Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

YARATICI DRAMA

ARTI EĞİTİM DERGİSİ , cilt.11, sa.121, ss.60, 2015 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden Çocuklar için Storigami

International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS 2024), Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.145

Türkiye’de İlkokulda Müzik İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: 1996-2023 Yılları Örneği

Balkan 11. International Conference on Social Sciences, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, ss.16-17

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Müzik Derslerinde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Çözüm Önerileri

Balkan 11. International Conference on Social Sciences, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, ss.18-19

Using Place-Based SSI Instruction that Utilizes Role-Playing to Promote Preservice Teachers' Socioscientific Accountability and NOS

96th NARST International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, Chicago., Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Nisan 2023

EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ORİGAMİ İLE İLGİLİ ÜRETİLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN EĞİLİMLERİ

4.International Conference on Educational Research, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.1

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK HAKLARI EĞİTİMİNDE YARATICI DRAMA UYGULAMALARININ KULLANILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

30. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ "UYUM", Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.144-145 Sürdürülebilir Kalkınma

Yaratıcı Drama ile “Çaba Göstermeye Değer”: Bir Çocuk Kitabının Yansımaları

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.537-538

2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Sanat ve Estetik

2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

Okul Öncesi Eğitim Programında Yaratıcı Dramanın Yeri ve Önemi

2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanata Yönelik İlgileri

2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

Türkiye’de Sanat ve Drama ile İlgili Yapılan Tezlerin Eğilimleri ve Akademisyen Görüşleri

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018

Yaratıcı Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamalarının Sınıf Öğretmenlerinin Değerlere İlişkin Tutumlarına Etkisi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.872

Sanat Eğitimi Derslerinde Yaratıcı Drama Kullanımına İlişkin Bir Durum Çalışması

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1523

Middle school science teachers’ experiences in implementing scientific practices-based argumentation lessons

Narst 2018 Annual International Conference, Atlanta, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mart 2018, ss.1

Science Teachers Learning to Teach through Creative Drama: An Evaluation of a Project

Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2017, (AC-ETeL), Prag, Çek Cumhuriyeti, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.17

Painters in the Eyes of Children: A Painter Images Study

Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2017, (AC-ETeL), Prag, Çek Cumhuriyeti, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.19

Trends in Masters’ Theses on Visual Arts in Turkish Primary Education

6th International Conference on Education, ICED 2017, Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017

Yaratıcı Drama ile Canlılar Dünyasına Yolculuk

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.221

Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.300

Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.394

10 International Computer Instructional Technologies Symposium ICITS 2016

10 International Computer & Instructional Technologies Symposium ICITS 2016, 16 Mayıs - 18 Haziran 2016

SOCIAL STUDIES TEACHERS OPINIONS ON THE US OF CREATIVE DRAMA IN SOCIAL STUDIES COURSE

VI ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016

Öğretim Üyelerinin Derslerinde Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Görüşleri

VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149

Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.151

Social Studies Teachers’ Opinions on the Use of Creative Drama in Social Studies Course

VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149

Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.151

Drama ve Müzik Derslerinde Teknoloji Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri

10 International Computer & Instructional Technologies Symposium ICITS 2016, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

The Effect of Creative Drama Practices on Pre Service Teachers Social Skills

ERPA International Congresses on Education 2015, 4 - 07 Haziran 2015

The Effect of Creative Drama Practises on Pre-Service Teachers’ Social Skills

Erpa International Congress on Education, Atına, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015

Creative Drama Leader Images: An Example of Prospective Classroom Teachers

Annual International Conference on Social Sciences (ATINER), Atına, Yunanistan, 4 - 07 Ağustos 2014

The Views Held by Prospective Classroom Teachers regarding Creative Drama Method in Art Lessons in Primary Education

The Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Mayıs 2013

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Tutumları İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1

İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım Bakımından İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1

Would Drama be a Method to Improve the Emotional Intelligence of Candidate Teachers?

International Counseling and Education Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2012

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime (Yüksek Lisans) ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri

International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri, 26 - 28 Nisan 2012

Etkili İletişim Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Utangaçlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs., 22 - 25 Haziran 2011

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye., 27 - 29 Nisan 2011

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1545-1552

Kitap & Kitap Bölümleri

Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri

Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Kızılay E.,Hamalosmanoğlu M., Editör, Vizetek, Ankara, ss.167-180, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Preservice Teachers’ Enactment of Character and Values Through a Place-Based Drama Activity

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, BAHADIR NAMDAR,ENGİN KARAHAN, Editör, Springer, London/Berlin , London, ss.77-92, 2024

Oyun ve Drama

Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar T.,Ayvaz Can A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.229-242, 2022

İLKOKULDA SANAT DESTEKLİ ÇEVRİM İÇİ DRAMA UYGULAMALARI

TEKNODRAMART - Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.21-33, 2022

Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlere Genel Bir Bakış (2018-2021)

Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş,Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.265-278, 2022

Türkçe Eğitiminde Çocuk Kitaplarıyla Yaratıcı Drama Uygulamaları

Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş,Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.211-224, 2022

Öğretmen Eğitiminde Kapsayıcılık Bağlamında Hikâye Katlama (Storigami) ile Zenginleştirilmiş Drama Uygulamaları

Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları, Pervin Oya Taneri, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.225-244, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Çocuk, Çevre ve Sanat

Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Elif Öztürk,Şükran Uçuş Güldalı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.383-402, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

İLKOKULDA GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ

İLKOKULDA EĞİTİM VE ÖĞRETİM, HAYATİ AKYOL,AYŞEGÜL AVŞAR TUNCAY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.411-429, 2021

Drama Programına Yönelik Web 2.0 Araçları Destekli Etkinlik Örnekleri

İlkokul Programlarına Yönelik Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenmiş Etkinlik Örnekleri, Ümit İzgi Onbaşılı,Burcu Sezginsoy Şeker, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.249-274, 2021

Drama ile Modelleme ve Fen Öğretimindeki Örnekleri

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.187-204, 2021

Storigami As a Technique in Education (Eğitimde Bir Teknik Olarak Storigami)

Storigami Activities in Primary Education (İlkokulda Storigami Etkinlikleri), DOÇ. DR. AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.1-13, 2021

Resimli Çocuk Kitaplarıyla Değerler Eğitiminde Alternatif ve Sanatsal Bir Teknik Önerisi: Storigami

Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler , Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editör, Eğiten, Ankara, ss.159-169, 2021

Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile (Teknodrama) ile Çocuk Kitaplarındaki Değerler

Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler, Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editör, Eğiten, Ankara, ss.11-27, 2021

FEN ÖĞRETİMİ VE DRAMA

İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, KADER BİLİCAN, BURCU ŞENLER, Editör, VİZETEK, ss.317-334, 2021

An Action Research on Getting Gifted Primary School 4th Grade Students to Acquire Entrepreneurship Skills Through Creative Drama Method

Academic Studies in Social Sciences, Babacan, H., Eraslan, M. & Temizer, A., Editör, Ivpe, Cetinje-Montenegro, ss.138-159, 2020

Reflections of the Use of Creative Drama in Gaining the Value of Love on Prospective Elementary School Teachers

Current Researches in Educational Sciences, Doğanay, A. & Kutlu, M.O., Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.47-66, 2020

Animals in Books for Preschool Children: An Example of Julia Donaldson Books

Current Researches in Educational Sciences, Doğanay, A. & Kutlu, M.O., Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.39-46, 2020

6. Bölüm İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Yer Alan Değerler

İlkokulda Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamaları, Oğuz-Namdar, Ayşegül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.80-95, 2020

Trends of Dissertations Written in Turkey Regarding Arts and Drama and Views of Academicians

Current Researches in Educational Sciences, Harun Şahin, Ruhi İnan, Editör, IVPE, Cetinje, ss.23-43, 2020

Alt Boyutlarına Göre Sevgi Değerine İlişkin Drama Uygulamaları

İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI, OĞUZ NAMDAR,AYŞEGÜL, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.278-281, 2020

Activities For Teaching Illustrated Children’xxs Books Through Creative Drama Method: The Friends Of The Painters

Current Researches in Educational Sciences, Harun Şahin, Ruhi İnan, Editör, IVPE, Cetinje, ss.213-228, 2020

Blending Creative Drama and Computer-Supported Collaborative Learning for Socioscientific Argumentation

Socioscientific Issues-Based Instruction for Scientific Literacy Development, Powell, W.A., Editör, IGI GLOBAL, ss.132-160, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de ’Drama’ ve ’Değer’ ile ilgili Araştırmalara Genel Bakış

İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI, OĞUZ NAMDAR, AYŞEGÜL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.80-95, 2020

Fen Öğretiminde Yaratıcı Drama

Fen Bilimleri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Mustafa Ergun, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.263-290, 2017

DRAMA

OKUL ÖNCESİNDEN İLKÖĞRETİME KURAMDAN UYGULAMAYA DRAMA (3. BASKI), TOLGA ERDOĞAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-17, 2015

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

131

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

45

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları