SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Are Pre-Service Science Teachers Qualified Enough to Teach Human Reproductive System?
International Journal of Progressive Education
, cilt.17, sa.5, ss.48-59, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effect of Chemistry Activities Applied in Science Camp on Secondary School Students
International Journal of Progressive Education
, cilt.15, sa.1, ss.151-166, 2019 (Hakemli Dergi)
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen ve Yönetici Görüşlerinin İncelenmesi
Kastamonu Education Journal
, cilt.26, sa.2, ss.547-557, 2018 (Hakemli Dergi)
Preschool Students’ Perceptions on Environmental Problems
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.12, ss.2109-2119, 2017 (Hakemli Dergi)
EXAMPLES AND IMPLICATIONS OF PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ ON PROJECT BASED LEARNING PRACTICES
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.30, ss.2043-2063, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Görüşleri
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF SCIENCE
, cilt.7, sa.7, ss.611-624, 2017 (Hakemli Dergi)
Etkinlik Temelli Bir Hizmetiçi Eğitim Uygulaması: Gems Yaklaşımına Dayalı Öğretim Tasarımı Becerilerinin Geliştirilmesi
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.11, sa.11, ss.67-85, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bütünleştirici Laboratuvar Yaklaşımına Uygun Kimya Deneylerine Yönelik İzlenimleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.145-161, 2017 (Hakemli Dergi)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenme Uygulama Örnekleri ve Yansımaları
International Journal of Eurasia Social Sciences
, cilt.8, sa.8, ss.2043-2063, 2017 (Hakemli Dergi)
Etkinlik Temelli Bir Hizmetiçi Eğitim Uygulamasi: Gems Yaklaşımına Dayalı Öğretim Tasarımı Becerilerinin Geliştirilmesi
Mediterranean Journal of Educational Research
, cilt.11, sa.22, ss.67-85, 2017 (Hakemli Dergi)
Pre-service science and primary school teachers' identification of scientific process skills
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.4, ss.1273-1281, 2016 (Scopus)
Sınıf Ortamında İstenmeyen Öğrenci Davranışlarına Karşı Öğretmen Stratejileri
The Journal of Academic Social Science
, cilt.2, sa.8, ss.219-232, 2014 (Hakemli Dergi)
Fen ve Teknoloji Dersi Kılavuz Kitaplarının Kullanım Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.185, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mol Kavramındaki İşlem Becerilerinin Belirlenmesi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.3, ss.150--161, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gazlarda Sıcaklık-Hacim-Basınç İlişkisini Anlama Seviyeleri
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.7, ss.128-142, 2010 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Kimya Kavramlarını Anlama Seviyeleri
Kastamonu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Teachers' Expectations For Interdisciplinary Teaching Environments in Disaster Education and the State of Meeting These Expectations
Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.218-219
An Example of Disaster Education in an Online Learning Environment: E-Disaster Education
Fifteenth International Eurasian Conference on Language and Social Sciences (ECLLS), Vilniaus, Litvanya, 25 - 26 Şubat 2023, ss.14-16
6, 7 ve 8. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitaplarında Yer Alan “Madde Ve Doğası” Konu Alanındaki Etkinliklerin Bilimsel Süreç Becerileri Açısından İncelenmesi
ERPA International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 3 - 05 Haziran 2021
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye
Sosyal Bilgiler, Fen Bilimleri Ve Matematik Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Öğretim Tasarımlarının Değerlendirilmesi
8TH INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2019, ss.115-116
The Evaluation of Teachers’ Interdisciplinary Teaching Design Skills
Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019
Lise Öğrencilerinin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Laboratuvar ve Deney Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.21
Fen Bilgisi öğretmen Adaylarının Organik Gıda Tüketimleri ve Tutumları
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.22
Doğa Lab: Doğada Sorgulama Temelli Bilim
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018
Fen Bilimleri Dersi 6.Sınıf “Dünya’mız, Ay ve Yaşam Kaynağımız Güneş Ünitesi’nin” Alternatif Ölçme Araçları ile Değerlendirilmesi
1. Uluslararası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Balıkesir, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2017, ss.80-81
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Etüt Merkezlerine Yönelik Tutumları ve Etkili Değişkenler
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bazı Günlük Hayat Durumlarını Fen Kavramları İle İlişkilendirebilme Düzeyleri
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Basınç Kavramını Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Durumları
VI. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Tabanlı Öğrenme Uygulama Örnekleri Ve Yansımaları
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.50-60
Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitiminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Ve Yöneticilerin Görüşlerinin İncelenmesi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, ss.60-70
Gems Tabanlı Yenilikçi Öğretim Uygulamaları” Projesinden Yansımalar
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.50-51
İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Bir Bilim Kampından Yansımalar: Gizemli Dünyanın Eğlenceli Keşfi Yaz Bilim Kampı-II
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.50-51
“Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesi İle İlgili Bütünleştirici Öğrenme Yaklaşımına Uygun Geliştirilen Materyalle İşlenen Derse Yönelik Öğrenci Tutumları
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.50-51
İlköğretim 5.Sınıf “Yaşamımızdaki Elektrik” Ünitesi İle İlgili Bütünleştirici Öğrenme Yaklaşımına Uygun Geliştirilen Materyalin Kavram Yanılgısını Gidermeye Etkisi
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 26 Eylül 2010, ss.50-51
Effects of Computer Assisted Instruction on Students’ Attitudes Towards Science Courses in Turkey: A Meta-Analysis
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, cilt.1, sa.1, ss.98-102
Fen ve Teknoloji Kılavuz Kitaplarının Kullanım Sürecine İlişkin Öğretmen Görüşleri
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.50-51
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Kimya Kavramlarını Anlama Seviyeleri
6. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2004, ss.50-51
Kitap & Kitap Bölümleri
TÜBİTAK Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü Destek Programları (4004-4005-4006-4007)
Proje Geliştirme ve Yönetimi, Zeynep Tatlı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.137-166, 2021