Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sürdürülebilirliğin resmini yapabilir misin?

I. Uluslararası Sürdürülebilirlik Kongresi, Muğla, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

WALL-E Filminin Sınıf Öğretmeni Adayları tarafından Çevre Okuryazarlığı Açısından Değerlendirilmesi

III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEOK), Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitim Yolunda 21. Yüzyıl Becerilerinin Belirlenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİ RESİMLERLE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNİ ANLATIYOR!

Disiplinlerarası İklim Değişikliği ve Enerji Çalışmaları Öğrenci Kongresi, Bolu, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2023, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Klasik ve Modern Eğitim Teknolojileri ile İlgili Görüşleri

International Educational Technology Conference (IETC),, İstanbul, Türkiye, ss.1615

Değer mi hiç? Değer:Biraz Tavsiye Biraz Farkındalık

II. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Gerçek Dünya ve Sanal Dünya Arasında Sıkışıp Kalan Sosyal Olma Nedir?

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına Yönelik Görüş ve Düşünceleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Oyunlarından Fen Bilimleri Dersi Bağlamında Yararlanma Durumları

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (EPDAD), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018

“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018 Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden SU

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018 Creative Commons License

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN “SU”

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin Gözünden Mikrop Nedir?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin İzledikleri Çizgi Filmlere Yönelik Analizleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1113-1121

Sınıf Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Yaşam Becerileri

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.97

Hangi deney türü, hangi laboratuvar yaklaşımı, nasıl bir laboratuvar? Fen bilimleri öğretmen adaylarının tercihleri

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.180

Sınıf öğretmen adaylarının gözünden fen ve teknoloji laboratuvar uygulamaları-I Dersi

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.180

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Su Kavramına Bakış Açılarının Değerlendirilmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.173 Creative Commons License

Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

6. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.162

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kapsamındaki Bazı Konulara İlişkin Kavramsal Anlamaları

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.274

Can We Use a True/False Test to Determine Students’ Level of Knowledge on Sustainable Development?

14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016

Developing Lesson Plans and Educational Materials on Education for Sustainable Development

14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Kimyası Kavramlarıyla İlgili Görüşleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kavramına Yönelik Tanımlamaları

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014

Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırmaya Yönelik Görüşleri

3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.121

İlköğretim Öğrencilerinin Ekolojik Okuryazarlıklarının Belirlenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.164

Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırma (TEDBA) Modeli: 'İçilebilir Su' Örneği

9. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 31 Mart 2012

Analyzing senior science student teachers' environmental research projects of scientific inquiry: a preliminary study

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.379-383 identifier

Determining Senior Preservice Primary School Teachers’ Subject Matter Knowledge of Environmental Pollution

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011 Sürdürülebilir Kalkınma

A Thematic Review Of Technology Embedded Science Inquiry

World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011

The Prospective Primary Teachers’ Laboratory Images and Integration of Technology to the Laboratories

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011

Kitap & Kitap Bölümleri

Entrepreneurship Education in Science Education and 5th, 6th, 7th and 8th grade Integrated sampleactivities

Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. - 6. - 7. - 8. sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, EFEAKADEMİ, İstanbul, ss.305-334, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Determining the Changes in Water Literacy Understanding of Teachers Brought byAction-Oriented Water Training

Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRA Academic Publishing, ss.15-38, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

60

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

31

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları