Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Examination of Pre-service Teachers' Cognitive Structures in Curriculum Development

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024

Su Krallığında Kuraklık: Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Doğrultusunda Bir Tasarım ve Geliştirme Araştırması

Gazi Üniversitesi Uluslararası Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024

Doğanın Kalbinde Covıd-19 Sonrası Plastik Atık Sorununa Yönelik Bilinç Kazandırma: Rize İli Örneği

Gazi Üniversitesi Uluslararası Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Kongresi-IV, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2024

Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Küreselleşme: Öğretmen, Öğretmen Adayı ve Öğrencilerin Bilişsel Altyapılarının İncelenmesi

5. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Kasım 2024

Evaluation of Inclusive Education Practices in Türkiye with Curriculum Evaluation Approach

12. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ağrı, Türkiye, 10 - 12 Ekim 2024

Uzaktan Eğitimde Program Okuryazarlığı: Bir Program Değerlendirme Araştırması

5th International Open & Distance Learning Conference, Eskişehir, Türkiye, 28 Eylül 2022

Examination of In-Service Training for Measurement and Evaluation Provided to Teachers

Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Meta-Evaluation of the Study titled Evaluation of Measurement and Evaluation in Education Curriculum

Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (EPOK), İzmir, Türkiye, 4 - 06 Kasım 2021

Türkiye’de Öğretmen Yetiştiren Programlara İlişkin Bir Meta-değerlendirme Çalışması

Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, Diyarbakır, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2020, cilt.1, sa.1, ss.174-175

Research Trends Towards Vocational and Technical Education

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, ss.186-197

Öğretmen Adaylarının Öğretmen Eğitimi Programlarının Yeterliklerine Yönelik İnançları

28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.275-284

Examination of Widely Accepted Program Evaluation Approaches and Models: A Review Study

Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (ICCI-EPOK 2019), 9 - 12 Ekim 2019

Öğretmenlerin Hizmet içi Eğitimlerine İlişkin Araştırma Eğilimleri

ISES(International Symposium on Academic Studies in Educational and Social Sciences Studies), Ankara, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2019, ss.40

Beş Farklı Eğitim Programı Geleneğinin Karşılaştırılması ve Bir Program Modeli Önerisi

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.219-220

İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FATİH PROJESİNE YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİ

4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016

Condition and Reasons of Social Gender Inequality in Education in Turkey

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Eğitim Fakültesi Öğretim Elemenlarının Öğrenme Öğretme Süreçlerine Yönelik Özerklik Görüşleri

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

Comparison of "School Experience" and "Teaching Practice" Activities in Teacher Training Systems of Turkey and England

5th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, WCLTA 2014, Prague, Çek Cumhuriyeti, 29 - 31 Ekim 2014, cilt.186, ss.216-221 identifier
Kitaplar

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yaşama Yakınlık

Etkili, Eğlenceli ve Yenilikçi Sosyal Bilgiler Öğretimi, Fatih Öztürk,Volkan Civelek, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.15-32, 2023
Metrikler

Yayın

37

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

5

Proje

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları