SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Etnobotanik Aktivitelerin Öğrencilerin Başarısına ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.1-18, 2015 (SCI-Expanded)
Porphyrios Ağacına Dayalı Uygulamaların Sınıf Öğretmeni Adaylarının Düşünme Becerilerine Etkisi
TURKISH STUDIES
, cilt.9, sa.2, ss.1597-1620, 2014 (SSCI)
2004 ilköğretim matematik öğretimi programı doğrultusunda ilköğretim 4. ve 5. sınıf öğrencilerinin öğretmenlerinden matematik dersi için beklentileri
Milli Eğitim
, sa.179, ss.213-229, 2008 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
DİJİTAL ÖYKÜLERLE DESTEKLENMİŞ SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE ETKİSİ
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.1-29, 2020 (Hakemli Dergi)

Sınıf öğretmenlerinin öğrenme güçlükleri ve yaygıngelişimsel bozukluk türlerine ilişkin farkındalıklarının incelenmesi
Education Sciences(NWSAES)
, cilt.15, sa.2, ss.11-33, 2020 (Hakemli Dergi)
Relationship between Math Teachers’ Instructional Styles and Their Educational Philosophical Backgrounds
Journal of Education and Training Studies
, cilt.6, sa.10, ss.54-68, 2018 (Hakemli Dergi)
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ÇOCUK ŞARKILARI İLE DESTEKLENMİŞ ÖĞRETİMİN İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BAŞARISINA ETKİSİ
INES JOURNAL
, sa.8, ss.44-57, 2016 (Hakemli Dergi)
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİNDE KULLANILAN ARAÇ GEREÇLER VE ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.29-42, 2016 (Hakemli Dergi)
7 Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Etnobotanik Aktivitelerin Öğrencilerin Başarısına ve Öğrenilenlerin Kalıcılığına Etkisi
Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.1-18, 2015 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Kariyer İlgileri
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.1, ss.45-66, 2015 (Hakemli Dergi)
”The Possible Reasons and Alternative Understandings of University Student Teachers in Different Programmes about biodiversity” Concept
Electronic Journal of Social Sciences
, cilt.13, sa.49, ss.84-103, 2014 (Hakemli Dergi)
"The Possible Reasons and Alternative Understandings of University Student Teachers in Different Programmes about biodiversity”
Electronic Journal of Social Sciences
, cilt.13, sa.49, ss.84-103, 2014 (Hakemli Dergi)
Üstbiliş Stratejisine Dayalı Biyoloji Öğretiminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Başarıları ve Tutumları Üzerindeki Etkisi
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.9, sa.1, ss.1-18, 2014 (Hakemli Dergi)
Farklı Programlarda Okuyan Öğretmen Adaylarının Bazı Çevre Kavramlarına Yönelik Bilişsel Anlayışları",
Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
, cilt.8, sa.12, ss.1387-1419, 2013 (Hakemli Dergi)
A scale of perceptions towards traditional and contemporary science teaching methods: Constructing with teacher candidate students
International Journal of Academic Research Part B
, cilt.5, sa.5, ss.73-80, 2013 (Hakemli Dergi)
ÇEVRE EĞİTİMİ: MEVCUT DURUM VE YAŞANAN SORUNLAR (RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ VE ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.12, sa.46, ss.131-150, 2013 (Hakemli Dergi)
Sosyal bilgiler öğretimi Öğretmenim bana hikâye anlatır mısın
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.16, ss.312-324, 2013 (Hakemli Dergi)
Level of Awareness of University Students About Swine Flu And Its Impact On Education
BEKTOP
, cilt.2, sa.13, ss.283-286, 2013 (Hakemli Dergi)
Teaching social studies: Teacher, I am on facebook
Journal Of Education And Sociology
, cilt.4, sa.2, ss.79-84, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim sosyal bilgiler öğretiminde “belgesel” kullanımının öğrencilerin ders başarısına etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies International Journal of Social Science
, cilt.6, sa.8, ss.1053-1065, 2013 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santralleri Konusundaki Bilişsel Anlayışları, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.29-40, 2012 (ESCI)
Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santralleri Konusundaki Görüşleri
e-Marmara Coğrafya Dergisi (elektronik)
, cilt.26, ss.124-146, 2012 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmen adaylarının kopya çekmeye yönelik tutum ve görüşleri
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.12, sa.21, ss.46-55, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmen adaylarının çevreye yönelik tutumları
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.42-52, 2008 (Hakemli Dergi)
İlköğretim fen ve teknoloji dersi öğretim programına geçiş sürecinde öğretmenlerin bakış açılarının değerlendirilmesi
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.185-198, 2007 (Hakemli Dergi)
İLKÖĞRETİM FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMINDAKİDEĞİŞİMİN ÖĞRETMENLERE YANSIMALARI
Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal Of Education
, cilt.33, ss.240-252, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretim fen ve teknoloji programındaki değişimin öğretmenlere yansımaları
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, ss.240-252, 2007 (Scopus)
İlköğretim sınıf öğretmenliği fen bilgisi ve matematik öğretmen adaylarının fen bilgisi öğretimine yönelik tutumları
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.3, sa.6, ss.203-220, 2007 (Hakemli Dergi)
İlköğretim öğretmen adaylarının mesleki öz yeterliklerine ilişkin görüşleri
Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.73-84, 2007 (Hakemli Dergi)
Okuma güçlüğü yaşayan öğrencilerin kelime tanıma becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama
DİCLE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.16, ss.1-18, 2006 (Hakemli Dergi)
Okuma güçlüğü olan öğrencilerin okuma becerilerinin geliştirilmesine yönelik bir uygulama
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.11, ss.393-413, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Aralık 2018, cilt.., ss.1499
Öğretmen Adaylarının Görüşleri Doğrultusunda Sınıf Öğretmenliğini Fenomenolojik Değerlendirme
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 Nisan - 14 Aralık 2018, cilt.., ss.1499
Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki
26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113

Matematik Öğretmenlerinin Öğretme Stilleri İle Benimsedikleri Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişki
26th International Conference on Educational Sciences (ICES), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2111-2113

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN SINIFLARINDA YER ALMASINA İLİŞKİN ALGILARI
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.382

). Öğretmen Adaylarının Laboratuvar Araçlarına Yönelik Bilişsel ve Görsel Farkındalıkları
III. Uluslar Arası İlkokul Eğitimi Konferansı, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1-2
Fen ve Teknoloji dersinde kullanılan araç gereçler ve öğretim yöntemleri Öğretmen ve öğrenci görüşleri
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.1, ss.173
Matematik eğitiminde problem çözme Meta Analiz çalışması Türkiye Örneklemi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2015
Matematik Eğitiminde Problem Çözme Meta Analiz Çalışması Türkiye Örneklemi
XIV. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, cilt.1
Sınıf öğretmeni adaylarının çoklu zekâ alanları ve akademik başarıları ile KPSS başarıları arasındaki ilişki
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 Mayıs 2015
Kitaplar
Eğitimin Tarihsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Akdeniz, Ali Rıza ve Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.167-210, 2016
Porphyrios Ağacı Temelli Öğrenme-Öğretme Yaklaşımı Ve Kavram Öğretimi
Etkinlik Örnekleriyle Güncel Öğrenme Öğretme Yaklaşımları II, Ekici, Gülay , Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.417-457, 2015