SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Fizik Öğretmenlerinin Laboratuarlara Yönelik Hizmet İçi İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.1, 2005 (SSCI)
İlköğretim Okulu Müdürlerinin Fen Bilgisi Laboratuarlarının Kullanımı Üzerindeki Etkiler
Milli Eğitim
, cilt.32, sa.165, ss.150-161, 2005 (SCI-Expanded)
Fizik Laboratuarlarına Yönelik Hazırlanan Bir Hizmet İçi Eğitim Programının Değerlendirilmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.89-100, 2004 (SCI-Expanded)
Fizik Öğretmenlerinin Laboratuarlara Yönelik Hizmet İçi İhtiyaçları İçin Bir Program Geliştirme Çalışması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.41-56, 2004 (SCI-Expanded)
Zihinsel Alanda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen Eğitimindeki Durumları: Bilim Sanat Merkezleri Örneklemi.
EDUCATIONAL SCIENCES-THEORY & PRACTICE
, cilt.3, sa.1, ss.101-124, 2003 (SSCI)
Fen Eğitiminin Amaçlarında Değişen Değerler: Fen–Teknoloji–Toplum
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.1, sa.4, ss.7-24, 2003 (SCI-Expanded)
Adaptation of the readability formulas into the Turkish science textbooks
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.10, sa.1, ss.49-58, 2002 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Özel Yetenekli Öğrencilerin STEM Mesleklerine Yönelik İlgilerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.281-303, 2023 (Hakemli Dergi)
Explicit-Reflective Teaching of the Nature of Science for Primary School Students
Base for Electronic Educational Sciences
, cilt.3, sa.2, ss.12-21, 2022 (Hakemli Dergi)
Investigation of the Nature of Science Studies in Turkey Through Meta-Synthesis
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.8, sa.2, ss.46-85, 2019 (Hakemli Dergi)
School Administrators’ Opinions on Professional Values andProfessional Skills Required To Be Gained to Classroom Teachers InService Training Process
Kuramsal Eğitim Bilim
, cilt.12, sa.4, ss.1223-1238, 2019 (Hakemli Dergi)
Analysis of the Self-Life Stories of Scientists in the Curious Mind Book
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.7, sa.2, ss.87-101, 2018 (Hakemli Dergi)
Türk Yüksek Öğretiminde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.6, sa.2, ss.124-157, 2017 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Fen Bilimleri Laboratuvar İmajları
Route Educational Social Science Journal
, cilt.4, sa.2, ss.271-286, 2017 (Hakemli Dergi)
Analysis of Implementation and Output Process of a Pilot Study in a School in the Context of FATİH Project
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.5, sa.2, ss.97-126, 2016 (Hakemli Dergi)
The Effect of History of Science-Based Light Unit on the 7th Grade Students' Nature of Science Views
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.5, sa.1, ss.1-25, 2016 (Hakemli Dergi)
Primary School Teachers Professional Values from the Perspective of Teaching Experts
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.4, sa.2, ss.1-20, 2015 (Hakemli Dergi)
A Qualitative Study to Explain Middle School Student’s Understandings of Nature of Science
Journal of Turkish Science Education
, cilt.12, sa.3, 2015 (Hakemli Dergi)
Teaching Chemical Equilibrium by Analogy-Based Worksheets
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.3, sa.2, ss.1-14, 2014 (Hakemli Dergi)
Turkish elementary school teacher candidates’ technology metaphors
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.53-63, 2014 (Hakemli Dergi)
Fizik laboratuvarlarına yönelik hazırlanan bir hizmet içieğitim programının değerlendirilmesi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.89-103, 2014 (Hakemli Dergi)
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Öğretimi Öz-Yeterlik İnançlarının İncelenmesi: Rize İli Örneklemi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.45-70, 2013 (Hakemli Dergi)
Students’ views of the change about concentration and volume in the system at equilibrium.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.5, sa.2, ss.889-902, 2013 (Hakemli Dergi)
A comparison of effectiveness of analogy-based and laboratory-based instructions on students' achievement in chemical equilibrium
Scholarly Journal Of Education
, cilt.2, sa.6, ss.63-76, 2013 (Hakemli Dergi)
Turkish Middle School Students’ Views about the Nature of Science
Indian Journal of Research
, cilt.2, sa.12, ss.217-220, 2013 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmenlerinin fen öğretimi özyeterlik inançlarının incelenmesi Rize ili örneklemi
Amasya Eğitim Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.45-70, 2013 (Hakemli Dergi)
Turkish primary school principals’ transformative leadership styles perceived by teachers
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.1, sa.2, ss.90-101, 2012 (Hakemli Dergi)
4 ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajlarının Karşılaştırılması
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.25, ss.125-138, 2012 (Hakemli Dergi)
Turkish primary science teachers’ perceptions of the nature and value of educational research
Journal of Science Education
, cilt.2, sa.7, ss.122-125, 2006 (Hakemli Dergi)
Turkish primary school students’ alternative conceptions about work, power, and energy
Journal of Physics Teacher Education Online
, cilt.3, sa.2, ss.1, 2005 (Hakemli Dergi)
Farklı Öğrenim Seviyelerindeki Öğrencilerin ve Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yerçekimi Kuvveti Hakkında Sahip Oldukları Kavramların İncelenmesi
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.32-45, 2005 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmenlerinin Laboratuarlara Yönelik Hizmetİçi Eğitimİhtiyaçlarının Belirlenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.181-194, 2005 (Hakemli Dergi)
Implementation of an action research course program forscience teachers A case for Turkey
The Qualitative Report
, cilt.10, sa.2, ss.190-207, 2005 (Scopus)
Difficulties of Turkish Science Gifted Teachers: Institutions of Science and Art Centers
E-Journal of Educational Research, Assessment and Evaluation
, cilt.11, sa.1, ss.1, 2005 (Hakemli Dergi)
Fizik Laboratuvarlarına Yönelik Hazırlanan Bir Hizmet İçi Eğitim Programının Değerlendirilmesi
PAMUKKALE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-PAMUKKALE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.16, sa.16, ss.89-102, 2005 (Hakemli Dergi)
Examination of different learning levels of students and student science teachers concepts about gravity
Journal of Turkish Science Education
, cilt.2, sa.1, ss.23-28, 2005 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmenlerinin Laboratuvarlara Yönelik Hizmet-İçi İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.181-196, 2005 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Görüşleri ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeyleri
D.E.Ü. Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.91-100, 2004 (Hakemli Dergi)
Üstün Yetenekli Çocukların Karşılaştıkları Temel Problemler
ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.29, sa.313, ss.23-32, 2004 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmenleri İçin Üniversite Destekli Bir Hizmet İçi Eğitim Model Önerisi
The Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET)
, cilt.3, sa.1, ss.1, 2004 (Hakemli Dergi)
Fizik Öğretmenlerinin Laboratuvarlara Yönelik Hizmet İçi İhtiyaçları İçin Bir Program Geliştirme Çalışması
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.41-56, 2004 (Hakemli Dergi)
Fizik öğretmenleri için üniversite destekli bir hizmet içi eğitim model önerisi
The Turkish Online Journal of Educational Technology,
, cilt.3, sa.1, ss.112-119, 2004 (Hakemli Dergi)
The fundamental problems of the gifted children
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.29, sa.313, ss.23-32, 2004 (Scopus)
Gifted Science Education in Turkey: Gifted Teachers’ Selection, Perspectives and Needs
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.4, sa.2, ss.1, 2003 (Scopus)
İlköğretim birinci kademedeki fen bilgisi programının uygulanması uzerine bir calışma
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.23, sa.3, ss.131-145, 2003 (Hakemli Dergi)
Zihinsel Alanda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen Eğitimindeki Durumu Türkiye Örneklemi
Educational Sciences: Theory and Practice
, cilt.3, sa.1, ss.101-124, 2003 (Scopus)
Yeni üniversite sınav sisteminin liselerde fizik öğretimine etkileri
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.22, ss.16-20, 2002 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Pandemi Sürecinde Yenilikçi Öğretmenlik Uygulamaları
IV. International Teacher Education Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2020
Suriyeli Mülteci İlkokul Çocuklarının Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi: Çok Boyutlu Bir Durum Çalışması
XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.19-29
YÜKSEKÖĞRETİM KURUMU 2017 YILI AKADEMİK TEŞVİK PUANLARININÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1079-1085
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Proje Önerisi Hazrılama Sürecinde Karşılaştığı Sorunlarla Başa Çıkma Staratejileri
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 25 - 27 Nisan 2018
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırma Proje Önerilerinin İncelenmesi
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1
Milli Eğitim Bakanlığı 2018 Yılı Okul Yöneticileri Performans Değerlendirme İş ve İşlemleri Taslak Yönetmeliği Üzerine Bir Değerlendirme - II
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1
Milli Eğitim Bakanlığı 2018 Yılı Okul Yöneticileri Performans Değerlendirme İş ve İşlemleri Taslak Yönetmeliği Üzerine Bir Değerlendirme - I
X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1
Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12
İlkokullarda Öncelikli Değerler Ölçeği 1- (İÖDÖ-1)’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1310-1311
Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12
Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.
VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12
İlkokullarda Öncelikli Değerler Ölçeği 1- (İÖDÖ-1)’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1310-1311
Examination of the Process of Classroom Teachers' Possesing Professional Values from the Views of Experts
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.463-465
Examination of the Process of Classroom Teachers Possesing Professional Values from the Views of Expe
4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.463-465
Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Anabilim Dalı Lisansüstü Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.56
Yükseköğretimde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme
VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.257
Primary School Teachers Professional Values from the Perspective of Teaching Experts
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Adana, 22 - 24 Ekim 2015
An Analysis on Primary School Teachers' Values by Metaphors
The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.48
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları: Rize İli Örneği
5th International Conference on Research in Education -ICRE, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.111
Sınıf öğretmeni adaylarının çoklu zekâ alanları ve akademik başarıları ile KPSS başarıları arasındaki ilişki
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.3
Çizgi filmlerin 5. Sınıf öğrencilerinin bilim insanı imajlarına etkisi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Elektrik Devrelerine Yönelik Anlama Düzeylerinin İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Zihinsel alanda üstün yetenekli öğrencilere yönelik purduemodeline dayali fen alaninda örnek etkinlik geliştirme
Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 Ocak 2012, ss.69-73
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sera Etkisiyle İlgili Yanılgıları. 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu
. 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Sınıf Öğretmeni Adaylarının KPSS’ ye İlişkin Kaygı Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011
Öğretmenlerin ve Yöneticilerin Öğretmenlik Mesleğinin Kariyer Basamaklarına Göre Düzenlenmesine Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, 21 - 26 Haziran 2007
İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Bilgiyle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
1. Ulusal İlköğretim Kongresi, 14 - 20 Haziran 2007
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine karşı ilgilerinin belirlenmesi
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 1 Haziran - 31 Mayıs 2006
Fen bilgisi öğretmen adaylarının eğitimle ilgili bazı kavramları anlama seviyeleri
XIII. Ulusal Eğitim BilimleriKurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, cilt.1
Bütünleştirici öğrenme yaklaşımına uygun bir öğretmen rehbermateryali geliştirme çalışması hareket ve kuvvet
XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 Kasım 2014 - 18 Kasım 2004
İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine karşı ilgilerinin belirlenmes
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, cilt.1, ss.258-265
Fen Bilgisi Ögretmen Adaylarının Yapısalcı Öğrenme Yaklaşımını Kavrama Ve Uygulama Seviyeleri Üzerine Bir Çalışma
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 21 Haziran 2004
Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Dersinin Hedefleri Açısından İncelenmesi
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 08 Haziran 2004
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 01 Haziran 2004
Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantısı Kararlarının Eğitim Ve Öğretim Uygulamaları Üzerindeki Yansımaları
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 01 Haziran 2004
Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Kararlarının Eğitim Ve Öğretim Uygulamaları Üzerindeki Yansımaları
XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2005
Hizmet öncesi öğretmen eğitimi programlarındakiaraştırmalara yönelik derslerin incelenmesi
V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 Ağustos - 08 Eylül 2002, ss.283-284
Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Programlarındaki Araştırmalara Yönelik Derslerin İncelenmesi
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 31 Mayıs 2002
Zihinsel alanda üstün yetenekli öğrencilere yönelik Purdue modeline dayalı fen alanında örnek etkinlik geliştirme
5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 21 Haziran - 31 Mayıs 2002
Fen bilgisi öğretiminde zihinde yapılanmakuramına uygun 7E modeline göre örnek etkinlik geliştirme
Yeni Binyılın BaşlangıcındaTürkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.83-92
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Tutumlarının ve Temel Fen Kavramlarını Anlama Düzeylerinin Yıllara Göre Değişimi
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 21 Haziran 2001
Fen bilimleri eğitiminde araştırmacı öğretmen modelinin yeri
Yeni Binyılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 31 Mayıs 2001
Fen Bilgisi Uygulama Laboratuarı Derslerinin Değerlendirilmesi
Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 21 Haziran 2000
Kitap & Kitap Bölümleri
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Geliştirilen Sürdürülebilir Kalkınma Modülü İle Yapılan Uygulamaların Öğrenci Velileri Üzerindeki Yansımaları
Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Suat Ünal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.5-22, 2022
Bilimsel Araştırmanın Doğası
Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.2-21, 2022
Akademik Yazma Ve Raporlaştırma
Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.231-272, 2022
Sosyolojide Temel Kuramlar
Eğitim Sosyolojisi, Küçükali, Rıdvan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.169-202, 2020
Okulların Sosyal Sorumlulukları Ve Toplumsal Değerler
Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, ERGÜN, MUSTAFA KARABACAK, NERMİN KORKMAZ, İSA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.275-288, 2018
Etik İkilemler-Sorunlar ve Çözüm Yolları Üzerine Bir Analiz
Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, ERGUN, MUSTAFA KARABACAK, NERMİN KORKMAZ, İSA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-386, 2018
Eğitim Biliminde Araştırma Yöntemleri
Eğitim Bilimine Giriş, Akdeniz, Ali Rıza Küçük, M., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.217-240, 2016
Türk Eğitim Sistemindeki Öğretmenlik Mesleğinin Mesleki Değerlerine Doğru Bir Sentez
Değerler Bilançocu Beyaz Kitap, Bircan, Hasan Hüseyin; Dilmaç, Bülent, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.219-248, 2016
İletişim teknolojileri
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, TURKEY, ss.73-92, 2011