SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fostering Students’ Values Through Role Play about Socioscientific Issues
PHYSICS TEACHER
, cilt.59, ss.103-105, 2021 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
LEYLA FONTEN KİTAPLARININ İÇERDİĞİ EVRENSEL DEĞERLERE GÖRE İNCELENMESİ
ULUSLARARASI TÜRKÇE EDEBİYAT KÜLTÜR EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.13, sa.3, ss.1021-1034, 2024 (Hakemli Dergi)
Sara Şahinkanat’ın resimli çocuk kitaplarının biçimsel, içerik ve resimleme özellikleri açısından incelenmesi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.1727-1750, 2023 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenliği bilim dalında 1998-2017 yılları arasında üretilen tezlerin eğilimleri
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.572-600, 2022 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ve Değerlere İlişkin Metaforik Algıları
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-15, 2021 (Hakemli Dergi)
The Effect of Creative Drama-based Activities on Acquisition of Values by 5-Years-Olds
INTERNATIONAL JOURNAL OF PROGRESSIVE EDUCATION
, cilt.17, sa.1, ss.392-403, 2021 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerine Yönelik Drama Etkinlikleriyle Gerçekleştirilen Değerler Eğitimi Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.16, sa.1, ss.65-86, 2021 (Hakemli Dergi)
Factors Affecting Attitudes of Prospective Teachers Towards Plastic Arts: An Example of a Faculty of Education in Turkey
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.3, ss.464-491, 2020 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de İlköğretimde Görsel Sanatlar ile ilgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri
Kastamonu Eğitim Dergisi
, sa.27, ss.764-784, 2019 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Drama ile Canlılar Dünyasına Yolculuk
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.1404-1422, 2018 (Hakemli Dergi)
Fen bilgisi öğretmen adaylarının ders materyallerini değerlendirmede belirledikleri ve kullandıkları ölçütlerin incelenmesi [Investigation of the criteria preservice science teachers establish and use to evaluate curriculum materials]
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.18, sa.1, ss.174-212, 2017 (Hakemli Dergi)
YARATICI DRAMA UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYAL BECERİLERİNE ETKİSİ
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.36, sa.3, ss.557-575, 2016 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Drama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Sosyal Becerilerine Etkisi
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.36, sa.3, ss.557-575, 2016 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Drama Dersine Yönelik Tutumları ve Görüşleri
TURKISH JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.5, sa.2, ss.145-154, 2016 (Hakemli Dergi)
An Instructional Method Suggestion: Conveying Stories through Origami (Storigami)
Journal of Education and Training Studies
, cilt.4, sa.8, ss.9-22, 2016 (Hakemli Dergi)
The Artist Image: How Do Children Depict Artists?
JOURNAL OF EDUCATION AND TRAINING STUDIES (JETS)
, cilt.4, sa.1, ss.109-118, 2016 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE YARATICI DRAMA YÖNTEMİNİN KULLANILMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
TURKISH STUDIES
, cilt.10, sa.15, ss.667-680, 2015 (Scopus)
The Application of Creative Drama Method in Erasmus Orientation Programme
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.8, sa.37, ss.811-815, 2015 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adayları Hangi Resimleri Tercih Ediyor: Soyut Sanat mı, Optik Gerçeklik mi?
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama
, cilt.27, ss.29-44, 2015 (Hakemli Dergi)
YARATICI DRAMA
ARTI EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.11, sa.121, ss.60, 2015 (Hakemsiz Dergi)
The Effect of Creative Drama on Pre-Service Elementary Teachers’ Achievement in Art Education Course and Interest in Art
International Journal of Progressive Education
, cilt.10, sa.3, ss.109-126, 2014 (Hakemli Dergi)
Creative Drama Leader Images: An Example of Prospective Classroom Teachers
US-China Education Review
, cilt.4, sa.10, ss.772-779, 2014 (Hakemli Dergi)
The Views Held by Prospective Classroom Teachers Regarding Creative Drama Method in Art Lessons in Primary Education
International Journal of Social Science
, cilt.6, sa.7, ss.803-813, 2013 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Drama Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumlarına ve Utangaçlık Düzeylerine Etkisi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.6, ss.37-52, 2013 (Hakemli Dergi)
The Views Held by Prospective Classroom Teachers Regarding Creative Drama Method
Humanity & Social Sciences Journal
, cilt.6, sa.2, ss.100-107, 2011 (Hakemli Dergi)
University students’ opinions about art and art education
Humanity & Social Sciences journal
, cilt.6, sa.1, ss.35-40, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden Çocuklar için Storigami
International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS 2024), Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.145
Türkiye’de İlkokulda Müzik İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: 1996-2023 Yılları Örneği
Balkan 11. International Conference on Social Sciences, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, ss.16-17
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Müzik Derslerinde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Çözüm Önerileri
Balkan 11. International Conference on Social Sciences, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, ss.18-19
Using Place-Based SSI Instruction that Utilizes Role-Playing to Promote Preservice Teachers' Socioscientific Accountability and NOS
96th NARST International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, Chicago., Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Nisan 2023
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ORİGAMİ İLE İLGİLİ ÜRETİLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN EĞİLİMLERİ
4.International Conference on Educational Research, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.1
Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Kitaplardaki Hayvanlar: Julia Donaldson Kitapları Örneği
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğa Sevgisi Eğitiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Drama
III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları
2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.135
Yaratıcı Drama ile “Çaba Göstermeye Değer”: Bir Çocuk Kitabının Yansımaları
1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.537-538
Yaratıcı Drama Yöntemi İle Yapılandırılmış Adalet Eğitimi Uygulamalarının Üstün Yetenekli Çocukların Adalet Kavramı Üzerindeki Algılarına Etkisi
5. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi (ÜYEK 2018), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.224-227
2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Sanat ve Estetik
2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Okul Öncesi Eğitim Programında Yaratıcı Dramanın Yeri ve Önemi
2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanata Yönelik İlgileri
2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Türkiye’de Sanat ve Drama ile İlgili Yapılan Tezlerin Eğilimleri ve Akademisyen Görüşleri
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Öğretmenler Derslerini Yaratıcı Drama Yöntemiyle İşlemeyi Öğreniyor: Bir BAP Projesinin Nitel Değerlendirilmesi
27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Yaratıcı Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamalarının Sınıf Öğretmenlerinin Değerlere İlişkin Tutumlarına Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.872
USOS Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabında (2015-2016-2017) Yer Alan Sanat Eğitimi Alanındaki Çalışmaların Eğilimi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1527
Sanat Eğitimi Derslerinde Yaratıcı Drama Kullanımına İlişkin Bir Durum Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1523
Middle school science teachers’ experiences in implementing scientific practices-based argumentation lessons
Narst 2018 Annual International Conference, Atlanta, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mart 2018, ss.1
Science Teachers Learning to Teach through Creative Drama: An Evaluation of a Project
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2017, (AC-ETeL), Prag, Çek Cumhuriyeti, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.17
Painters in the Eyes of Children: A Painter Images Study
Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2017, (AC-ETeL), Prag, Çek Cumhuriyeti, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.19
Trends in Masters’ Theses on Visual Arts in Turkish Primary Education
6th International Conference on Education, ICED 2017, Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017
Yaratıcı Drama ile Canlılar Dünyasına Yolculuk
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.221
Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.300
Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi
IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017
Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.394
Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerİ
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016
10 International Computer Instructional Technologies Symposium ICITS 2016
10 International Computer & Instructional Technologies Symposium ICITS 2016, 16 Mayıs - 18 Haziran 2016
SOCIAL STUDIES TEACHERS OPINIONS ON THE US OF CREATIVE DRAMA IN SOCIAL STUDIES COURSE
VI ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016
Öğretim Üyelerinin Derslerinde Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Görüşleri
VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149
Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.151
Social Studies Teachers’ Opinions on the Use of Creative Drama in Social Studies Course
VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149
Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.151
The Effect of Creative Drama Practices on Pre Service Teachers Social Skills
ERPA International Congresses on Education 2015, 4 - 07 Haziran 2015
The Effect of Creative Drama Practises on Pre-Service Teachers’ Social Skills
Erpa International Congress on Education, Atına, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015
Creative Drama Leader Images: An Example of Prospective Classroom Teachers
Annual International Conference on Social Sciences (ATINER), Atına, Yunanistan, 4 - 07 Ağustos 2014
The Views Held by Prospective Classroom Teachers regarding Creative Drama Method in Art Lessons in Primary Education
The Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Mayıs 2013
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım İlkeleri Bakımından İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım Bakımından İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime (Yüksek Lisans) ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri, 26 - 28 Nisan 2012
"Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Görsel Sanatlar Öğretim Programına Yönelik Görüşleri"
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.2
Etkili İletişim Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi
20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011
Yükseköğretimde Öğrenciye Yönelik Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Rize Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencileri üzerine Bir Araştırma
III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011
Kitap & Kitap Bölümleri
ART ACTIVITIES IN NATURE FOR CHILDREN (ÇOCUKLAR İÇİN DOĞADA SANAT ETKİNLİKLERİ)
Eğiten Kitap, Ankara, 2024
Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri
Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Kızılay E.,Hamalosmanoğlu M., Editör, Vizetek, Ankara, ss.167-180, 2024
Preservice Teachers’ Enactment of Character and Values Through a Place-Based Drama Activity
Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, BAHADIR NAMDAR,ENGİN KARAHAN, Editör, Springer, London/Berlin , London, ss.77-92, 2024
Hayat Bilgisi Öğretiminde Alternatif Eğitim Uygulamaları
Eğiten Kitap, Ankara, 2022
TEKNODRAMART - Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları
Nobel Yayınevi, Ankara, 2022
Oyun ve Drama
Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar T.,Ayvaz Can A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.229-242, 2022
İLKOKULDA SANAT DESTEKLİ ÇEVRİM İÇİ DRAMA UYGULAMALARI
TEKNODRAMART - Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.21-33, 2022
Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlere Genel Bir Bakış (2018-2021)
Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş,Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.265-278, 2022
Türkçe Eğitiminde Çocuk Kitaplarıyla Yaratıcı Drama Uygulamaları
Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş,Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.211-224, 2022
Öğretmen Eğitiminde Kapsayıcılık Bağlamında Hikâye Katlama (Storigami) ile Zenginleştirilmiş Drama Uygulamaları
Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları, Pervin Oya Taneri, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.225-244, 2022
Çocuk, Çevre ve Sanat
Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Elif Öztürk,Şükran Uçuş Güldalı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.383-402, 2022
Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler
Eğiten Yayınevi, Ankara, 2021
İLKOKULDA GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ
İLKOKULDA EĞİTİM VE ÖĞRETİM, HAYATİ AKYOL,AYŞEGÜL AVŞAR TUNCAY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.411-429, 2021
Drama Programına Yönelik Web 2.0 Araçları Destekli Etkinlik Örnekleri
İlkokul Programlarına Yönelik Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenmiş Etkinlik Örnekleri, Ümit İzgi Onbaşılı,Burcu Sezginsoy Şeker, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.249-274, 2021
Drama ile Modelleme ve Fen Öğretimindeki Örnekleri
Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.187-204, 2021
Storigami As a Technique in Education (Eğitimde Bir Teknik Olarak Storigami)
Storigami Activities in Primary Education (İlkokulda Storigami Etkinlikleri), DOÇ. DR. AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.1-13, 2021
Resimli Çocuk Kitaplarıyla Değerler Eğitiminde Alternatif ve Sanatsal Bir Teknik Önerisi: Storigami
Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler , Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editör, Eğiten, Ankara, ss.159-169, 2021
Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile (Teknodrama) ile Çocuk Kitaplarındaki Değerler
Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler, Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editör, Eğiten, Ankara, ss.11-27, 2021
FEN ÖĞRETİMİ VE DRAMA
İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, KADER BİLİCAN, BURCU ŞENLER, Editör, VİZETEK, ss.317-334, 2021
İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2020
An Action Research on Getting Gifted Primary School 4th Grade Students to Acquire Entrepreneurship Skills Through Creative Drama Method
Academic Studies in Social Sciences, Babacan, H., Eraslan, M. & Temizer, A., Editör, Ivpe, Cetinje-Montenegro, ss.138-159, 2020
Reflections of the Use of Creative Drama in Gaining the Value of Love on Prospective Elementary School Teachers
Current Researches in Educational Sciences, Doğanay, A. & Kutlu, M.O., Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.47-66, 2020
Animals in Books for Preschool Children: An Example of Julia Donaldson Books
Current Researches in Educational Sciences, Doğanay, A. & Kutlu, M.O., Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.39-46, 2020
Activities for Teaching Illustrated Children’s Books Through Creative Drama Method: The Friends of the Painters
Current Researches in Educational Sciences, , Editör, IVPE, Cetinje, ss.213-228, 2020
6. Bölüm İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Yer Alan Değerler
İlkokulda Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamaları, Oğuz-Namdar, Ayşegül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.80-95, 2020
Trends of Dissertations Written in Turkey Regarding Arts and Drama and Views of Academicians
Current Researches in Educational Sciences, Harun Şahin, Ruhi İnan, Editör, IVPE, Cetinje, ss.23-43, 2020
Alt Boyutlarına Göre Sevgi Değerine İlişkin Drama Uygulamaları
İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI, OĞUZ NAMDAR,AYŞEGÜL, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.278-281, 2020
Activities For Teaching Illustrated Children’xxs Books Through Creative Drama Method: The Friends Of The Painters
Current Researches in Educational Sciences, Harun Şahin, Ruhi İnan, Editör, IVPE, Cetinje, ss.213-228, 2020
Blending Creative Drama and Computer-Supported Collaborative Learning for Socioscientific Argumentation
Socioscientific Issues-Based Instruction for Scientific Literacy Development, Powell, W.A., Editör, IGI GLOBAL, ss.132-160, 2020
Türkiye’de ’Drama’ ve ’Değer’ ile ilgili Araştırmalara Genel Bakış
İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI, OĞUZ NAMDAR, AYŞEGÜL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.80-95, 2020
Fen Öğretiminde Yaratıcı Drama
Fen Bilimleri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Mustafa Ergun, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.263-290, 2017
DRAMA
OKUL ÖNCESİNDEN İLKÖĞRETİME KURAMDAN UYGULAMAYA DRAMA (3. BASKI), TOLGA ERDOĞAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-17, 2015