Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Logical Reasoning Skills of Turkish Middle School Students After the Covid-19 Pandemic

14th International İstanbul Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, ss.630-647, (Tam Metin Bildiri)

Danger for Engineering Career Choice: Stereotypical Engineer Perceptions

8 International Congress on Engineering Sciences and Multidisciplinary Approaches, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

The Effect of Short-Term Training on Water on the Awareness of Middle School Students Regarding Sustainable Living

4th International Congress on Informal Learning, Konya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Evaluation of a Short-Term Training Aiming to Improve Middle School Students’ Water Literacy and Knowledge About Water

4th International Congress on Informal Learning, Konya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Examination of Informal Learning Experiences of Turkish Middle School Students

9th International New York Academic Research Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.95-102, (Tam Metin Bildiri)

Investigation of Middle School Students’ Scientific Attitudes After the Covid-19 Pandemic

16th International İstanbul Scientific Research Congress on Life, Engineering, Architecture, and Mathematical Sciences, İstanbul, Türkiye, 28 Şubat 2024, ss.326-332, (Tam Metin Bildiri) identifier

Reflections of University Students on Unethical Practices in Higher Education

11th International “Başkent” Congresson Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2024, ss.977-982, (Tam Metin Bildiri)

Examination of Scientific Reasoning Skills of Turkish Preservice Science Teachers

International Turkic World Congress on Social, Humanities, Administrative and Educational Sciences, Baku, Azerbaycan, 11 - 13 Ocak 2024, ss.444-452, (Tam Metin Bildiri)

Examination of Science Process Skills of Science Teaching Undergraduate Program Students

15th International Istanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2023, ss.288-294, (Tam Metin Bildiri)

Identification of Social Service Undergraduate Program Students in Terms of Factors Related to Sustainable Development Awareness

15th International Istanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2023, ss.295-303, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Examination of Pseudoscience Beliefs of University Students Taking The History and Philosophy of Science Course

15th International Istanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2023, ss.317-322, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Mühendis İmajlarının Analizi

10. Uluslararası Mühendislik Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2022, ss.33-40, (Tam Metin Bildiri)

Mühendislik Tasarım Yaklaşımı Konusuna Yönelik Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

10. Uluslararası Mühendislik Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2022, ss.41-52, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul 6 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Su Okuryazarlıklarının Karşılaştırılması

2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Haziran 2021 - 12 Haziran 2022, ss.55-56, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Su Döngüsüyle İlgili Bilgi Yapılarının Yazma-Çizme Tekniğiyle İncelenmesi

2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2022, ss.53-54, (Özet Bildiri)

Mühendislik Tasarım Süreci Tabanlı Bir Etkinliğin Su Okuryazarlığına Yönelik Uzun Süreli Etkisinin İncelenmesi

7. Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2022, ss.87-98, (Tam Metin Bildiri)

Su Okuryazarlığına Yönelik Mühendislik Tasarım Süreci Tabanlı Bir Etkinliğin Değerlendirilmesi

7. Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2022, ss.99-121, (Tam Metin Bildiri)

Turkish Middle School Students’ Attitudes Towards Science Courses After The Covid- 19 Pandemic

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Ocak 2022, ss.99, (Özet Bildiri)

Crisis Management of School Principals in Turkey During The Covid 19 Pandemic

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 17 Ocak 2022, ss.90, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Achievement of The Sustaınable Development Goals Through An Online Teachıng Module For Middle School Students in Turkey

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Ocak 2022, ss.81, (Özet Bildiri)

Kuvvetin Ölçülmesi Ve Sürtünme Ünitesinin Covid 19 Salgınında Ev-Okul Ortamında Öğretimi

Uluslararası Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar 2, Artvin, Türkiye, 21 Haziran 2021, ss.144, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Middle School Students' Reflections On The Experience Of An Engineering Design Process

V. International COVID-19 and Current Issues Congress, İstanbul, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.160-168, (Tam Metin Bildiri)

Reflections of Middle School Students On an Online Sustainable Development Education in The Covid-19 Pandemic

V. International COVID-19 and Current Issues Congress, İstanbul, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.169-190, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

A Descriptive Content Analysis of Covid-19 Outbreak Research on Pre-School Education in Turkey

IV. International COVID-19 and Current Issues Congress, 93-104, İstanbul, Türkiye, 07 Ağustos 2021, ss.93-104, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Covid-19 Salgınında Toplumun Bilim İnsanına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Uluslararası Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar 2, Artvin, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2021, ss.752, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalık Düzeyleri

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, ss.324, (Özet Bildiri)

Pandemi Sürecinde Yenilikçi Öğretmenlik Uygulamaları

IV. International Teacher Education Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

ISI VE SICAKLIK KONUSUNA YÖNELİK HAZIRLANAN KAVRAMKARİKATÜRLERİNİN UYGULANMASI

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.1238-1251, (Tam Metin Bildiri)

FEN BİLGİSİ ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTIKARARLARININ İÇERİK ANALİZİ

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.1230-1237, (Tam Metin Bildiri)

KAVRAMSAL DEĞİŞİM METİNLERİYLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞÇALIŞMA KÂĞITLARININ BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİNDE İLKOKUL 4.SINIF ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.738-745, (Tam Metin Bildiri)

İlkokulda Aile Katılımı Çalışmalarının Öğrenci Deneyimleri Temelinde İncelenmesi

1st International Congress on Informal Learning, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, ss.115-122, (Tam Metin Bildiri)

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.-, ss.10, (Özet Bildiri)

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARINA YÖNELİK YAPILANÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.518-525, (Tam Metin Bildiri)

TÜRKİYE’DE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINAYÖNELİK YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İÇERİKANALİZİ

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.502-510, (Tam Metin Bildiri)

FEN BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININSÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA EĞİTİMİ AÇISINDANİNCELENMESİ

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.526-532, (Tam Metin Bildiri)

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMIÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASIYLA İLGİLİANLAYIŞLARINI DEĞİŞTİRMEYE YÖNELİK BİRETKİNLİĞİN DEĞERLENDİRİLMESİ

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.511-517, (Tam Metin Bildiri)

Evaluation of a Summer Science School For 7th Grade Students’ Nature of Science Views

2nd International Conference on Education, Technology and Science, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.54, (Özet Bildiri)

Üstün Yetenekli Öğrencilerin “Alternatif Enerji Kaynakları” Kavramına Yönelik Zihinsel Modelleri

2nd International Conference on Education, Technology and Science, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.42, (Özet Bildiri)

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik (STEM) Mesleklerine Yönelik

2nd International Conference on Education, Technology and Science, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

Investigation of Academic Incentives of Black Sea Regional Universities For 2016-2019 In Terms of Urap Rankin

VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.2375-2377, (Özet Bildiri)

İlkokulda Aile Katılımı Çalışmalarının Öğretmen Deneyimleri Temelinde İncelenmesi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1805-1814, (Tam Metin Bildiri)

Investigation of Academic Incentives of Black Sea Regional Universities For 2016-2019 In Terms of Urap Ranking

VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2375-2377, (Özet Bildiri)

Kavramsal Değişim Metinleriyle Zenginleştirilmiş Çalışma Kâğıtlarının Bilimin Doğası Öğretiminde İlkokul 4.Sınıf Öğrenci Görüşlerine Etkisi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.206, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Kararlarının İçerik Analizi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.179, (Tam Metin Bildiri)

Isı ve Sıcaklık Konusuna Yönelik Hazırlanan Kavram Karikatürlerinin Uygulanması

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.180, (Tam Metin Bildiri)

Tübitak 4006 Bilim Fuarlarına Yönelik Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.53, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilimleri Öğretim Programının Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimi Açısından İncelenmesi

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.2-1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.52, (Tam Metin Bildiri)

Out-Of-School Science Learning Practices for Middle School Students in the Province of Rize

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Rize İlinde Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Okul Dışı Fen Öğrenme Uygulamaları

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

Suriyeli Mülteci İlkokul Çocuklarının Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi: Çok Boyutlu Bir Durum Çalışması

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.19-29, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Teachers’ Opinions On Performance Evaluation

4th International Conference On Advences In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2018, cilt.1, ss.711-720, (Tam Metin Bildiri)

Türk Yüksek Öğretiminde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Analizi: Doğu Karadeniz Bölge Üniversiteleri Karşılaştırması

4th International Conference On Advences In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2018, cilt.1, ss.841-850, (Tam Metin Bildiri)

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMU 2017 YILI AKADEMİK TEŞVİK PUANLARININÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1079-1085, (Tam Metin Bildiri)

Assessment of the 6-11 aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.1, ss.19-27, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Çalışma Sürecine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Görüşlerinin Kalıcılığı

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, cilt.1, ss.450, (Özet Bildiri)

Teachers’ Opinions On Performance Evaluation in Turkey

4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2018, ss.711-720, (Tam Metin Bildiri)

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Nitel Bir Değerlendirme Çalışması

International Cogress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.467-475, (Tam Metin Bildiri)

The Attitudes Of Student Science Teachers For Education Research

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.660-665, (Tam Metin Bildiri)

A Meta-Synthesis On The Studies Related To Acquasiation Teachers Professional Values Through In-Service Training

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.916-922, (Tam Metin Bildiri)

Investigation Of Students Science Teachers’ Nature Of Science Views With Concept Maps

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.666-671, (Tam Metin Bildiri)

Evaluation Of 2017 Academic Incentives Points Of Turkish Higher Education Institution For Various Variables

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.1125-1130, (Tam Metin Bildiri)

Is Working With Scientists Effective In Learning The Nature Of Science?

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.653-659, (Tam Metin Bildiri)

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi 17. Dönem Mezunlarının Öğretmenlik Öz Yeterlik Algıları

IV. International Symposium on Educational and Social Sciences in Turkish Cultural Geography, Baku, Azerbaycan, 27 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

Bilimsel Çalışma Sürecine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Kavramları

V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.865-866, (Özet Bildiri)

Yükseköğretim Kurumu 2017 Yılı Akademik Teşvik Puanlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Ulead 2018- VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1079-1084, (Tam Metin Bildiri)

Bilim İnsanlarıyla Birlikte Çalışmak Bilimin Doğasını Öğrenmede Etkili Mi?

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.653-659, (Tam Metin Bildiri)

Hizmetiçi Eğitimde Öğretmenlik Mesleğinin Değerlerini Kazandırmaya Yönelik Çalışmalar Üzerine Bir Meta Sentez

Ulead 2018- VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.881-887, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumları

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.660-665, (Tam Metin Bildiri)

Okul Yöneticilerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlere Yönelik Hizmet-İçi Eğitim İhtiyaçları

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Nevşehir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

Okul Yöneticilerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlere Yönelik Hizmet-İçi Eğitim İhtiyaçları

Vth International Eurasian Educational Research Congress , Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1893-1895, (Özet Bildiri)

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Saygı Değerine Bakış Algısının İncelenmesi

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.22, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırma Proje Önerilerinin İncelenmesi

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, (Özet Bildiri)

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN KAVRAM HARİTALARIYLA BELİRLENMESİ

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

İlkokullarda Öncelikli Değerler Ölçeği 1- (İÖDÖ-1)’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1310-1311, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Çalışma

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1162-1164, (Özet Bildiri)

İlkokullarda Öncelikli Değerler Ölçeği 1- (İÖDÖ-1)’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1310-1311, (Özet Bildiri)

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12, (Özet Bildiri)

İlkokullarda Öncelikli Değerler Ölçeği 1- (İÖDÖ-1)’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1310-1311, (Özet Bildiri)

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12, (Özet Bildiri)

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12, (Özet Bildiri)

Sivil Toplum Kuruluşlarının Bilime ve Bilimsel Çalışmalara Bakış Açısı Üzerine Bir Çalışma: Rize Örneği

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.988-989, (Özet Bildiri)

Tübitak 4006- Bilim Fuarı Proje Yürütücülerinin Proje Özyeterlikleri Üzerine Bir Çalışma

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.777-778, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE) , Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Mesleki Değerlerinin İncelenmesi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.415, (Özet Bildiri)

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.180, (Özet Bildiri)

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.298, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerinin Kavram Haritalarıyla Belirlenmesi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.180, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi - II

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.417, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi -I

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi., Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.416, (Özet Bildiri)

Fatih Projesi Kapsamında Pilot Uygulamanın Yapıldığı Bir Okulda Uygulama Sürecinin ve Çıktılarının Analizi

International Conference on New Horizons in Education, Viana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, sa.1, (Özet Bildiri)

Examination of the Process of Classroom Teachers Possesing Professional Values from the Views of Expe

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.463-465, (Özet Bildiri)

Yükseköğretimde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.257, (Özet Bildiri)

IŞIKLA İLGİLİ KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YANILGILARI ÜZERİNE ETKİSİ

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.145, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME STİLLERİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.167, (Özet Bildiri)

Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi Anabilim Dalı Lisansüstü Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, sa.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Examination of the Process of Classroom Teachers Possesing Professional Values from the Views of Experts

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, sa.1, (Özet Bildiri)

Yükseköğretimde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Işıkla İlgili Kavram Karikatürlerinin İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Yanılgıları Üzerine Etkisi

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Bilimin Doğasının Bağlam İçinde veya Dışında Öğretilmesinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Görüşlerine Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.288, (Özet Bildiri)

BİLİM TARİHİ İLLÜSTRASYONLARININ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ ÖĞRENME SÜRECİNE YANSIMALARI

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.287, (Özet Bildiri)

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ İDARİ PERSONELİNİN BİLİM İNSANI İMAJLARI

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.288, (Özet Bildiri)

BİLİMİN DOĞASININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TÜRKİYE’DE YAPILAN ÇALIŞMALARIN META-SENTEZ YOLUYLA İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.168, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER YANSIMALARININ İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.65, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER YANSIMALARININ İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.65, (Özet Bildiri)

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ DEĞER YANSIMALAR

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.65, (Özet Bildiri)

Bilim İnsanlarının Çocukluk Hikâyelerinin Kariyer Seçimlerine Etkisi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Bilimin Doğasının Öğretimine Yönelik Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Meta Sentez Yoluyla İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ DEĞER YANSIMALARI

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

Primary School Teachers Professional Values from the Perspective of Teaching Experts

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Adana, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

An Analysis on Primary School Teachers Values by Metaphors

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.48, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları Rize İli Örneği

5 th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Bir Bilim Kampı Uygulamasının Değerlendirmesi YBO Öğrencileri Bilimin Doğasını Öğreniyor

5 th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Matematik eğitiminde problem çözme Meta Analiz çalışması Türkiye Örneklemi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

4-5 yaş grubu çocukların okul hakkındaki görüşleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

TÜBİTAK BİLİM ÇOCUK DERGİLERİNDE YER ALAN BİLİM İNSANI İMAJLARI

14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.141, (Özet Bildiri)

Çizgi filmlerin 5. Sınıf öğrencilerinin bilim insanı imajlarına etkisi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Tübitak bilim çocuk dergisinde yer alan bilim insanı imajları

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının çoklu zekâ alanları ve akademik başarıları ile KPSS başarıları arasındaki ilişki

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Bilimsel sorgulamayı başarabilmek fen bilgisi öğretmen adayları için bir hayal mi?

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Bilimin doğasının öğretimi için etkinlik örneği: Minik dedektifler

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adayları neden araştırılabilir soru soramıyor?

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Eğitimle İlgili Temel Kavramlar Hakkındaki Anlayışları

International Conference on Education Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, sa.1, ss.89-90, (Özet Bildiri)

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilgiye Yönelik Görüşlerine Etki Eden Faktörler

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Öğretim Elemanı Bakış Açısıyla İdeal Bir Öğretim Elemanının Özellikleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı İmajlarının Tanımlanması

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı İmajlarının Tanımlanması

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildirilerinin İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimine Yönelik Tutumlarına Etki Eden Faktörler

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokrasi Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Primary School Student Teachers’ Attitudes towards Environmental Education in Turkey

European Association of Geographers – EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Geography, 06 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Bilgiye Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 05 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajlarının Karşılaştırılması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kavramıyla İlgili Metaforları

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sera Etkisiyle İlgili Yanılgıları

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

Is New Teaching Programs Successful to Develop Turkish Elementary Students’ Attitudes Towards Environment?

European Association of Geographers - EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Sustainable Geographies, 21 - 20 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

Is New Teaching Programs Successful to Develop Turkish Elementary Students’ Attitudes Towards Environment?, European Association of Geographers

EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Sustainable Geographies, Prag, Çek Cumhuriyeti, 08 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

The Importance of Environment Education in Turkish Primary Schools

International Conference, Global Changes: Vulnerability, Mitigation and Adaptation, 06 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine karşı ilgilerinin belirlenmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 1 Haziran - 31 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

Fen bilgisi öğretmen adaylarının eğitimle ilgili bazı kavramları anlama seviyeleri

XIII. Ulusal Eğitim BilimleriKurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

Bütünleştirici öğrenme yaklaşımına uygun bir öğretmen rehbermateryali geliştirme çalışması hareket ve kuvvet

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 Kasım 2014 - 18 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmen Adaylarının Bazı Temel Kimya Kavramlarındaki Yanlış Anlamalarının İncelenmesi

XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, ss.44, (Tam Metin Bildiri)

Öğrenci merkezli öğretim programının uygulanması üzerine bir durum tespit çalışması

XII. UlusalEğitim Bilimleri Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine karşı ilgilerinin belirlenmes

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, cilt.1, ss.258-265, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Dersinin Hedefleri Açısından İncelenmesi

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 08 Haziran 2004, (Tam Metin Bildiri)

Öğrenci merkezli fen bilgisi öğretim programının uygulanması üzerine bir durum tespiti çalışması

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 09 Haziran 2004, cilt.3, ss.1555-1572, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 01 Haziran 2004, (Tam Metin Bildiri)

Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Kararlarının Eğitim Ve Öğretim Uygulamaları Üzerindeki Yansımaları

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2005, (Tam Metin Bildiri)

Science teachers learning in a collaborative actionresearch group

First International Conference on Education: Changing Times,Changing Needs, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Hizmet öncesi öğretmen eğitimi programlarındakiaraştırmalara yönelik derslerin incelenmesi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 Ağustos - 08 Eylül 2002, ss.283-284, (Özet Bildiri)

Fen bilgisi öğretmenlerinin eğitim araştırmaları hakkındaki düşünceleri

V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)

Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Programlarındaki Araştırmalara Yönelik Derslerin İncelenmesi

5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

Zihinsel alanda üstün yetenekli öğrencilere yönelik Purdue modeline dayalı fen alanında örnek etkinlik geliştirme

5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 21 Haziran - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

Fen bilgisi öğretiminde zihinde yapılanmakuramına uygun 7E modeline göre örnek etkinlik geliştirme

Yeni Binyılın BaşlangıcındaTürkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.83-92, (Tam Metin Bildiri)

Fen bilimleri eğitiminde araştırmacı öğretmen modelinin yeri

Yeni Binyılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 31 Mayıs 2001, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Uygulama Laboratuarı Derslerinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 21 Haziran 2000, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmenlerin Değerlendirilmesi İle İlgili Yansımalar

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 27 Nisan 2000, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Temel Astronomi Kavramlarının Öğretilmesine Yönelik Tasarlanan Yenilikçi Bir Öğretim Modülünün İlk Uygulama Sonuçları

International Research in the Field of Science Education-II, KÜÇÜK MEHMET, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.85-97, 2024

The Effect of Science Instruction Including Concept Cartoons on the Conceptual Understanding of 7th Grade Students About Light Unit

International Research in the Field of Science Education-I, ÜNAL SUAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1-20, 2024

Turkish Society's Attitudes Towards Scientists Following the Covid-19 Pandemic

International Research in the Field of Science Education-I, ÜNAL SUAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-64, 2024

Eğitim Kurumlarında Proje Uygulamaları

Eğitimde Proje Tasarlama, MEHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.157-180, 2023

Projelerin Yönetimi

Eğitimde Proje Tasarlama, MEHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.77-109, 2023

Eğitim Kurumlarında Proje Uygulamaları

Eğitimde Proje Tasarlama, Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.157-180, 2023

Projelerin Yönetimi

Eğitimde Proje Tasarlama, Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.77-109, 2023

Content Analysis of Research on Sustainable Development Education in Turkey

Sustainable Development and Management Research, Akdemir, Sinasi, Editör, Lambert Academic Publishing, Londrina, ss.1-27, 2022

A Descriptive Content Analysis of the Papers in Turkey on Engineer Images and Engineering Perceptions

International Developments in Engineering & Technology, Çizmecioglu, Zeki; Muneer, Tariq; Yalcinkaya, Senai, Editör, Güven Plus Group Inc. Publicatons, İstanbul, ss.140-160, 2022

Bilimsel Araştırmanın Doğası

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.2-21, 2022

Akademik Yazma Ve Raporlaştırma

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.231-272, 2022

Sosyolojide Temel Kuramlar

Eğitim Sosyolojisi, Küçükali, Rıdvan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.169-202, 2020

Assessment of the 6-11 aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

Research and Development on Social Sciences, Dorczak, R., Lenart-Gansiniec, R., Ruggiero, C., & Icbay, M. A. , Editör, Peterlang, Prizren, 2018

Fen Bilimleriyle İlgili Temel Kavramlar ve Paradigmalar

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı, H.Ş., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.18-42, 2018

Etik İkilemler-Sorunlar ve Çözüm Yolları Üzerine Bir Analiz

Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, ERGUN, MUSTAFA KARABACAK, NERMİN KORKMAZ, İSA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-386, 2018

Assessment of the 6-11 Aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

Educational Policy and Research, ARSLAN, HASAN DORCZAK, ROMAN Alina-Andreea, Dragoescu Urlica, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakov, ss.19-27, 2018

Öğrenme ve Öğretme Süreçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Mehmet Küçük, Selami Yangın, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-48, 2018

Fen Bilimleriyle İlgili Temel Kavramlar Ve Paradigmalar

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, AYVACI, HAKAN ŞEVKİ, Editör, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-40, 2018

Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Akademik Yayınevi, Ankara, ss.135-148, 2018

Öğretim Araç ve Gereçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.149-166, 2018

Okulların Sosyal Sorumlulukları Ve Toplumsal Değerler

Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, ERGÜN, MUSTAFA KARABACAK, NERMİN KORKMAZ, İSA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.275-288, 2018

Türk Eğitim Sistemindeki Öğretmenlik Mesleğinin Mesleki Değerlerine Doğru Bir Sentez

Değerler Bilançocu Beyaz Kitap, Bircan, Hasan Hüseyin; Dilmaç, Bülent, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.219-248, 2016

Eğitim Biliminde Araştırma Yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş, Akdeniz, Ali Rıza Küçük, M., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.217-240, 2016

Temel istatistik Kavramları ve Uygulamaları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Küçük M.,Geçit Y, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.53-85, 2012

Alternatif ölçme-değerlendirme araç ve yöntemleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Mehmet Küçük, Yılmaz Geçit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.159-220, 2012

Bilgisayarlar ve eğitimde kullanılması

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Küçük M., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.93-117, 2011

İletişim teknolojileri

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, TURKEY, ss.73-92, 2011

Bilgisayar ve Eğitimde Kullanılması

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Mehmet Küçük, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.105, 2011
Metrikler

Yayın

287

Atıf (WoS)

78

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

104

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

2258

H-İndeks (Scholar)

28

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

53

Proje

30

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları