Articles Published in Other Journals
Çevrimiçi Müşteri Deneyiminin Çevrimiçi Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi
Current perspectives in social sciences (Online)
, vol.29, no.1, pp.120-132, 2025 (Peer-Reviewed Journal)
Bibliometric Analysis of Studies on Consumer Behaviourin the Metaverse
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.12, no.4, pp.794-820, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

Bibliometric Analysis of Studies on Social Media Marketing Activities
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.15, no.3, pp.830-844, 2024 (Peer-Reviewed Journal)

The effect of consumers' sustainability and halal-focused value orientations on sustainable consumption
Sakarya Üniversitesi İşletme Enstitüsü Dergisi
, vol.5, no.2, pp.57-63, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
Yeşil Pazarlama Çalışmalarının Tüketiciler ve İşletmeler Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir İçerik Analizi
JOURNAL OF THE HUMAN AND SOCIAL SCIENCE RESEARCHES
, vol.12, no.5, pp.2687-2707, 2023 (Peer-Reviewed Journal)

Girişimcilik Faaliyetlerinin Ekonomik Büyümeye Etkisi: 10 Büyük Yükselen Piyasa Ekonomisinden Kanıtlar
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, vol.7, no.2, pp.352-366, 2023 (Peer-Reviewed Journal)


Reklamlardaki Sevimli Karakter İlgisinin Tüketici Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.24, no.2, pp.569-582, 2022 (Peer-Reviewed Journal)

The Effect of Retail Store Ambient Olfactory on Consumer Purchase Intention
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.31, no.3, pp.1261-1272, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Emotional Benefit of Cute Products on Impulsive Buying Behavior
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
, vol.10, no.3, pp.2975-2991, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Tüketici Sosyal İhtiyaçlarının Marka Sadakati Oluşturma Üzerine Etkisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, vol.12, no.2, pp.586-599, 2021 (Peer-Reviewed Journal)


Reklam Müziğinin Marka Bilinirliği ve Satın Alma Niyetine Etkisi
INTERNATIONAL JOURNAL OF ECONOMICS, BUSINESS AND POLITICS
, vol.5, no.1, pp.136-155, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketici Boykot Davranışının Belirleyicileri Üzerine Bir Araştırma: Ağızdan Ağıza İletişimin Aracılık Rolü
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, vol.20, no.78, pp.660-687, 2021 (Peer-Reviewed Journal)

Validity and Reliability of Turkish Adaptation of the Store Personality Scale
Business and Management Studies: An International Journal
, vol.8, no.5, pp.4273-4299, 2020 (Peer-Reviewed Journal)

Üniversite Öğrencilerinin Perspektifinden Politik Tüketime Katılım
Global Journal of Economics and Business Studies
, vol.5, no.9, pp.62-73, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Materyalizm - Moda Giyim ilgilenimi - Plansız Satına Alma İlişkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Ekonomik Araştırmalar Dergisi
, vol.2, no.3, pp.45-55, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Helal Tüketim Davranışlarının Belirleyicileri:Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Bir Araştırma
ULUSLARARASI İSLAM EKONOMISI VE FINANSI ARAŞTIRMALARI DERGISI
, vol.1, no.2, pp.141-160, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Papers Presented at Peer-Reviewed Scientific Conferences
Books
Pazarlama Disiplini Çerçevesinde Sürdürülebilirlik
in: Disiplinlerarası Perspektiften Sürdürülebilirlik, Prof. Dr. Salih YILDIZ,Doç. Dr. Büşra TOSUNOĞLU,Doç. Dr. Emel YILDIZ, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.89-108, 2024

Spor Pazarlaması
in: Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 3, YILDIZ SALİH, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.1-20, 2024
Etik Pazarlama
in: Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih YILDIZ, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.72-85, 2023
İşletme ve İnsan Hakları
in: İnsan Hakları, Doç. Dr. Bekir GÜZEL, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, pp.197-213, 2023
Girişimci Pazarlama
in: Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.217-234, 2022
Digital Public Relations as a Marketing Communication Tool: Examining Five Brands with High Interaction on Facebook
in: To Understand the Future Management: Managing through Digital Transformation, Yavuz Tansoy Yıldırım, Editor, Peter Lang, Berlin, pp.83-94, 2021
Changes in Consumer Behavior After the Covid-19 Pandemic
in: Inferences from The Covid- 19 Pandemic: A Multidisciplinary Research, Muhammed Ali Yetgin,Osman Kurter,Volkan Temizkan, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.137-151, 2020
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI ÖĞRENCİ MEMNUNİYET ARAŞTIRMASI
RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ YAYINLARI, Ankara, 2019
