SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Analysis of Conducted Post-Graduate Theses About Problem-solving in Physics and Mathematics Education: Turkey Sample
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.4, ss.1043-1057, 2022 (Hakemli Dergi)

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN HAREKET TÜRLERİ İLE İLGİLİ BİLGİLERİNİN BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.3, ss.1423-1441, 2020 (Hakemli Dergi)

Desıgn Of Technology Assısted Materıal Whıch Can Be Used In Problem Solving Process: Example Of Force And Motıon
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.4, sa.2, ss.33-57, 2015 (Hakemli Dergi)
Students’ association levels of daily life events about sound unit with science and technology knowledge
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
, sa.1, ss.397-402, 2011 (Hakemli Dergi)
Students’ association levels of light knowledge acquire in science and technology courses with daily life
Western Anatolia Journal of Educational Sciences
, sa.1, ss.391-396, 2011 (Hakemli Dergi)
Why don?t mathematics teachers use instructional technology and materials in their courses?
Procedia Social and Behavioral Sciences
, sa.15, ss.2471-2475, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi
7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)
Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının ve fizik problem çözme stratejilerinin incelenmesi
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreçte Bit’i Kullanım Durumlarının İncelenmesi
İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi EPDAD, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.116, (Özet Bildiri)
LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK ÖĞRENME YAKLAŞIMLARININ VE FİZİK PROBLEM ÇÖZME STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ
13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.100, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye İlişkin Yaklaşımları
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyumu-ICITS'2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.303, (Özet Bildiri)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye Bakış Açıları İle Problemleri Sınıflandırmaları Arasındaki İlişki
Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyum-ICITS 2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.301-302, (Özet Bildiri)
Fizik Öğretmenlerinin Benimsedikleri ve Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri
5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.191, (Özet Bildiri)
Fizik Öğretmenlerinin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkında Görüşleri
5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.192, (Özet Bildiri)
Fizik öğretmenlerinin kavram yanılgıları, kavram yanılgılarının tespiti ve giderilmesine yönelik düşünceleri
III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-III), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.56, (Özet Bildiri)
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities.
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.
VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
Preservice Teachers’ Opinions About The Effect Of Media On Learning
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3723-3725, (Özet Bildiri)
Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities
26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)
Öğretmen Adaylarının Soyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi
7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yarıyapılandıırılmış Fizik Notlarına İlişkin Görüşleri
IIX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.115, (Özet Bildiri)
Öğrencilerin “Kuvvet ve Hareket” ünistesiyle ilgili problemler çözüm süreçlerinin ipucu destekli problem çözme aracı ile belirlenmesi
II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)
Öğretmen adaylarının okul koridorlarında sergilenenen kavram karikatürlerine yönelik algıları
II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)
Öğrencilerin fizik problemlerini çözerken zorlandiklari noktalar ve onlara sunulmasi gereken yardimlar hakkinda öğretmenlerin görüşleri
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri & Öğretmen Eğitimi sempozyumu (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)
Determining prospective science teachers’ association levels of electricity concepts
2nd World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2014, ss.78, (Özet Bildiri)
Öğrencilerin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkındaki Görüşleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.6, (Özet Bildiri)
Öğrencilerin Kuvvet Ve Hareket Ünitesi İle İlgili Problemleri Çözerken Güçlük Çektikleri Noktaların Belirlenmesi
I. Ulusal Fizik eğitimi Kongresi, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
Students’ association levels of daily life events about sound unit with science and technology knowledge
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.57, (Özet Bildiri)
Students’ association levels of light knowledge acquire in science and technology courses with daily life
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.58, (Özet Bildiri)
Değişen fizik dersi öğretim programı hakkındaki öğrenci görüşleri
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.78-80, (Özet Bildiri)
Problem çözmede yazılı yönergelerin kullanılması: Sabit ivmeli hareket
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.391-393, (Özet Bildiri)
Probleme Dayalı Öğrenmeye Yönelik Hazırlanan Materyalin Uygulanması Hakkında 8 Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Web 2.0 Applications Can be used in Assesment and Evaluation
Current Etudies in Educational Measurement and Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigm Press Ltd., İstanbul, ss.209-252, 2019