Prof. Dr. TUĞRUL KAR


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Matematik Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Matematik Yöntemler, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler

Web: https://avesis.erdogan.edu.tr/tugrul.kar
Ofis: A-BLOK, 3. KAT, NO:322
Posta Adresi: RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, B-BLOK, 53200, ÇAYELİ-RİZE

Metrikler

Yayın

94

Yayın (WoS)

9

Yayın (Scopus)

9

Atıf (WoS)

50

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

64

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

447

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

388

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

32

Proje

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2010 - 2014

2010 - 2014

Doktora

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri, İlköğretim Matematik, Türkiye

2009 - 2010

2009 - 2010

Yüksek Lisans

Atatürk Üniversitesi, Fen Bilimleri , İlköğretim Matematik, Türkiye

2004 - 2008

2004 - 2008

Lisans

Atatürk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Yüksek Lisans

Problem biçimlendirme: İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının düşünme süreçlerinin incelenmesi Sürdürülebilir Kalkınma

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2021

2021

Yüksek Lisans

Aktif öğrenme çerçevesine dayalı öğretimin 6. sınıf öğrencilerinin problem çözme ve kurma performanslarının gelişimine etkisi Sürdürülebilir Kalkınma

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Akademik Unvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2018 - 2023

2018 - 2023

Doç. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2015 - 2017

2015 - 2017

Yrd. Doç. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2014 - 2015

2014 - 2015

Araştırma Görevlisi Dr.

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2009 - 2014

2009 - 2014

Araştırma Görevlisi

Atatürk Üniversitesi, Kâzım Karabekir Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2012 - 2013

2012 - 2013

Araştırma Görevlisi

Western Michigan University

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2020 - 2024

2020 - 2024

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

MATEMATİK ÖĞRETİMİ-II

GENEL MATEMATİK

MAEMATİK-I

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

1. Selecting and sequencing problems for classroom discussion in a problem-posing task: Insights from prospective elementary teachers

Kar T.

Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Bolzano, İtalya, 4 - 08 Şubat 2025, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

2. FACTORS AFFECTING MIDDLE SCHOOL SIXTH GRADE STUDENTS’ PROBLEM-POSING PROCESSES

Kar T.

Proceedings of the 44rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Kangshan, Tayvan, 19 - 22 Temmuz 2021, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2019

2019

3. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel Zorlukları ile Problem Kurma Sırası Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ÖÇAL M. F., ÖZDEMİR E., ERKAN B., KAR T.

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2019

2019

4. INDICATORS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS’ SUCCESS IN PROBLEM SOLVING: THE CASE OF CREATIVITY IN PROBLEM-POSING

KAR T., ÖZDEMİR E., ÖÇAL M. F., GÜLER G., İPEK A. S.

(Eds.). Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Proteria, Güney Afrika, 7 - 12 Temmuz 2019, cilt.2, ss.456-463, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

5. Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi

ÖZDEMİR E., KAR T., GÜVELİ H., İPEK A. S.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

6. Kesirlerde Çarpma ve Bölme İşlemine Yönelik Problem Kurmada Yapılan Hatalar

ÖZDEMİR E., KAR T., GÜVELİ H., İPEK A. S.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License

2018

2018

7. Sınıf Öğretmenlerinin Sözel Bir Problemi Öğrenci Seviyesinde Çözme Anlayışlarının İncelenmesi

KAR T., İPEK A. S., ÖÇAL M. F., ÖZDEMİR E.

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.295, (Özet Bildiri)

2018

2018

8. Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility

KAR T., ÖÇAL M. F., İPEK A. S., ÇİLTAŞ A.

27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2740-2742, (Özet Bildiri)

2018

2018

9. Investigation Of Pre-Service Mathematics Teachers’ Problem Solving Skills Based OnStudents’ Grade Level

ÖÇAL M. F., GÜLER G., KAR T., ÇİLTAŞ A.

27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2627-2629, (Özet Bildiri)

2017

2017

10. Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi

KAR T., İPEK A. S., ÖZDEMİR E.

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi

KAR T., İPEK A. S., ÖZDEMİR E., IŞIK C.

16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

12. Geogebra’nın “İzi Aç” Özelliğinin Kullanımı ve Çeşitli Uygulamaları

ÖÇAL M. F., KAR T., ŞİMŞEK M., GÜLER G.

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Kavramsal HatalarıFark Etmede Geogebranın Kullanımı

ÖÇAL M. F., ŞİMŞEK M., KAR T.

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. ÖğretmenAdaylarının Matematikçi İmajlarının İncelenmesi

GÜLER G., KAR T., ÖÇAL M. F., DEMİRCİ Ö.

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi

KAR T., ÖZDEMİR E., İPEK A. S., GÜLER G.

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Öğretmen adaylarının matematikçi imajlarının incelenmesi

GÜLER G., KAR T., ÖÇAL M. F., DEMİRCİ Ö.

16th International Primary Teacher Education Symposium, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.220, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions

ÖZDEMİR E., KAR T., İPEK A. S.

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2016

2016

18. SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

19. TÜRK VE AMERİKAN DERS KİTAPLARINDA ORAN ORANTI KONUSUNDA KULLANILAN PROBLEMLERİN KARŞILAŞTIRILMASI

KAR T., GÜLER G., ŞEN C.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

20. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

2016

2016

21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

2016

2016

22. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

2016

2016

23. The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

2016

2016

24. The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

2016

2016

25. The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

İPEK A. S., ÖZDEMİR E., KAR T.

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

2016

2016

26. Matematik öğretmen adaylarının Geogebra ile matematiksel modelleme problemi çözme süreçlerinin incelenmesi

ÖÇAL M. F., ŞİMŞEK M., KAR T.

XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

27. The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills

ÖZDEMİR E., İPEK A. S., KÜLTÜR M. N., KAR T.

6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7, (Özet Bildiri)

2015

2015

28. The Analysis of Middle School 5th Grade Students’ Problem Posing and Problem Solving Abilities

KAR T., ISIK C., İPEK A. S., ÖZDEMİR E.

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

29. The Analysis of Middle School 8th Grade Students’ Pattern Generalization Skills

ÖZDEMİR E., İPEK A. S., KÜLTÜR M. N., KAR T.

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

30. The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities

Kar T., Işık C., İpek A. S., Özdemir E.

6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7, (Özet Bildiri)

2015

2015

31. Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme becerilerinin incelenmesi.

Ciltas A., Guler G., KAR T., Demirci Ö.

International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

32. Fonksiyon kavramının öğretiminde yaşanan güçlüklere yönelik akademisyen görüşleri.

Güler G., Çiltaş A., Demirci Ö., KAR T., Temizyürek A.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

33. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının 1 1/2 x4 işlemine kurdukları problemlerin kavramsal ve semantik analizi.

KAR T., Güler G., ÇİLTAŞ A., Öcal M. F., DEMİRCİ Ö.

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Aralık 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

34. Sınıf öğretmeni adaylarının kesirlerle çıkarma işlemine yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi

KAR T., IŞIK C.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

35. Ortaokul ikinci sınıf öğrencilerinin açık uçlu sözel hikayelere yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi

KAR T., IŞIK C.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2013

2013

36. Analysis of pre-service elementary teachers’ pedagogical content knowledge in the context of problem posing.

ISIK C., Öcal T., KAR T.

Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 8), Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

37. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan Problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri

KAR T., IŞIK C.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

38. Matematik öğretmeni adaylarının irrasyonel ve reel sayılar arasındaki ilişkiyi belirleyebilmeleri üzerine nitel bir çalışma

KAR T., IŞIK C.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

39. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi

ALBAYRAK M., ÖZDEMİR E., AYDIN ÜNAL Z., KAR T.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2011

2011

40. Prospective teachers skills ın problem posing with regard to different problem posing models

IŞIK C., KAR T., ÖÇAL T., ZEHİR K.

3 rd. World Konference on Educational Sciences, 3 Şubat - 07 Ocak 2011, cilt.15, ss.485-489, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

41. Prospective mathematics teachers difficulties in proof

GÜLER G., KAR T., ÖÇAL M. F., ÇİLTAŞ A.

3 rd. World Konference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.336-340, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

42. ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL UYGULAMALARINDA BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARIN ANALİZİ

ALBAYRAK M., KAR T., ÖZDEMİR E.

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1164-1172, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

43. The Relation between primary school students' use of visual spatial representation and problem solving skills

KAR T., ÖZDEMİR E.

The second international congress of educational research, Türkiye, 29 Nisan 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

44. The relation between the problem posing and problem solving skills of prospective elementary mathematics teachers

Kar T., ÖZDEMİR E., İPEK A. S., ALBAYRAK M.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1577-1583, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Kitaplar

2023

2023

1. Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma

Kar T. (Editör)

Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2023

2023

2023

2. MATEMATİKSEL PROBLEM KURMA SÜRECİNE İLİŞKİN MODELLER

Kar T.

Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Kemal ÖZGEN,Tuğrul KAR,Selin ÇENBERCİ,Yılmaz ZENGİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.399-418, 2023

2023

2023

3. Matematiksel Problem Kurmanın Doğası, Amacı ve Önemi

Kar T.

Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Kemal ÖZGEN,Tuğrul KAR,Selin ÇENBERCİ,Yılmaz ZENGİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-259, 2023

2022

2022

4. Problem Kurma Sürecinde Akıl Yürütme

Uzun N., Kar T.

Mantıksal Akıl Yürütme, Emrullah ERDEM, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.193-215, 2022

2018

2018

8. STRATEJİ 13: STEM Öğretim Üniteleri için Wikiler

KAR T.

STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ - 20 Strategies for STEM Instruction, Soner Durmuş, Ali Sabri İpek, Bahadır Yıldız , Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.171-180, 2018

2018

2018

9. Matematiğin Dili

İPEK A. S., KAR T.

Zorlanan Çocuklar İçin İlköğretim Matematik Öğretimi, MEHMET FATİH ÖÇAL TUĞRUL KAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.47-70, 2018

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2025

Mart 2025

THE JOURNAL OF MATHEMATICAL BEHAVIOR

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2025

Mart 2025

INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

ESCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2025

Şubat 2025

MATHEMATICAL THINKING AND LEARNING AN INTERNATIONAL JOURNAL

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

Asian Journal for Mathematics Education

Diğer Dergiler

Mart 2024

Mart 2024

MATHEMATICAL THINKING AND LEARNING AN INTERNATIONAL JOURNAL

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2022

Mart 2022

Mathematics Education Research Journal

ESCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2021

Eylül 2021

Turkish Journal of Education

ESCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

Investigations in Mathematics Learning

ESCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2020

Temmuz 2020

INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY

ESCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2020

Haziran 2020

International Journal of Contemporary Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2019

Temmuz 2019

EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

SCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2018

Ekim 2018

EDUCATIONAL STUDIES

SCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2018

Ekim 2018

EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

SCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2018

Ağustos 2018

EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

SCI Kapsamındaki Dergi

Ekim 2017

Ekim 2017

EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

SCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2017

Haziran 2017

EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

SCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2016

Mart 2016

EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE

SCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2015

Kasım 2015

International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Kasım 2015

Kasım 2015

Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2015

Kasım 2015

International Journal of Mathematical Education in Science and Technology

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Danışmanlıklar

2020 - 2021

2020 - 2021

Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık

TÜBİTAK

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015

01 Ekim 2015 - 01 Ekim 2015

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership

Katılımcı

Paris-Fransa

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015

International Conference on New Horizons in Education

Katılımcı

Barcelona-İspanya

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2

Katılımcı

Adıyaman-Türkiye

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015

7th International Congress on New Trends in Education

Katılımcı

Antalya-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 49

h-indeksi (WOS): 3

Jüri Üyelikleri

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Yozgat Bozok Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Ocak-2022

Ocak 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Bursa Uludağ Üniversitesi

Aralık-2021

Aralık 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Atatürk Üniversitesi

Ocak-2021

Ocak 2021

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Doktora)

- Atatürk Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Doktora)

- Trabzon Üniversitesi

Haziran-2019

Haziran 2019

Tez Savunma (Doktora)

- Trabzon Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Haziran-2018

Haziran 2018

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Bartın Üniversitesi