Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Teachers' Expectations For Interdisciplinary Teaching Environments in Disaster Education and the State of Meeting These Expectations

Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.218-219

An Example of Disaster Education in an Online Learning Environment: E-Disaster Education

Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.14-16

Afet eğitiminde Yenilikçi Bir Yaklaşım: Disiplinlerarası Afet Eğitimi (DAFET)

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.442-443

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.-, ss.10

The Evaluation of Teachers’ Interdisciplinary Teaching Design Skills

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019

Lise Öğrencilerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar ve Deney Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.21

Fen Bilgisi öğretmen Adaylarının Organik Gıda Tüketimleri ve Tutumları

İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.22

Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018

Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler

VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenme Uygulama Örnekleri Ve Yansımaları

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.50-60

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Ve Yöneticilerin Görüşlerinin İncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.60-70

Okul Öncesi Dönem Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Algıları

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.95-96

Gems Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları” Projesinden Yansımalar

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.50-51

Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.98-102

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Kimya Kavramlarını Anlama Seviyeleri

6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.50-51

Kitap & Kitap Bölümleri

TÜBİTAK Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü Destek Programları (4004-4005-4006-4007)

Proje Geliştirme ve Yönetimi, Zeynep Tatlı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.137-166, 2021

Kimya Öğretiminde Proje Tabanlı Öğretim Uygulamaları

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Prof.Dr.Alipaşa AYAS, Prof.Dr.Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.141-170, 2015 Creative Commons License

Yapılandırmacı Kimya Öğretimi ve 4E Uygulamaları

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Prof.Dr.Alipaşa AYAS, Prof.Dr.Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.279-300, 2015 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

63

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

20

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları