Doç. Dr. KAMER ILGIN ÇAKIROĞLU


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: İşletme, Ekonomi Ve İş, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Metrikler

Yayın

49

Yayın (WoS)

1

Yayın (Scopus)

1

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

112

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

98

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

569

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

115

Proje

4

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2016

2011 - 2016

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye

2007 - 2011

2007 - 2011

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İktisat, Türkiye

Yaptığı Tezler

2016

2016

Doktora

E-Tüketim Davranışları Yaklaşımı ile Yaşam Tarzları Üzerine Bir Araştırma: İstanbul Örneği

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama

2011

2011

Yüksek Lisans

Siyasi Partilerin Marka Denkliğinin Oy Verme Niyetine Etkisi

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü , Üretim Yönetimi Ve Pazarlama

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2023

2023

SmartPLS Programı

Veri Analizi

BEDAM

2021

2021

Eğiticilerin Eğitimi

Kişisel Gelişim

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

2015

2015

Erasmus Staff Mobility for Training

Mesleki Eğitim

University of Zagreb

2014

2014

Erasmus Staff Mobility for Training

Mesleki Eğitim

Athens University of Economics and Business

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2017 - 2023

2017 - 2023

Dr. Öğr. Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2012 - 2017

2012 - 2017

Araştırma Görevlisi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Rektörlük Kalite Komisyonu Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2023 - 2027

2023 - 2027

Rektörlük Stratejik Plan Komisyonu Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Rektorluk

2019 - 2025

2019 - 2025

Çay İhtisaslaşma Koordinatörlüğü Koordinasyon Kurulu

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2022 - 2024

2022 - 2024

Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2021 - 2024

2021 - 2024

Enstitü Yönetim Kurulu Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

2021 - 2024

2021 - 2024

Enstitü Müdür Yardımcısı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü

2019 - 2024

2019 - 2024

Birim Akreditasyon Kurulu Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2021 - 2023

2021 - 2023

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2021 - 2023

2021 - 2023

Fakülte Kurulu Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2017 - 2021

2017 - 2021

Bölüm Başkan Yardımcısı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2017 - 2020

2017 - 2020

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Perakendecilikte Yeni Eğilimler

Pazarlamada Seçme Konular

Stratejik Marka Yönetimi

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Perakende Yönetimi

Marka Yönetimi

Pazarlama Stratejileri

Lisans

Lisans

Pazarlama İletişimi

Pazarlama Araştırmaları

Perakendecilik

Hizmet Pazarlaması

Nitel Araştırma Yöntemleri

Nitel Araştırma Yöntemleri

Halkla İlişkiler

Tezsiz Lisansüstü Danışmanlıkları

2025

2025

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

Elektrik Şirketlerinin Yeşil Enerji Politikalarının Tüketici Güveni ve Marka Sadakatine Etkisi Üzerine Bir İnceleme

Çakıroğlu K. I. (Danışman)

A.Ertürk(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

AFAD’ın Algılanan Kurumsal İmajı: İçsel Algı ile Toplumsal Algının Karşılaştırılması

Çakıroğlu K. I. (Danışman)

F.Taşer(Öğrenci)

2025

2025

Yüksek Lisans-İkinci Öğretim Tezsiz

Sürdürülebilir Mağaza Atmosferinin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi: Perakende Markası Üzerine Bir İnceleme

Çakıroğlu K. I. (Danışman)

N.Karaoğlu(Öğrenci)

2024

2024

Yüksek Lisans-Tezsiz

Çay Sektöründe İç Müşterilerin Çay Markalarına Yönelik Algıları Üzerine Bir Araştırma

Çakıroğlu K. I. (Danışman)

F.Biber(Öğrenci)

2019

2019

Yüksek Lisans-Tezsiz

Sosyal Medyada Markalaşmanın Pazarlama Üzerindeki Etkisi

Çakıroğlu K. I. (Danışman)

K.Uzunoğlu(Öğrenci)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Etmen Tabanlı Benzetim ile Türkiye'de Çay Pazarının Geleceği

Sert M. F., Kartal B., Çakıroğlu K. I., Öztürk A.

42. Yöneylem Araştırması Endüstri Mühendisliği Ulusal Kongresi (YAEM2023 Kongresi), Gaziantep, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2023, ss.87-88, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Sales Personnel Characteristics in a Retail Store: The Effects on in-Store Emotions, Attitude towards Store, and Store Satisfaction

Güzel Ö., Çakıroğlu K. I.

14th International Conference on Culture, Civilization and Social Sciences, Buenos Aires, Arjantin, 16 - 18 Mart 2023, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2022

2022

A Systematic Literature Review on The Factors Affecting Consumers’ Purchase Intentions for The Store Brands

Çakıroğlu K. I.

International Conference on Global Practice of Multidiciplinary Scientific Studies Dedicated to the 100th Anniversary of "Georgian Technical University - GTU", Tbilisi, Gürcistan, 24 - 26 Haziran 2022, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2022

2022

A Qualitative Research on Tea Culture in Turkey From a Consumer Perspective

Çakıroğlu K. I., Kartal B., Öztürk A., Sert M. F.

INTERNATIONAL TEA CONGRESS "industrial, cultural and economic dimensions", Lankaran, Azerbaycan, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.50-51, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

Georgia’s Place in Turkish Tourism from Seasonal Perspective

ÇAKIROĞLU K. I.

Batumi Art State Teaching University Students International Conference, 5 - 06 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2013

2013

Yaşam Tarzı İle Perakende Markası Tercihi Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma

USTAAHMETOĞLU E., ÇAKIROĞLU K. I.

18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.135-144, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Pazarlama Disiplini Çerçevesinde Sürdürülebilirlik

Çakıroğlu K. I., Öztürk A.

Disiplinlerarası Perspektiften Sürdürülebilirlik, Prof. Dr. Salih YILDIZ,Doç. Dr. Büşra TOSUNOĞLU,Doç. Dr. Emel YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.89-108, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Destinasyon Pazarlaması

Çakıroğlu K. I.

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 3, Prof. Dr. Salih YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.97-127, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Değer İnanç Norm Teorisi

Çakıroğlu K. I.

Tüketici Davranışlarında Kullanılan Teoriler, Dr.Öğr.Üyesi Barış Armutçu,Doç. Dr. Ahmet Tan, Editör, Eğitim Yayınevi , Ankara, ss.45-66, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Luxury Consumption Behavior

Çakıroğlu K. I.

Interdisciplinary Public Finance, Business and Economics Studies– Volume VI , Assoc. Prof. Adil AKINCI, Editör, Peter Lang Publishing, Inc., Berlin, ss.395-406, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Perakendecilik ve Bütüncül-Kanal Pazarlama

Çakıroğlu K. I.

Pazarlama, Prof.Dr.F. Müge Arslan &,Doç.Dr. Taşkın Dirsehan, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.327-347, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Tüketicilerin Boş Zaman Tüketimi

Çakıroğlu K. I.

Tüketici Davranışlarında Güncel Yaklaşımlar, Gümüş,Cemal, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.99-116, 2023 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Dijital Pazarlamada Blok Zinciri Teknolojisi: Güncel Eğilimler ve Ortaya Çıkan Konular

Çakıroğlu K. I.

Dijital Pazarlama Yaklaşım ve Uygulamalar, Dr.Öğr.Üyesi Emrah Sıtkı Yılmaz, Editör, Orion Akademi, Ankara, ss.80-101, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Customer Experience Management in Omnichannel Retailing

Çakıroğlu K. I., Çengel Ö.

Managing Customer Experience in an Omnichannel World, Taşkın Dirsehan, Editör, Emerald Ink Publishing, Bradford, ss.97-113, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Uluslararası Öğrencilerin Üniversiteye İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Anlaşılmasına Yönelik Nitel Bir Araştırma

Çakıroğlu K. I., Bektaş M.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Memnuniyet Araştırması, Burcu Kartal, Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Rize, ss.223-278, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Müşteri Her Zaman Haklı Mıdır? Uygunsuz (Anormal / Sapkın) Tüketici Davranışları

Çakıroğlu K. I.

Tüketimin 1001 Hali-Duygu ve Mantığın Çekişmesinde Dağılan Amaçlar, Remzi Altunışık, Editör, Beta Books , İstanbul, ss.269-286, 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi’nde Öğrenim Gören Uluslararası Öğrencilere İlişkin Öğrenci Kalite Memnuniyetine Yönelik Nicel Araştırma

Kartal B., Çakıroğlu K. I.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Memnuniyet Araştırması, KARTAL,B., Editör, RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Rize, ss.101-154, 2019 Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Uluslararası Öğrencilerin Üniversiteye İlişkin Memnuniyet Düzeylerinin Anlaşılmasına Yönelik Nitel Bir Araştırma

ÇAKIROĞLU K. I., BEKTAŞ M.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Uluslararası Öğrenci Memnuniyet Araştırması, Burcu Kartal, Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Rize, ss.223-278, 2019

2018

2018

Yer Seçimi

ÇAKIROĞLU K. I.

Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım, Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.244-262, 2018

2018

2018

Tüketicileri Tanımlamak ve Anlamak

ÇAKIROĞLU K. I.

Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklaşım, Erol Ustaahmetoğlu, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, ss.168-190, 2018

2017

2017

E-Tüketim Bakış Açısı ile Yaşam Tarzları

Cakiroglu K. İ.

Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., İstanbul, 2017 Creative Commons License

2017

2017

Rize İlinin Üniversite Algısı ve Beklentilerine Yönelik Nitel Bir Araştırma

Karataş Z., Çakıroğlu K. I., Bektaş M.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrenci ve Akademisyenleri ile Rize Halkının Karşılıklı Algı ve Beklentileri, Saklı,Ali Rıza, Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Rize, ss.157-261, 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrenci ve Akademisyenleri ile Rize Halkının Karşılıklı Algı ve Beklentilerine Dair Genel Sonuç ve Öneriler

Çakıroğlu K. I., Bektaş M.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Öğrenci ve Akademisyenleri ile Rize Halkının Karşılıklı Algı ve Beklentileri, Ali Rıza SAKLI, Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Rize, ss.369-379, 2017 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2021 - 2024

2021 - 2024

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Editör

2010 - 2012

2010 - 2012

ÖNERİ

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Ekim 2019

Ekim 2019

Çay Çalıştayı

Çalıştay Organizasyonu

Gökbayrak E., Yazıcı K., Akbulut M., ÇAKIROĞLU K. I.
Rize, Türkiye

Eylül 2017

Eylül 2017

22. Pazarlama Kongresi

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Erkan C., ÇAKIROĞLU K. I., ERKUŞ U.
Trabzon, Türkiye

Akademik Dolaşım Faaliyetleri

2015 - 2015

2015 - 2015

Erasmus Programı

Eğitim Alma

Zagreb Üniversitesi, Hırvatistan

2014 - 2014

2014 - 2014

Erasmus Programı

Eğitim Alma

Athens University of Economics and Business, Yunanistan



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1