Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitim Yolunda 21. Yüzyıl Becerilerinin Belirlenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİ RESİMLERLE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNİ ANLATIYOR!

Disiplinlerarası İklim Değişikliği ve Enerji Çalışmaları Öğrenci Kongresi, Bolu, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2023, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Klasik ve Modern Eğitim Teknolojileri ile İlgili Görüşleri

International Educational Technology Conference (IETC),, İstanbul, Türkiye, ss.1615

Gerçek Dünya ve Sanal Dünya Arasında Sıkışıp Kalan Sosyal Olma Nedir?

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına Yönelik Görüş ve Düşünceleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Oyunlarından Fen Bilimleri Dersi Bağlamında Yararlanma Durumları

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (EPDAD), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden SU

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018 Creative Commons License

“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018 Creative Commons License

“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN “SU”

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin İzledikleri Çizgi Filmlere Yönelik Analizleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1113-1121

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin Gözünden Mikrop Nedir?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Sınıf Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Yaşam Becerileri

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.97

Hangi deney türü, hangi laboratuvar yaklaşımı, nasıl bir laboratuvar? Fen bilimleri öğretmen adaylarının tercihleri

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.180

Sınıf öğretmen adaylarının gözünden fen ve teknoloji laboratuvar uygulamaları-I Dersi

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.180

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Su Kavramına Bakış Açılarının Değerlendirilmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.173 Creative Commons License

Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

6. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.162

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kapsamındaki Bazı Konulara İlişkin Kavramsal Anlamaları

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.274

Developing Lesson Plans and Educational Materials on Education for Sustainable Development

14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Can We Use a True/False Test to Determine Students’ Level of Knowledge on Sustainable Development?

14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kavramına Yönelik Tanımlamaları

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Kimyası Kavramlarıyla İlgili Görüşleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırmaya Yönelik Görüşleri

3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.121

İlköğretim Öğrencilerinin Ekolojik Okuryazarlıklarının Belirlenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.164

Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırma (TEDBA) Modeli: 'İçilebilir Su' Örneği

9. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 31 Mart 2012

Analyzing senior science student teachers' environmental research projects of scientific inquiry: a preliminary study

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.379-383 identifier

A Thematic Review Of Technology Embedded Science Inquiry

World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011

Determining Senior Preservice Primary School Teachers’ Subject Matter Knowledge of Environmental Pollution

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

The Prospective Primary Teachers’ Laboratory Images and Integration of Technology to the Laboratories

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

Entrepreneurship Education in Science Education and 5th, 6th, 7th and 8th grade Integrated sampleactivities

Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. - 6. - 7. - 8. sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, EFEAKADEMİ, İstanbul, ss.305-334, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Determining the Changes in Water Literacy Understanding of Teachers Brought byAction-Oriented Water Training

Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRA Academic Publishing, ss.15-38, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

54

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

18

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları