SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
EXAMPLES AND IMPLICATIONS OF PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ ON PROJECT BASED LEARNING PRACTICES
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.30, ss.2043-2063, 2017 (Hakemli Dergi)
Preschool Students’ Perceptions on Environmental Problems
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION
, cilt.12, ss.2109-2119, 2017 (Hakemli Dergi)
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fiziksel ve Kimyasal Değişme Konusunda Kavramsal Değişim Metinlerine Karşı Tutumları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.971-991, 2017 (Hakemli Dergi)
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Sınıf Ortamında İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Karşı Öğretmen Stratejileri
The Journal of Academic Social Science
, cilt.2, sa.8, ss.219-232, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mol Kavramındaki İşlem Becerilerinin Belirlenmesi
CUKUROVA UNIVERSITY FACULTY OF EDUCATION JOURNAL
, cilt.3, ss.150-161, 2010 (Hakemli Dergi)
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Teachers' Expectations For Interdisciplinary Teaching Environments in Disaster Education and the State of Meeting These Expectations
Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.218-219
An Example of Disaster Education in an Online Learning Environment: E-Disaster Education
Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.14-16
6, 7 ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan “Madde Ve Doğası” Konu Alanındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
ERPA International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021
Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Öğretim Tasarımlarının Değerlendirilmesi
8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.115-116
![Sürdürülebilir Kalkınma](/Content/mainpage/sustainability/sdg_logo.png)
The Evaluation of Teachers’ Interdisciplinary Teaching Design Skills
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019
Lise Öğrencilerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar ve Deney Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.21
Fen Bilgisi öğretmen Adaylarının Organik Gıda Tüketimleri ve Tutumları
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.22
Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Fen Bilimleri Dersi 6.Sınıf “Dünya’mız, Ay ve Yaşam Kaynağımız Güneş Ünitesi’nin” Alternatif Ölçme Araçları ile Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.80-81
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Günlük Hayat Durumlarını Fen Kavramları İle İlişkilendirebilme Düzeyleri
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Basınç Kavramını Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Durumları
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenme Uygulama Örnekleri Ve Yansımaları
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.50-60
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Ve Yöneticilerin Görüşlerinin İncelenmesi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.60-70
Gems Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları” Projesinden Yansımalar
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.50-51
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Laboratuar Yeterliliklerinin ve Tutumlarının Değerlendirilmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.554
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bir Bilim Kampından Yansımalar: Gizemli Dünyanın Eğlenceli Keşfi Yaz Bilim Kampı-II
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.50-51
İlköğretim 5.Sınıf “Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesi İle İlgili Bütünleştirici Öğrenme Yaklaşımına Uygun Geliştirilen Materyalin Kavram Yanılgısını Gidermeye Etkisi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 26 Eylül 2010, ss.50-51
“Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesi İle İlgili Bütünleştirici Öğrenme Yaklaşımına Uygun Geliştirilen Materyalle İşlenen Derse Yönelik Öğrenci Tutumları
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.50-51
Fiziksel ve Kimyasal Değişme Konusunda Öğretim Teknolojilerinin Kullanımının Öğretmen Adaylarına Etkisi
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Deneyimleri
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Sınıf Öğretmeni Adayları Açısından 5E Öğretim Modeline Dayalı Fen ve Teknoloji Uygulamalarının Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.98-102
Fen ve Teknoloji Derslerinde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Etkinliklerde Öğretim Teknolojilerinin Kullanılabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008
Fen ve Teknoloji Kılavuz Kitaplarının Kullanım Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.50-51
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Kimya Kavramlarını Anlama Seviyeleri
6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.50-51
Kitap & Kitap Bölümleri
TÜBİTAK Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü Destek Programları (4004-4005-4006-4007)
Proje Geliştirme ve Yönetimi, Zeynep Tatlı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.137-166, 2021