Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sürdürülebilirliğin resmini yapabilir misin?

I. Uluslararası Sürdürülebilirlik Kongresi, Muğla, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

Rize Halkının Çay ve Çay Yetiştiriciliği Hakkındaki Görüşleri

Ulusal Çay Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

Çayın Sürdürülebilirliği: Bir Çay Masalı Örneği

Ulusal Çay Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilimleri Öğretim Programı ile Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sistem Düşüncesi Açısından İncelenmesi

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

WALL-E Filminin Sınıf Öğretmeni Adayları tarafından Çevre Okuryazarlığı Açısından Değerlendirilmesi

III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEOK), Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitim Yolunda 21. Yüzyıl Becerilerinin Belirlenmesi

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİ RESİMLERLE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNİ ANLATIYOR!

Disiplinlerarası İklim Değişikliği ve Enerji Çalışmaları Öğrenci Kongresi, Bolu, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Değer mi hiç? Değer:Biraz Tavsiye Biraz Farkındalık

II. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Gerçek Dünya ve Sanal Dünya Arasında Sıkışıp Kalan Sosyal Olma Nedir?

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına Yönelik Görüş ve Düşünceleri

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Oyunlarından Fen Bilimleri Dersi Bağlamında Yararlanma Durumları

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (EPDAD), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Farklı Programlardaki Öğretmen Adaylarının Isı-Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin Bakteri ve Virüs Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesi

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK), Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden SU

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN “SU”

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin Gözünden Mikrop Nedir?

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin İzledikleri Çizgi Filmlere Yönelik Analizleri

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1113-1121, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Uzay Kavramı ve Uzaydaki Yaşam Konusuna Yönelik Değerlendirmeleri

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Yaşam Becerileri

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.97, (Özet Bildiri)

Hangi deney türü, hangi laboratuvar yaklaşımı, nasıl bir laboratuvar? Fen bilimleri öğretmen adaylarının tercihleri

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.180, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmen adaylarının gözünden fen ve teknoloji laboratuvar uygulamaları-I Dersi

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.180, (Özet Bildiri)

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Su Kavramına Bakış Açılarının Değerlendirilmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.173, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Kavramı ve Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

6. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.139, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

6. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.162, (Özet Bildiri)

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kapsamındaki Bazı Konulara İlişkin Kavramsal Anlamaları

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.274, (Özet Bildiri)

Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.273, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Can We Use a True/False Test to Determine Students’ Level of Knowledge on Sustainable Development?

14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Developing Lesson Plans and Educational Materials on Education for Sustainable Development

14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kavramına Yönelik Tanımlamaları

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Kimyası Kavramlarıyla İlgili Görüşleri

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırmaya Yönelik Görüşleri

3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.121, (Özet Bildiri)

İlköğretim Öğrencilerinin Ekolojik Okuryazarlıklarının Belirlenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.164, (Tam Metin Bildiri)

Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırma (TEDBA) Modeli: 'İçilebilir Su' Örneği

9. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 31 Mart 2012, (Özet Bildiri)

Analyzing senior science student teachers' environmental research projects of scientific inquiry: a preliminary study

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.379-383, (Tam Metin Bildiri) identifier

A Thematic Review Of Technology Embedded Science Inquiry

World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

Determining Senior Preservice Primary School Teachers’ Subject Matter Knowledge of Environmental Pollution

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

The Prospective Primary Teachers’ Laboratory Images and Integration of Technology to the Laboratories

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Entrepreneurship Education in Science Education and 5th, 6th, 7th and 8th grade Integrated sampleactivities

Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. - 6. - 7. - 8. sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, EFEAKADEMİ, İstanbul, ss.305-334, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Determining the Changes in Water Literacy Understanding of Teachers Brought byAction-Oriented Water Training

Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRA Academic Publishing, ss.15-38, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

60

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

31

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları