Academic Titles
-
2021 - Continues Associate Professor
Recep Tayyip Erdogan University, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2018 - 2021 Assistant Professor
Recep Tayyip Erdogan University, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2014 - 2018 Assistant Professor
Recep Tayyip Erdogan University, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
Managerial Experience
-
2020 - Continues Head of Department
Recep Tayyip Erdogan University, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
-
2015 - Continues Research Institute Director
Recep Tayyip Erdogan University, Uzaktan Eğitim Merkezi, Uzaktan Eğitim Merkezi
-
2015 - 2020 Deputy Head of Department
Recep Tayyip Erdogan University, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Bölümü
Non Academic Experience
-
2022 - Continues BAP Komisyon Üyesi
University, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Recep Tayyip Erdogan University
Courses
-
Undergraduate Medya Okuryazarlığı
-
Postgraduate Öğretim Teknolojilerinde Güncel Eğilimler
-
Postgraduate Öğretim Teknolojilerinde İleri İstatistik
-
Undergraduate Proje Geliştirme ve Yönetimi-II
-
Undergraduate Bilişim Teknolojileri
-
Postgraduate Öğretim Teknolojisinin Kurumsal Temelleri
-
Undergraduate Öğretmenlik Uygulaması
-
Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri-II
-
Undergraduate Proje Geliştirme ve Yönetimi-I
-
Undergraduate Okul Deneyimi
-
Undergraduate Uzaktan Eğitim
-
Undergraduate Özel Öğretim Yöntemleri-I
-
Undergraduate Eğitimde Materyal Tasarımı ve Kullanımı
-
Undergraduate Bilimsel Araştırma Yöntemleri-I
-
Undergraduate Eğitsel Mesaj Tasarımı
-
Undergraduate Eğitimde Bilişim Teknolojileri-II
-
Undergraduate İçerik Tasarımı
-
Undergraduate Eğitimde Bilişim Teknolojileri-I
-
Undergraduate Bilgisayar I
-
Undergraduate Bilgisayar - II
Advising Theses
-
Eğitim Bilişim Ağı’nın (EBA) İngilizce Eğitimi’nde Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Bağlılık ve Öz-Düzenleyici Öğrenme Becerileri Üzerindeki Etkisi
Reisoğlu İ. (Advisor)
-
EXAMINATION OF HOW AN INTERACTIVE ELECTRONIC BOOK DEVELOPED BASED ON PREDICTION OBSERVATION EXPLANATION METHOD SUPPORTS HIGH SCHOOL STUDENTS' DEVELOPMENT OF MISCONCEPTION, SELF-REGULATION AND COGNITIVE ENGAGEMENT
Reisoğlu İ. (Advisor), Eryılmaz Toksoy S.(Co-Advisor)
-
Reisoğlu İ. (Advisor)