SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
15
The mediating effect of attitude towards online advertising in the influence of social media addiction on online purchase intention
Business & Management Studies: An International Journal
, cilt.11, sa.2, ss.511-531, 2023 (Hakemli Dergi)

Ethical issues in neuromarketing: perceptions of university students
NEW ERA INTERNATIONAL JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY SOCIAL RESEARCHES
, cilt.10, ss.83-90, 2021 (Hakemli Dergi)

Sosyal Medya Pazarlaması: İnstagram Örneği
International Journal of Social, Political and Economic Research
, cilt.7, sa.4, ss.1121-1136, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of Gender and Income on Consumer Styles
Uluslararası Ekonomi, İşletme ve Politika Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.83-100, 2020 (Hakemli Dergi)
Being a University Student in a Small City: Students' Perception of Rize/Turkey
VFAST Transactions on Education and Social Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.73-75, 2015 (Hakemli Dergi)
Ailelerin Devlet ya da Özel Okul Tercihlerini Etkileyen Faktörler: Rize Örneği
Ç.Ü. Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.411-426, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
Turizm Destinasyon İmajının (TDI) Uluslararası Tüketici Davranışına Etkisi
17. Ulusal Pazarlama KongresiPazarlamada Kültür ve Eğitim Paradigması, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, ss.417-436, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar
21
Video Pazarlama
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-15, 2023

The effect of Product-Country Image (PCI) and Tourism Destination Image (TDI) on International Tourist Behavior: A comparative Analysis of Türkiye, Spain, Germany, Sweden, and the Netherlands
New Frontiers in Social, Human and Administrative Sciences, Doç. Dr. Enis Baha Biçer,Dr. Orhan Şanlı, Editör, Duvar Yayınları, İzmir, ss.147-169, 2023

Cumhuriyetin 100. Yılında Türkiye’nin Uluslararası Turizm Destinasyon İmajı
Muhasebe, Pazarlama ve Organizasyon Alanındaki Gelişmelere Akademik Çözümlemeler, Doç. Dr. Şahin KARABULUT, Editör, YAZ Yayınları, Afyonkarahisar, ss.113-122, 2023

Stoklama Davranışına Neden Olan Faktörler
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Gelişmeler 3, Prof. Dr. Hüseyin Ali Kutlu, Editör, Platanus Publishing, Ankara, ss.494-504, 2023

Alfa Kuşak Pazarlaması
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Yayın Dağıtım, Ankara, ss.141-164, 2022

Türk Tüketicilerin Amerikan Markalarına Yönelik Memnuniyet ve Etnosentrizm Düzeyleri
Insac World Social and Education Sciences, Veysel Temel, Editör, Gece kitaplığı, Ankara, ss.79-117, 2022
Film-Induced Tourism: The Case of Rize, Turkey
Current Approaches in Social Sciences, Rasim Yilmaz,Günter Löschnigg,Hasan Arslan,Mehmet Ali Icbay, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Frankfurt, ss.91-98, 2015
