Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Ortaokul Öğrencilerinin Afet Bilinci Düzeylerinin ve Afetlerle İlgili Görüşlerinin Belirlenmesi

1.Uluslararası Karadeniz Eğitim Bilimleri Kongresi, Trabzon, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.90, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Teachers' Expectations For Interdisciplinary Teaching Environments in Disaster Education and the State of Meeting These Expectations

Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.218-219, (Özet Bildiri)

An Example of Disaster Education in an Online Learning Environment: E-Disaster Education

Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.14-16, (Özet Bildiri)

Afet eğitiminde Yenilikçi Bir Yaklaşım: Disiplinlerarası Afet Eğitimi (DAFET)

2nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education (E-Conference), Bursa, Türkiye, 19 - 22 Kasım 2020, ss.442-443, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Öğretim Tasarımlarının Değerlendirilmesi

8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.115-116, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.-, ss.10, (Özet Bildiri)

5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDAKİ ETKİNLİKLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, (Özet Bildiri)

The Evaluation of Teachers’ Interdisciplinary Teaching Design Skills

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Lise Öğrencilerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar ve Deney Kavramına Yönelik Metaforik Algıları

İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.21, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi öğretmen Adaylarının Organik Gıda Tüketimleri ve Tutumları

İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.22, (Özet Bildiri)

Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Basınç Kavramını Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Durumları

VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Günlük Hayat Durumlarını Fen Kavramları İle İlişkilendirebilme Düzeyleri

VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler

VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenme Uygulama Örnekleri Ve Yansımaları

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.50-60, (Tam Metin Bildiri)

Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Ve Yöneticilerin Görüşlerinin İncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.60-70, (Tam Metin Bildiri)

Okul Öncesi Dönem Öğrencilerinin Çevre Sorunlarına İlişkin Algıları

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.95-96, (Özet Bildiri)

Gems Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları” Projesinden Yansımalar

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.50-51, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Laboratuar Yeterliliklerinin ve Tutumlarının Değerlendirilmesi

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, cilt.2, ss.554, (Tam Metin Bildiri)

Fiziksel ve Kimyasal Değişme Konusunda Öğretim Teknolojilerinin Kullanımının Öğretmen Adaylarına Etkisi

3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Deneyimleri

1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Onsekiz Mart Üniversitesi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adayları Açısından 5E Öğretim Modeline Dayalı Fen ve Teknoloji Uygulamalarının Değerlendirilmesi

1. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 1 - 03 Mayıs 2009, (Tam Metin Bildiri)

Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.98-102, (Tam Metin Bildiri)

Fen ve Teknoloji Kılavuz Kitaplarının Kullanım Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.50-51, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Kimya Kavramlarını Anlama Seviyeleri

6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.50-51, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

TÜBİTAK Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü Destek Programları (4004-4005-4006-4007)

Proje Geliştirme ve Yönetimi, Zeynep Tatlı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.137-166, 2021

Yapılandırmacı Kimya Öğretimi ve 4E Uygulamaları

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Prof.Dr.Alipaşa AYAS, Prof.Dr.Mustafa SÖZBİLİR, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.279-300, 2015 Creative Commons License

Kimya Öğretiminde Proje Tabanlı Öğretim Uygulamaları

Kimya Öğretimi: Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Prof.Dr.Alipaşa AYAS, Prof.Dr.Mustafa Sözbilir, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.141-170, 2015 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

64

Atıf (WoS)

12

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

619

H-İndeks (Scholar)

13

Atıf (TrDizin)

48

H-İndeks (TrDizin)

4

Proje

20

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları