUMUŞ S.

9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

The relation between the problem posing and problem solving skills of prospective elementary mathematics teachers

Kar T., ÖZDEMİR E., İPEK A. S., ALBAYRAK M.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1577-1583, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2007

2007

Prospective Mathematics Teachers’ Attitudes Towards Learning Mathematics with Technology

İPEK A. S., BERİGEL M., ALBAYRAK M.

7th International Educational Technology Conference, Lefkose, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.II, ss.27-30, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

Bilgisayar Ortamında Matematiksel Modellemeler Kullanarak Öğrencilerin Temel Matematiksel Becerilerinin Geliştirilmesi

İPEK A. S., BERİGEL M.

6th International Educational Technology Conference, Lefkose, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.I, ss.907-911, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

İlköğretim okulu matematik dersi programının kapsam ve eğitim durumları açısından incelenmesi

ALBAYRAK M., IŞIK C., İPEK A. S.

Eğitimde Yansımalar VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 Kasım 2005 - 16 Kasım 2015, ss.256-261, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kitaplar

2018

2018

STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ

İPEK A. S.

Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2018

2018

2018

Matematiğin Dili

İPEK A. S., KAR T.

Zorlanan Çocuklar İçin İlköğretim Matematik Öğretimi, MEHMET FATİH ÖÇAL TUĞRUL KAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.47-70, 2018

2017

2017

Ortaokul Matematik 5 Ders Kitabı

DURMUŞ S., İPEK A. S.

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, İstanbul, 2017

2017

2017

İlkokul Matematik 1 Ders Kitabı

DURMUŞ S., İPEK A. S.

Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017

2016

2016

Tam Sayılar

İPEK A. S.

Ortaokul Matematik 6. Sınıf, Doğan M., Karakaya V., Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.344-384, 2016

2016

2016

Cebirsel İfadeler

İPEK A. S., PEKER M., MIHCI M.

Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.385-426, 2016

2016

2016

Çarpanlar ve Katlar

PEKER M., İPEK A. S., DAYAN Ş.

Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.38-95, 2016

2016

2016

Çember

BÜTÜN M., İPEK A. S., Ayhan S.

Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI YAYINLARI, Ankara, ss.536-568, 2016

2016

2016

Tam Sayılar

İPEK A. S., DOĞAN M., MIHCI M.

Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.344-384, 2016

2013

2013

Karmaşık sayılar: Gerçek ve sanalın birlikteliği

İpek A. S.

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö.,Özmantar M.F.,Bingölbali E.,Şandır H.& Delice. A., Editör, Pegem A Yayıncılık , Ankara, ss.127-137, 2013


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 24

h-indeksi (WOS): 2