Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Etmen Tabanlı Benzetim ile Türkiye'de Çay Pazarının Geleceği

42. Yöneylem Araştırması Endüstri Mühendisliği Ulusal Kongresi (YAEM2023 Kongresi), Gaziantep, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2023, ss.87-88 Creative Commons License

A Qualitative Research on Tea Culture in Turkey From a Consumer Perspective

INTERNATIONAL TEA CONGRESS "industrial, cultural and economic dimensions", Lankaran, Azerbaycan, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.50-51 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kişisel Bakım Perakende Mağaza Renklerinin Mağaza Tutumuna Etkisi

Black Sea Summit 8th International Social Sciences Congress, Ordu, Türkiye, 5 - 06 Mart 2022, ss.11-12

Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği

ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Ocak 2022

Kargo Hizmet Kalite Algısının E- Wom Üzerine Etkisi

Selçuk Zirvesi 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 25 Temmuz 2021, ss.40-42

The Effects of Covid-19 Process on Consumer Digital Service Usage

ATLAS 8TH INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS June 11- 13, 2021 / Ankara, TURKEY, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021, ss.1-13 Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Sorumluluk Reklamlarının Etkinliği: AIDA Modeli

VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Kyyiv, Ukrayna, 4 - 06 Haziran 2021, ss.369-378 Sürdürülebilir Kalkınma

THE POLITICS OF PURCHASING: ETHICAL CONSUMERISM IN TURKEY

7th International Conference on Governance, Fraud, Ethic and Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2016, ss.72-80

MATERYALİZM VE PLANSIZ SATINA ALMA DAVRANIŞINDA MODA GİYİM İLGİLENİMİNİN ARACILIK ROLÜ

1.ULUSLARARASI KARADENİZ İŞLETMECİLİK SEMPOZYUMU, Giresun, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.89-98

Kitap & Kitap Bölümleri

Etik Pazarlama

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.72-85, 2023

İşletme ve İnsan Hakları

İnsan Hakları, Doç. Dr. Bekir GÜZEL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.197-213, 2023

Girişimci Pazarlama

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.217-234, 2022

Circular Economy from the Point of Consumption Relations: Consumer’s Role in Maintaning Circular Process

Contemporary Issues in Social Science Vol: 106, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, Bingley, ss.67-79, 2021

Legacy of the COVID- 19 Pandemic: The Increasing Importance of Hybrid Marketing

New Normal and New Rules in International Trade, Economics and Marketing, Fatih AYHAN, Burak Darici ve Candy Lim CHIU, Editör, PETER LANG, Berlin, ss.209-220, 2021

Digital Public Relations as a Marketing Communication Tool: Examining Five Brands with High Interaction on Facebook

To Understand the Future Management: Managing through Digital Transformation, Yavuz Tansoy Yıldırım, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.83-94, 2021

Changes in Consumer Behavior After the Covid-19 Pandemic

Inferences from The Covid- 19 Pandemic: A Multidisciplinary Research, Muhammed Ali Yetgin,Osman Kurter,Volkan Temizkan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-151, 2020

Dijital Çağda Politik Tüketicilik: Çevreci Yaklaşım Üzerine Bir Uygulama

Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri, Dr. Emre Yıldırım, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.71-92, 2020

Pazarlama Alanında Yetenek 4.0

Çalışma Yaşamında Yetenek 4.0, Senem Nart, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.69-88, 2020

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ’NDE ÖĞRENİM GÖREN ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN ÜNİVERSİTE MEMNUNİYETİNE YÖNELİK NİCEL ARAŞTIRMA

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİULUSLARARASI ÖĞRENCİMEMNUNİYET ARAŞTIRMASI, KARTAL,B., Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.53-100, 2019

The Politics of Purchasing: Ethical Consumerism in Turkey

Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing, Ipek Altinbasak-Farina ve Sebnem Burnaz, Editör, Springer, Singapore, ss.3-18, 2019

Tüketici Olarak Gücümüzden Ne Kadar Haberdarız? Bilinçli Tüketim ve Tüketici Aktivizmi

Tüketimin 1001 Hali, Altunışık, Remzi, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.239-256, 2019

Perakendecilikte Fiyatlandırma

Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklasım, Ustaahmetoğlu Erol, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.407-438, 2018

Metrikler

Yayın

49

H-İndeks (WoS)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları