SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Genç Tüketicilerin Mikro Plastik İçeren Ürünlere Yönelik Tutumunun Öncülleri Ve Ardıllarının Modellenmesi
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi (KOSBED)
, cilt.1, sa.47, ss.114-132, 2024 (Hakemli Dergi)
Oy Vermeye Yönelik Tutumun Öncülü Ve Ardılı: Z Kuşağı Seçmenleri Üzerine Bir Araştırma
İstanbul Aydın Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.41-59, 2023 (Hakemli Dergi)
Seçimlerde Oy Verme Davranışını Ne Etkiler? Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
BMIJ
, cilt.8, sa.5, ss.4546-4574, 2020 (Hakemli Dergi)
Pazar Yönelimi Girişimcilik Niyetinde Etkili Midir? Üniversiteliler Üzerine Bir Alan Çalışması
C.Ü. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.335-347, 2019 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Niyetini Ne Etkiler? Doğu Karadeniz Bölgesinde Bir Araştırma
Business Management Studies: An International Journal
, cilt.6, sa.4, ss.1081-1100, 2018 (Hakemli Dergi)
What attributes are important for travellers in destination selection? A Research on Eastern Black Sea region in Turkey
International Journal of Research in Social Sciences
, cilt.7, sa.12, ss.228-243, 2017 (Hakemli Dergi)
Attitude towards Counterfeit of Luxury Brands: A Research on Consumers in Turkey
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.7, sa.11, ss.618-632, 2017 (Hakemli Dergi)
Logo Elemanlarının Markaya Yönelik Tutuma Etkisi: Logo Değişimi Yapan Markalar Üzerine Bir Araştırma
TURAN-SAM (TURAN Stratejik Araştırmalar Merkezi)
, cilt.9, sa.36, ss.242-254, 2017 (Hakemli Dergi)
Consumer Preferences for the Attributes of Sunflower Oil An Exploratory Study with Conjoint Analysis
International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences
, cilt.7, sa.1, ss.39-55, 2017 (Hakemli Dergi)
Tüketiciler Coğrafi İşaret için Daha Fazla Ödemek İster mi? Artvin Balı Üzerine Bir Araştırma
Karadeniz Araştırmaları
, sa.52, ss.171-190, 2016 (Hakemli Dergi)
Genetiği Değiştirilmiş Organizmalı Ürünlere Yönelik Tüketici Tutumunun Öncülleri ve Tutumun Satın Alma Niyetine Etkisi
Akademik Bakış Dergisi
, sa.54, ss.537-555, 2016 (Hakemli Dergi)
Zeytinyağının İçsel ve Dışsal İşaretlerine Tüketicilerin Tepkisi Nicel Bir Araştırma
International Review of Economics and Management
, cilt.3, ss.61-84, 2015 (Hakemli Dergi)
Organik Gıda Satın Alma Niyetinde Tutum Sağlık Bilinci Ve Gıda Güvenliğinin Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.197-211, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kişi Başı Emisyonlarındaki Artışın İhracat Pazarlamasına Etkisi: AB Ülkeleri ile Türkiye'nin Durumu
Fiscaoeconomia Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Artvin, Türkiye, 19 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

Sağlık Kararları ve Organik Gıdaya Yönelik Tutum. Genç Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
International Congress on Ecology, Economy, and Regional Development (ECOSUS), Artvin, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
Retro Turizm Faaliyetlerinin Artvin İlinde Uygulanabilirliği Üzerine Bir Durum Analizi
International Congress on Ecology, Economy, and Regional Development (ECOSUS), Artvin, Türkiye, 09 Haziran 2022, (Tam Metin Bildiri)
Seçmenler Sosyo-Psikolojik Davranışa Göre Oy Verirler mi? Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Sakarya, Türkiye, 12 - 14 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
Consumer Preference for Olive Oil Attributes: An Exploratory Study with Conjoint Analysis
CUDES 20187. International Congress on Current Debates in Social Science, İstanbul, Türkiye, 19 Nisan 2018 - 21 Nisan 2108, (Özet Bildiri)
The Effect of Enterprise Location on Export Performance: A Research on Turkish SMEs.
UMTEB - 2017 1st International Congress on Vocational and Technical Sciences, Batumi, Gürcistan, 8 - 10 Nisan 2017, ss.68, (Özet Bildiri)
Sucuk Tercihinde Hangi Nitelikler Önceliklidir? Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, ss.72-73, (Özet Bildiri)
Tüketicilerin Zeytinyağı Niteliklerindeki Tercihleri: Konjoint Analizi ile Keşifsel Bir Araştırma
2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, Türkiye, 24 - 25 Mart 2017, ss.70-71, (Özet Bildiri)
Sınırda Yabancılara Yapılan Satışların İhracat Performansı Açısından İncelenmesi Sarp Bölgesinde Nicel Bir Araştırma
21. Pazarlama Kongresi, Kütahya, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)
The Effects of the Antecedents on Export Performance A Study on Turkish Olive Oil
XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, ROMA, İtalya, 1 - 04 Eylül 2016, (Özet Bildiri)
The Effects of Brand Crisison Turkish Consumers Green Purchase Intentions
5th World Conference on Business, Economics and Management, Antalya, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
İnsani lojistik sürecinde Örgütsel Performansın Geliştirilmesi Kurumsal Performans Karnesi Yaklaşımı
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Artvin, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

Markaya olan tutumun geliştirilmesinde logo ve elemanları arasındaki ilişkinin incelenmesi
Quo Vadis Sosyal Bilimler: Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Hopa ARTVİN, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2014, ss.1221-1248, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Uluslararası Pazarlama Kapsamında Dış Ticaret Yönü ile Artvin
Artvin'in Ekonomik Yapısı, Berberoğlu,Murat, Şimşek Orhan, Uzun Uğur, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.171-188, 2022
Coğrafi İşaretli Ürünlerin İçerik Markalama Stratejisi Bağlamında Kullanımına Yönelik Bir Araştırma
İşletme Biliminde Kuramsal ve Pratik Pazarlama Konuları, Şahin Karabulut, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.417-435, 2021
Bir Marka Sermayesi Ölçümü ve Yönetim Sistemi Geliştirmek
Stratejik Marka Yönetim: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi (Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity), Aykan Candemir, Editör, Nobel Kitap, ss.263-295, 2019
Marka Sermayesi İnşasında İkincil Marka Çağrışımlarının Kaldıraç Olarak Kullanılması
Stratejik Marka Yönetim: Marka Sermayesinin İnşası, Ölçümü ve Yönetimi (Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity), Aykan Candemir, Editör, Nobel Kitap, ss.231-262, 2019
Hizmetlerin Fiyatlandırılması
Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri, Remzi Altunışık, Editör, BETA, İstanbul, ss.289-318, 2015