Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler 1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 15
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Solidarity Tourism for Ukraine

ASEAD 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, Lausanne, İsviçre, 20 - 22 Mayıs 2023, ss.159-165, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Impact of Humor in Advertising

10. ULUSLARARASI MARDİN ARTUKLU BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 19 - 21 Mayıs 2023, ss.692-700, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

3. Adventure Tourism in Turkey

6 th INTERNATIONAL WEST ASIA CONGRESS OF TOURISM RESEARCH, Tbilisi, Gürcistan, 16 - 18 Haziran 2022, ss.70-71, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

4. Health Tourism in Turkey

12th International Conference on Culture and Civilization Azerbaijan State University of Culture and Arts, Ismayilli, Azerbaycan, 21 - 22 Haziran 2022, ss.283-284, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. The Effect of Infodemic on Consumption

2. ULUSLARARASI DİCLE BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR VE İNOVASYON KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2022, ss.259-260, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Dark and Solidarity Tourism

7. ULUSLARARASI 19 MAYIS YENİLİKÇİ BİLİMSEL YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, Samsun, Türkiye, 19 - 20 Mayıs 2022, ss.85-86, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

7. Children's YouTube Consumption: An Analysis of the Most Viewed YouTube Videos of All Time

International Aegean Conferences on Social Sciences & Humanities V , İzmir, Türkiye, 25 - 26 Şubat 2022, ss.73-74, (Özet Bildiri)

8. Revenge Consumption: How we take revenge on Covid-19 pandemic

International Siirt Conference on Scientific Research, Siirt, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2021, cilt.1, ss.115-116, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Ethical issues in neuromarketing: perceptions of university students

6TH INTERNATIONAL ZEUGMA CONFERENCE ON SCIENTIFIC RESEARCHES, Gaziantep, Türkiye, 19 - 20 Haziran 2021, ss.98-99, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

10. Türkiye’deki Bankaların Websitelerinin Performanslarının Çok Kriterli Karar Verme (ÇKKV) Yöntemleri ileDeğerlendirilmesi

International EMI Entrepreneurship Social Sciences Congress, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 27 - 29 Nisan 2018, ss.168-169, (Özet Bildiri)

11. Film induced Tourism The case of Rize Turkey

V. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Sankt-Peterburg, Rusya, 11 - 14 Eylül 2014, ss.91-98, (Tam Metin Bildiri)

12. Tourism in the Eastern Black Sea area of Turkey, Unique and Mystic Nature

Perspectives on Tourism in the Black Sea Area, Atina, Yunanistan, 13 - 15 Şubat 2015, ss.9-14, (Tam Metin Bildiri)

13. Turkey s Image as a Tourist Destination in Northern Europe

IACSS 2013 – INTERNATIONAL ACADEMIC CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, 27 - 28 Temmuz 2013, (Tam Metin Bildiri)

14. Turizm Destinasyon İmajının (TDI) Uluslararası Tüketici Davranışına Etkisi

17. Ulusal Pazarlama KongresiPazarlamada Kültür ve Eğitim Paradigması, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.417-436, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar 21

1. Toplum 5.0 ve Sürdürülebilirlik Odaklı Pazarlama Yaklaşımları

Pazarlama 5.0: İnsan ve Teknolojinin Stratejik İşbirliği, Dr. Bekir Tuncer, Editör, Özgür Egitim Yayıncılık, Gaziantep, ss.123-140, 2025 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2. Z Kuşağının Tüketici Davranışları: Genç Tüketicilerin Teknolojiye Bağımlı Tüketim Alışkanlıkları

Pazarlamada İleri Araştırmalar, Doç. Dr. Nur ÇAĞLAR ÇETİNKAYA, Editör, Yaz Yayınları, Afyonkarahisar, ss.215-225, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

3. Sürdürülebilir Turizm Pazarlaması

Disiplinlerarası Perspektiften “Sürdürülebilirlik”, Prof. Dr. Salih YILDIZ,Doç. Dr. Büşra TOSUNOĞLU,Doç. Dr. Emel YILDIZ, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.109-126, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

4. Turizm Pazarlaması

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 3, Prof. Dr. Salih YILDIZ, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.49-64, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

5. FOMO SENDROMUNUN, STRES VE YORGUNLUK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

İktisadi ve İdari Bilimlerde Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler, Prof.Dr.Gülsün İşseveroğlu,Prof.Dr.Mustafa Mete,Doç.Dr.Cumhur Şahin, Editör, Serüven Yayınevi, Ankara, ss.27-40, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

6. Video Pazarlama

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-15, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

7. The effect of Product-Country Image (PCI) and Tourism Destination Image (TDI) on International Tourist Behavior: A comparative Analysis of Türkiye, Spain, Germany, Sweden, and the Netherlands

New Frontiers in Social, Human and Administrative Sciences, Doç. Dr. Enis Baha Biçer,Dr. Orhan Şanlı, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.147-169, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

8. Cumhuriyetin 100. Yılında Türkiye’nin Uluslararası Turizm Destinasyon İmajı

Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Alanındaki Gelişmelere Akademik Çözümlemeler, Doç. Dr. Şahin KARABULUT, Editör, YAZ Yayınları, Afyonkarahisar, ss.113-122, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Stoklama Davranışına Neden Olan Faktörler

Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 3, Prof. Dr. Hüseyin Ali Kutlu, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.494-504, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

10. Alfa Kuşak Pazarlaması

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.141-164, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri

Insac World Social and Education Sciences, Veysel Temel, Editör, Gece kitaplığı, Ankara, ss.79-117, 2022

12. International Retirement Migration of European Baby Boomers: Retiring Knowledge Worker Perspectives and the Case of Turkey

International Perspectives and Strategies for Managing an Aging Workforce, Fatma İnce, Editör, IGI Global, Pennsylvania, ss.252-273, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

13. Impact of social media on tourism, hospitality and events

Handbook on Tourism and Social Media, Dogan Gursoy,Rahul Pratap Singh Kaurav, Editör, Edward Elgar , Gloucester, ss.475-488, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

14. How “Dieselgate” Changed Volkswagen: Rushing to Erase the Traces of Greenwashing

Socially Responsible Consumption and Marketing in Practice, J. Bhattacharyya,M.S. Balaji,Y. Jiang,J. Azer,C. Hewege (Eds.), Editör, Springer, Singapore, ss.255-273, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

15. New Customer Experiences in the Reality of Covid-19 Pandemic

İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.15-29, 2021

16. Kısım 4 Kapsamlı Vaka

Perakende Yönetimi, Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.266-271, 2018

17. Kısım 5 Kısa Vakalar ve Kapsamlı Vaka

Perakende Yönetimi, Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.329-337, 2018

18. Perakende İmajının Oluşturulması ve Korunması

Perakende Yönetimi, Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.440-462, 2018

19. Operasyon Yönetimi: Operasyonel Boyutlar

Perakende Yönetimi, Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.312-329, 2018

20. Ürün Olarak Hizmetler, Hizmetlerin Özellikleri ve Hizmetlerde Pazarlama Karması

Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri, Altunışık R., Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.33-58, 2015

21. Film-Induced Tourism: The Case of Rize, Turkey

Current Approaches in Social Sciences, Rasim Yilmaz,Günter Löschnigg,Hasan Arslan,Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.91-98, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma
Metrikler

Yayın

51

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

2

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları