SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Mediating Role of Country of Origin Effect in the Effect of Consumer Ethnocentrism on Cafe Preference
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
, cilt.20, sa.56, ss.386-402, 2023 (Hakemli Dergi)
The mediating effect of attitude towards online advertising in the influence of social media addiction on online purchase intention
Business & Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.2, ss.511-531, 2023 (Hakemli Dergi)
Ethical issues in neuromarketing: perceptions of university students
NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES
, cilt.10, ss.83-90, 2021 (Hakemli Dergi)
Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagram Örneği
International Journal of Social, Political and Economic Research
, cilt.7, sa.4, ss.1121-1136, 2020 (Hakemli Dergi)
Website Performances of Commercial Banks in Turkey
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, ss.38-52, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Gender and Income on Consumer Styles
Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.83-100, 2020 (Hakemli Dergi)
Being a University Student in a Small City: Students' Perception of Rize/Turkey
VFAST Transactions on Education and Social Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.73-75, 2015 (Hakemli Dergi)
Ailelerin Devlet ya da Özel Okul Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Rize Örneği
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.411-426, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Turizm Destinasyon İmajının (TDI) Uluslararası Tüketici Davranışına Etkisi
17. Ulusal Pazarlama KongresiPazarlamada Kültür ve Eğitim Paradigması, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.417-436
Kitap & Kitap Bölümleri
Video Pazarlama
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-15, 2023
The effect of Product-Country Image (PCI) and Tourism Destination Image (TDI) on International Tourist Behavior: A comparative Analysis of Türkiye, Spain, Germany, Sweden, and the Netherlands
New Frontiers in Social, Human and Administrative Sciences, Doç. Dr. Enis Baha Biçer,Dr. Orhan Şanlı, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.147-169, 2023
Stoklama Davranışına Neden Olan Faktörler
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 3, Prof. Dr. Hüseyin Ali Kutlu, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.494-504, 2023
Cumhuriyetin 100. Yılında Türkiye’nin Uluslararası Turizm Destinasyon İmajı
Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Alanındaki Gelişmelere Akademik Çözümlemeler, Doç. Dr. Şahin KARABULUT, Editör, YAZ Yayınları, Afyonkarahisar, ss.113-122, 2023
Alfa Kuşak Pazarlaması
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.141-164, 2022
Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri
Insac World Social and Education Sciences, Veysel Temel, Editör, Gece kitaplığı, Ankara, ss.79-117, 2022
Film-Induced Tourism: The Case of Rize, Turkey
Current Approaches in Social Sciences, Rasim Yilmaz,Günter Löschnigg,Hasan Arslan,Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.91-98, 2015