Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sınıf öğretmeni adaylarının origami etkinlikleri üzerinden program ve öğretim stratejileri bilgilerinin incelenmesi

XII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.242, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin matematik dersinde somut materyal kullanımı ile ilgili görüşleri

XII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.243, (Özet Bildiri)

İlköğretim matematik öğretmenlerinin üslü ifadeler konusundaki kavram yanılgıları hakkındaki görüşleri

XII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.244, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmenlerinin doğal sayılara ilişkin ölçme değerlendirme bileşeni bağlamında alan öğretimi bilgisi

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.170-178, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.241-249, (Tam Metin Bildiri)

Matematik öğretmen adaylarının öğretim yöntem ve teknik tercihleri

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.150-158, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenci tanıma bilgilerindeki değişimin incelenmesi: Kesirler

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.179-187, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen adaylarının kesrin modellenmesiyle ilgili öğrenci yanılgılarına yönelik pedagojik alan bilgileri

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.95, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının model kullanımıyla ilgili öğrenci yanılgılarını gidermeye yönelik çözüm önerileri: Kesirlerle işlemler örneği

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.94, (Özet Bildiri)

The investigation of pre-service teachers’ knowledge of teaching strategies for comparing decimals

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.709-710, (Özet Bildiri)

Pre-service teachers’ views about the solution suggestions for overcoming the student’s mistakes and misconceptions

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.643-644, (Özet Bildiri)

Content analysis of metaphor studies conducted in fields of mathematics and science in Turkey

7th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education 2017, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.96-97, (Özet Bildiri)

8 sınıf öğrencilerinin kesirlerde sayı duyularının incelenmesi

6th Internatİonal Conference on Research On Educatİon ICRE, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

İlköğretim matematik eğitimi öğretmen adaylarının kaynaştırma öğrencileri hakkındaki görüşleri

6th Internatİonal Conference on Research On Educatİon ICRE, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Ortaokul matematik öğretmenlerinin derslerinde somut materyal kullanımı ile ilgili görüşleri

6th Internatİonal Conference on Research İn Educatİon ICRE, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi ÖğretmenlerineYönelik STEM Hizmet içi Eğitim Programı Pilot Çalışma

10. Internatonal Computer & Instructional TechnologesSymposum, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının ders planı ile ilgili bilişsel yapıları

ERPA International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmenlerine Yönelik STEM Hizmet-İçi Eğitim Programı: Pilot Çalışma

ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.886-892, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Ilkögretim Matematik Egitimi Ögretmen Adaylarının Kaynastırma Ögrencileri Hakkındaki Görüsleri

6th Internatİonal Conference on Research On Educatİon ICRE, 13 Ocak 2016, (Özet Bildiri)

Effects of Kayseri Ministry of National Education (MONE) STEM Professional Development Programme on Development of Teachers’ Knowledge and Skills Related to STEM

6TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)

Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

Eğitsel oyunlarla matematik öğretimi dersinde tasarlanan oyunların analizi

International Conference On Education In Mathematics, Science Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

Azerbaycan ve Türkiye de okutulan 1 sınıf matematik ders kitaplarının içerik açısından karşılaştırılması

International Conference On Education In Mathematics, Science & Technology, 16 - 18 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)

Okul öncesi öğrencilerinin geometri bilgisi ve origami becerisinin incelenmesi

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

Okul Öncesi Öğrencilerinin Geometri Bilgisi ve Origami Becerisinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, sa.1, ss.1319-1325, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tercih Ettikleri Matematik Öğretim Yöntemleri

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, sa.1, ss.956-965, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

A study of pre-service teachers' tendency for imprudent behaviour and physics laboratory attitudes

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.823-828, (Tam Metin Bildiri) identifier

Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.98-102, (Tam Metin Bildiri)

The Effect Of Learning Environment Suitable For 5E Model With Dynamic Geometry Software Cabri on Learning Levels

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.829-834, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Uygulama Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri

I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Ondalık Sayılarla İlgili Anlamalarının Kelime İlişkilendirme Testi Yoluyla Belirlenmesi

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.3, ss.170-176, (Tam Metin Bildiri)

Matematik Öğretimi Dersinde Kazandırılan Bazı Davranışların Değerlendirilmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, sa.1, ss.1330-1335, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

49

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

26

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

7

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları