Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS’ MATHEMATICAL MODELING SELF-EFFICACY

8th INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

Üslü İfadelerde Kavram Yanılgılarını Bilişsel Çelişki Stratejisiyle Çözme

Türkbilmat-6, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2023, ss.758-759, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Matematik Öğretmeni Adaylarının Eğitsel Oyun Hazırlama Becerileri

Turkbilmat, Antalya, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2021, ss.334-335, (Özet Bildiri)

Dönel Cisim Hacimlerinin İntegral Yardımıyla Hesaplanmasına Farklı Bir Bakış

türkbilmat, Antalya, Türkiye, 28 - 31 Ekim 2021, ss.329, (Özet Bildiri)

3 Aşamalı Test ile Köklü Sayılardaki Kavram Yanılgılarının Tespit Edilmesi

4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.1365-1377, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Fonksiyonların Tanım Kümelerinin Limit Süreklilik Türev İntegral Konularındaki Öneminin Öğrencilerdeki Farkındalığı

4.uluslararası türk bilgisayar ve matematik eğitimi sempozyumu(türkbilmat), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.297-304, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3 aşamalı test ile köklü sayılardaki kavram yanılgılarının tespiti

4.uluslararası türk bilgisayar ve matematik eğitimi sempozyumu(türkbilmat), İzmir, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2019, ss.1365-1377, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

SÜREKLİLİK KONUSUNDA HAZIRLANAN KAVRAM DEĞİŞİM METİNLERİNE YÖNELİK MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ

4.Uluslararası eğitim ve değerler sempozyumu(isoeva), İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Eylül 2019, ss.61, (Özet Bildiri) Creative Commons License

ÜSLÜ SAYILARDA KAVRAM YANILGILARININ 3 AŞAMALI TESTLE TESPİTİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.518-519, (Özet Bildiri)

MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ BİLİŞSEL ÇELİŞKİ STRATEJİSİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ VE BİLİŞSEL ÇELİŞKİ ANILARI

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.729-737, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

ÖĞRETMEN ADAYLARININ FİZİK DERSİ YAZILI SINAV KAĞITLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.130-141, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

YENİ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMINDAKİ ANALİZ DERSLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

2. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.142-149, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

An Assessment Of Pre-Service Mathematics Teachers' Knowledge And Opinions About Misconceptions

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.516-517, (Özet Bildiri) Creative Commons License

3 Ds Max Animasyonlarının Kesir Modellerinde Kullanılması

ICITS 2017, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.781, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Simetri Konusunda Hazırlanan Bilgisayar Destekli Öğretim Materyaline Karşı Öğretmen Görüşleri

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.149-150, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Destekli Problem Kurma Becerileri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.261, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Bilgisayar Animasyonları Yardımıyla Tamsayılarda İşlemlerin Matematiksel Modellenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.35, (Özet Bildiri) Creative Commons License

İLKÖĞRETİM 4 SINIF ÖĞRENCİLRİNİN MATEMATİK VE GÖRSEL SANATLARDAKİ BAŞARILARININ KARŞILAŞTIRILMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ

12.Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 23 Mayıs 2013 - 25 Mart 2015, ss.56-64, (Tam Metin Bildiri)

6 Şapka Bilgisayarda Öğretmen Görüşleri

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2009, ss.34-40, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

İlköğretim Matematik Dersinde Bilgisayar Destekli Kavram Haritasıyla Katlama Tekniği İle Tepegözde Sunulan El Yapımı Kavram Haritasının Karşılaştırılması

7. International Educational Technology Conference, North Cyprus, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.189-195, (Tam Metin Bildiri)

Views Of The Teachers On Web Based Mathematics Teaching Prepared On HighSchool-1 Functions,

ICTA'07, Hammamet, Tunus, 12 - 14 Nisan 2007, ss.159-165, (Tam Metin Bildiri)

Limit Konusunun Mathematica da Yapısalcı Yaklaşımla Öğretilmesi

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Nisan 2004, ss.2247-2265, (Tam Metin Bildiri)

Bağıntı Fonksiyonun Tanımı Bire bir Fonksiyon ve Örten Fonksiyon Konularında Lise 1 Düzeyinde Kavram Yanılgılarının Tespiti

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1019-1025, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Yeni Ortaokul Matematik Öğretim Programındaki Matematiksel İlişkilendirmenin İncelenmesi

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Çalışmalar, Doç.Dr. Okan SARIGÖZ, Editör, Serüven, Ankara, ss.185-204, 2025 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Matematikte Kavram Yanılgılarına Yönelik Öğretmen Adaylarının Bilgi veGörüşlerinin Değerlendirilmesi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.419-438, 2018 Creative Commons License

Öğretim Yöntemleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Küçük M., Yangın S., Editör, Nobel Akademik Araştırmalar Yayınevi, Ankara, ss.107-135, 2012
Metrikler

Yayın

50

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

32

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

345

Proje

2

Tez Danışmanlığı

10

Açık Erişim

27
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları