Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Comparison of Preservice Science and Social Studies Teachers’ Attitudes Towards Socioscientific Issues
Educational Policy Analysis and Strategic Research, vol.12, no.2, pp.8-30, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Are Pre-Service Science Teachers Qualified Enough to Teach Human Reproductive System?
International Journal of Progressive Education, vol.17, no.5, pp.48-59, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Chemistry Activities Applied in Science Camp on Secondary School Students
International Journal of Progressive Education, vol.15, no.1, pp.151-166, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen ve Yönetici Görüşlerinin İncelenmesi
Kastamonu Education Journal, vol.26, no.2, pp.547-557, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bütünleştirici Laboratuvar Yaklaşımına Uygun Kimya Deneylerine Yönelik İzlenimleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.18, no.3, pp.145-161, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Etkinlik Temelli Bir Hizmetiçi Eğitim Uygulamasi: Gems Yaklaşımına Dayalı Öğretim Tasarımı Becerilerinin Geliştirilmesi
Mediterranean Journal of Educational Research, vol.11, no.22, pp.67-85, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
EXAMPLES AND IMPLICATIONS OF PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ ON PROJECT BASED LEARNING PRACTICES
International Online Journal of Educational Sciences, vol.8, no.30, pp.2043-2063, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Etkinlik Temelli Bir Hizmetiçi Eğitim Uygulaması: Gems Yaklaşımına Dayalı Öğretim Tasarımı Becerilerinin Geliştirilmesi
Mediterranean Journal of Educational Research, vol.11, no.11, pp.67-85, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Görüşleri
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE, vol.7, no.7, pp.611-624, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Preschool Students’ Perceptions on Environmental Problems
International Journal of Environmental and Science Education, vol.12, pp.2109-2119, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenme Uygulama Örnekleri ve Yansımaları
International Journal of Eurasia Social Sciences, vol.8, no.8, pp.2043-2063, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Pre-service science and primary school teachers' identification of scientific process skills
Universal Journal of Educational Research, vol.4, pp.1273-1281, 2016 (Scopus)
Pre-service science and primary school teachers' identification of scientific process skills
Universal Journal of Educational Research, vol.4, pp.1273-1281, 2016 (Scopus)
Sınıf ortamında istenmeyen öğrenci davranışlarına karşı öğretmen stratejileri
The Journal of Academic Social Science, vol.2, pp.219-232, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının kimya kavramlarını günlük hayatla ilişkilendirebilmelerine yönelik gelişimsel bir araştırma
The Journal of Academic Social Science Studies, vol.30, pp.305-323, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Ortamında İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Karşı Öğretmen Stratejileri
The Journal of Academic Social Science, vol.2, no.8, pp.219-232, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Aktif Öğrenmeye Dayalı Bir Yaz Bilim Kampının Öğrenciler Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies, vol.6, no.1, pp.1343-1406, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Influence of a Science Camp Based on Active Learning on Students
The Journal of Academic Social Science Studies, vol.6, no.1, pp.1383-1406, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mol Kavramındaki İşlem Becerilerinin Belirlenmesi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, vol.3, pp.150--161, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gazlarda Sıcaklık-Hacim-Basınç İlişkisini Anlama Seviyeleri
Türk Fen Eğitimi Dergisi, vol.7, pp.128-142, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Fen ve Teknoloji Dersi Kılavuz Kitaplarının Kullanım Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi, vol.185, 2010 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Kimya Kavramlarını Anlama Seviyeleri
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.16, 2008 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
6, 7 ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan “Madde Ve Doğası” Konu Alanındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
ERPA International Congresses on Education, Sakarya, Turkey, 3 - 05 June 2021
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Turkey
Fiziksel ve Kimyasal Değişme Konusunda Öğretim Teknolojilerinin Kullanımının Öğretmen Adaylarına Etkisi
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Turkey
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Laboratuar Yeterliliklerinin ve Tutumlarının Değerlendirilmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Turkey, vol.2, pp.554
Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Turkey
Sınıf Öğretmeni Adayları Açısından 5E Öğretim Modeline Dayalı Fen ve Teknoloji Uygulamalarının Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Turkey
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Turkey
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Deneyimleri
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Turkey
Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Öğretim Tasarımlarının Değerlendirilmesi
8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, Ankara, Turkey, 7 - 09 November 2019, pp.115-116

The Evaluation of Teachers’ Interdisciplinary Teaching Design Skills
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 12 - 14 April 2019
Lise Öğrencilerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar ve Deney Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Turkey, 27 - 29 October 2018, pp.21
Fen Bilgisi öğretmen Adaylarının Organik Gıda Tüketimleri ve Tutumları
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Turkey, 27 - 29 October 2018, pp.22
Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Turkey, 4 - 06 October 2018
Fen Bilimleri Dersi 6.Sınıf “Dünya’mız, Ay ve Yaşam Kaynağımız Güneş Ünitesi’nin” Alternatif Ölçme Araçları ile Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Turkey, 3 - 05 November 2017, pp.80-81
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Basınç Kavramını Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Durumları
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Günlük Hayat Durumlarını Fen Kavramları İle İlişkilendirebilme Düzeyleri
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenme Uygulama Örnekleri Ve Yansımaları
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, vol.1, pp.50-60
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Ve Yöneticilerin Görüşlerinin İncelenmesi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, vol.1, pp.60-70
Gems Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları” Projesinden Yansımalar
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.50-51
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bir Bilim Kampından Yansımalar: Gizemli Dünyanın Eğlenceli Keşfi Yaz Bilim Kampı-II
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Turkey, 5 - 07 May 2011, pp.50-51
İlköğretim 5.Sınıf “Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesi İle İlgili Bütünleştirici Öğrenme Yaklaşımına Uygun Geliştirilen Materyalin Kavram Yanılgısını Gidermeye Etkisi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 23 - 26 September 2010, pp.50-51
“Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesi İle İlgili Bütünleştirici Öğrenme Yaklaşımına Uygun Geliştirilen Materyalle İşlenen Derse Yönelik Öğrenci Tutumları
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Turkey, 23 - 25 September 2010, pp.50-51
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Turkey, 6 - 09 May 2008, vol.1, no.1, pp.98-102
Fen ve Teknoloji Kılavuz Kitaplarının Kullanım Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 5 - 07 September 2007, pp.50-51
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Kimya Kavramlarını Anlama Seviyeleri
6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Turkey, 5 - 07 September 2004, pp.50-51
Books & Book Chapters
TÜBİTAK Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü Destek Programları (4004-4005-4006-4007)
in: Proje Geliştirme ve Yönetimi, Zeynep Tatlı, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.137-166, 2021