SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
8
2005 2015 Yılları Arasında Argümantasyon Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.141-154, 2016 (Hakemli Dergi)
Evaluation of Teaching Environments Created by Pre-service Science Teachers
Universal Journal of Educational Research
, cilt.4, sa.9, ss.2055-2060, 2016 (Scopus)
Tendencies in Studies Done With Science Teacher Candidates in Turkey
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.9, sa.45, ss.523-526, 2016 (Hakemli Dergi)
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNMEYE YÖNELİK GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, sa.24, ss.66, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
Yaratıcı drama yönteminin sınıf öğretmeni adaylarının bilinçli tüketim kavramına yönelik farkındalıklarına etkisi
Bilim, Teknoloji, Kültür, Sanat, Spor ve Eğitim Kongresi (BİTEKSEK), Trabzon, Türkiye, 25 - 26 Haziran 2025, ss.23, (Özet Bildiri)

Karotlar yalan söylemez: Karadeniz'in oluşumu
I. Ulusal Disiplinlerarası Fen Eğitimi Öğretmenler Kongresi, Ankara, Türkiye, 4 - 05 Eylül 2021, ss.1, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Laboratuvarında Teknoloji Kullanımına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
12. International Congress of Educaitonal Research, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarında tartışma uygulamalarının kullanılmasına yönelik görüşleri
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının argümantasyona dayalı öğrenme ortamı oluşturma yeterliliklerinindeğerlendirilmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının oluşturdukları argümanların doğası
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi öğretmeni Adaylarının Örnek Uygulamalarda Kullandıkları Ölçme Değerlendirme Teknikleri
VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.183, (Özet Bildiri)
Kavram Karikatürleri Yoluyla Kavram Yanılgılarının Giderilmesi: Hücre Konusu
VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.88, (Özet Bildiri)
Öğretim Üyelerinin Derslerinde Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Görüşleri
VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149, (Özet Bildiri)
Argümantasyon Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 23 Eylül 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yazılı Argüman Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesine Yönelik Örnek Bir Çalışma
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.1, (Özet Bildiri)
Evaluation of Teaching Environments Created By Pre-Service Science Teachers
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sözlü Argüman Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Yönelik Görüşleri
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.562, (Özet Bildiri)
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım İlkeleri Bakımından İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
Fen Öğretiminde Argümantasyon ve Kullanımı
Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-I, Bağ, H., Say, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.161-189, 2019
Metrikler