Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Covid-19 Pandemi Sürecinde Fizik Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitim Deneyimleri

V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Online, Türkiye, 15 Ocak 2022, (Özet Bildiri)

Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

TGA Yöntemi ile Bütünleştirilen Etkileşimli Fizik E-kitabının Değerlendirilmesi: Isı ve Sıcaklık Örneği

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

Basınç ve kaldırma kuvveti ünitesine yönelik web tabanlı etkileşimli e-kitabın TGA yöntemine uygun şekilde tasarımı ve geliştirilmesi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES), Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

Lise öğrencilerinin fizik öğrenme yaklaşımlarının ve fizik problem çözme stratejilerinin incelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreçte Bit’i Kullanım Durumlarının İncelenmesi

İkinci Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi EPDAD, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.116, (Özet Bildiri)

LİSE ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK ÖĞRENME YAKLAŞIMLARININ VE FİZİK PROBLEM ÇÖZME STRATEJİLERİNİN İNCELENMESİ

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.100, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye İlişkin Yaklaşımları

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyumu-ICITS'2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.303, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Problemi Çözmeye Bakış Açıları İle Problemleri Sınıflandırmaları Arasındaki İlişki

Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi sempozyum-ICITS 2018, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.301-302, (Özet Bildiri)

Fizik Öğretmenlerinin Benimsedikleri ve Kullandıkları Problem Çözme Stratejileri

5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.191, (Özet Bildiri)

Fizik Öğretmenlerinin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkında Görüşleri

5th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES-2017), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.192, (Özet Bildiri)

Fizik öğretmenlerinin kavram yanılgıları, kavram yanılgılarının tespiti ve giderilmesine yönelik düşünceleri

III. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-III), Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.56, (Özet Bildiri)

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities.

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarinin Sosyo Bilimsel Konulara Ilişkin Argümantasyon Kalitelerinin Incelenmesi.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)

Preservice Teachers’ Opinions About The Effect Of Media On Learning

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.3723-3725, (Özet Bildiri)

Examination of Information Seeking Strategies Used by Preservice Teachers in Argumentation Focused Activities

26th International Conference on Educational Sciences (ICES-UEBK), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.129-131, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Soyobilimsel Konulara İlişkin Argümantasyon Kalitelerinin İncelenmesi

7. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yarıyapılandıırılmış Fizik Notlarına İlişkin Görüşleri

IIX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi (UFBMEK), Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.115, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının okul koridorlarında sergilenenen kavram karikatürlerine yönelik algıları

II. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi (UFEK-II), Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin fizik problemlerini çözerken zorlandiklari noktalar ve onlara sunulmasi gereken yardimlar hakkinda öğretmenlerin görüşleri

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri & Öğretmen Eğitimi sempozyumu (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.5, (Özet Bildiri)

Determining prospective science teachers’ association levels of electricity concepts

2nd World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), Antalya, Türkiye, 7 - 09 Kasım 2014, ss.78, (Özet Bildiri)

Öğrencilerin İpucu Destekli Problem Çözme Aracı Hakkındaki Görüşleri

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.6, (Özet Bildiri)

Students’ association levels of daily life events about sound unit with science and technology knowledge

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.57, (Özet Bildiri)

Students’ association levels of light knowledge acquire in science and technology courses with daily life

World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Ekim 2011, ss.58, (Özet Bildiri)

Değişen fizik dersi öğretim programı hakkındaki öğrenci görüşleri

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.78-80, (Özet Bildiri)

Problem çözmede yazılı yönergelerin kullanılması: Sabit ivmeli hareket

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.391-393, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Dijital İçerik Geliştirme: Sunu Uygulamaları

Dijital Yeterlik: Dijital Çağda Dönüşüm Yolculuğu, Çebi,A., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.119-142, 2020

Web 2.0 Applications Can be used in Assesment and Evaluation

Current Etudies in Educational Measurement and Evaluation, Salih Çepni, Yılmaz Kara, Editör, Paradigm Press Ltd., İstanbul, ss.209-252, 2019
Metrikler

Yayın

63

Atıf (WoS)

18

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

18

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

3

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları