Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor Dr.Öğr.Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
2005 - 2018 Yrd.Doç.Dr.
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
-
1995 - 2005 Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları
Yönetimsel Görevler
-
2022 - Devam Ediyor Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2011 - 2013 Farabi Programı Kurum Koordinatörü
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2008 - 2011 Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
-
2007 - 2009 Bölüm Başkanı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans uzmanlık alan 2
-
Yüksek Lisans tez
-
Yüksek Lisans Matematik öğretiminde yenilikçi yaklaşımlar
-
Lisans Matematik öğretme ve öğrenme yaklaşımları
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Lisans Matematikte Kavram Yanılgıları
-
Lisans Topluma hizmet uygulamaları
-
Lisans Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları
-
Yüksek Lisans uzmanlık alan-1
-
Lisans öğretmenlik uygulamaları
-
Lisans Oyunla Matematik Öğretimi
-
Lisans Matematikte Kavram yanılgıları
-
Yüksek Lisans matematik öğretiminde yenilikçi yaklaşımlar
-
Lisans topluma hizmet uygulamaları
-
Lisans matematik öğrenme ve öğretim yaklaşımları
-
Yüksek Lisans uzmanlık alan-2
-
Yüksek Lisans Uzmanlık alan-1
-
Lisans okul deneyimi
-
Lisans Genel matematik-1
-
Yüksek Lisans seminer
-
Lisans okul deneyimi
-
Lisans Matematik ve Hayat
-
Lisans günlük yaşamda matematik
-
Lisans topluma hizmet uygulamaları
Yönetilen Tezler
-
DİYALOJİK YAKLAŞIMLA DÖRTGENLER KONUSUNUN ÖĞRETİMİNİN İNCELENMESİ
Güveli E. (Danışman)
-
YÜZDELER KONUSU İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARININ BİLİŞSEL ÇELİŞKİ YAKLAŞIMI İLE GİDERİLMESİ
Güveli E. (Danışman)
-
Tam sayılar konusunun çoklu temsillerle öğretilmesinin öğrenci başarısına etkisi ve öğrenci görüşleri
M.AKYÜZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNİN İLKÖĞRETİM 5.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN PROBLEM ÇÖZME BAŞARILARINA, PROBLEM KURMA BECERİLERİNE, MATEMATİĞE YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİNİN VE ÖĞRENCİLERİN PROBLEM KURMA ETKİNLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
O.ŞAKAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
SİMETRİ KONUSUNDA HAZIRLANAN ANİMASYONLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
S.Durmuş(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN KESİRLER KONUSUNDA BİLGİSAYAR ANİMASYONLARI YARDIMIYLA PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Ö.Atalay(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin eleştirel düşünme eğilimleri ve bu eğilimleri etkileyen faktörler (İstanbul ili örneği)
A.Aşkar(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
lköğretim 4.sınıf matematik öğretiminde hazırlıklı-planlı dramaya uygun etkinliklerin geliştirilmesi
B.Avcı(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2012 -
Bilgisayar destekli öğretimin 6. sınıf kümeler konusunda öğrenci başarısına etkisi
C.Yücesan(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
-
Lisansüstü eğitim kalite çalıştayı
Kurumsal Temsil, YÖK, Türkiye, Rize, 2014 - 2014 -
Yenilenen İlköğretim programlarını paylaşım
Kurumsal Temsil, YÖK, Türkiye, Ankara, 2006 - 2006