Articles
38
All (38)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
ESCI (1)
Scopus (7)
TRDizin (11)
Other Publications (19)
3. LEYLA FONTEN KİTAPLARININ İÇERDİĞİ EVRENSEL DEĞERLERE GÖRE İNCELENMESİ
ULUSLARARASI TÜRKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM DERGİSİ
, vol.13, no.3, pp.1021-1034, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
6. Sara Şahinkanat’ın resimli çocuk kitaplarının biçimsel, içerik ve resimleme özellikleri açısından incelenmesi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, vol.13, no.2, pp.1727-1750, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
8. Ideal Drama Classroom Design From the Perspective of Preservice Teachers
International Journal of Progressive Education
, vol.18, no.6, pp.210-224, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
9. Sınıf öğretmenliği bilim dalında 1998-2017 yılları arasında üretilen tezlerin eğilimleri
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.22, no.2, pp.572-600, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
11. Sınıf Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ve Değerlere İlişkin Metaforik Algıları
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.1, pp.1-15, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
12. The Effect of Creative Drama-based Activities on Acquisition of Values by 5-Years-Olds
INTERNATIONAL JOURNAL OF PROGRESSIVE EDUCATION
, vol.17, no.1, pp.392-403, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
13. Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Drama Etkinlikleriyle Gerçekleştirilen Değerler Eğitimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yaratıcı Drama Dergisi
, vol.16, no.1, pp.65-86, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
14. Fostering Students’ Values Through Role Play about Socioscientific Issues
THE PHYSICS TEACHER
, vol.59, pp.103-105, 2021 (SCI-Expanded)
15. Factors Affecting Attitudes of Prospective Teachers Towards Plastic Arts: An Example of a Faculty of Education in Turkey
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.9, no.3, pp.464-491, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
18. Türkiye’de İlköğretimde Görsel Sanatlar ile ilgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, no.27, pp.764-784, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
19. Yaratıcı Drama ile Canlılar Dünyasına Yolculuk
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.19, no.2, pp.1404-1422, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
21. Drama, Müzik ve Görsel Sanatlar Derslerinde Teknoloji Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri Öğretmen Görüşleri
Turkish Journal of Teacher Education
, no.6, pp.33-46, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
22. Fen bilgisi öğretmen adaylarının ders materyallerini değerlendirmede belirledikleri ve kullandıkları ölçütlerin incelenmesi [Investigation of the criteria preservice science teachers establish and use to evaluate curriculum materials]
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, vol.18, no.1, pp.174-212, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
23. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Drama Dersine Yönelik Tutumları ve Görüşleri
TURKISH JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, vol.5, no.2, pp.145-154, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
24. Yaratıcı Drama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Sosyal Becerilerine Etkisi
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.36, no.3, pp.557-575, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
25. YARATICI DRAMA UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BECERİLERİNE ETKİSİ
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, vol.36, no.3, pp.557-575, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
26. An Instructional Method Suggestion: Conveying Stories through Origami (Storigami)
Journal of Education and Training Studies
, vol.4, no.8, pp.9-22, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
27. The Artist Image: How Do Children Depict Artists?
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES (JETS)
, vol.4, no.1, pp.109-118, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
28. SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
TURKISH STUDIES
, vol.10, no.15, pp.667-680, 2015 (Scopus)
30. The Application of Creative Drama Method in Erasmus Orientation Programme
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, vol.8, no.37, pp.811-815, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
31. Öğretmen Adayları Hangi Resimleri Tercih Ediyor: Soyut Sanat mı, Optik Gerçeklik mi?
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, vol.27, pp.29-44, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
32. YARATICI DRAMA
ARTI EĞİTİM DERGİSİ
, vol.11, no.121, pp.60, 2015 (Non Peer-Reviewed Journal)
33. The Effect of Creative Drama on Pre-Service Elementary Teachers’ Achievement in Art Education Course and Interest in Art
International Journal of Progressive Education
, vol.10, no.3, pp.109-126, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
34. Creative Drama Leader Images: An Example of Prospective Classroom Teachers
US-China Education Review
, vol.4, no.10, pp.772-779, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
35. The Views Held by Prospective Classroom Teachers Regarding Creative Drama Method in Art Lessons in Primary Education
International Journal of Social Science
, vol.6, no.7, pp.803-813, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
36. Yaratıcı Drama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumlarına ve Utangaçlık Düzeylerine Etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies
, vol.6, no.6, pp.37-52, 2013 (Peer-Reviewed Journal)
37. The Views Held by Prospective Classroom Teachers Regarding Creative Drama Method
Humanity & Social Sciences Journal
, vol.6, no.2, pp.100-107, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
38. University students’ opinions about art and art education
Humanity & Social Sciences journal
, vol.6, no.1, pp.35-40, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
57
1. A New Era in Preparing Role Cards: Primary School Teachers' Experiences with ChatGPT
IV. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2025), İzmir, Turkey, 9 - 11 October 2025, pp.2, (Summary Text)
2. Current Trends in Postgraduate Theses Written on ChatGPT in Education and Teaching
IV. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu (UBEST 2025), İzmir, Turkey, 9 - 11 October 2025, pp.1, (Summary Text)
3. Yaratıcı drama yönteminin sınıf öğretmeni adaylarının bilinçli tüketim kavramına yönelik farkındalıklarına etkisi
Bilim, Teknoloji, Kültür, Sanat, Spor ve Eğitim Kongresi (BİTEKSEK), Trabzon, Turkey, 25 - 26 June 2025, pp.23, (Summary Text)
4. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden Çocuklar için Storigami
International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS 2024), Batumi, Georgia, 30 May - 01 June 2024, pp.145, (Summary Text)
5. Türkiye’de İlkokulda Müzik İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: 1996-2023 Yılları Örneği
Balkan 11. International Conference on Social Sciences, Skopje, Macedonia, 4 - 07 April 2024, pp.16-17, (Summary Text)
6. Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Müzik Derslerinde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Çözüm Önerileri
Balkan 11. International Conference on Social Sciences, Skopje, Macedonia, 4 - 07 April 2024, pp.18-19, (Summary Text)
7. Using Place-Based SSI Instruction that Utilizes Role-Playing to Promote Preservice Teachers' Socioscientific Accountability and NOS
96th NARST International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, Chicago., Chicago, United States Of America, 18 April 2023, (Summary Text)
8. EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ORİGAMİ İLE İLGİLİ ÜRETİLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN EĞİLİMLERİ
4.International Conference on Educational Research, İzmir, Turkey, 11 - 12 November 2022, pp.1, (Summary Text)
9. Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Kitaplardaki Hayvanlar: Julia Donaldson Kitapları Örneği
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Turkey, 21 - 22 December 2019, (Summary Text)
10. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğa Sevgisi Eğitiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Drama
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Turkey, 21 - 22 December 2019, (Summary Text)
12. Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları
2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Turkey, 27 - 29 October 2018, pp.135, (Summary Text)
13. Yaratıcı Drama ile “Çaba Göstermeye Değer”: Bir Çocuk Kitabının Yansımaları
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 12 May 2018, pp.537-538, (Summary Text)
14. Yaratıcı Drama Yöntemi İle Yapılandırılmış Adalet Eğitimi Uygulamalarının Üstün Yetenekli Çocukların Adalet Kavramı Üzerindeki Algılarına Etkisi
5. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi (ÜYEK 2018), Gaziantep, Turkey, 4 - 06 May 2018, pp.224-227, (Summary Text)
15. Okul Öncesi Eğitim Programında Yaratıcı Dramanın Yeri ve Önemi
2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Turkey, 26 - 28 April 2018, (Summary Text)
16. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanata Yönelik İlgileri
2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Turkey, 26 - 28 April 2018, (Summary Text)
17. 2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Sanat ve Estetik
2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Turkey, 26 - 28 April 2018, (Summary Text)
18. Türkiye’de Sanat ve Drama ile İlgili Yapılan Tezlerin Eğilimleri ve Akademisyen Görüşleri
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, (Summary Text)
19. Öğretmenler Derslerini Yaratıcı Drama Yöntemiyle İşlemeyi Öğreniyor: Bir BAP Projesinin Nitel Değerlendirilmesi
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, (Summary Text)
20. USOS Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabında (2015-2016-2017) Yer Alan Sanat Eğitimi Alanındaki Çalışmaların Eğilimi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1527, (Summary Text)
21. Yaratıcı Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamalarının Sınıf Öğretmenlerinin Değerlere İlişkin Tutumlarına Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.872, (Summary Text)
22. Sanat Eğitimi Derslerinde Yaratıcı Drama Kullanımına İlişkin Bir Durum Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1523, (Summary Text)
23. Middle school science teachers’ experiences in implementing scientific practices-based argumentation lessons
Narst 2018 Annual International Conference, Atlanta, Ga, United States Of America, 10 - 13 March 2018, pp.1, (Full Text)
24. Painters in the Eyes of Children: A Painter Images Study
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2017, (AC-ETeL), Prag, Czech Republic, 11 - 14 August 2017, pp.19, (Summary Text)
25. Science Teachers Learning to Teach through Creative Drama: An Evaluation of a Project
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2017, (AC-ETeL), Prag, Czech Republic, 11 - 14 August 2017, pp.17, (Summary Text)
26. Trends in Masters’ Theses on Visual Arts in Turkish Primary Education
6th International Conference on Education, ICED 2017, Zagreb, Croatia, 29 June - 01 July 2017, (Summary Text)
27. Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.300, (Summary Text)
28. Yaratıcı Drama ile Canlılar Dünyasına Yolculuk
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.221, (Summary Text)
29. Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.394, (Summary Text)
30. Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 May 2017, (Summary Text)
31. Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerİ
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 October 2016, (Summary Text)
32. 10 International Computer Instructional Technologies Symposium ICITS 2016
10 International Computer & Instructional Technologies Symposium ICITS 2016, 16 May - 18 June 2016, (Summary Text)
33. SOCIAL STUDIES TEACHERS OPINIONS ON THE US OF CREATIVE DRAMA IN SOCIAL STUDIES COURSE
VI ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Turkey, 13 - 15 October 2016, (Summary Text)
34. Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.151, (Summary Text)
35. Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.151, (Summary Text)
36. Öğretim Üyelerinin Derslerinde Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Görüşleri
VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.149, (Summary Text)
37. Social Studies Teachers’ Opinions on the Use of Creative Drama in Social Studies Course
VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Turkey, 13 - 15 October 2016, pp.149, (Summary Text)
39. The Effect of Creative Drama Practices on Pre Service Teachers Social Skills
ERPA International Congresses on Education 2015, 4 - 07 June 2015, (Summary Text)
40. The Effect of Creative Drama Practises on Pre-Service Teachers’ Social Skills
Erpa International Congress on Education, Atına, Greece, 4 - 07 June 2015, (Summary Text)
41. Creative Drama Leader Images: An Example of Prospective Classroom Teachers
Annual International Conference on Social Sciences (ATINER), Atına, Greece, 4 - 07 August 2014, (Summary Text)
42. The Views Held by Prospective Classroom Teachers regarding Creative Drama Method in Art Lessons in Primary Education
The Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana, United States Of America, 15 - 18 May 2013, (Summary Text)
43. İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım İlkeleri Bakımından İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, (Summary Text)
45. İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım Bakımından İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Turkey, 24 - 26 May 2012, pp.1, (Full Text)
47. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri, 26 - 28 April 2012, (Summary Text)
48. Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime (Yüksek Lisans) ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE, Antalya, Turkey, 26 - 28 April 2012, (Full Text)
49. "Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Görsel Sanatlar Öğretim Programına Yönelik Görüşleri"
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2011, pp.2, (Full Text)
53. Etkili İletişim Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Turkey, 8 - 10 September 2011, (Summary Text)
54. Yükseköğretimde Öğrenciye Yönelik Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Rize Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencileri üzerine Bir Araştırma
III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimagusa, Cyprus (Kktc), 22 - 25 June 2011, (Summary Text)
Books
42
4. ART ACTIVITIES IN NATURE FOR CHILDREN (ÇOCUKLAR İÇİN DOĞADA SANAT ETKİNLİKLERİ)
Eğiten Kitap, Ankara, 2024
6. Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri
in: Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Kızılay E.,Hamalosmanoğlu M., Editor, Vizetek, Ankara, pp.167-180, 2024
7. Preservice Teachers’ Enactment of Character and Values Through a Place-Based Drama Activity
in: Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, BAHADIR NAMDAR,ENGİN KARAHAN, Editor, Springer, London/Berlin , London, pp.77-92, 2024
11. Hayat Bilgisi Öğretiminde Alternatif Eğitim Uygulamaları
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
12. TEKNODRAMART - Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
13. Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
14. Oyun ve Drama
in: Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar T.,Ayvaz Can A., Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.229-242, 2022
15. İLKOKULDA SANAT DESTEKLİ ÇEVRİM İÇİ DRAMA UYGULAMALARI
in: TEKNODRAMART - Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.21-33, 2022
16. Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlere Genel Bir Bakış (2018-2021)
in: Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş,Ayşegül Oğuz Namdar, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.265-278, 2022
17. Türkçe Eğitiminde Çocuk Kitaplarıyla Yaratıcı Drama Uygulamaları
in: Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş,Ayşegül Oğuz Namdar, Editor, Nobel Yayınevi, Ankara, pp.211-224, 2022
18. Öğretmen Eğitiminde Kapsayıcılık Bağlamında Hikâye Katlama (Storigami) ile Zenginleştirilmiş Drama Uygulamaları
in: Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları, Pervin Oya Taneri, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.225-244, 2022
19. Çocuk, Çevre ve Sanat
in: Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Elif Öztürk,Şükran Uçuş Güldalı, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.383-402, 2022
21. Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler
Eğiten Yayınevi, Ankara, 2021
22. Drama Programına Yönelik Web 2.0 Araçları Destekli Etkinlik Örnekleri
in: İlkokul Programlarına Yönelik Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenmiş Etkinlik Örnekleri, Ümit İzgi Onbaşılı,Burcu Sezginsoy Şeker, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.249-274, 2021
23. İLKOKULDA GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
in: İLKOKULDA EĞİTİM VE ÖĞRETİM, HAYATİ AKYOL,AYŞEGÜL AVŞAR TUNCAY, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.411-429, 2021
24. Drama ile Modelleme ve Fen Öğretimindeki Örnekleri
in: Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Hakan Şevki Ayvacı, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.187-204, 2021
25. Storigami As a Technique in Education (Eğitimde Bir Teknik Olarak Storigami)
in: Storigami Activities in Primary Education (İlkokulda Storigami Etkinlikleri), DOÇ. DR. AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editor, EĞİTEN, Ankara, pp.1-13, 2021
26. Resimli Çocuk Kitaplarıyla Değerler Eğitiminde Alternatif ve Sanatsal Bir Teknik Önerisi: Storigami
in: Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler , Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editor, Eğiten, Ankara, pp.159-169, 2021
27. Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile (Teknodrama) ile Çocuk Kitaplarındaki Değerler
in: Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler, Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editor, Eğiten, Ankara, pp.11-27, 2021
28. FEN ÖĞRETİMİ VE DRAMA
in: İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, KADER BİLİCAN, BURCU ŞENLER, Editor, VİZETEK, pp.317-334, 2021
29. İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
31. Reflections of the Use of Creative Drama in Gaining the Value of Love on Prospective Elementary School Teachers
in: Current Researches in Educational Sciences, Doğanay, A. & Kutlu, M.O., Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.47-66, 2020
32. Animals in Books for Preschool Children: An Example of Julia Donaldson Books
in: Current Researches in Educational Sciences, Doğanay, A. & Kutlu, M.O., Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.39-46, 2020
33. An Action Research on Getting Gifted Primary School 4th Grade Students to Acquire Entrepreneurship Skills Through Creative Drama Method
in: Academic Studies in Social Sciences, Babacan, H., Eraslan, M. & Temizer, A., Editor, Ivpe, Cetinje-Montenegro, pp.138-159, 2020
34. Blending Creative Drama and Computer-Supported Collaborative Learning for Socioscientific Argumentation
in: Socioscientific Issues-Based Instruction for Scientific Literacy Development, Powell, W.A., Editor, IGI GLOBAL, pp.132-160, 2020
35. 6. Bölüm İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Yer Alan Değerler
in: İlkokulda Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamaları, Oğuz-Namdar, Ayşegül, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.80-95, 2020
36. Trends of Dissertations Written in Turkey Regarding Arts and Drama and Views of Academicians
in: Current Researches in Educational Sciences, Harun Şahin, Ruhi İnan, Editor, IVPE, Cetinje, pp.23-43, 2020
37. Activities for Teaching Illustrated Children’s Books Through Creative Drama Method: The Friends of the Painters
in: Current Researches in Educational Sciences, , Editor, IVPE, Cetinje, pp.213-228, 2020
38. Activities For Teaching Illustrated Children’xxs Books Through Creative Drama Method: The Friends Of The Painters
in: Current Researches in Educational Sciences, Harun Şahin, Ruhi İnan, Editor, IVPE, Cetinje, pp.213-228, 2020
39. Alt Boyutlarına Göre Sevgi Değerine İlişkin Drama Uygulamaları
in: İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI, OĞUZ NAMDAR,AYŞEGÜL, Editor, Pegem A Yayıncılık, Ankara, pp.278-281, 2020
40. Türkiye’de ’Drama’ ve ’Değer’ ile ilgili Araştırmalara Genel Bakış
in: İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI, OĞUZ NAMDAR, AYŞEGÜL, Editor, PEGEM, Ankara, pp.80-95, 2020
41. Fen Öğretiminde Yaratıcı Drama
in: Fen Bilimleri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Mustafa Ergun, Editor, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, pp.263-290, 2017
42. DRAMA
in: OKUL ÖNCESİNDEN İLKÖĞRETİME KURAMDAN UYGULAMAYA DRAMA (3. BASKI), TOLGA ERDOĞAN, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.1-17, 2015
Other Publications
1
Metrics