SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türk İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Doğal Sayılarla Çarpma Ve Bölme İşlemleriyle İlgili Problemlerin İncelenmesi
Milli Eğitim
, cilt.48, sa.1, ss.241-265, 2019 (SCI-Expanded)
Sınıf öğretmeni adaylarının küme kavramıyla ilgili algıları
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.221-230, 2009 (SCI-Expanded)
Temel işlem becerilerinin öğretiminde problem kurma-çözme çalışmaları
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, ss.1-11, 2006 (SCI-Expanded)
Matematik Öğretiminde Kendini Gerçekleştirme
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.13, ss.129-139, 2005 (SCI-Expanded)
Farklı bir yaklaşımla vektör uzayı kavramının öğretimi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.2, ss.325-332, 2002 (SCI-Expanded)
Öğretmen Adaylarının Matematiğe Karşı Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.379-386, 2001 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Öğrencilerin Tam Sayılarla İşlemlerde İlişkilendirme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.9, sa.2, ss.67-83, 2022 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanterini Türkçeye Uyarlama Çalışması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1360-1377, 2018 (Hakemli Dergi)
Pre-Service Elementary Mathematics Teachers' Specialized Content Knowledge: The Case of Integer Addition and Subtraction
International Journal of Progressive Education
, cilt.14, sa.4, ss.70-84, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, sa.7, ss.62-88, 2016 (Hakemli Dergi)
Complex numbers as visual representation
International Journal of Contemporary Research
, cilt.3, ss.21-24, 2013 (Hakemli Dergi)
ONLUK SAYMA SİSTEMİNİN ÖĞRETİMİ
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.13, ss.199-206, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının çizgi grafiklerine öykü oluşturmada karşılaştıkları güçlükler
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, ss.644-658, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel problem çözmede kullandıkları temsiller
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.11, sa.3, ss.681-700, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Metafor Algıları
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.2, sa.2, ss.140-159, 2011 (Hakemli Dergi)
Matematik tarihinde sözel problemlerin çözümünde görsel temsillerin kullanılması
Journal of Qafqaz University
, cilt.28, ss.137-147, 2009 (Hakemli Dergi)
MATEMATİK TARİHİNDE SÖZEL PROBLEMLERİN ÇÖZÜMÜNDE GÖRSEL TEMSİLLERİN KULLANILMASI
Journal of Qafqaz University
, sa.28, ss.137-147, 2009 (Hakemli Dergi)
Onluk sayma sisteminin öğretimi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.199-206, 2006 (Hakemli Dergi)
Matematiksel İndüksiyon Metodu
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.509-519, 2005 (Hakemli Dergi)
On Function Graphs
Journal of Qafqaz University
, cilt.155, ss.165-170, 2005 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesir İşlemleri Konusundaki Kavramsal Performansları
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.537-547, 2005 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının kesir işlemleri konusundaki kavramsal performansları
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi DergisiI
, cilt.11, ss.537-547, 2005 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmenliği Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
EĞİTİM VE BİLİM
, cilt.27, sa.125, ss.69-73, 2002 (Hakemli Dergi)
Expression of Planar Motions With Complex Numbers
Journal Of Institute Of Mathematics & Computer Sciences (Math. Series)
, cilt.15, sa.3, ss.157-159, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterimlerle Toplama İşleminde Çoklu Temsiller Arasındaki İlişkilendirme Becerileri
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.1
Indicators Of Prospective Mathematics Teachers’xx Success in Problem Solving: The Case Of Creativity in Problem-Posing
Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Pretoria, Güney Afrika, 7 - 12 Temmuz 2019, cilt.2, ss.456-463
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ONDALIK GÖSTERİMLERLE İLGİLİ SAYI DUYULARI VE TEMSİL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, sa.1, ss.280
An Iplementation of STEM Education in the Context Of Astronomy: Reflections from a Project On Modelling With Robots
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations, 27 - 29 Haziran 2018
Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1
Kesirlerde Çarpma ve Bölme İşlemine Yönelik Problem Kurmada Yapılan Hatalar
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, sa.1, ss.28
Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility
27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2740-2742
Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238
İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerisinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞAL SAYILARLA ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK ALAN BİLGİSİNİN İNCELENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017
Matematiksel modellemenin cebir öğretimine ve matematiği günlük yaşamla ilişkilendirmeye etkisi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.176
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21
The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7
The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7
Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanteri’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Karşı Tutumları ve Materyal Geliştirme Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.141
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine Yönelik Alan Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri
12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, sa.12
İlköğretim Öğrencilerinin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarinin Teknoloji Destekli Temsillerle İlgili Düşünceleri
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.458-462
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına, Öğretimine Ve Öğrenimine Yönelik İnançlarına Etkisi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açı İle İlgili Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010
Prospective Mathematics Teachers’ Attitudes Towards Learning Mathematics with Technology
7th International Educational Technology Conference, Lefkose, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.II, ss.27-30
Bilgisayar Ortamında Matematiksel Modellemeler Kullanarak Öğrencilerin Temel Matematiksel Becerilerinin Geliştirilmesi
6th International Educational Technology Conference, Lefkose, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.I, ss.907-911
İlköğretim okulu matematik dersi programının kapsam ve eğitim durumları açısından incelenmesi
Eğitimde Yansımalar VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 Kasım 2005 - 16 Kasım 2015, ss.256-261
Kitap & Kitap Bölümleri
Zorlanan Çocuklar için İlköğretim Matematik Öğretimi
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2018
STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ - 20 Strategies for STEM Instruction
NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, 2018
Ortaokul Matematik 5 Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, İstanbul, 2017
İlkokul Matematik 1 Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
Tam Sayılar
Ortaokul Matematik 6. Sınıf, Doğan M., Karakaya V., Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.344-384, 2016
Cebirsel İfadeler
Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.385-426, 2016
Çember
Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI YAYINLARI, Ankara, ss.536-568, 2016
Tam Sayılar
Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.344-384, 2016
Karmaşık sayılar: Gerçek ve sanalın birlikteliği
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö.,Özmantar M.F.,Bingölbali E.,Şandır H.& Delice. A., Editör, Pegem A Yayıncılık , Ankara, ss.127-137, 2013