SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
EXAMPLES AND IMPLICATIONS OF PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ ON PROJECT BASED LEARNING PRACTICES
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.30, ss.2043-2063, 2017 (Hakemli Dergi)
Preschool Students’ Perceptions on Environmental Problems
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION
, cilt.12, ss.2109-2119, 2017 (Hakemli Dergi)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fiziksel ve Kimyasal Değişme Konusunda Kavramsal Değişim Metinlerine Karşı Tutumları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.971-991, 2017 (Hakemli Dergi)

Sınıf Ortamında İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Karşı Öğretmen Stratejileri
The Journal of Academic Social Science
, cilt.2, sa.8, ss.219-232, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mol Kavramındaki İşlem Becerilerinin Belirlenmesi
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.3, ss.150-161, 2010 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Teachers' Expectations For Interdisciplinary Teaching Environments in Disaster Education and the State of Meeting These Expectations
Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.218-219, (Özet Bildiri)
An Example of Disaster Education in an Online Learning Environment: E-Disaster Education
Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.14-16, (Özet Bildiri)
6, 7 ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan “Madde Ve Doğası” Konu Alanındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
ERPA International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021, (Özet Bildiri)
Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Öğretim Tasarımlarının Değerlendirilmesi
8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.115-116, (Özet Bildiri)

The Evaluation of Teachers’ Interdisciplinary Teaching Design Skills
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
Lise Öğrencilerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar ve Deney Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.21, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi öğretmen Adaylarının Organik Gıda Tüketimleri ve Tutumları
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.22, (Özet Bildiri)
Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Fen Bilimleri Dersi 6.Sınıf “Dünya’mız, Ay ve Yaşam Kaynağımız Güneş Ünitesi’nin” Alternatif Ölçme Araçları ile Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Basınç Kavramını Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Durumları
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Günlük Hayat Durumlarını Fen Kavramları İle İlişkilendirebilme Düzeyleri
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenme Uygulama Örnekleri Ve Yansımaları
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.50-60, (Tam Metin Bildiri)
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Ve Yöneticilerin Görüşlerinin İncelenmesi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.60-70, (Tam Metin Bildiri)
Gems Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları” Projesinden Yansımalar
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.50-51, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Laboratuar Yeterliliklerinin ve Tutumlarının Değerlendirilmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.554, (Tam Metin Bildiri)
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bir Bilim Kampından Yansımalar: Gizemli Dünyanın Eğlenceli Keşfi Yaz Bilim Kampı-II
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.50-51, (Özet Bildiri)
İlköğretim 5.Sınıf “Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesi İle İlgili Bütünleştirici Öğrenme Yaklaşımına Uygun Geliştirilen Materyalin Kavram Yanılgısını Gidermeye Etkisi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 26 Eylül 2010, ss.50-51, (Tam Metin Bildiri)
“Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesi İle İlgili Bütünleştirici Öğrenme Yaklaşımına Uygun Geliştirilen Materyalle İşlenen Derse Yönelik Öğrenci Tutumları
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.50-51, (Özet Bildiri)
Fiziksel ve Kimyasal Değişme Konusunda Öğretim Teknolojilerinin Kullanımının Öğretmen Adaylarına Etkisi
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Deneyimleri
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adayları Açısından 5E Öğretim Modeline Dayalı Fen ve Teknoloji Uygulamalarının Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.98-102, (Tam Metin Bildiri)
Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, (Tam Metin Bildiri)
Fen ve Teknoloji Kılavuz Kitaplarının Kullanım Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.50-51, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Kimya Kavramlarını Anlama Seviyeleri
6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.50-51, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
TÜBİTAK Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü Destek Programları (4004-4005-4006-4007)
Proje Geliştirme ve Yönetimi, Zeynep Tatlı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.137-166, 2021