-
2021 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2021 Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2012 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2008 - 2012 Yrd. Doç. Dr.
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2014 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2016 - 2019 Bölüm Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2016 Enstitü Müdür Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
-
2013 - 2015 Bölüm Başkan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2008 - 2012 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
Yüksek Lisans
Eğitim Politikası
Okul Kültürü ve Değişimi
Yönetsel ve Mesleki Etik
Eğitim Hukuku
Karşılaştırmalı Eğitim Sistemleri
Çocuk Hakları
Avrupa Birliği ve Eğitim
-
Lisans
Sınıf Yönetimi
Eğitim Hukuku
Çocuk Hukuku
İnsan Hakları ve Demokrasi Eğitimi
Eğitim Sosyolojisi
Temel Hukuk
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Siyaset Bilimine Giriş
Demokrasi ve İnsan Hakları
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Vatandaşlık Bilgisi
-
Öğretmenlerin Etik Davranışları ile Örgütsel Bağlılık Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Tuna C. (Danışman)
-
ÖĞRETMENLİK MESLEK KANUNU’NA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Tuna C. (Danışman)
-
İLKOKUL VE ORTAOKULLARDA GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL DEMOKRASİ ALGILARI İLE ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ (TRABZON ÖRNEĞİ)
Tuna C. (Danışman)
Z.AKPINAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Ortaöğretim okulları yönetici ve öğretmenlerin görüşlerine göre hesap verebilirlik (Rize örneği)
Tuna C. (Danışman)
-
Okul yöneticilerinin kendilerini geliştirme düzeyleri ile öz yeterlik algıları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Tuna C. (Danışman)
-
Ortaokullarda Görev Yapan Yönetici ve Öğretmenlerin Örgütsel Demokrasi Algıları ve Örgütsel Sinisizm Düzeyleri Arasındaki İlişki
Tuna C. (Danışman)
-
MEB eğitim politikaları olarak zenginleştirilmiş kütüphanenin etkililiği
Tuna C. (Danışman)
-
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE KULLANILAN HİKÂYE KİTAPLARININ ÇOCUK HAKLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ
B.ALPAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
OKUL MÜDÜRLERİNİN MEVZUATA GÖRE SAHİP OLDUKLARI HAK VE SORUMLULUKLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
İ.SADIKOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlköğretim Müfettişlerinin Görevlerini Yerine Getirirken Karşılaştığı Sorunlar (Kahramanmaraş İli Örneği).
H.Basri(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Demokratik Değerlere Sahip Olmalarına İlişkin Öğretmen Algıları (Gaziantep İli Şahinbey İlçesi Örneği).
H.Bahar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010 -
Yönetici ve Öğretmen Algılarına Göre İlköğretim Okullarında Örgütsel Demokrasinin Benimsenme ve Uygulanabilme Düzeyi
G.Şeker(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2010