Doç. Dr. AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR


Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Sınıf Öğretmenliği, Sanat Eğitimi, Öğretmen Eğitimi, Eğitimde Yaratıcı Drama

E-posta: aysegul.oguz@erdogan.edu.tr
İş Telefonu: +90 464 532 8454 Dahili: 3617
Web: https://avesis.erdogan.edu.tr/aysegul.oguz
Ofis: A BLOK OFİS NO: 222
Posta Adresi: RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ A BLOK TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ 2. KAT OFİS NO: 222 ÇAYELİ RİZE

Metrikler

Yayın

131

Atıf (WoS)

11

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

25

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

316

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

20

H-İndeks (TrDizin)

2

Proje

48

Tez Danışmanlığı

13

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Biyografi

Araştırmacı, aslen Trabzon Çaykaralı olup Ankara'da doğdu. Lise öğrenimini yabancı dil ağırlıklı olarak Ayrancı Lisesinde, Çankaya/Ankara’da tamamladı. 2007 yılında Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalından mezun oldu. Yüksek lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Bölümünde 2009 yılında, doktora eğitimini Hacettepe Üniversitesi İlköğretim Bölümünde 2013 yılında tamamladı. Yüksek lisans düzeyinde ‘1992 Yılı Resim-İş Dersi Öğretim Programı ile 2006 Yılı Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması’, doktora düzeyinde ise ‘Yaratıcı Drama Yönteminin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanata Yönelik İlgilerine ve Sanat Eğitimi Dersi Başarılarına Etkisi’ başlıklı tezleri yazmıştır. Sınıf öğretmenliği, yaratıcı drama ve sanat eğitimi alanlarında ulusal ve uluslararası düzeyde makaleleri, konferans bildirileri; kitap yazarlığı, editörlüğü ve bölümleri bulunmaktadır. TÜBİTAK ve BAP destekli pek çok proje ve bilimsel etkinlikte yürütücü, araştırmacı, danışman ve eğitmen olarak görev yapmıştır. Sınıf öğretmenliği, yaratıcı drama, plastik sanatlar ve sanat eğitimi alanlarına yönelik yüksek lisans tez danışmanlıkları yapmıştır. Jagiellonian University, Polonya; Castelo Branco University, Portekiz; Jan Evangelista Purkyne University, Çekya; International Balkan University, Makedonya; University of Exeter, İngiltere; University of Oslo, Norveç'te öğretim elemanı değişim programları kapsamında ders vermiştir. 2009 yılından beri Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümünde öğretim elemanı olarak görev yapmaktadır. 2017 yılında Temel Eğitim/Resim-Resim-İş Eğitimi alanında doçentlik unvanını almıştır. Manchester/İngiltere'de dil eğitimi almış olan araştırmacı, iyi derecede İngilizce bilmektedir.

 

Eğitim Bilgileri

2010 - 2013

2010 - 2013

Doktora

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim, Türkiye

2007 - 2009

2007 - 2009

Yüksek Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim, Türkiye

2003 - 2007

2003 - 2007

Lisans

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim / Sınıf Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2013

2013

Doktora

Yaratıcı drama yönteminin sınıf öğretmeni adaylarının sanata yönelik ilgilerine ve sanat eğitimi dersi başarılarına etkisi

Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim

2009

2009

Yüksek Lisans

1992 yılı resim-iş dersi öğretim programı ile 2006 yılı görsel sanatlar dersi öğretim programının karşılaştırılması

Hacettepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Yunanca

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2019

2019

Erasmus Personel Ders Verme Hareketliliği

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Castelo Branco University, Castelo Branco, Portekiz

2018

2018

Erasmus Personel Eğitim Alma Hareketliliği, Drama

Eğitim Yönetimi ve Planlama

University of Oslo, Oslo, Norveç

2017

2017

Erasmus Personel Ders Verme Hareketliliği, Drama

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Castelo Branco University, Castelo Branco, Portekiz

2016

2016

Erasmus Personel Eğitim Alma Hareketliliği, Drama Eğitimi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Drama Bölümü, University of Exeter, Exeter, İngiltere

2015

2015

RTEÜ Öğretim Üyelerinin İngilizce’ye Dayalı Araştırma Altyapılarının Geliştirilmesi

Eğitim Yönetimi ve Planlama

BAP Projesi Genel İngilizce Eğitimi, Manchester, İngiltere

2015

2015

Mevlana Personel Değişim Programı, Drama

Eğitim Yönetimi ve Planlama

International Balkan University, Üsküp, Makedonya

2015

2015

Erasmus Personel Ders Verme Hareketliliği, Drama

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Jan Evangelista Purkyne University, Usti Nad Labem, Çek Cumhuriyeti

2014

2014

Erasmus Personel Ders Verme Hareketliliği, Drama

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Castelo Branco University, Castelo Branco, Portekiz

2013

2013

Erasmus Personel Ders Verme Hareketliliği, Drama

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Jagiellonian University, Krakow, Polonya

2011

2011

Drama Liderliği Eğitmenlik Programı

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Çağdaş Drama Derneği, Ankara

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Sınıf Öğretmenliği

Sanat Eğitimi

Öğretmen Eğitimi

Eğitimde Yaratıcı Drama

Akademik Unvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2014 - 2017

2014 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2009 - 2014

2009 - 2014

Öğretim Görevlisi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

AR-GE Proje Birim Komisyon Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Birim Akreditasyon Kurulu Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Bölüm Akademik Teşvik Değerlendirme Komisyonu Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Müfredat Komisyon Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

İç Kontrol ve Risk Komisyon Sorumlusu

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Birim Kalite Komisyonu Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2016 - 2022

2016 - 2022

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Temel Eğitim Bölümü

2019 - 2020

2019 - 2020

Bölüm Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

2017 - 2018

2017 - 2018

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı

2014 - 2016

2014 - 2016

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sınıf Öğretmenliği Ana Bilim Dalı

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

TEZ5000 YÜKSEK LİSANS TEZİ (2024-2025 GÜZ)

SO5860-EĞİTİMDE YARATICI DRAMA (2024-2025 GÜZ)

SO5140-SOSYO-KÜLTÜREL ETKİNLİKLER VE SPOR ORGANİZASYONU (2024-2025 GÜZ)

EĞİTİMDE YARATICI DRAMA (SO5860)

UZMANLIK ALAN DERSİ-2

UAD8000-UZMANLIK ALAN-I (2024-2025 GÜZ)

UZMANLIK ALAN DERSİ-1

UAD8001-UZMANLIK ALAN-II (2024-2025 GÜZ)

SOSYO-KÜLTÜREL ETKİNLİKLER VE SPOR ORGANİZASYONU (SO5140)

SEMİNER (SO5010)

YÜKSEK LİSANS TEZİ (TEZ5000)

EĞİTİMDE YARATICI DRAMA (2023-2024 GÜZ)

UZMANLIK ALAN DERSİ-I (2023-2024 GÜZ)

UZMANLIK ALAN DERSİ-II (2023-2024 GÜZ)

SOSYO-KÜLTÜREL ETKİNLİKLER VE SPOR ORGANİZASYONU

SOSYO KÜLTÜREL ETKİNLİKLER VE SPOR ORGANİZASYONU

YÜKSEK LİSANS TEZİ (2023-2024 GÜZ)

UZMANLIK ALAN DERSİ-I

SEMİNER

YÜKSEK LİSANS TEZİ

EĞİTİMDE YARATICI DRAMA

UZMANLIK ALAN DERSİ-II

UZMANLIK ALAN - I-II

SEMİNER

EĞİTİMDE YARATICI DRAMA

YÜKSEK LİSANS TEZİ

SEMİNER

YÜKSEK LİSANS TEZİ

UZMANLIK ALAN - I-II

KÜLTÜRLERARASI İLETİŞİM

EĞİTİMDE YARATICI DRAMA

Lisans

Lisans

SOA201-İLKOKULDA DRAMA (2024-2025 GÜZ)

GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ (SOA402)

MB401-ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I

TÜRK SANAT TARİHİ (EFGKS18)

EFGKS18 TÜRK SANAT TARİHİ (2024-2025 GÜZ)

GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I

İLKOKULDA DRAMA

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II

TÜRK SANAT TARİHİ

TÜRK SANAT TARİHİ

Drama

SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDE ALAN ÇALIŞMASI

EĞİTİMDE DRAMA

DRAMA

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

EĞİTİMDE DRAMA

İLKOKULDA DRAMA

OKUL DENEYİMİ

DRAMA

YARATICI DRAMA

ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI

SOSYAL BECERİ EĞİTİMİ

EĞİTSEL OYUNLAR

DRAMA

OKUL DENEYİMİ

SANAT EĞİTİMİ

SANAT VE ESTETİK

ETKİLİ İLETİŞİM

TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI

Yönetilen Tezler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

2015

2015

YARATICI DRAMA

OĞUZ A.

ARTI EĞİTİM DERGİSİ , cilt.11, sa.121, ss.60, 2015 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Gözünden Çocuklar için Storigami

Kayici M. A., Oğuz Namdar A.

International Congress of Integrated Social Research and Interdisciplinary Studies (ISRIS 2024), Batumi, Gürcistan, 30 Mayıs - 01 Haziran 2024, ss.145, (Özet Bildiri)

2024

2024

Türkiye’de İlkokulda Müzik İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: 1996-2023 Yılları Örneği

Oğuz Namdar A., Sarıkaya M.

Balkan 11. International Conference on Social Sciences, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, ss.16-17, (Özet Bildiri)

2024

2024

Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Müzik Derslerinde Karşılaştıkları Güçlükler Ve Çözüm Önerileri

Oğuz Namdar A., Sarıkaya M.

Balkan 11. International Conference on Social Sciences, Skopje, Makedonya, 4 - 07 Nisan 2024, ss.18-19, (Özet Bildiri)

2023

2023

Using Place-Based SSI Instruction that Utilizes Role-Playing to Promote Preservice Teachers' Socioscientific Accountability and NOS

AVŞAR ERÜMİT B., NAMDAR B., OĞUZ NAMDAR A.

96th NARST International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, Chicago., Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Nisan 2023, (Özet Bildiri)

2022

2022

EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE ORİGAMİ İLE İLGİLİ ÜRETİLEN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN EĞİLİMLERİ

Oğuz Namdar A.

4.International Conference on Educational Research, İzmir, Türkiye, 11 - 12 Kasım 2022, ss.1, (Özet Bildiri)

2019

2019

Okul Öncesi Dönem Çocuklarına Yönelik Kitaplardaki Hayvanlar: Julia Donaldson Kitapları Örneği

OĞUZ NAMDAR A., ALYILDIZ UĞURLU A.

III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Doğa Sevgisi Eğitiminde Bir Yöntem Olarak Yaratıcı Drama

YAYLI B., OĞUZ NAMDAR A.

III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi, Rize, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOCUK HAKLARI EĞİTİMİNDE YARATICI DRAMA UYGULAMALARININ KULLANILMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

KARAMAN E. R., OĞUZ NAMDAR A.

30. ULUSLARARASI EĞİTİMDE YARATICI DRAMA KONGRESİ "UYUM", Adana, Türkiye, 24 - 27 Ekim 2019, ss.144-145, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama ile Kaynaştırma Öğrencilerinin Sosyal ve İletişim Becerilerini Destekleme Durumları

OĞUZ NAMDAR A., GÜLAY A., TÜRKMEN S.

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.135, (Özet Bildiri)

2018

2018

Yaratıcı Drama ile “Çaba Göstermeye Değer”: Bir Çocuk Kitabının Yansımaları

OĞUZ NAMDAR A., TÜRKMEN S.

1. Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.537-538, (Özet Bildiri)

2018

2018

Yaratıcı Drama Yöntemi İle Yapılandırılmış Adalet Eğitimi Uygulamalarının Üstün Yetenekli Çocukların Adalet Kavramı Üzerindeki Algılarına Etkisi

AKBAYRAK K., OĞUZ NAMDAR A.

5. Uluslararası Üstün Yetenekliler ve Eğitimi Kongresi (ÜYEK 2018), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Mayıs 2018, ss.224-227, (Özet Bildiri)

2018

2018

2017 Sosyal Bilgiler Öğretim Programında Sanat ve Estetik

AKARSU A. H., OĞUZ NAMDAR A.

2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Okul Öncesi Eğitim Programında Yaratıcı Dramanın Yeri ve Önemi

UDÜL N., OĞUZ NAMDAR A.

2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sanata Yönelik İlgileri

OĞUZ NAMDAR A., KARAKURT U.

2. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2018), Muğla, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Türkiye’de Sanat ve Drama ile İlgili Yapılan Tezlerin Eğilimleri ve Akademisyen Görüşleri

OĞUZ NAMDAR A., YAYLI B., KILIÇ A., ÇİFÇİ E.

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Öğretmenler Derslerini Yaratıcı Drama Yöntemiyle İşlemeyi Öğreniyor: Bir BAP Projesinin Nitel Değerlendirilmesi

OĞUZ NAMDAR A., ÇOL S., SARIKAYA M.

27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES-UEBK 2018), Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Yaratıcı Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamalarının Sınıf Öğretmenlerinin Değerlere İlişkin Tutumlarına Etkisi

OĞUZ NAMDAR A., KAYA Ö. S.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.872, (Özet Bildiri)

2018

2018

USOS Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabında (2015-2016-2017) Yer Alan Sanat Eğitimi Alanındaki Çalışmaların Eğilimi

TÜRKMEN S., OĞUZ NAMDAR A.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1527, (Özet Bildiri)

2018

2018

Sanat Eğitimi Derslerinde Yaratıcı Drama Kullanımına İlişkin Bir Durum Çalışması

Çifçi E., Kılıç A., Yaylı B., OĞUZ NAMDAR A.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1523, (Özet Bildiri)

2018

2018

Middle school science teachers’ experiences in implementing scientific practices-based argumentation lessons

NAMDAR B., OĞUZ NAMDAR A.

Narst 2018 Annual International Conference, Atlanta, Ga, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mart 2018, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Science Teachers Learning to Teach through Creative Drama: An Evaluation of a Project

OĞUZ NAMDAR A., NAMDAR B.

Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2017, (AC-ETeL), Prag, Çek Cumhuriyeti, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.17, (Özet Bildiri)

2017

2017

Painters in the Eyes of Children: A Painter Images Study

OĞUZ NAMDAR A.

Academic Conference on Education, Teaching and E-learning in Prague 2017, (AC-ETeL), Prag, Çek Cumhuriyeti, 11 - 14 Ağustos 2017, ss.19, (Özet Bildiri)

2017

2017

Trends in Masters’ Theses on Visual Arts in Turkish Primary Education

OĞUZ NAMDAR A., Önder V.

6th International Conference on Education, ICED 2017, Zagreb, Hırvatistan, 29 Haziran - 01 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Yaratıcı Drama ile Canlılar Dünyasına Yolculuk

BÜLBÜL A., ÇANKAL A. O., OĞUZ NAMDAR A.

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.221, (Özet Bildiri)

2017

2017

Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi

FURTUN S., OĞUZ NAMDAR A., KİBAR FURTUN M. H.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.300, (Özet Bildiri)

2017

2017

Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi

OĞUZ NAMDAR A., FURTUN S., KİBAR FURTUN M. H.

IX. International Congress of Educational Research, 11 - 14 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Türkçe Eğitiminde Drama Üzerine Yapılan Tezlerin İçerik Analizi

OĞUZ NAMDAR A., FURTUN S., KİBAR FURTUN M. H.

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.394, (Özet Bildiri)

2016

2016

Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşlerİ

SARIKAYA M., OĞUZ NAMDAR A.

VI. International Congress on Research in Education (ICRE), 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

10 International Computer Instructional Technologies Symposium ICITS 2016

OĞUZ NAMDAR A., SARIKAYA M., SARIKAYA R.

10 International Computer & Instructional Technologies Symposium ICITS 2016, 16 Mayıs - 18 Haziran 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

SOCIAL STUDIES TEACHERS OPINIONS ON THE US OF CREATIVE DRAMA IN SOCIAL STUDIES COURSE

OĞUZ NAMDAR A., BELDAĞ A.

VI ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Öğretim Üyelerinin Derslerinde Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Görüşleri

OĞUZ NAMDAR A., ALTUN E.

VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149, (Özet Bildiri)

2016

2016

Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

SARIKAYA M., OĞUZ NAMDAR A.

VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.151, (Özet Bildiri)

2016

2016

Social Studies Teachers’ Opinions on the Use of Creative Drama in Social Studies Course

OĞUZ NAMDAR A., BELDAĞ A.

VI. International Congress on Research in Education (ICRE),, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.149, (Özet Bildiri)

2016

2016

Müziğin İlkokulda Bir Öğretim Aracı Olarak Kullanımına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

SARIKAYA M., OĞUZ NAMDAR A.

VI. International Congress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.151, (Özet Bildiri)

2016

2016

Drama ve Müzik Derslerinde Teknoloji Kullanımına Yönelik Öğretmen Görüşleri

OĞUZ A., SARIKAYA M., Sarıkaya R.

10 International Computer & Instructional Technologies Symposium ICITS 2016, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

The Effect of Creative Drama Practices on Pre Service Teachers Social Skills

OĞUZ A., CAMADAN F.

ERPA International Congresses on Education 2015, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

The Effect of Creative Drama Practises on Pre-Service Teachers’ Social Skills

OĞUZ A., CAMADAN F.

Erpa International Congress on Education, Atına, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

Creative Drama Leader Images: An Example of Prospective Classroom Teachers

OĞUZ A.

Annual International Conference on Social Sciences (ATINER), Atına, Yunanistan, 4 - 07 Ağustos 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

The Views Held by Prospective Classroom Teachers regarding Creative Drama Method in Art Lessons in Primary Education

OĞUZ A.

The Ninth International Congress of Qualitative Inquiry, Urbana, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Tutumları İle Karar Verme Stilleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ALTUN E., OĞUZ A.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım İlkeleri Bakımından İncelenmesi

OĞUZ A., ALTUN E., ŞENGÜL AVŞAR A.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

İlköğretim 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Görsel Tasarım Bakımından İncelenmesi

OĞUZ A., ALTUN E., ŞENGÜL AVŞAR A.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

Would Drama be a Method to Improve the Emotional Intelligence of Candidate Teachers?

POTAS N., KISA N., OĞUZ A.

International Counseling and Education Conference, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime (Yüksek Lisans) ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri

ŞENGÜL AVŞAR A., ALTUN E., OĞUZ A.

International Conference on New Trends in Education and Their Implications- ICONTE, Antalya, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2012, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri

ŞENGÜL AVŞAR A., ALTUN E., OĞUZ A.

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Lisansüstü Eğitime ve Giriş Ölçütlerine İlişkin Görüşleri, 26 - 28 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

1992 Yılı Resim-İş Dersi Öğretim Programı ile 2006 Yılı Görsel Sanatlar Dersi Öğretim Programının Ölçme-Değerlendirme Bakımından Karşılaştırılması

OĞUZ A., AKHUN B.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Görsel Sanatlar Öğretim Programına Yönelik Görüşleri

BAŞ Ş., OĞUZ A.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

"Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Görsel Sanatlar Öğretim Programına Yönelik Görüşleri"

BAŞ Ş., OĞUZ NAMDAR A.

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

Etkili İletişim Dersinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının İletişim Becerilerine Etkisi

Yarar Kaptan S., Oğuz A.

20. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Burdur, Türkiye, 8 - 10 Eylül 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Utangaçlık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

OĞUZ A., ALTUN E.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimağusa, Kuzey Kıbrıs., 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Yükseköğretimde Öğrenciye Yönelik Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi: Rize Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencileri üzerine Bir Araştırma

Oğuz A., Yarar Kaptan S.

III. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 22 - 25 Haziran 2011, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilim Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

OĞUZ A., ALTUN E.

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye., 27 - 29 Nisan 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Dramaya Yönelik Tutumları ile Empatik Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

OĞUZ A., ALTUN E.

2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.1545-1552, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Eşitsizliklerin Azaltılması Amacının Öğretim Programlarındaki Yeri

Oğuz Namdar A.

Türkiye’de Sürdürülebilir Kalkınma Eğitiminin Öğretim Programlarındaki Yeri: İlköğretim ve Ortaöğretim Kademeleri, Kızılay E.,Hamalosmanoğlu M., Editör, Vizetek, Ankara, ss.167-180, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Preservice Teachers’ Enactment of Character and Values Through a Place-Based Drama Activity

Oğuz Namdar A., Namdar B., Güler Nalbantoğlu F.

Socioscientific Issues Focused Teacher Education Place-Based Practices from Türkiye, BAHADIR NAMDAR,ENGİN KARAHAN, Editör, Springer, London/Berlin , London, ss.77-92, 2024

2022

2022

Oyun ve Drama

Özdemir C., Oğuz Namdar A.

Eğitimde Oyunlaştırma, Kafadar T.,Ayvaz Can A., Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.229-242, 2022

2022

2022

İLKOKULDA SANAT DESTEKLİ ÇEVRİM İÇİ DRAMA UYGULAMALARI

Özdemir C., Oğuz Namdar A., Erdoğan T.

TEKNODRAMART - Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile Sanat Eğitimi Uygulamaları, AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.21-33, 2022

2022

2022

Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro ile İlgili Yapılmış Lisansüstü Tezlere Genel Bir Bakış (2018-2021)

Aktaş E., Oğuz Namdar A.

Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş,Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.265-278, 2022

2022

2022

Türkçe Eğitiminde Çocuk Kitaplarıyla Yaratıcı Drama Uygulamaları

Oğuz Namdar A., Özdemir C., Erdoğan T.

Etkinlik Örnekleriyle Türkçe Eğitiminde Drama ve Tiyatro Uygulamaları, Elif Aktaş,Ayşegül Oğuz Namdar, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.211-224, 2022

2022

2022

Öğretmen Eğitiminde Kapsayıcılık Bağlamında Hikâye Katlama (Storigami) ile Zenginleştirilmiş Drama Uygulamaları

Oğuz Namdar A.

Kapsayıcı Eğitim Uygulamaları, Pervin Oya Taneri, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.225-244, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Çocuk, Çevre ve Sanat

Uyar S., Oğuz Namdar A.

Temel Eğitim Döneminde Çevre Eğitimi, Elif Öztürk,Şükran Uçuş Güldalı, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.383-402, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

İLKOKULDA GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETİMİ

Oğuz Namdar A.

İLKOKULDA EĞİTİM VE ÖĞRETİM, HAYATİ AKYOL,AYŞEGÜL AVŞAR TUNCAY, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.411-429, 2021

2021

2021

Drama Programına Yönelik Web 2.0 Araçları Destekli Etkinlik Örnekleri

Oğuz Namdar A.

İlkokul Programlarına Yönelik Web 2.0 Araçlarıyla Desteklenmiş Etkinlik Örnekleri, Ümit İzgi Onbaşılı,Burcu Sezginsoy Şeker, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.249-274, 2021

2021

2021

Drama ile Modelleme ve Fen Öğretimindeki Örnekleri

Oğuz Namdar A., Namdar B., Erdoğan T.

Fen Öğretiminde Model ve Modelleme, Hakan Şevki Ayvacı, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.187-204, 2021

2021

2021

Storigami As a Technique in Education (Eğitimde Bir Teknik Olarak Storigami)

Oğuz Namdar A.

Storigami Activities in Primary Education (İlkokulda Storigami Etkinlikleri), DOÇ. DR. AYŞEGÜL OĞUZ NAMDAR, Editör, EĞİTEN, Ankara, ss.1-13, 2021

2021

2021

Resimli Çocuk Kitaplarıyla Değerler Eğitiminde Alternatif ve Sanatsal Bir Teknik Önerisi: Storigami

Oğuz Namdar A.

Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler , Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editör, Eğiten, Ankara, ss.159-169, 2021

2021

2021

Teknoloji Destekli Drama Yöntemi ile (Teknodrama) ile Çocuk Kitaplarındaki Değerler

Oğuz Namdar A., Akbayrak K.

Alternatif Yöntemlerle Çocuk Kitaplarındaki Değerler, Ayşegül Oğuz Namdar,Aslıhan Alyıldız Uğurlu, Editör, Eğiten, Ankara, ss.11-27, 2021

2021

2021

FEN ÖĞRETİMİ VE DRAMA

OĞUZ NAMDAR A., İZGİ ONBAŞILI Ü.

İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, KADER BİLİCAN, BURCU ŞENLER, Editör, VİZETEK, ss.317-334, 2021

2020

2020

An Action Research on Getting Gifted Primary School 4th Grade Students to Acquire Entrepreneurship Skills Through Creative Drama Method

AKBAYRAK K., OĞUZ NAMDAR A.

Academic Studies in Social Sciences, Babacan, H., Eraslan, M. & Temizer, A., Editör, Ivpe, Cetinje-Montenegro, ss.138-159, 2020

2020

2020

Reflections of the Use of Creative Drama in Gaining the Value of Love on Prospective Elementary School Teachers

YAYLI B., OĞUZ NAMDAR A.

Current Researches in Educational Sciences, Doğanay, A. & Kutlu, M.O., Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.47-66, 2020

2020

2020

Animals in Books for Preschool Children: An Example of Julia Donaldson Books

OĞUZ NAMDAR A., ALYILDIZ UĞURLU A.

Current Researches in Educational Sciences, Doğanay, A. & Kutlu, M.O., Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.39-46, 2020

2020

2020

6. Bölüm İlkokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerde Yer Alan Değerler

TAHİROĞLU M., TAY B., ÇELİK Ö., ERDOĞAN T., ÖZDEMİR C., BIYIK M., et al.

İlkokulda Drama ile Değerler Eğitimi Uygulamaları, Oğuz-Namdar, Ayşegül, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.80-95, 2020

2020

2020

Trends of Dissertations Written in Turkey Regarding Arts and Drama and Views of Academicians

OĞUZ NAMDAR A., YAYLI B., KILIÇ A., ÇİFÇİ E.

Current Researches in Educational Sciences, Harun Şahin, Ruhi İnan, Editör, IVPE, Cetinje, ss.23-43, 2020

2020

2020

Alt Boyutlarına Göre Sevgi Değerine İlişkin Drama Uygulamaları

Yaylı B., Oğuz Namdar A.

İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI, OĞUZ NAMDAR,AYŞEGÜL, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.278-281, 2020

2020

2020

Activities For Teaching Illustrated Children’xxs Books Through Creative Drama Method: The Friends Of The Painters

OĞUZ NAMDAR A., SEVEN E. M., ALYILDIZ UĞURLU A.

Current Researches in Educational Sciences, Harun Şahin, Ruhi İnan, Editör, IVPE, Cetinje, ss.213-228, 2020

2020

2020

Blending Creative Drama and Computer-Supported Collaborative Learning for Socioscientific Argumentation

OĞUZ NAMDAR A., NAMDAR B.

Socioscientific Issues-Based Instruction for Scientific Literacy Development, Powell, W.A., Editör, IGI GLOBAL, ss.132-160, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

2020

2020

Türkiye’de ’Drama’ ve ’Değer’ ile ilgili Araştırmalara Genel Bakış

OĞUZ NAMDAR A.

İLKOKULDA DRAMA İLE DEĞERLER EĞİTİMİ UYGULAMALARI, OĞUZ NAMDAR, AYŞEGÜL, Editör, PEGEM, Ankara, ss.80-95, 2020

2017

2017

Fen Öğretiminde Yaratıcı Drama

OĞUZ NAMDAR A.

Fen Bilimleri Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar, Mustafa Ergun, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.263-290, 2017

2015

2015

DRAMA

Oğuz Namdar A.

OKUL ÖNCESİNDEN İLKÖĞRETİME KURAMDAN UYGULAMAYA DRAMA (3. BASKI), TOLGA ERDOĞAN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-17, 2015

Desteklenen Projeler

2024 - 2024

2024 - 2024

SEN DEĞİŞ, İKLİM DEĞİŞMESİN

TÜBİTAK Projesi

Oğuz Namdar A.

2018 - 2019

2018 - 2019

ÖĞRETMEN ADAYLARININ SANATA YÖNELİK İLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

OĞUZ NAMDAR A. (Yürütücü), KARAKURT U.

2015 - 2017

2015 - 2017

Okulöncesi Öğrencilerinin Su Farkındalığı Eğitimi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

URSAVAŞ N. (Yürütücü), YAŞAR N., CAMADAN F., KÜÇÜK M., AYTAR A., OĞUZ A., et al.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

EĞİTİMDE PEDAGOJİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ

Editör

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Şubat 2025

Şubat 2025

İNFORMAL ORTAMLARDA ARAŞTIRMALAR DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2025

Şubat 2025

Ege Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2025

Ocak 2025

International Electronic Journal of Elementary Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ocak 2025

Ocak 2025

Ege Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2024

Ekim 2024

Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2024

Ekim 2024

Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2024

Nisan 2024

UŞAK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2024

Mart 2024

Türk Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2024

Ocak 2024

Journal of History School

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2023

Kasım 2023

TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2023

Ekim 2023

INTERNATIONAL ELECTRONIC JOURNAL OF ELEMENTARY EDUCATION

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mart 2023

Mart 2023

Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

International Journal of Progressive Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2022

Kasım 2022

International Online Journal of Primary Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2022

Şubat 2022

International Journal of Psychology and Education Studies

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2022

Şubat 2022

International Journal of Education Technology and Scientific Researches

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2021

Aralık 2021

ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2021

Kasım 2021

MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2021

Ağustos 2021

PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

HAYEF: Journal of Education

Diğer Dergiler

Nisan 2021

Nisan 2021

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer Dergiler

Nisan 2021

Nisan 2021

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2021

Mart 2021

ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2020

Kasım 2020

MİLLİ EĞİTİM

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2020

Kasım 2020

Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi

Diğer Dergiler

Nisan 2020

Nisan 2020

İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2020

Nisan 2020

Sanat Eğitimi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2020

Mart 2020

Sanat Eğitimi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2020

Şubat 2020

Sanat Eğitimi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2020

Şubat 2020

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2020

Ocak 2020

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Aralık 2019

Aralık 2019

KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2019

Kasım 2019

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2019

Temmuz 2019

İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2019

Haziran 2019

Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2019

Ocak 2019

Turkish Journal of Teacher Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2018

Ekim 2018

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2018

Ekim 2018

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2018

Eylül 2018

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ağustos 2018

Ağustos 2018

Turkish Studies Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mayıs 2018

Mayıs 2018

Kastamonu Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2018

Nisan 2018

Kastamonu Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2018

Mart 2018

İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Mart 2018

Mart 2018

Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2018

Şubat 2018

Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2018

Şubat 2018

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2018

Şubat 2018

Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2018

Ocak 2018

Kastamonu Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ocak 2018

Ocak 2018

KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Journal of Education and Learning

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2017

Aralık 2017

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2017

Kasım 2017

EGE EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2017

Kasım 2017

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2017

Kasım 2017

Turkish Studies Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2017

Ekim 2017

International Journal of Eurasia Social Sciences

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2017

Ekim 2017

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

Ege Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Eylül 2017

Eylül 2017

International Journal of Eurasia Social Sciences

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2017

Ağustos 2017

International Journal of Eurasia Social Sciences

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2017

Ağustos 2017

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2017

Temmuz 2017

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2017

Haziran 2017

International Journal of Research in Education and Science

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Mayıs 2017

Mayıs 2017

Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2016

Kasım 2016

Turkish Journal of Teacher Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Mart 2021

Mart 2021

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

BAP Y.Lisans, Ege Üniversitesi, Türkiye

Ocak 2020

Ocak 2020

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

BAP Araştırma Projesi, Ege Üniversitesi, Türkiye

Ocak 2019

Ocak 2019

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Nisan 2018

Nisan 2018

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Mart 2018

Mart 2018

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Kasım 2016

Kasım 2016

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Mayıs 2025

Mayıs 2025

Eğitimde Pedagojik Araştırmalar Kongresi (Pedagogical Research in Education Congress) Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Oğuz Namdar A., Altun T.
Antalya, Türkiye

Mayıs 2025

Mayıs 2025

I. Uluslararası Karadeniz Eğitim Bilimleri Kongresi (UKEBK 2025)

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Oğuz Namdar A.
Trabzon, Türkiye

Eylül 2024

Eylül 2024

DIJITAL TRANSFORMATION IN EDUCATION INTERNATIONAL CONFERENCE (DITEC24) Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Oğuz Namdar A.
İzmir, Türkiye


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

12 Kasım 2021 - 12 Kasım 2021

12 Kasım 2021 - 12 Kasım 2021

19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi SempozyumuSürdürülebilir Kalkınma

Moderatör

Şanlıurfa-Türkiye

Burslar

2013 - 2013

2013 - 2013

2224-Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılma Desteği Programı

Diğer Uluslararası Organizasyonlar

Jüri Üyelikleri

Ağustos-2024

Ağustos 2024

Tez Savunma (Doktora)

- Atatürk Üniversitesi

Ağustos-2024

Ağustos 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Ege Üniversitesi

Ağustos-2024

Ağustos 2024

Tez Savunma (Doktora)

- Trabzon Üniversitesi

Ağustos-2024

Ağustos 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Haziran-2024

Haziran 2024

Tez Savunma (Doktora)

- Trabzon Üniversitesi

Ocak-2024

Ocak 2024

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Manisa Celal Bayar Üniversitesi

Kasım-2023

Kasım 2023

Tez Savunma (Doktora)

- Trabzon Üniversitesi

Ekim-2023

Ekim 2023

Doktora Yeterlik Sınavı

- Trabzon Üniversitesi

Ekim-2023

Ekim 2023

Doktora Yeterlik Sınavı

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2023

Şubat 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2023

Şubat 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Eylül-2022

Eylül 2022

Doktora Yeterlik Sınavı

- Trabzon Üniversitesi

Ağustos-2022

Ağustos 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Ağustos-2022

Ağustos 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Ege Üniversitesi

Mart-2022

Mart 2022

Doktora Yeterlik Sınavı

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2022

Şubat 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2022

Şubat 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2022

Şubat 2022

Tez Savunma (Doktora)

- Trabzon Üniversitesi

Ağustos-2021

Ağustos 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Temmuz-2021

Temmuz 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Temmuz-2021

Temmuz 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Haziran-2021

Haziran 2021

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Mayıs-2021

Mayıs 2021

Tez Savunma (Doktora)

- Trabzon Üniversitesi

Mayıs-2021

Mayıs 2021

Doktora Yeterlik Sınavı

- Atatürk Üniversitesi

Mart-2021

Mart 2021

Tez Savunma (Doktora)

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2021

Şubat 2021

Doktora Yeterlik Sınavı

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2021

Şubat 2021

Doktora Yeterlik Sınavı

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2021

Şubat 2021

Doktora Yeterlik Sınavı

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2021

Şubat 2021

Doktora Yeterlik Sınavı

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2021

Şubat 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Temmuz-2019

Temmuz 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Şubat-2019

Şubat 2019

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Trabzon Üniversitesi

Eylül-2018

Eylül 2018

Doktora Yeterlik Sınavı

- Trabzon Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Karadeniz Teknik Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Karadeniz Teknik Üniversitesi

Nisan-2018

Nisan 2018

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi

Şubat-2018

Şubat 2018

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Ahi Evran Üniversitesi

Aralık-2017

Aralık 2017

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

Aralık-2016

Aralık 2016

Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi