Articles Published in Journals That Entered SCI, SSCI and AHCI Indexes
Gerçekçi Matematik Eğitiminin İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin Tam Sayılarla Çarpma Konusundaki Başarılarına Etkisi
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE, vol.34, pp.60-70, 2009 (Journal Indexed in SSCI)
Articles Published in Other Journals
Türk İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Doğal Sayılarla Çarpma Ve Bölme İşlemleriyle İlgili Problemlerin İncelenmesi
Milli Eğitim, vol.48, no.1, pp.241-265, 2019 (Other Refereed National Journals)
Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanterini Türkçeye Uyarlama Çalışması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.18, no.3, pp.1360-1377, 2018 (Other Refereed National Journals)
Pre-Service Elementary Mathematics Teachers' Specialized Content Knowledge: The Case of Integer Addition and Subtraction
International Journal of Progressive Education, vol.14, no.4, pp.70-84, 2018 (Refereed Journals of Other Institutions)
İlk ve Ortaokul Düzeyindeki Öğrencilerin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları
Turkish Journal of Teacher Education, vol.7, no.1, pp.1-16, 2018 (National Refreed University Journal)
The Analysis of the Primary School Mathematics Exam Questions According to the MATH Taxonomy
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi, vol.7, no.1, pp.62-88, 2016 (Refereed Journals of Other Institutions)
Complex numbers as visual representation
International Journal of Contemporary Research, vol.3, pp.21-24, 2013 (Refereed Journals of Other Institutions)
Sınıf öğretmeni adaylarının çizgi grafiklerine öykü oluşturmada karşılaştıkları güçlükler
International Online Journal of Educational Sciences, vol.4, pp.644-658, 2012 (Refereed Journals of Other Institutions)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Metafor Algıları
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, vol.2, no.2, pp.140-159, 2011 (Refereed Journals of Other Institutions)
Matematik tarihinde sözel problemlerin çözümünde görsel temsillerin kullanılması
Journal of Qafqaz University, vol.28, pp.137-147, 2009 (International Refereed University Journal)
Sınıf öğretmeni adaylarının küme kavramıyla ilgili algıları
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.11, pp.221-230, 2009 (National Refreed University Journal)
MATEMATİK TARİHİNDE SÖZEL PROBLEMLERİN ÇÖZÜMÜNDE GÖRSEL TEMSİLLERİN KULLANILMASI
Journal of Qafqaz University, no.28, pp.137-147, 2009 (Refereed Journals of Other Institutions)
Temel işlem becerilerinin öğretiminde problem kurma-çözme çalışmaları
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.8, pp.1-11, 2006 (National Refreed University Journal)
Onluk sayma sisteminin öğretimi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.13, pp.199-206, 2006 (National Refreed University Journal)
Matematiksel İndüksiyon Metodu
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.11, pp.509-519, 2005 (National Refreed University Journal)
On Function Graphs
Journal of Qafqaz University, vol.155, pp.165-170, 2005 (International Refereed University Journal)
Matematik Öğretiminde Kendini Gerçekleştirme
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.13, pp.129-139, 2005 (National Refreed University Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesir İşlemleri Konusundaki Kavramsal Performansları
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.11, pp.537-547, 2005 (National Refreed University Journal)
Sınıf öğretmeni adaylarının kesir işlemleri konusundaki kavramsal performansları
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi DergisiI, vol.11, pp.537-547, 2005 (Other Refereed National Journals)
Matematik Öğretmenliği Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
EĞİTİM VE BİLİM, vol.27, no.125, pp.69-73, 2002 (Refereed Journals of Other Institutions)
Farklı bir yaklaşımla vektör uzayı kavramının öğretimi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.10, no.2, pp.325-332, 2002 (National Refreed University Journal)
Expression of Planar Motions With Complex Numbers
Journal Of Institute Of Mathematics & Computer Sciences (Math. Series), vol.15, no.3, pp.157-159, 2002 (Refereed Journals of Other Institutions)
Öğretmen Adaylarının Matematiğe Karşı Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.9, no.2, pp.379-386, 2001 (National Refreed University Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterimlerle Toplama İşleminde Çoklu Temsiller Arasındaki İlişkilendirme Becerileri
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Turkey, 7 - 09 November 2019, pp.1
Indicators Of Prospective Mathematics Teachers’xx Success in Problem Solving: The Case Of Creativity in Problem-Posing
Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Pretoria, South Africa, 7 - 12 July 2019, vol.2, pp.456-463
6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ONDALIK GÖSTERİMLERLE İLGİLİ SAYI DUYULARI VE TEMSİL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Turkey, 25 - 28 April 2019, vol.1, no.1, pp.280
An Iplementation of STEM Education in the Context Of Astronomy: Reflections from a Project On Modelling With Robots
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations, 27 - 29 June 2018
Kesirlerde Çarpma ve Bölme İşlemine Yönelik Problem Kurmada Yapılan Hatalar
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Turkey, 9 - 11 May 2018, vol.1, no.1, pp.28
Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Turkey, 9 - 11 May 2018, pp.1
Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility
27th International Conference on Educational Sciences, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.2740-2742
Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, vol.1, pp.237-238
İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerisinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, AFYON, Turkey, 17 - 19 May 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017
Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 April 2017
Matematiksel modellemenin cebir öğretimine ve matematiği günlük yaşamla ilişkilendirmeye etkisi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, vol.1, pp.176
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, vol.1, pp.43
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, vol.1, pp.43
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Lithuania, 21 - 23 July 2016, vol.1, pp.21
The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, France, 29 - 31 October 2015, vol.I, pp.7
The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, France, 29 - 31 October 2015, vol.I, pp.7
Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanteri’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Karşı Tutumları ve Materyal Geliştirme Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Turkey, 20 - 22 June 2013, pp.141

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine Yönelik Alan Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri
12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Turkey, 23 - 25 May 2013, no.12
İlköğretim Öğrencilerinin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarinin Teknoloji Destekli Temsillerle İlgili Düşünceleri
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Turkey, 22 - 24 September 2011, pp.458-462
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına, Öğretimine Ve Öğrenimine Yönelik İnançlarına Etkisi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Turkey, 5 - 07 May 2011
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açı İle İlgili Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Turkey, 20 - 22 October 2010
Prospective Mathematics Teachers’ Attitudes Towards Learning Mathematics with Technology
7th International Educational Technology Conference, Lefkose, Cyprus (Kktc), 3 - 05 May 2007, vol.II, pp.27-30
Bilgisayar Ortamında Matematiksel Modellemeler Kullanarak Öğrencilerin Temel Matematiksel Becerilerinin Geliştirilmesi
6th International Educational Technology Conference, Lefkose, Cyprus (Kktc), 19 - 21 April 2006, vol.I, pp.907-911
İlköğretim okulu matematik dersi programının kapsam ve eğitim durumları açısından incelenmesi
Eğitimde Yansımalar VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Turkey, 14 November 2005 - 16 November 2015, pp.256-261

Books & Book Chapters
Zorlanan Çocuklar için İlköğretim Matematik Öğretimi
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2018
STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ - 20 Strategies for STEM Instruction
NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, 2018
Ortaokul Matematik 5 Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, İstanbul, 2017
İlkokul Matematik 1 Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
Tam Sayılar
in: Ortaokul Matematik 6. Sınıf, Doğan M., Karakaya V., Editor, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, pp.344-384, 2016
Cebirsel İfadeler
in: Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editor, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, pp.385-426, 2016
Çember
in: Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editor, MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI YAYINLARI, Ankara, pp.536-568, 2016
Tam Sayılar
in: Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editor, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, pp.344-384, 2016
Karmaşık sayılar: Gerçek ve sanalın birlikteliği
in: Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö.,Özmantar M.F.,Bingölbali E.,Şandır H.& Delice. A., Editor, Pegem A Yayıncılık , Ankara, pp.127-137, 2013