Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Metaverse Evreninde Tüketici Davranışları Üzerine Yapılan Çalışmaların Bibliyometrik Analizi
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.12, sa.4, ss.794-820, 2024 (Hakemli Dergi)

Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.12, sa.5, ss.2687-2707, 2023 (Hakemli Dergi)

Girişimcilik Faaliyetlerinin Ekonomik Büyümeye Etkisi: 10 Büyük Yükselen Piyasa Ekonomisinden Kanıtlar
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, cilt.7, sa.2, ss.352-366, 2023 (Hakemli Dergi)


Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.569-582, 2022 (Hakemli Dergi)

Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.586-599, 2021 (Hakemli Dergi)


Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, cilt.5, sa.1, ss.136-155, 2021 (Hakemli Dergi)
Mağaza Kişiliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlamasının Geçerlilik ve Güvenirliği
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.5, ss.4273-4299, 2020 (Hakemli Dergi)

Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden Politik Tüketime Katılım
Global Journal of Economics and Business Studies
, cilt.5, sa.9, ss.62-73, 2016 (Hakemli Dergi)
Materyalizm - Moda Giyim ilgilenimi - Plansız Satına Alma İlişkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.45-55, 2016 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Helal Tüketim Davranışlarının Belirleyicileri:Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Bir Araştırma
ULUSLARARASI İSLAM EKONOMISI VE FINANSI ARAŞTIRMALARI DERGISI
, cilt.1, sa.2, ss.141-160, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Kitaplar
Pazarlama Disiplini Çerçevesinde Sürdürülebilirlik
Disiplinlerarası Perspektiften Sürdürülebilirlik, Prof. Dr. Salih YILDIZ,Doç. Dr. Büşra TOSUNOĞLU,Doç. Dr. Emel YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.89-108, 2024

Spor Pazarlaması
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 3, YILDIZ SALİH, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-20, 2024
Etik Pazarlama
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.72-85, 2023
İşletme ve İnsan Hakları
İnsan Hakları, Doç. Dr. Bekir GÜZEL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.197-213, 2023
Girişimci Pazarlama
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.217-234, 2022
Digital Public Relations as a Marketing Communication Tool: Examining Five Brands with High Interaction on Facebook
To Understand the Future Management: Managing through Digital Transformation, Yavuz Tansoy Yıldırım, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.83-94, 2021
Changes in Consumer Behavior After the Covid-19 Pandemic
Inferences from The Covid- 19 Pandemic: A Multidisciplinary Research, Muhammed Ali Yetgin,Osman Kurter,Volkan Temizkan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-151, 2020
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ARAŞTIRMASI
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Ankara, 2019
