Doç. Dr. BANU AVŞAR ERÜMİT


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Fen Bilimleri Eğitimi


Yayınlardaki İsimler: https://www.researchgate.net/profile/Banu-Avsar-Erumit

E-posta: banu.avsar@erdogan.edu.tr
İş Telefonu: +90 464 532 8454 Dahili: 3611
Web: https://avesis.erdogan.edu.tr/banu.avsar
Ofis: A Blok No: Z06
Posta Adresi: Yenipazar Mahallesi Eğitim Fakültesi A Blok No: Z06 53200 Çayeli RİZE

Metrikler

Yayın

62

Atıf (WoS)

39

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

49

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

10

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

19

Proje

16

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2011 - 2017

2011 - 2017

Doktora

Indiana University Bloomington, School of Education , Curriculum and Instruction, Amerika Birleşik Devletleri

2009 - 2011

2009 - 2011

Yüksek Lisans

Indiana University Bloomington, School of Education, Curriculum and Instruction, Amerika Birleşik Devletleri

2002 - 2007

2002 - 2007

Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

2002 - 2007

2002 - 2007

Yüksek Lisans

Gazi Üniversitesi, Gazi Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

How Does a High School Biology Teacher Interact with his 10th Grade Students?: Examining Science Talk in Evolution and Human Genetics Instruction from a Sociolinguistics Perspective

Indiana University Bloomington, Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Egitimi

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

İngilizce

Sertifika, Kurs ve Eğitimler

2017

2017

Hizmetici Egitim

Eğitim Yönetimi ve Planlama

İl Milli Egitim Müdürlüğü, Ankara

2016

2016

NVivo Software Program

Eğitim Yönetimi ve Planlama

Indiana University, Bloomington, Egitim Fakultesi, A.B.D.

2008

2008

Yoğunlastırılmış Dil Programı Okulu

Yabancı Dil

ELS Language Center, Southern Polytechnic State University, Marietta / GA A.B.D.

Araştırma Alanları

Fen Bilimleri Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2017 - 2021

2017 - 2021

Araştırma Görevlisi Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Eğitimi

2011 - 2017

2011 - 2017

Araştırma Görevlisi

Indiana University Bloomington, Gökçeada Uygulamalı Bilimler Y.O., Fen Bilgisi Eğitimi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Fen Eğitiminde İngilizce Akademik Makale Yazma Ve İnceleme

Seminer

Fen Eğitiminde İngilizce Akademik Makale Yazma Ve İnceleme

Uzmanlık Alan Dersi-II

Bilimsel Bilginin Doğası ve Öğretimi

Uzmanlık Alan Dersi-I

Lisans

Lisans

Fen Ve Teknoloji Kaynaklı Sorunlar

BİYOLOJİ III

BİYOLOJİ II

Bilimin Doğası Ve Öğretimi

Bilim Teknoloji Ve Toplum

Disiplinlerarası Fen Öğretimi

Bilimin Teknolojideki Uygulamaları

Öğretmenlik Uygulaması

Teknoloji ve Toplum

Fen Teknolojisi ve Toplum

Bilim,Teknoloji ve Sosyal Değişme

Okul Deneyimi

Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi

Bilimin Doğası ve Bilim Tarihi

Öğretmenlik Uygulaması

Öğretmenlik Uygulaması

Biyoloji Laboratuvarı II

Çevre Eğitimi

Science in the Elementary School (Science Method Course)

Introduction to Scientific İnquiry

Science in the Elementary School (Science Method Course)

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2025

2025

Fostering Socioscientific Reasoning, Global Citizenship, and Cooperation in Teacher Candidates through Inter-University and Place-Based Collaboration

AVŞAR ERÜMİT B., TANIŞ ÖZÇELİK A.

2025 NARST Annual International Conference, National Harbor/Maryland, Amerika Birleşik Devletleri, 23 - 25 Mart 2025, (Özet Bildiri)

2024

2024

Dijital Materyal Tasarım Sürecine ChatGPT’nin Dahil Edilmesi: Öğretmen Adaylarının Sürece Yönelik Değerlendirmeleri

Avşar Erümit B., Yılmazer A.

16. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2024), Edirne, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

2023

2023

QR Kod Teknolojisi ile Tasarlanmış Güneş Sistemi ve Bilimin Doğası Etkinlikleri

Yerlikaya Z., Avşar Erümit B.

15. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Kars, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2023, ss.1, (Özet Bildiri)

2023

2023

Middle school female students' perceptions of scientists (vs. fashion models) as described in their stories and drawings

Avşar Erümit B., Topçu F., Koç R., Gül Ö., Erdem B., Kaya F., et al.

European Science Education Research Association (ESERA) , Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.1-3, (Özet Bildiri)

2023

2023

Emergency Science Teaching During the Covid-19 Pandemic: Tales from the Front Lines

Avşar Erümit B., Asim S., Akerson V., Cesljarev C.

European Science Education Research Association (ESERA) , Nevşehir, Türkiye, 28 Ağustos - 01 Eylül 2023, ss.1-3, (Özet Bildiri)

2023

2023

Using Place-Based SSI Instruction that Utilizes Role-Playing to Promote Preservice Teachers' Socioscientific Accountability and NOS

AVŞAR ERÜMİT B., NAMDAR B., OĞUZ NAMDAR A.

96th NARST International Conference, Amerika Birleşik Devletleri, Chicago., Chicago, Amerika Birleşik Devletleri, 18 Nisan 2023, (Özet Bildiri)

2020

2020

UsingExpectation Violation Theory to Determine the Three Stakeholders' Expectations from the TeachingExperience Course based on Clinical Supervision Model

Yüksel T., Avşar Erümit B.

National Association for Research in Science Teaching, Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Mart 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

2020

2020

Using Children’s literature in the MiddleSchool Science Class to Teach Nature of Science: Pre-service Teachers’s Development of Sources

Avşar Erümit B., Akerson V.

The National Association for Research in Science Teaching (NARST), Oregon, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Mart 2020, ss.1, (Özet Bildiri)

2019

2019

YENİDEN YAPILANDIRILAN ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ

YÜKSEL T., AVŞAR ERÜMİT B.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.275, (Özet Bildiri)

2018

2018

Bilimsel Süreç Becerilerini ve Bilimin Doğasını Etkinliklerle Anlama: Proje Sonuç Değerlendirmesi

AVŞAR ERÜMİT B.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Bilimin Doğasını Masal Kitaplarıyla Anlatma

AVŞAR ERÜMİT B., Akerson V.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

ÖĞRETMEN ADAYLARININ AÇIKLAMALARININ DOĞASI

TANIŞ ÖZÇELİK A., AVŞAR ERÜMİT B.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK), Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

Teaching Nature of Science through Literacy: An Early Childhood Preservice Study

Akerson V., AVŞAR ERÜMİT B., Elcan Kaynak N.

University of Warsaw, Indiana University Partnership Event, 1 - 02 Mayıs 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Exploring Using Literacy to Teach about Nature of Science—Case Studies of Preservice Early Childhood Teachers

Akerson V., AVŞAR ERÜMİT B.

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Atlanta/Ga, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 13 Mart 2018, ss.1-5, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Examining Teacher-Student Exchange Occurring within Evolution and Human Genetics Units in a Rural High School

AVŞAR ERÜMİT B., AKERSON V.

National Association for Research in Science Teaching (NARST), 10 - 13 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Association for Science Teacher Education (ASTE)

AKERSON V., AVŞAR ERÜMİT B., ELCAN KAYNAK N.

Association for Science Teacher Education (ASTE), 3 - 06 Ocak 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Using Children’s Literature as a Basis for Teaching Nature of Science in an Early Childhood Preservice Methods Course

Akerson V., AVŞAR ERÜMİT B., Elcan N.

Association for Science Teacher Education (ASTE), Baltimore, Md, Amerika Birleşik Devletleri, 3 - 06 Ocak 2018, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

Teaching nature of science through literacy: An early childhood preservice teacher study.

Akerson V., AVŞAR ERÜMİT B., Elcan N.

European Science Education Research Association (ESERA), Dublin, İrlanda, 21 - 25 Ağustos 2017, ss.1-3, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

Developing third graders’ conceptions of nature of science and scientific identities through a gravity unit.

Akerson V., Elcan N., AVŞAR ERÜMİT B.

National Association for Research in Science Teaching (NARST), San Antonio, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 27 Nisan - 01 Mayıs 2017, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

How Can We Help Students to Ask Investigable Questions?

AVŞAR ERÜMİT B.

Hoosier Association of Science Teachers (HASTI), Indianapolis, In, Amerika Birleşik Devletleri, 14 - 16 Şubat 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

Do Teachers’ Interactions with Students Differ in Evolution Unit?

AVŞAR ERÜMİT B.

Women’s Research Poster Competition / Achievements of Women in STIM (Science, technology, Informatics, and Mathematics) Poster Competition, Bloomington, In, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Nisan 2016, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

The effect of learner-directed scientific investigations on students’ questioning and their nature of science views.

AVŞAR ERÜMİT B.

International Eurasian Educational Research Congress (EJER), Ankara, Türkiye, 8 - 11 Haziran 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

Teaching Nature ofScience to Elementary Students by Using a Scientific Inquiry Method of Archeology.

Erumit S., AVŞAR ERÜMİT B.

Hoosier Association of Science Teachers (HASTI), Indianapolis, In, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Şubat 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

How to teach Nature of Science in a Mysterious Way.

Erumit S., AVŞAR ERÜMİT B.

Hoosier Association of Science Teachers (HASTI), Indianapolis, In, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Şubat 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

Applying Inquiry to Science Lesson Design: An Inquiry Workshop

AVŞAR ERÜMİT B., Khadija F.

15th Annual ISNA- CISNA Education Forum,, Rosemont, Il, Amerika Birleşik Devletleri, 15 Nisan 2014 - 17 Nisan 1017, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

The effect of learner-directed scientific investigations on students' questionings and their nature of science views.

AVŞAR ERÜMİT B., Fouad K., Akerson V.

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Pittsburgh, Pa, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

Examining Preservice Elementary Teachers’ Abilities to Attend to Students’ Scientific Thinking.

McCormack S., Hawkins S., Park Rogers M., Zoretic-Goodwin M., AVŞAR ERÜMİT B., Melki C., et al.

National Association for Research in Science Teaching (NARST), Pittsburgh, Pa, Amerika Birleşik Devletleri, 30 Mart - 02 Nisan 2014, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

The effect of learner-directed scientific investigations on students' questionings and their nature of science views.

AVŞAR ERÜMİT B., Fouad K., Akerson V.

Hoosier Association of Science Teachers (HASTI), Indianapolis, In, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Şubat 2014, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

Identifying Preservice Elementary Teachers’ Abilities to Attend to Students’ Scientific Thinking.

Park Rogers M., Hawkins S., McCormack S., Zoretic-Goodwin M., AVŞAR ERÜMİT B., Melki C., et al.

Association for Science Teacher Education (ASTE), San Antonio, Texas, Amerika Birleşik Devletleri, 15 - 18 Ocak 2014, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Is There an App for That? Scientific Inquiry Enhanced by Smartphones and Electronic Tablets.

AVŞAR ERÜMİT B., Harris T., Erumit S., Buck G., Fouad K., Mills M.

National Science Teacher Association (NSTA), STEM Forum & Expo, St. Louis, Missouri., Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 23 Mayıs 2013, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Is There an App for That? Scientific Inquiry Enhanced by Smartphones and Electronic Tablets.

AVŞAR ERÜMİT B., Buck G., Harris T., Erumit S., Fouad K., Mills M.

Hoosier Association of Science Teachers (HASTI), Indianapolis, In, Amerika Birleşik Devletleri, 10 - 12 Şubat 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

Examining Preservice Elementary Teachers’ Abilities to Attend to Students’ Scientific Thinking.

Park Rogers M., AVŞAR ERÜMİT B., Hawkins S., Lee M. Y., McCormack S., Melki C., et al.

Curriculum & Instruction Research and Creative Activity Symposium (CIRCAS), Bloomington, In, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Şubat 2013, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Enhancing Preservice Teachers’ Understanding of the Nature of Science through Place-Based Socioscientific Issue Instruction: The Sea-Filled Airport Case

Avşar Erümit B., Yüksel T.

Socioscientific Issues Focused Teacher Education: Place-Based Practices from Türkiye, B. Namdar ve E. Karahan, Editör, Springer Nature, Zug, ss.133-151, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Contemporary Efforts Involving Globalization and Science Teacher Education

Avşar Erümit B., Akerson V.

Internationalizing Rural Science Teacher Preparation: Action Research for Global Competency, Gayle A. Buck,Vesna Dimitrieska,Valarie L. Akerson, Editör, Springer Nature, Zürich, ss.29-45, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

STEM'in Doğası

Tanış Özçelik A., Avşar Erümit B.

STEM EĞİTİMİNE YOLCULUK - STEM Eğitiminde Öğrenme Yolları, Esin Kaya,Bekir Yıldırım, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.135-166, 2023

2022

2022

Teaching Science in Another Culture: Multicultural Influences on International Teaching Assistants in Science Programs

Avşar Erümit B., Akerson V., Buck G.

International Handbook of Research on Multicultural Science Education, Mary M. Atwater, Editör, Springer Nature, Georgia, ss.1-22, 2022 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Sosyobilimsel Konular ve Model Temelli Öğretim

Yüksel T., Avşar Erümit B.

Çağdaş Yaklaşımlarla Etkinlik Destekli Sosyobilimsel Konuların Öğretimi, Doç. Dr. Bahadır NAMDAR, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.119-139, 2022 Creative Commons License

2021

2021

Çevrimiçi Araçlarla Uzaktan STEM Eğitimi

Yüksel T., Avşar Erümit B.

Fen Bilimleri Öğretimi ve STEM Etkinlikleri (Güncel Öğretim Programlarıyla Uyumlu, PISA-TIMSS Soru Örnekleriyle İlişkilendirilmiş), Ahmet Tekbiyik,Gültekin Çakmakçı, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.283-312, 2021

2021

2021

Bilimin Doğası

Avşar Erümit B., Bilican K.

İLKOKULDA FEN ÖĞRETİMİ, Kader Bilican Burcu Şenler, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.23-40, 2021

2021

2021

Adaptation to online science teaching: Experiences of Turkish middle school science teachers.

Avşar Erümit B., Yüksel T., Tanış Özçelik A., Tekbıyık A.

Science Education during the COVID-19 Pandemic: Tales from the Front Lines, Valarie L. Akerson,Ingrid S. Carter, Editör, The International Society for Technology, Education and Science (ISTES), Colorado, ss.35-62, 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Bilimin Doğası

Avşar Erümit B., Bilican K.

Erken Çocukluk Fen Eğitiminde Temel Konular ve Güncel Yaklaşımlar, Dr. Şenil Ünlü Çetin, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.177-191, 2019

Desteklenen Projeler

2016 - 2016

2016 - 2016

Rize Bilimle Renkleniyor-3

TÜBİTAK Projesi

(Proje Özeti)
Birinci Konur K., Kurt S. (Yürütücü), Yıldırım N., Namdar B. (Yürütücü), Uzun N., Baş Ş., et al.

Öğrenci Projeleri

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Öğrencilerin Fen Derslerinde Dikkat Sürelerinin İncelenmesi; Dikkat Dağıtıcı Unsurlar Ve Dikkat Artırıcı Stratejiler

Ar-Ge Projesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

2022 - 2023

2022 - 2023

QR KOD TEKNOLOJİSİ İLE TASARLANMIŞ GÜNEŞ SİSTEMİ ve BİLİMİN DOĞASI ETKİNLİKLERİ

Ar-Ge Projesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

National Association of Research in Science Teaching (NARST) Araştırma Komitesi, Research Committee

Üye

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

European Conference on Research in Science Education (ESERA)

Üye

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

National Association for Research in Science Teaching (NARST)

Üye

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2025

Mart 2025

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND MATHEMATICS EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2024

Aralık 2024

Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2024

Ekim 2024

SCIENCE & EDUCATION CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY & SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Eylül 2024

Eylül 2024

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2024

Ağustos 2024

SCIENCE & EDUCATION CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY & SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2024

Haziran 2024

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mayıs 2024

Mayıs 2024

SCIENCE & EDUCATION CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY & SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Mart 2024

Mart 2024

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Kasım 2023

Kasım 2023

SCIENCE & EDUCATION CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY & SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2023

Ağustos 2023

SCIENCE & EDUCATION CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY & SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

IJRES : INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND SCIENCE

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2023

Ocak 2023

SCIENCE & EDUCATION CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY & SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2022

Aralık 2022

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ağustos 2022

Ağustos 2022

SCIENCE & EDUCATION CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY & SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS

SSCI Kapsamındaki Dergi

Haziran 2022

Haziran 2022

SCIENCE & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Ocak 2022

Ocak 2022

Osmangazi Journal of Educational Research

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Aralık 2021

Aralık 2021

SCIENCE & EDUCATION

SCI Kapsamındaki Dergi

Aralık 2021

Aralık 2021

EGE EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2021

Kasım 2021

ERCIYES JOURNAL OF EDUCATION (EJE)

Diğer Dergiler

Ekim 2021

Ekim 2021

EGE EĞİTİM DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2021

Ekim 2021

SCIENCE & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Temmuz 2021

Temmuz 2021

SCIENCE & EDUCATION

SSCI Kapsamındaki Dergi

Şubat 2021

Şubat 2021

ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2019

Kasım 2019

Baskent Universıty Journal of Education

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2019

Ekim 2019

International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Bilimsel Projelerde Hakemlikler

Aralık 2024

Aralık 2024

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Nisan 2024

Nisan 2024

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, TÜBİTAK, Türkiye

Ağustos 2023

Ağustos 2023

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Mayıs 2023

Mayıs 2023

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Şubat 2023

Şubat 2023

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Ağustos 2022

Ağustos 2022

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Mayıs 2022

Mayıs 2022

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Mayıs 2022

Mayıs 2022

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Mart 2022

Mart 2022

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Eylül 2021

Eylül 2021

TÜBİTAK Projesi

2209-A - Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Ağustos 2021

Ağustos 2021

TÜBİTAK Projesi

2237 - Proje Eğitimi Etkinliklerini Destekleme Programı, Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Türkiye

Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler

Temmuz 2022

Temmuz 2022

10. Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu (USBES)

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Avşar Erümit B.
Rize, Türkiye

Kasım 2019

Kasım 2019

III. Ulusal Biyoloji Eğitimi Kongresi (UBEK)

Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu

Avşar Erümit B.
Rize, Türkiye

Ödüller

Mart 2024

Mart 2024

TÜBİTAK Yayın Teşvik

Tübitak

Aralık 2023

Aralık 2023

TÜBİTAK YAYIN TEŞVİK

Tübitak

Haziran 2022

Haziran 2022

TÜBİTAK YAYIN TEŞVİK

Tübitak

Ekim 2021

Ekim 2021

TÜBİTAK YAYIN TEŞVİK

Tübitak

Aralık 2020

Aralık 2020

TÜBİTAK YAYIN TEŞVİK

Tübitak

Şubat 2020

Şubat 2020

YÖK Akademik Teşvik

Yök

Ağustos 2019

Ağustos 2019

Yurtdışı Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı

TÜBİTAK

Ağustos 2019

Ağustos 2019

Conference Scholarship

Esera

Mart 2017

Mart 2017

NARST International Committee Konferans Katılım Bursu

NARST

Nisan 2016

Nisan 2016

Curriculum and Instruction Konferans Katılım Bursu

Indiana University

Mayıs 2011

Mayıs 2011

Certificate Of Appreciation

Turkish Educational Consulate



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

22 Haziran 2022 - 25 Haziran 2022

22 Haziran 2022 - 25 Haziran 2022

IX. International Eurasian research Congress (EJER)

Oturum Başkanı

İzmir-Türkiye

01 Ağustos 2019 - 01 Ağustos 2019

01 Ağustos 2019 - 01 Ağustos 2019

European Science Education Research Assaciation (ESERA)

Oturum Başkanı

Bologna-İtalya

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

01 Nisan 2017 - 01 Nisan 2017

National Association for Research in Science Teaching (NARST)

Oturum Başkanı

Texas-Amerika Birleşik Devletleri

Burslar

2011 - 2017

2011 - 2017

Doktora Destek Bursu

Yabancı Ülkelerin Resmi Kurumları

2008 - 2017

2008 - 2017

Yurtdışı Lisansüstü Öğrenim Bursu

Milli Eğitim Bakanlığı

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 40

h-indeksi (WOS): 3

Jüri Üyelikleri

Kasım-2024

Kasım 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Kasım-2024

Kasım 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Ağustos-2024

Ağustos 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Ağustos-2024

Ağustos 2024

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Eylül-2023

Eylül 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Mayıs-2023

Mayıs 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Aydın Adnan Menderes Üniversitesi

Ocak-2023

Ocak 2023

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Aydın Adnan Menderes Üniversitesi

Eylül-2022

Eylül 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Haziran-2022

Haziran 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi