Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, cilt.12, sa.5, ss.2687-2707, 2023 (Hakemli Dergi)
Girişimcilik Faaliyetlerinin Ekonomik Büyümeye Etkisi: 10 Büyük Yükselen Piyasa Ekonomisinden Kanıtlar
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, cilt.7, sa.2, ss.352-366, 2023 (Hakemli Dergi)
Çay İçecek Pazarında Tüketim Alışkanlıklarının İçerik Analizi ve Metin Madenciliği ile Değerlendirilmesi
Üçüncü Sektör Sosyal Ekonomi
, cilt.57, sa.4, ss.3109-3136, 2022 (Hakemli Dergi)
Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.24, sa.2, ss.569-582, 2022 (Hakemli Dergi)
Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.586-599, 2021 (Hakemli Dergi)
Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, cilt.5, sa.1, ss.136-155, 2021 (Hakemli Dergi)
Mağaza Kişiliği Ölçeğinin Türkçe Uyarlamasının Geçerlilik ve Güvenirliği
Business and Management Studies: An International Journal
, cilt.8, sa.5, ss.4273-4299, 2020 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden Politik Tüketime Katılım
Global Journal of Economics and Business Studies
, cilt.5, sa.9, ss.62-73, 2016 (Hakemli Dergi)
Materyalizm - Moda Giyim ilgilenimi - Plansız Satına Alma İlişkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.45-55, 2016 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Helal Tüketim Davranışlarının Belirleyicileri:Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Bir Araştırma
ULUSLARARASI İSLAM EKONOMISI VE FINANSI ARAŞTIRMALARI DERGISI
, cilt.1, sa.2, ss.141-160, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
Pazarlama Disiplini Çerçevesinde Sürdürülebilirlik
Pazarlama Disiplini Çerçevesinde Sürdürülebilirlik, Prof. Dr. Salih YILDIZ,Doç. Dr. Büşra TOSUNOĞLU,Doç. Dr. Emel YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.89-108, 2024
Spor Pazarlaması
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 3, YILDIZ SALİH, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-20, 2024
Etik Pazarlama
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.72-85, 2023
İşletme ve İnsan Hakları
İnsan Hakları, Doç. Dr. Bekir GÜZEL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.197-213, 2023
Girişimci Pazarlama
Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.217-234, 2022
Digital Public Relations as a Marketing Communication Tool: Examining Five Brands with High Interaction on Facebook
To Understand the Future Management: Managing through Digital Transformation, Yavuz Tansoy Yıldırım, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.83-94, 2021
Changes in Consumer Behavior After the Covid-19 Pandemic
Inferences from The Covid- 19 Pandemic: A Multidisciplinary Research, Muhammed Ali Yetgin,Osman Kurter,Volkan Temizkan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-151, 2020
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ARAŞTIRMASI
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Ankara, 2019