Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
The mediating effect of attitude towards online advertising in the influence of social media addiction on online purchase intention
Business & Management Studies: An International Journal
, vol.11, no.2, pp.511-531, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Ethical issues in neuromarketing: perceptions of university students
NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES
, vol.10, pp.83-90, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagram Örneği
International Journal of Social, Political and Economic Research
, vol.7, no.4, pp.1121-1136, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Sigara ve bonzai üzerine bir demarketing uygulaması
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.4, no.4, pp.363-380, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Gender and Income on Consumer Styles
Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi
, vol.4, no.1, pp.83-100, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Being a University Student in a Small City: Students' Perception of Rize/Turkey
VFAST Transactions on Education and Social Sciences
, vol.7, no.1, pp.73-75, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
The Impact of Product Country Image PCI on Consumers Behavioural Intentions A Conjoint Analysis of Swedish and Dutch Consumers' Perception of Turkish Products
European Journal of Research on Education
, vol.2, no.1, pp.106-118, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Ailelerin Devlet ya da Özel Okul Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Rize Örneği
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.19, no.2, pp.411-426, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Turizm Destinasyon İmajının (TDI) Uluslararası Tüketici Davranışına Etkisi
17. Ulusal Pazarlama KongresiPazarlamada Kültür ve Eğitim Paradigması, Balıkesir, Turkey, 18 - 21 October 2012, pp.417-436

Books & Book Chapters
The effect of Product-Country Image (PCI) and Tourism Destination Image (TDI) on International Tourist Behavior: A comparative Analysis of Türkiye, Spain, Germany, Sweden, and the Netherlands
in: New Frontiers in Social, Human and Administrative Sciences, Doç. Dr. Enis Baha Biçer,Dr. Orhan Şanlı, Editor, Duvar Yayınları, İzmir, pp.147-169, 2023

Video Pazarlama
in: Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih Yıldız, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.1-15, 2023

Stoklama Davranışına Neden Olan Faktörler
in: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 3, Prof. Dr. Hüseyin Ali Kutlu, Editor, Platanus Publishing, Ankara, pp.494-504, 2023

Cumhuriyetin 100. Yılında Türkiye’nin Uluslararası Turizm Destinasyon İmajı
in: Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Alanındaki Gelişmelere Akademik Çözümlemeler, Doç. Dr. Şahin KARABULUT, Editor, YAZ Yayınları, Afyonkarahisar, pp.113-122, 2023

Alfa Kuşak Pazarlaması
in: Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editor, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, pp.141-164, 2022

Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri
in: Insac World Social and Education Sciences, Veysel Temel, Editor, Gece kitaplığı, Ankara, pp.79-117, 2022
Film-Induced Tourism: The Case of Rize, Turkey
in: Current Approaches in Social Sciences, Rasim Yilmaz,Günter Löschnigg,Hasan Arslan,Mehmet Ali Icbay, Editor, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, pp.91-98, 2015
