Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Argümantatif metin giriş yönergelerinin oluşturulan metinlerin kalitesine etkisi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğrenme ortamlarında tartışma uygulamalarının kullanılmasına yönelik görüşleri

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1

Fen bilgisi öğretmen adaylarının oluşturdukları argümanların doğası

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Deney Föyü Hazırlama Yeterliliklerinin İncelenmesi

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.639-648

Öğrenme Ortamlarında Argümantatif V-Diyagramlarının Kullanımı: Nükleer Santraller Örneği

2th International Conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

Argümantasyona Dayalı Öğrenme Ortamlarında Rol Oynama Tekniğinin Kullanımı

2th International conference on Best Practices and Innovations in Education, İzmir, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017

Fen Bilgisi Öğretmeni Adaylarının Muhakeme Becerileri İle Akademik Başarıları Arasında Ne Türde Bir İlişki Vardır?

26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1846-1849

Kavram Karikatürleri Yoluyla Kavram Yanılgılarının Giderilmesi: Hücre Konusu

VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.88

Fen Bilgisi öğretmeni Adaylarının Örnek Uygulamalarda Kullandıkları Ölçme Değerlendirme Teknikleri

VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.183

Öğretim Üyelerinin Derslerinde Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Görüşleri

VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yazılı Argüman Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesine Yönelik Örnek Bir Çalışma

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.1

Argümantasyon Üzerine Yapılan Lisansüstü Tezlerdeki Eğilimler

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 23 Eylül 2016, ss.1

Fen Bilgisi Öğretmenlerine Yönelik STEM Hizmet-İçi Eğitim Programı: Pilot Çalışma

ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.886-892

Evaluation of Teaching Environments Created By Pre-Service Science Teachers

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1

An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1

Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sözlü Argüman Oluşturma Becerilerinin Değerlendirilmesi

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1

Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Becerisine Yönelik Görüşleri

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.1-12

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Tutumları İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime (Yüksek Lisans) ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri

International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri, 26 - 28 Nisan 2012

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Utangaçlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs., 22 - 25 Haziran 2011

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye., 27 - 29 Nisan 2011

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1545-1552

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Düşünme Stilleri İle Fizik Laboratuar Tutumları Arasındaki İlişki

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1286-1293

Kitap & Kitap Bölümleri

Proje Önerisi-Proje Raporu Hazırlama ve Geliştirme

Eğitimde Proje Hazırlama Rehberi, Ayşegül OĞUZ NAMDAR, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.115-134, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Öğretiminde Argümantasyon ve Kullanımı

Fen Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar-I, Bağ, H., Say, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.161-189, 2019

Metrikler

Yayın

43

Proje

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları