Doç. Dr. ABDÜLKADİR ÖZTÜRK


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Üretim Yönetimi ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Ekonomi Ve İş, İşletme, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

E-posta: abdulkadir.ozturk@erdogan.edu.tr
İş Telefonu: +90 464 223 6126 Dahili: 5167
Web: https://avesis.erdogan.edu.tr/abdulkadir.ozturk
Ofis: İİBF D-524
Posta Adresi: T.C. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Fener Mahallesi, Zihni Derin Yerleşkesi 53100 Merkez/RİZE

Metrikler

Yayın

55

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scholar)

257

H-İndeks (Scholar)

7

Atıf (TrDizin)

27

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

95

Proje

2

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2012 - 2017

2012 - 2017

Doktora

Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi Ve Pazarlama, Türkiye

2006 - 2008

2006 - 2008

Yüksek Lisans

Keller Graduate School of Management of Devry University, Master Degree Of Business Admınıstratıon, Amerika Birleşik Devletleri

2000 - 2004

2000 - 2004

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, Ekonometri, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

Politik tüketici davranışlarının belirleyicileri üzerine bir araştırma Sürdürülebilir Kalkınma

Sakarya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2017 - 2023

2017 - 2023

Dr. Öğr. Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2014 - 2017

2014 - 2017

Öğretim Görevlisi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Dekan Yardımcısı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2020 - 2023

2020 - 2023

Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

2017 - 2021

2017 - 2021

Bölüm Başkan Yardımcısı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2017 - 2020

2017 - 2020

Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

Tüketici Davranışlarında Seçme Konular

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Tüketici Davranışları Sürdürülebilir Kalkınma

Profesyonel Satıscılık

Reklam Yönetimi

Lisans

Lisans

Pazarlama İlkeleri

Girişimcilik I

Pazarlama İlkeleri

Pazarlama Stratejileri

Girişimcilik II

Girişimcilik I

GİRİŞİMCİLİK 2

GİRİŞİMCİLİK 2

GİRİŞİMCİLİK 1

GİRİŞİMCİLİK 1

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Etmen Tabanlı Benzetim ile Türkiye'de Çay Pazarının Geleceği

Sert M. F., Kartal B., Çakıroğlu K. I., Öztürk A.

42. Yöneylem Araştırması Endüstri Mühendisliği Ulusal Kongresi (YAEM2023 Kongresi), Gaziantep, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2023, ss.87-88, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

A Qualitative Research on Tea Culture in Turkey From a Consumer Perspective

Çakıroğlu K. I., Kartal B., Öztürk A., Sert M. F.

INTERNATIONAL TEA CONGRESS "industrial, cultural and economic dimensions", Lankaran, Azerbaycan, 13 - 15 Mayıs 2022, ss.50-51, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Kişisel Bakım Perakende Mağaza Renklerinin Mağaza Tutumuna Etkisi

ÖZTÜRK A., Balyaş B.

Black Sea Summit 8th International Social Sciences Congress, Ordu, Türkiye, 5 - 06 Mart 2022, ss.11-12, (Özet Bildiri)

2022

2022

Marka Aşkının Pozitif Ağızdan Ağıza İletişim İle Satın Alma Niyetine Etkisi: Trabzonspor Örneği

ÖZTÜRK A., KIRMIZIKAYA A.

ICESSER 3rd International Congress on Empirical Social Sciences, Economy, Management and Education Researches, Ankara, Türkiye, 22 - 23 Ocak 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

Can Halal Be an Antecedent of Sustainable Consumption? Evidence from Turkish Consumer Market

NART S., ÖZTÜRK A., ALTUNIŞIK R.

11th Global Islamic Marketing Conference, Antalya, Türkiye, 6 - 08 Nisan 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

TÜRKİYE’DEKİ SOSYAL MEDYA KULLANICILARININ ZORLAYICI POLİTİKALAR SONRASINDAKİ SOSYAL MEDYA KULLANIMINDA ALTERNATİF ARAYIŞLAR VE DEĞİŞİMLER

ÖZTÜRK A., ERKAN C., ERKUŞ U.

MEDITERRANEAN SUMMIT 5th INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS, Mersin, Türkiye, 07 Ağustos 2021, ss.60-75, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

Kargo Hizmet Kalite Algısının E- Wom Üzerine Etkisi

ÖZTÜRK A., BERBER G.

Selçuk Zirvesi 4. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, 24 - 25 Temmuz 2021, ss.40-42, (Özet Bildiri)

2021

2021

The Effects of Covid-19 Process on Consumer Digital Service Usage

ÖZTÜRK A., DİLEK Ö.

ATLAS 8TH INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONGRESS June 11- 13, 2021 / Ankara, TURKEY, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2021, ss.1-13, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Sosyal Sorumluluk Reklamlarının Etkinliği: AIDA Modeli

Öztürk A., Akın M. S.

VI. INTERNATIONAL EUROPEAN CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Kyyiv, Ukrayna, 4 - 06 Haziran 2021, ss.369-378, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

THE POLITICS OF PURCHASING: ETHICAL CONSUMERISM IN TURKEY

ÖZTÜRK A., NART S., ALTUNIŞIK R.

7th International Conference on Governance, Fraud, Ethic and Social Responsibility, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Kasım 2016, ss.72-80, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

MATERYALİZM VE PLANSIZ SATINA ALMA DAVRANIŞINDA MODA GİYİM İLGİLENİMİNİN ARACILIK ROLÜ

NART S., ÖZTÜRK A., KUTLU E.

1.ULUSLARARASI KARADENİZ İŞLETMECİLİK SEMPOZYUMU, Giresun, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.89-98, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Tüketicilerin Helal Tüketim Davranışlarının Belirleyicileri: Planlı Davranış Teorisi Çerçevesinde Bir Araştırma

ÖZTÜRK A., NART S.

International Congress on Islamic Economics and Finance, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2015, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Pazarlama Disiplini Çerçevesinde Sürdürülebilirlik

Çakıroğlu K. I., Öztürk A.

Disiplinlerarası Perspektiften Sürdürülebilirlik, Prof. Dr. Salih YILDIZ,Doç. Dr. Büşra TOSUNOĞLU,Doç. Dr. Emel YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.89-108, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Spor Pazarlaması

ÖZTÜRK A., TEMİZKAN V.

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 3, YILDIZ SALİH, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.1-20, 2024

2023

2023

Etik Pazarlama

TEMİZKAN V., ÖZTÜRK A.

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar 2, Prof. Dr. Salih YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.72-85, 2023

2023

2023

İşletme ve İnsan Hakları

ÖZTÜRK A., TEMİZKAN V.

İnsan Hakları, Doç. Dr. Bekir GÜZEL, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık Eğitim Danışmanlık, Ankara, ss.197-213, 2023

2022

2022

Girişimci Pazarlama

TEMİZKAN V., ÖZTÜRK A.

Pazarlamada Güncel Yaklaşımlar, Salih Yıldız, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.217-234, 2022

2021

2021

Circular Economy from the Point of Consumption Relations: Consumer’s Role in Maintaning Circular Process

NART S., ÖZTÜRK A.

Contemporary Issues in Social Science Vol: 106, Simon Grima, Ercan Özen, Hakan Boz, Editör, Emerald Publishing Limited, Bingley, Bingley, ss.67-79, 2021

2021

2021

Digital Public Relations as a Marketing Communication Tool: Examining Five Brands with High Interaction on Facebook

TEMİZKAN V., ÖZTÜRK A.

To Understand the Future Management: Managing through Digital Transformation, Yavuz Tansoy Yıldırım, Editör, Peter Lang, Berlin, ss.83-94, 2021

2021

2021

Legacy of the COVID- 19 Pandemic: The Increasing Importance of Hybrid Marketing

ÖZTÜRK A., TEMİZKAN V.

New Normal and New Rules in International Trade, Economics and Marketing, Fatih AYHAN, Burak Darici ve Candy Lim CHIU, Editör, PETER LANG, Berlin, ss.209-220, 2021

2020

2020

Pazarlama Alanında Yetenek 4.0

NART S., ÖZTÜRK A.

Çalışma Yaşamında Yetenek 4.0, Senem Nart, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.69-88, 2020

2020

2020

Dijital Çağda Politik Tüketicilik: Çevreci Yaklaşım Üzerine Bir Uygulama

Öztürk A., Nart S.

Etik Pazarlama Dijital Çağın Getirdikleri, Dr. Emre Yıldırım, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.71-92, 2020

2020

2020

Changes in Consumer Behavior After the Covid-19 Pandemic

Öztürk A.

Inferences from The Covid- 19 Pandemic: A Multidisciplinary Research, Muhammed Ali Yetgin,Osman Kurter,Volkan Temizkan, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.137-151, 2020

2019

2019

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ’NDE ÖĞRENİM GÖREN ULUSLARARASI ÖĞRENCİLERE İLİŞKİN ÜNİVERSİTE MEMNUNİYETİNE YÖNELİK NİCEL ARAŞTIRMA

Kartal B., Öztürk A.

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİULUSLARARASI ÖĞRENCİMEMNUNİYET ARAŞTIRMASI, KARTAL,B., Editör, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Yayınları, Ankara, ss.53-100, 2019

2019

2019

The Politics of Purchasing: Ethical Consumerism in Turkey

Öztürk A., Nart S., Altunışık R.

Ethics, Social Responsibility and Sustainability in Marketing, Ipek Altinbasak-Farina ve Sebnem Burnaz, Editör, Springer, Singapore, ss.3-18, 2019

2019

2019

Tüketici Olarak Gücümüzden Ne Kadar Haberdarız? Bilinçli Tüketim ve Tüketici Aktivizmi

ÖZTÜRK A., NART S.

Tüketimin 1001 Hali, Altunışık, Remzi, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım A.Ş., ss.239-256, 2019

2018

2018

Perakendecilikte Fiyatlandırma

ÖZTÜRK A.

Perakende Yönetimi Stratejik Bir Yaklasım, Ustaahmetoğlu Erol, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.407-438, 2018


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 8

h-indeksi (WOS): 1