Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf öğretmeni adaylarının origami etkinlikleri üzerinden program ve öğretim stratejileri bilgilerinin incelenmesi

XII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.242

Sınıf öğretmenlerinin matematik dersinde somut materyal kullanımı ile ilgili görüşleri

XII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.243

İlköğretim matematik öğretmenlerinin üslü ifadeler konusundaki kavram yanılgıları hakkındaki görüşleri

XII. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.244

Sınıf öğretmenlerinin doğal sayılara ilişkin ölçme değerlendirme bileşeni bağlamında alan öğretimi bilgisi

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.170-178

İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin zihinden toplama işlemi yapma stratejilerinin belirlenmesi

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.241-249

Matematik öğretmen adaylarının öğretim yöntem ve teknik tercihleri

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.150-158 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf öğretmeni adaylarının öğrenci tanıma bilgilerindeki değişimin incelenmesi: Kesirler

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.179-187

Öğretmen adaylarının kesrin modellenmesiyle ilgili öğrenci yanılgılarına yönelik pedagojik alan bilgileri

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.95

The investigation of pre-service teachers’ knowledge of teaching strategies for comparing decimals

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.709-710

Pre-service teachers’ views about the solution suggestions for overcoming the student’s mistakes and misconceptions

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.643-644

Content analysis of metaphor studies conducted in fields of mathematics and science in Turkey

7th International Conference of Strategic Research on Social Science and Education 2017, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.96-97

8 sınıf öğrencilerinin kesirlerde sayı duyularının incelenmesi

6th Internatİonal Conference on Research On Educatİon ICRE, 13 - 15 Ekim 2016

Ortaokul matematik öğretmenlerinin derslerinde somut materyal kullanımı ile ilgili görüşleri

6th Internatİonal Conference on Research İn Educatİon ICRE, 13 - 15 Ekim 2016

Sınıf öğretmeni adaylarının ders planı ile ilgili bilişsel yapıları

ERPA International Congresses on Education, 2 - 04 Haziran 2016

Fen Bilgisi Öğretmenlerine Yönelik STEM Hizmet-İçi Eğitim Programı: Pilot Çalışma

ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.886-892 Sürdürülebilir Kalkınma

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155

Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6

Eğitsel oyunlarla matematik öğretimi dersinde tasarlanan oyunların analizi

International Conference On Education In Mathematics, Science Technology, 16 - 18 Mayıs 2014

Azerbaycan ve Türkiye de okutulan 1 sınıf matematik ders kitaplarının içerik açısından karşılaştırılması

International Conference On Education In Mathematics, Science & Technology, 16 - 18 Mayıs 2014

Okul öncesi öğrencilerinin geometri bilgisi ve origami becerisinin incelenmesi

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 4 - 07 Mayıs 2012

Okul Öncesi Öğrencilerinin Geometri Bilgisi ve Origami Becerisinin İncelenmesi

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, sa.1, ss.1319-1325

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Tercih Ettikleri Matematik Öğretim Yöntemleri

IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, cilt.1, sa.1, ss.956-965 Sürdürülebilir Kalkınma

A study of pre-service teachers' tendency for imprudent behaviour and physics laboratory attitudes

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.823-828 identifier

Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.98-102

The Effect Of Learning Environment Suitable For 5E Model With Dynamic Geometry Software Cabri on Learning Levels

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.829-834

Öğretmen Adaylarının Ondalık Sayılarla İlgili Anlamalarının Kelime İlişkilendirme Testi Yoluyla Belirlenmesi

16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, cilt.3, ss.170-176

Matematik Öğretimi Dersinde Kazandırılan Bazı Davranışların Değerlendirilmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, cilt.3, sa.1, ss.1330-1335

Metrikler

Yayın

49

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

21

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

7

Tez Danışmanlığı

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları