Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

7. Sınıf Öğrencilerinin Şekil Örüntülerini Uzak Adıma Genellemek İçin Kullandıkları Stratejiler

II. Uluslararası Dede Korkut Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 03 Ekim 2024, (Özet Bildiri)

Bibliometric Analysis of Scientific Studies on 'Noticing Skill' in Mathematics Education

1st International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences , Erzurum, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2022, ss.1, (Özet Bildiri)

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel Zorlukları ile Problem Kurma Sırası Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

Indicators Of Prospective Mathematics Teachers’xx Success in Problem Solving: The Case Of Creativity in Problem-Posing

Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Pretoria, Güney Afrika, 7 - 12 Temmuz 2019, cilt.2, ss.456-463, (Tam Metin Bildiri)

KESİRLERDE ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMADA YAPILAN HATALAR

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.213, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Sözel Bir Problemi Öğrenci Seviyesinde Çözme Anlayışlarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.295, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Tam Sayılarla Toplama ve Çıkarma İşlemlerine İlişkin Alan Bilgilerinin Temsiller Bağlamında İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.292, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238, (Özet Bildiri)

İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi

16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Strategies Used by Primary Mathematics Teachers to Generalize Shape Patterns

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN NATURAL AND APPLIED SCIENCES, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities

6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7, (Özet Bildiri)

ÖĞRENCİLERİN ÖRÜNTÜLERİ GENELLEME SÜREÇLERİ: 7. SINIF ÖRNEĞİ

12. Matematik Sempozyumu " Toplumda Matematik", Türkiye, 23 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

ÖĞRENCİLERİN ÖRÜNTÜLERİ GENELLEME SÜREÇLERİ: 7. SINIF ORNEGI

12. Matematik Sempozyumu " Toplumda Matematik", Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.196-197, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL UYGULAMALARINDA BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARIN ANALİZİ

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1164-1172, (Tam Metin Bildiri)

The Relation between primary school students' use of visual spatial representation and problem solving skills

The second international congress of educational research, Türkiye, 29 Nisan 2010, (Özet Bildiri)

The relation between the problem posing and problem solving skills of prospective elementary mathematics teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1577-1583, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar

Matematik Öğretiminde Çoklu Temsillerin Kullanımı

Uygulama Örnekleriyle Matematik Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Doç. Dr. Melihan ÜNLÜ, Editör, Pegem, Ankara, ss.91-118, 2020 Creative Commons License

Cebir

Zorlanan Çocuklar İçin İlköğretim Matematik Öğretimi, Öçal, M.F., Kar, T, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.157-172, 2018
Metrikler

Yayın

51

Atıf (WoS)

33

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

50

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

8

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

10

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

4

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

29

Proje

2

Açık Erişim

19