SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
4
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
33
2. A Comparative Analysis of Tasks of the 6th Grade Mathematics Textbooksin the USA and Türkiye
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICS TEACHING AND LEARNING
, cilt.25, sa.1, ss.120-134, 2025 (Hakemli Dergi)
4. Öğrencilerin Tam Sayılarla İşlemlerde İlişkilendirme Becerilerinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.9, sa.2, ss.67-83, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Türk İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Doğal Sayılarla Çarpma Ve Bölme İşlemleriyle İlgili Problemlerin İncelenmesi
MILLI EGITIM
, cilt.48, sa.1, ss.241-265, 2019 (Scopus)
9. Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanterini Türkçeye Uyarlama Çalışması
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1360-1377, 2018 (Hakemli Dergi)
10. Pre-Service Elementary Mathematics Teachers' Specialized Content Knowledge: The Case of Integer Addition and Subtraction
International Journal of Progressive Education
, cilt.14, sa.4, ss.70-84, 2018 (Hakemli Dergi)
13. İlköğretim Matematik Dersi Sınav Sorularının MATH Taksonomisine Göre Analizi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, sa.7, ss.62-88, 2016 (Hakemli Dergi)
14. Complex numbers as visual representation
International Journal of Contemporary Research
, cilt.3, ss.21-24, 2013 (Hakemli Dergi)
15. ONLUK SAYMA SİSTEMİNİN ÖĞRETİMİ
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.13, ss.199-206, 2013 (Hakemli Dergi)
16. Sınıf öğretmeni adaylarının çizgi grafiklerine öykü oluşturmada karşılaştıkları güçlükler
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.4, ss.644-658, 2012 (Hakemli Dergi)
18. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Kavramına Yönelik Metafor Algıları
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.2, sa.2, ss.140-159, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Matematik tarihinde sözel problemlerin çözümünde görsel temsillerin kullanılması
Journal of Qafqaz University
, cilt.28, ss.137-147, 2009 (Hakemli Dergi)
20. Sınıf öğretmeni adaylarının küme kavramıyla ilgili algıları
Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.221-230, 2009 (Hakemli Dergi)
21. MATEMATİK TARİHİNDE SÖZEL PROBLEMLERİN ÇÖZÜMÜNDE GÖRSEL TEMSİLLERİN KULLANILMASI
Journal of Qafqaz University
, sa.28, ss.137-147, 2009 (Hakemli Dergi)
22. Temel işlem becerilerinin öğretiminde problem kurma-çözme çalışmaları
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, ss.1-11, 2006 (Hakemli Dergi)
23. Onluk sayma sisteminin öğretimi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.13, ss.199-206, 2006 (Hakemli Dergi)
25. Matematik Öğretiminde Kendini Gerçekleştirme
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.13, ss.129-139, 2005 (Hakemli Dergi)
26. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesir İşlemleri Konusundaki Kavramsal Performansları
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.537-547, 2005 (Hakemli Dergi)
27. Matematiksel İndüksiyon Metodu
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.509-519, 2005 (Hakemli Dergi)
28. Sınıf öğretmeni adaylarının kesir işlemleri konusundaki kavramsal performansları
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi DergisiI
, cilt.11, ss.537-547, 2005 (Hakemli Dergi)
29. On Function Graphs
Journal of Qafqaz University
, cilt.155, ss.165-170, 2005 (Hakemli Dergi)
30. Matematik Öğretmenliği Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
EĞİTİM VE BİLİM
, cilt.27, sa.125, ss.69-73, 2002 (Hakemli Dergi)
31. Farklı bir yaklaşımla vektör uzayı kavramının öğretimi
AMERICAN JOURNAL OF PHYSIOLOGY - CELL PHYSIOLOGY
, cilt.10, sa.2, ss.325-332, 2002 (Hakemli Dergi)
32. Expression of Planar Motions With Complex Numbers
Journal Of Institute Of Mathematics & Computer Sciences (Math. Series)
, cilt.15, sa.3, ss.157-159, 2002 (Hakemli Dergi)
33. Öğretmen Adaylarının Matematiğe Karşı Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.379-386, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
43
6. Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ondalık Gösterimlerle Toplama İşleminde Çoklu Temsiller Arasındaki İlişkilendirme Becerileri
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gümüşhane, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
8. Indicators Of Prospective Mathematics Teachers’xx Success in Problem Solving: The Case Of Creativity in Problem-Posing
Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Pretoria, Güney Afrika, 7 - 12 Temmuz 2019, cilt.2, ss.456-463, (Tam Metin Bildiri)
9. 6. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ONDALIK GÖSTERİMLERLE İLGİLİ SAYI DUYULARI VE TEMSİL BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, sa.1, ss.280, (Özet Bildiri)
10. An Iplementation of STEM Education in the Context Of Astronomy: Reflections from a Project On Modelling With Robots
International Conference on Mathematics and Mathematics Educations, 27 - 29 Haziran 2018, (Özet Bildiri)
12. Kesirlerde Çarpma ve Bölme İşlemine Yönelik Problem Kurmada Yapılan Hatalar
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, sa.1, ss.28, (Özet Bildiri)
13. Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
14. Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility
27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2740-2742, (Özet Bildiri)
15. Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238, (Özet Bildiri)
16. İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
17. Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerisinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
19. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞAL SAYILARLA ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK ALAN BİLGİSİNİN İNCELENMESİ
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
20. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
21. Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
22. Matematiksel modellemenin cebir öğretimine ve matematiği günlük yaşamla ilişkilendirmeye etkisi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.176, (Özet Bildiri)
23. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
24. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)
25. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)
26. The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)
27. The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7, (Özet Bildiri)
28. The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7, (Özet Bildiri)
30. Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanteri’nin Türkçeye Uyarlama Çalışması.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
31. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Karşı Tutumları ve Materyal Geliştirme Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.141, (Özet Bildiri)

33. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine Yönelik Alan Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri
12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, sa.12, (Özet Bildiri)
34. İlköğretim Öğrencilerinin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
35. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarinin Teknoloji Destekli Temsillerle İlgili Düşünceleri
5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.458-462
37. Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Öğretmen Adaylarının Matematiğin Doğasına, Öğretimine Ve Öğrenimine Yönelik İnançlarına Etkisi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)
39. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Açı İle İlgili Algıları Üzerine Nitel Bir Araştırma
9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, (Tam Metin Bildiri)
41. Prospective Mathematics Teachers’ Attitudes Towards Learning Mathematics with Technology
7th International Educational Technology Conference, Lefkose, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.II, ss.27-30, (Tam Metin Bildiri)
42. Bilgisayar Ortamında Matematiksel Modellemeler Kullanarak Öğrencilerin Temel Matematiksel Becerilerinin Geliştirilmesi
6th International Educational Technology Conference, Lefkose, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.I, ss.907-911, (Tam Metin Bildiri)
43. İlköğretim okulu matematik dersi programının kapsam ve eğitim durumları açısından incelenmesi
Eğitimde Yansımalar VIII. Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 Kasım 2005 - 16 Kasım 2015, ss.256-261, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar
12
2. Zorlanan Çocuklar için İlköğretim Matematik Öğretimi
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2018
3. STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ - 20 Strategies for STEM Instruction
NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, 2018
5. Ortaokul Matematik 5 Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, İstanbul, 2017
6. İlkokul Matematik 1 Ders Kitabı
Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2017
7. Tam Sayılar
Ortaokul Matematik 6. Sınıf, Doğan M., Karakaya V., Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.344-384, 2016
8. Cebirsel İfadeler
Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.385-426, 2016
10. Çember
Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI YAYINLARI, Ankara, ss.536-568, 2016
11. Tam Sayılar
Ortaokul Matematik 6 Sınıf, Mustafa DOĞAN, Vatan KARAKAYA, Editör, Milli Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, ss.344-384, 2016
12. Karmaşık sayılar: Gerçek ve sanalın birlikteliği
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleriyle Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö.,Özmantar M.F.,Bingölbali E.,Şandır H.& Delice. A., Editör, Pegem A Yayıncılık , Ankara, ss.127-137, 2013
Metrikler
Yayın (WoS)
6
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
29
H-İndeks (WoS)
3
Atıf (Scopus)
31
H-İndeks (Scopus)
2
Atıf (Scholar)
1051
H-İndeks (Scholar)
15
Atıf (TrDizin)
5
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
403
H-İndeks (Sobiad)
10
Atıf (Diğer Toplam)
880
Proje
4
Tez Danışmanlığı
6