Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Tasarım Temelli Öğrenme Uygulamalarının İlkokul 3. Sınıftaki Normal ve Özel Yetenekli Öğrencilerin Tasarım Becerilerine Etkisi

Ist INTERNATIONAL CONGRESS ON EXCELLENCE IN EDUCATION - IEXCEL 2021, Aydın, Türkiye, 20 - 21 Kasım 2021, cilt.1, ss.84, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Okuryazarlık Becerileri İle Mesleki Öz-Yeterlilik Algıları Arasındaki İlişki

II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.188-201, (Tam Metin Bildiri)

Dijital Öykülerle Sosyal Bilgiler Öğretimi:Kontrol Odağı ve Başarıdaki Değişim

II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VE AKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, cilt.1, ss.214-227, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1499, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eğitim Yaşantılarına İlişkin Otobiyografik Bellek Özelliklerinin Karşılaştırılması: Betimsel Bir Çalışma

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu. Ankara., Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1101-1102, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Aralık 2018, cilt.., ss.1499, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Aralık 2018, cilt.., ss.1499, (Tam Metin Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki

26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Kullandıkları Alternatif Ölçme-Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşleri: Adilcevaz Örneğ

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VEARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, ALANYA/ANTALYA, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, ss.85, (Özet Bildiri)

Akıllı Tahta Uygulamalarına Yönelik İlkokul Öğretmenlerinin Görüşleri: Adilcevaz Örneği

I. ULUSLARARASI SINIRSIZ EĞİTİM VE ARAŞTIRMA SEMPOZYUMU, Alanya/Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2017, cilt.1, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki

26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki

26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

ÖZEL EĞİTİM VE REHABİLİTASYON MERKEZLERİNDE GÖREVLİ ZİHİNSEL ENGELLİLER SINIFÖĞRETMENLERİNİN UMUTSUZLUK DÜZEYLERİ KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, cilt.1, ss.377-378, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN SINIFLARINDA YER ALMASINA İLİŞKİN ALGILARI

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.382, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÇEŞİTLİ ÖĞRENME GÜÇLÜKLERİNE YÖNELİK FARKINDALIK DÜZEYLERİ

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.379-380, (Özet Bildiri)

). Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Araçlarına Yönelik Bilişsel ve Görsel Farkındalıkları

III. Uluslar Arası İlkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1-2, (Özet Bildiri)

Fen ve Teknoloji dersinde kullanılan araç gereçler ve öğretim yöntemleri Öğretmen ve öğrenci görüşleri

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.1, ss.173, (Özet Bildiri)

Matematik eğitiminde problem çözme Meta Analiz çalışması Türkiye Örneklemi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Matematik Eğitiminde Problem Çözme Meta Analiz Çalışması Türkiye Örneklemi

XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının çoklu zekâ alanları ve akademik başarıları ile KPSS başarıları arasındaki ilişki

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santralleri Konusundaki Bilişsel Anlayışları

21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 Eylül - 14 Kasım 2012, ss.96, (Özet Bildiri)

Primary School Student Teachers’ Attitudes towards Environmental Education in Turkey

European Association of Geographers – EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Geography, 06 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Is New Teaching Programs Successful to Develop Turkish Elementary Students’ Attitudes Towards Environment?

European Association of Geographers - EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Sustainable Geographies, 21 - 20 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

Is New Teaching Programs Successful to Develop Turkish Elementary Students’ Attitudes Towards Environment?, European Association of Geographers

EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Sustainable Geographies, Prag, Çek Cumhuriyeti, 08 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Sağlık Coğrafyası Okuryazarlığı

Eğitimde Coğrafya Okuryazarlığı II, Ramazan sever, Editör, Pegem Yayıncılık, Ankara, ss.343-373, 2022

COĞRAFYA EĞITIMINDE PORPHYRIOS AĞACI VE KULLANIMI

UYGULAMA ÖRNEKLERİYLE COĞRAFYA EĞİTİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR-2, Artvinli, Eyüp; Değirmenci, Yavuz, Editör, NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK, Rize, ss.329-374, 2021

Öğrenme ve Öğretme Süreçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Mehmet Küçük, Selami Yangın, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-48, 2018

Öğretim Araç ve Gereçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.149-166, 2018

Eğitimin Tarihsel Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Akdeniz, Ali Rıza ve Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.167-210, 2016

Porphyrios Ağacı Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı Ve Kavram Öğretimi

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme-Öğretme Yaklaşımları-II, Prof. Dr. Gülay Ekici , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.417-457, 2015

Porphyrios Ağacı Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı Ve Kavram Öğretimi

Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, Ekici, Gülay , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.417-457, 2015

Öğrenme ve öğretme süreçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük M., Yangın S , Editör, Nobel Akademik Kitle Yayıncılık, Ankara, ss.1, 2012

Öğretim araç ve gereçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük M., Yangın S , Editör, Nobel Akademik Yayıncılık., Ankara, ss.1, 2012
Metrikler

Yayın

95

Atıf (WoS)

13

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

45

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

1949

H-İndeks (Scholar)

18

Atıf (TrDizin)

102

H-İndeks (TrDizin)

6

Atıf (Diğer Toplam)

364

Proje

5

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları