Dr. Öğr. Üyesi AYŞE AYTAR


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği

Metrikler

Yayın

60

Atıf (WoS)

23

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

22

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

31

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2016

2011 - 2016

Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri, İlköğretim/Fen Bilgisi Eğitimi, Türkiye

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi/Eğitim Bilimleri, İlköğretim/Fen Bilgisi Eğitimi, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

Disiplinlerarası Fen Öğretiminin 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Konusundaki Gelişimlerine Etkisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü, İlköğretim Fen Bilgisi Eğitimi

2011

2011

Yüksek Lisans

Sınıf Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde İnsanın Çevreye Etkisi Konusuyla İlgili Pedagojik Alan Bilgilerinin Araştırılması

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Eğitimi

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2021

2021

Eğiticilerin Eğitimi Sertifika Programı

Mesleki Eğitim

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

2017

2017

4005-Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları Proje Eğitim Programı Toplantısı

Eğitim Yönetimi ve Planlama

TUBİTAK

2014

2014

4. Yaratıcı Drama Günleri

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Çağdaş Drama Derneği, Trabzon

2014

2014

Doğa Eğitimi Sertifikası

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Karadeniz Teknik Üniversitesi (Tubitak desteği ile)

2010

2010

8. Araştırma Yöntemleri Semineri

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Detay Yayıncılık

2008

2008

Etkili İletişim Seminerleri

Diğer

ODTÜ Münazara Topluluğu

2008

2008

European Voluntary Service

Diğer

Europejskie Forum Mlodziezy

2007

2007

Yabancı Dil Kursu Sertifikası

Yabancı Dil

Fethiye Halk Eğitim Merkezi

2005

2005

Bilgisayar İşletmenliği Kursu

Bilişim

Fethiye Halk Eğitim Merkezi

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Akademik Unvanlar / Görevler

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Uzmanlık Alan Dersi-II ( Fen Bilgisi Eğitimi(YL)(Tezli) ) Sürdürülebilir Kalkınma

Yüksek Lisans Tezi ( Fen Bilgisi Eğitimi(YL)(Tezli) ) Sürdürülebilir Kalkınma

Uzmanlık Alan Dersi-I ( Fen Bilgisi Eğitimi(YL)(Tezli) ) Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Eğitiminde Disiplinler Arası Öğrenme Sürdürülebilir Kalkınma

Karşılaştırmalı Fen Öğretimi Programları ( Fen Bilgisi Eğitimi(YL)(Tezli) ) Sürdürülebilir Kalkınma

Seminer ( Fen Bilgisi Eğitimi(YL)(Tezli) )

Lisans

Lisans

Fen Öğretimi 1 Sürdürülebilir Kalkınma

Yer Bilimi Sürdürülebilir Kalkınma

Çevre Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Biyoloji-I Sürdürülebilir Kalkınma

Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Öğretiminde Materyal Tasarımı Sürdürülebilir Kalkınma

İnsan Anatomisi ve Fizyolojisi Sürdürülebilir Kalkınma

Biyolojide Özel Konular Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması

Çevre Bilimi Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Teknoloji Programı ve Planlama Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması 2

Okul Deneyimi Sürdürülebilir Kalkınma

Biyolojik Çeşitlilik

Çevre Eğitimi Sürdürülebilir Kalkınma

Özel Öğretim Yöntemleri II Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Sürdürülebilirliğin resmini yapabilir misin?

Aytar A.

I. Uluslararası Sürdürülebilirlik Kongresi, Muğla, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Rize Halkının Çay ve Çay Yetiştiriciliği Hakkındaki Görüşleri

Al B., Tosun E., Aytar A.

Ulusal Çay Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Çayın Sürdürülebilirliği: Bir Çay Masalı Örneği

Yücel E. N., Bahadır F., Aytar A.

Ulusal Çay Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Fen Bilimleri Öğretim Programı ile Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Sistem Düşüncesi Açısından İncelenmesi

Akyıldız S., Aytar A.

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu , Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

WALL-E Filminin Sınıf Öğretmeni Adayları tarafından Çevre Okuryazarlığı Açısından Değerlendirilmesi

Aytar A.

III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEOK), Ankara, Türkiye, 7 - 08 Ekim 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitim Yolunda 21. Yüzyıl Becerilerinin Belirlenmesi

Akyıldız S., Aytar A.

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

OKUL ÖNCESİ ÖĞRENCİLERİ RESİMLERLE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNİ ANLATIYOR!

Şahin S., Aytar A.

Disiplinlerarası İklim Değişikliği ve Enerji Çalışmaları Öğrenci Kongresi, Bolu, Türkiye, 28 - 30 Temmuz 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Değerlere ve İlkokul Programlarında Yer Alan Değerlere Bakış Açısı

YARAR KAPTAN S., DEMİREL İ. N., AYTAR A.

II. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2019

2019

Değer mi hiç? Değer:Biraz Tavsiye Biraz Farkındalık

Yarar Kaptan S., Aytar A., Demirel İ. N.

II. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Muğla, Türkiye, 23 - 27 Ekim 2019, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Gerçek Dünya ve Sanal Dünya Arasında Sıkışıp Kalan Sosyal Olma Nedir?

AYTAR A., ÖZSEVGEÇ T., Demirkan M., Kurnaz Z.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Öğretmen Adaylarının KPSS ve Alan Sınavına Yönelik Görüş ve Düşünceleri

ÖZSEVGEÇ T., AYTAR A., Noksan F., Günay H.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Oyunlarından Fen Bilimleri Dersi Bağlamında Yararlanma Durumları

AYTAR A., ÖZSEVGEÇ T.

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi (EPDAD), Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Farklı Programlardaki Öğretmen Adaylarının Isı-Sıcaklık Konusundaki Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

ÖZSEVGEÇ T., AYTAR A., Ünsal H., Sarıkaya R.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin Bakteri ve Virüs Kavramına Yönelik Algılarının Belirlenmesi

AYTAR A., ÖZSEVGEÇ T., ALKAN S., MURADOĞLU B.

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK), Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Gen, DNA ve Kromozom Kavramlarına İlişkin Bilişsel Yapılarının İncelenmesi

ÖZSEVGEÇ T., AYTAR A., EREN S., KONUK E.

II. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK), Aksaray, Türkiye, 3 - 05 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları

URSAVAŞ N., AYTAR A.

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Ortaokul Öğrencilerinin Gözünden SU

Aytar A., Ursavaş N.

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖZÜNDEN “SU”

AYTAR A., URSAVAŞ N.

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

“SU”ya Yönelik Gerçekleştirilen Bir Doğa Eğitimi Projesinin Ortaokul Öğrencilerindeki Yansımaları

Ursavaş N., Aytar A.

10. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin Gözünden Mikrop Nedir?

AYTAR A., ÖZSEVGEÇ T.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Farklı Seviyelerdeki Öğrencilerin İzledikleri Çizgi Filmlere Yönelik Analizleri

ÖZSEVGEÇ T., AYTAR A.

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1113-1121, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Ortaokul Öğrencilerinin Uzay Kavramı ve Uzaydaki Yaşam Konusuna Yönelik Değerlendirmeleri

ÖZSEVGEÇ T., AYTAR A., ÇELİK F., TOPAK N.

3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sınıf Öğretmen Adaylarının Tercih Ettikleri Yaşam Becerileri

Aytar A., Ursavaş N.

8. Uluslararası Eğitimde Yeni Yönelimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, ss.97, (Özet Bildiri)

2017

2017

Hangi deney türü, hangi laboratuvar yaklaşımı, nasıl bir laboratuvar? Fen bilimleri öğretmen adaylarının tercihleri

AYTAR A.

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.180, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sınıf öğretmen adaylarının gözünden fen ve teknoloji laboratuvar uygulamaları-I Dersi

AYTAR A., YARAR KAPTAN S.

9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (EAB), Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.180, (Özet Bildiri)

2017

2017

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Su Kavramına Bakış Açılarının Değerlendirilmesi

Ursavaş N., Aytar A.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.173, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2016

2016

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Kavramı ve Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

AYTAR A.

6. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.139, (Özet Bildiri)

2016

2016

Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Eğitime Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

AYTAR A., YARAR KAPTAN S.

6. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.162, (Özet Bildiri)

2016

2016

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kapsamındaki Bazı Konulara İlişkin Kavramsal Anlamaları

ÖZSEVGEÇ T., AYTAR A.

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.274, (Özet Bildiri)

2016

2016

Ortaokul 7. ve 8. Sınıf Düzeyindeki Farklı Öğretim Programlarındaki Kazanımların Sürdürülebilir Kalkınma için Eğitim Açısından İlişkilendirilmesi

AYTAR A.

XII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.273, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

Can We Use a True/False Test to Determine Students’ Level of Knowledge on Sustainable Development?

ÖZSEVGEÇ T., AYTAR A.

14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Developing Lesson Plans and Educational Materials on Education for Sustainable Development

AYTAR A., Özsevgeç T.

14.th International JTEFS/BBCC Conference Sustainable Development, Culture Education: Innovations and Challenges of Teacher Education for Sustainable Development, Konya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Sürdürülebilir Kalkınma Kavramına Yönelik Tanımlamaları

ÖZSEVGEÇ T., AYTAR A.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevre Kimyası Kavramlarıyla İlgili Görüşleri

ÇALIK M., AYTAR A., KOLAYLI T.

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırmaya Yönelik Görüşleri

ÇALIK M., AYTAR A., KOLAYLI T.

3. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.121, (Özet Bildiri)

2012

2012

İlköğretim Öğrencilerinin Ekolojik Okuryazarlıklarının Belirlenmesi

ÖZSEVGEÇ T., AYTAR A.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.164, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

Teknoloji Destekli Bilimsel Araştırma (TEDBA) Modeli: 'İçilebilir Su' Örneği

AYTAR A., ÇALIK M.

9. Eğitimde İyi Örnekler Konferansı, Sabancı Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 31 Mart 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Analyzing senior science student teachers' environmental research projects of scientific inquiry: a preliminary study

Calik M., Ozsevgec T., Kucuk Z., AYTAR A., Artun H., Kolayli T., et al.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.379-383, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

A Thematic Review Of Technology Embedded Science Inquiry

ÇALIK M., COŞTU B., ÜLTAY N., AYTAR A., ARTUN H., ÖZSEVGEÇ T., et al.

World Conference On New Trends In Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Determining Senior Preservice Primary School Teachers’ Subject Matter Knowledge of Environmental Pollution

AYTAR A., ÇALIK M.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

The Prospective Primary Teachers’ Laboratory Images and Integration of Technology to the Laboratories

URSAVAŞ N., AYTAR A.

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

Entrepreneurship Education in Science Education and 5th, 6th, 7th and 8th grade Integrated sampleactivities

Aytar A., Ursavaş N.

Fen Bilimlerinde Girişimcilik Eğitimi ve 5. - 6. - 7. - 8. sınıf Bütünleştirilmiş Örnek Etkinlikler, Arzu KİRMAN BİLGİN, Editör, EFEAKADEMİ, İstanbul, ss.305-334, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Determining the Changes in Water Literacy Understanding of Teachers Brought byAction-Oriented Water Training

URSAVAŞ N., AYTAR A.

Current Researches in Environmental Education, Ali Gül, Nurcan Uzel, Editör, SRA Academic Publishing, ss.15-38, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

Desteklenen Projeler

2024 - 2024

2024 - 2024

Sen Değiş İklim DeğişmesinSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi

Özil M., Aytar A.

2018 - 2019

2018 - 2019

Denizde Bilim Karadeniz'ide BilinSürdürülebilir Kalkınma

TÜBİTAK Projesi

Bayçelebi E., Kaya C., Onay H. (Yürütücü), Karslı B., Aytar A.

2017 - 2019

2017 - 2019

Öğrencilerde Su Farkındalığı ve Su Okuryazarlığının Geliştirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

URSAVAŞ N. (Yürütücü), AYTAR A., NAMDAR B., KURT S.

2016 - 2017

2016 - 2017

9-12 yaş çocukların estetik değer algılarının çok boyutlu incelenmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

DEMİREL İ. N. (Yürütücü), AYTAR A., İSLAMOĞLU H.

2015 - 2017

2015 - 2017

Okulöncesi Öğrencilerinin Su Farkındalığı Eğitimi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

URSAVAŞ N. (Yürütücü), YAŞAR N., CAMADAN F., KÜÇÜK M., AYTAR A., OĞUZ A., et al.

Öğrenci Projeleri

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İklim Değişikliği Farkındalıklarının Geliştirilmesi

Sosyal Proje

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Öğretmen Adaylarının Meslek Farkındalıklarının Belirlenmesi

Sosyal Proje

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Vatandaşlar Sıfır Atık Hakkında ne Düşünüyor? Rize İli Örneği.

Sosyal Proje

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Destek Eğitim Odalarından Sınıf Ortamına: Fen Bilimleri Öğretmenleri Su Okuryazarlığının Geliştirilmesi için Neler yapıyor?

Diğer

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği

Üye



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012

01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012

Uygulamalı Eğitim Kongresi

Katılımcı

Ankara-Türkiye

Davetli Konuşmalar

Mart 2024

Mart 2024

Kaynakların Sürdürülebilirliği

Konferans

Trabzon Üniversitesi-Türkiye

Kasım 2023

Kasım 2023

TÜBİTAK PROJE YAZIM TEKNİKLERİ

Seminer

Rize Sosyal Bilimler Lisesi-Türkiye

Ekim 2023

Ekim 2023

Su Okuryazarlığı Aktif Tabanlı Uygulamalar

Çalıştay

III. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Konferansı (DİFEOK)-Türkiye

Eylül 2023

Eylül 2023

Öğrencilerin Su Okuryazarlıklarının Geliştirilmesine Yönelik Aktif Öğrenme Tabanlı Etkinlik Hazırlanması

Çalıştay

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK),-Türkiye

Ağustos 2023

Ağustos 2023

Sürdürülebilir Kalkınma ve Su

Seminer

Bahçeşehir Koleji-Rize-Türkiye

Kasım 2022

Kasım 2022

2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması

Konferans

Çayeli Ahmet Hamdi İshakoğlu Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi-Türkiye

Eylül 2022

Eylül 2022

Su Ayak İzi

Konferans

Gazi Üniversitesi-Türkiye

Nisan 2022

Nisan 2022

2204-D Lise Öğrencileri İklim Değişikliği Araştırma Projeleri Yarışması

Seminer

Trabzon Milli Eğitim Müdürlüğü-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 23

h-indeksi (WOS): 2