SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Comparison of 7th grade elementary school students' problem posing and problem solving achievements
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.1, ss.355-364, 2012 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Matematik Öğretmenlerinin Eşitlik İşareti ile İlgili Hatalı Çözümlere Dönüt Verme Yöntemleri
Eurasian Journal of Teacher Education
, cilt.4, sa.2, ss.118-133, 2023 (Hakemli Dergi)
Investigation of the ways prospective mathematics teachers respond to students’ errors: An example of the equal sign.
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.9, sa.2, ss.723-739, 2022 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Tam Sayılarda Çıkarma İşlemini Sayı Doğrusu ve Sayma Pulları İle Yapabilme Durumlarının İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi (Kastamonu Education Journal)
, cilt.30, sa.1, ss.205-216, 2022 (Hakemli Dergi)
Tamsayılarla Temel İşlemlerin Sayı Doğrusu ve Sayma Pulları ile Yapılışı
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.8, sa.1, ss.44-58, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.9, sa.2, ss.170-191, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Sınav Soruları İle SBS Matematik Sorularının Bloom Taksonomosi’ne Göre Karşılaştırmalı Analizi
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.41-60, 2012 (Hakemli Dergi)
Identifying the Learning Difficulties of Freshmen in Mathematics Teacher Training Department in Function Graphs and Derivatives
INTERNATIONAL JOURNAL OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCE
, cilt.1, sa.7, ss.119-124, 2011 (Hakemli Dergi)
PROBLEM KURMA VE ÇÖZMEDE SÖZEL PROBLEM‐DENKLEM İLİŞKİSİ
Journal of Qafkaz Philology and pedagogy
, sa.32, ss.69-79, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bibliometric Analysis of Scientific Studies on 'Noticing Skill' in Mathematics Education
1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences , Erzurum, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2022, ss.1
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel Zorlukları ile Problem Kurma Sırası Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.1
Indicators Of Prospective Mathematics Teachers’xx Success in Problem Solving: The Case Of Creativity in Problem-Posing
Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Pretoria, Güney Afrika, 7 - 12 Temmuz 2019, cilt.2, ss.456-463
KESİRLERDE ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMADA YAPILAN HATALAR
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.213
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Tam Sayılarla Toplama ve Çıkarma İşlemlerine İlişkin Alan Bilgilerinin Temsiller Bağlamında İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.292
Sınıf Öğretmenlerinin Sözel Bir Problemi Öğrenci Seviyesinde Çözme Anlayışlarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.295
Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238
İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerisinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21
The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7
ÖĞRENCİLERİN ÖRÜNTÜLERİ GENELLEME SÜREÇLERİ: 7. SINIF ORNEGI
12. Matematik Sempozyumu " Toplumda Matematik", Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.196-197
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL UYGULAMALARINDA BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARIN ANALİZİ
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1164-1172
The Relation between primary school students' use of visual spatial representation and problem solving skills
The second international congress of educational research, Türkiye, 29 Nisan 2010