SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
ENHANCING TEACHERS’ WATER LITERACY LEVELS THROUGH ACTION-BASED TRAINING
International Journal of Eurasian Education and Culture
, cilt.7, sa.16, ss.86-110, 2022 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden Fen ve Teknoloji Laboratuvar Uygulamaları- I Dersi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (REFAD)
, cilt.1, sa.2, ss.88-101, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Gök Cisimleri ve Uzayda Yaşam Konusuna Yönelik Görüş ve İnanışları
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.247-264, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Öğrencilerinin Su Farkındalığı ve Su Okuryazarlıklarındaki Gelişimin İncelenmesi: Proje Tabanlı Bir Araştırma
journal of research in informal environments
, cilt.3, sa.1, ss.19-45, 2018 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sürdürülebilirliğin resmini yapabilir misin?
I. Uluslararası Sürdürülebilirlik Kongresi, Muğla, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024
Çayın Sürdürülebilirliği: Bir Çay Masalı Örneği
Ulusal Çay Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024
Fen Bilimleri Öğretim Programı ile Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sistem Düşüncesi Açısından İncelenmesi
12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024
WALL-E Filminin Sınıf Öğretmeni Adayları tarafından Çevre Okuryazarlığı Açısından Değerlendirilmesi
III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEOK), Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.1
Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitim Yolunda 21. Yüzyıl Becerilerinin Belirlenmesi
15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.1
İlköğretim Öğrencilerinin Teknolojiye Ve Teknolojinin Hayatlarındaki Yerlerine İlişkin Fikirleri Ve Deneyimleri
Fen, Sosyal ve Çevre Eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, ss.149
Değer mi hiç? Değer:Biraz Tavsiye Biraz Farkındalık
II. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1
Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Değerlere ve İlkokul Programlarında Yer Alan Değerlere Bakış Açısı
II. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1
Gerçek Dünya ve Sanal Dünya Arasında Sıkışıp Kalan Sosyal Olma Nedir?
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019
Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına Yönelik Görüş ve Düşünceleri
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019
Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Oyunlarından Fen Bilimleri Dersi Bağlamında Yararlanma Durumları
2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (EPDAD), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018
Farklı Programlardaki Öğretmen Adaylarının Isı-Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin Bakteri ve Virüs Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesi
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK), Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Gen, DNA ve Kromozom Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi
II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK), Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN “SU”
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları
10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018
Ortaokul Öğrencilerinin Uzay Kavramı ve Uzaydaki Yaşam Konusuna Yönelik Değerlendirmeleri
3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017
Sınıf Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Yaşam Becerileri
8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.97
Hangi deney türü, hangi laboratuvar yaklaşımı, nasıl bir laboratuvar? Fen bilimleri öğretmen adaylarının tercihleri
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.180
Sınıf öğretmen adaylarının gözünden fen ve teknoloji laboratuvar uygulamaları-I Dersi
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.180
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Kavramı ve Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
6. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.139
Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
6. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.162
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kapsamındaki Bazı Konulara İlişkin Kavramsal Anlamaları
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.274
Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi
XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.273
Can We Use a True/False Test to Determine Students’ Level of Knowledge on Sustainable Development?
14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Developing Lesson Plans and Educational Materials on Education for Sustainable Development
14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Kimyası Kavramlarıyla İlgili Görüşleri
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kavramına Yönelik Tanımlamaları
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırmaya Yönelik Görüşleri
3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.121
İlköğretim Öğrencilerinin Ekolojik Okuryazarlıklarının Belirlenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.164
The Prospective Primary Teachers’ Laboratory Images and Integration of Technology to the Laboratories
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
Determining the Changes in Water Literacy Understanding of Teachers Brought byAction-Oriented Water Training
Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRA Academic Publishing, ss.15-38, 2019