Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

A systematic review of online learning satisfaction in higher education

American Educational Research Association Annual Convention, Illinois, Amerika Birleşik Devletleri, 13 Nisan 2023, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Should emotions be taken into consideration within online learning environments ? A systematic review study

American Educational Research Association, Amerika Birleşik Devletleri, 08 Nisan 2021, (Tam Metin Bildiri)

Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’xxdan Digcomp2.1’xxe Geçiş

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

Bilgi Çağı: Dijital Yeterlik Üzerine Bir İnceleme

Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

Bir Üniversite Tanıtım Filminin Değerlendirilmesi

Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 12 - 14 Eylül 2018

U-öğrenme konusunda yapılan çalışmalarda içerik, ortam ve bağlam üzerine bir içerik analizi çalışması

Uluslararası bilgisayar ve öğretim teknolojileri sempozyumu, 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’dan Digcomp2.1’e Geçiş

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

E-Kitaplarla Öğretim: Dijital Yeterliğin İçerik Geliştirme Boyutuna Yönelik Pratik Uygulamalar

11.Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Bağımsız Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısının İncelenmesi

ICITS 2017 - Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Digital Profiles on Online Platforms: How do the children create their digital profiles?

European Conference on Educational Research, 20 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

Avrupa Birliği dijital yeterlikler ölçme aracının temel kullanıcı düzeyindeki faktör yapısının incelenmesi

4. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, 06 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Examining Perceptions of Preservice Classroom Teachers in terms of dimensions of digital citizenship

Society for Information and Teacher Education, Savannah, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2016, ss.942-944, (Özet Bildiri)

Use of Learning Objects for Science and Technology Course in Elementary School: Matter and Energy Unit

8th National Science and Mathematics Education Congress, Bolu, Türkiye, 5 - 10 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)

Assesment of Computer Aided Instruction Used for Concept Learning in Preschool Settings,

International Conference on Educational Sciences, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 6 - 10 Haziran 2008, (Özet Bildiri)
Kitaplar

An Investigation of Students' Emotions, Emotion Regulation Strategies, and Motives for Emotion Regulation

Utilizing Emotional Experience for Best Learning Design Practices, Sniderman Sarah, Editör, IGI Global Scientific Publishing, ss.355-378, 2024

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMINDE YOUTUBE VE YOUTUBE KIDS KULLANIMI: BILINMESI GEREKENLER VE ÖNERILER

Erken Çocukluk Döneminde DİJİTAL TEKNOLOJİ - Uygulamalar, Araştırmalar ve Eğilimler, Dilek Altun,Feyza Tantekin Erden, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.142-158, 2022

Teknoloji ve medya kullanımı

ERKEN ÇOCUKLUKTA BİLİM, Ahmet Simsar, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.81-107, 2021

Yardımcı Programlar (Üçüncü Parti Yazılımları)

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram S., Kızılkaya Cumaoğlu G., Kuşbeyzi Aybar İ,, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.121-139, 2020

Youtube and young children: Research, concerns, and new directions

Children, families and technology in today’s society: What challenges? Which paths?, Rita Brito, Patrícia Dias, Editör, Escola Superior de Educação do Instituto Politécnico de Lisboa, Portugal, Lisbon, ss.81-92, 2019

Kelime İşlem Programları

Bilişim Teknolojileri, Kert, Serhat Bahadır, Editör, Nobel Yayın Dağıtım Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-185, 2018
Metrikler

Yayın

38

Atıf (WoS)

64

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

77

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları