Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Matematik Öğretmeni Adaylarının Eğitsel Oyun Hazırlama Becerileri

Turkbilmat, Antalya, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2021, ss.334-335, (Özet Bildiri)

Dönel Cisim Hacimlerinin İntegral Yardımıyla Hesaplanmasına Farklı Bir Bakış

türkbilmat, Antalya, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2021, ss.329, (Özet Bildiri)

3 Aşamalı Test ile Köklü Sayılardaki Kavram Yanılgılarının Tespit Edilmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1365-1377, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Fonksiyonların Tanım Kümelerinin Limit Süreklilik Türev İntegral Konularındaki Öneminin Öğrencilerdeki Farkındalığı

4.uluslararası türk bilgisayar ve matematik eğitimi sempozyumu(türkbilmat), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.297-304, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

SÜREKLİLİK KONUSUNDA HAZIRLANAN KAVRAM DEĞİŞİM METİNLERİNE YÖNELİK MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

4.Uluslararası eğitim ve değerler sempozyumu(isoeva), İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2019, ss.61, (Özet Bildiri) Creative Commons License

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİŞSEL ÇELİŞKİ STRATEJİSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE BİLİŞSEL ÇELİŞKİ ANILARI

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.729-737, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

ÜSLÜ SAYILARDA KAVRAM YANILGILARININ 3 AŞAMALI TESTLE TESPİTİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.2, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

YENİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINDAKİ ANALİZ DERSLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.142-149, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK DERSİ YAZILI SINAV KAĞITLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.130-141, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

An Assessment Of Pre-Service Mathematics Teachers’xx Knowledge And Opinions About Misconceptions

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

KESİRLERDE ÇARPMA VE BÖLME İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMADA YAPILAN HATALAR

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.213, (Özet Bildiri)

3 Ds Max Animasyonlarının Kesir Modellerinde Kullanılması

ICITS 2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.781, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Strategies Used by Primary Mathematics Teachers to Generalize Shape Patterns

2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCES IN NATURAL AND APPLIED SCIENCES, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Bilgisayar Animasyonları Yardımıyla Tamsayılarda İşlemlerin Matematiksel Modellenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.35, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Problem Kurma Becerileri

Türkbilmat-2 Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.288, (Tam Metin Bildiri)

6 Şapka Bilgisayarda Öğretmen Görüşleri

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2009, ss.34-40, (Tam Metin Bildiri)

Limit Konusunun Mathematica da Yapısalcı Yaklaşımla Öğretilmesi

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2004, ss.2247-2265, (Tam Metin Bildiri)

Bağıntı Fonksiyonun Tanımı Bire bir Fonksiyon ve Örten Fonksiyon Konularında Lise 1 Düzeyinde Kavram Yanılgılarının Tespiti

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1019-1025, (Tam Metin Bildiri)

Lise 1 Fonksiyonlar Konusunda Web Tabanlı Örnek Bir Öğretim Materyali

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.866-871, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Matematikte Kavram Yanılgılarına Yönelik Öğretmen Adaylarının Bilgi veGörüşlerinin Değerlendirilmesi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.419-438, 2018 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

59

Atıf (TrDizin)

22

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

186

Proje

1

Açık Erişim

23
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları