Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Identification of Social Service Undergraduate Program Students in Terms of Factors Related to Sustainable Development Awareness

15th International Istanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2023, ss.295-303

Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Mühendis İmajlarının Analizi

10. Uluslararası Mühendislik Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2022, ss.33-40

Mühendislik Tasarım Yaklaşımı Konusuna Yönelik Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

10. Uluslararası Mühendislik Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2022, ss.41-52

Ortaokul 6 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Su Okuryazarlıklarının Karşılaştırılması

2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Haziran 2021 - 12 Haziran 2022, ss.55-56

Ortaokul Öğrencilerinin Su Döngüsüyle İlgili Bilgi Yapılarının Yazma-Çizme Tekniğiyle İncelenmesi

2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2022, ss.53-54

Su Okuryazarlığına Yönelik Mühendislik Tasarım Süreci Tabanlı Bir Etkinliğin Değerlendirilmesi

7. Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2022, ss.99-121

Achievement of The Sustaınable Development Goals Through An Online Teachıng Module For Middle School Students in Turkey

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Ocak 2022, ss.81

Turkish Middle School Students’ Attitudes Towards Science Courses After The Covid- 19 Pandemic

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Ocak 2022, ss.99

Crisis Management of School Principals in Turkey During The Covid 19 Pandemic

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 17 Ocak 2022, ss.90 Sürdürülebilir Kalkınma

Kuvvetin Ölçülmesi Ve Sürtünme Ünitesinin Covid 19 Salgınında Ev-Okul Ortamında Öğretimi

Uluslararası Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar 2, Artvin, Türkiye, 21 Haziran 2021, ss.144 Sürdürülebilir Kalkınma

Reflections of Middle School Students On an Online Sustainable Development Education in The Covid-19 Pandemic

V. International COVID-19 and Current Issues Congress, İstanbul, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.169-190 Sürdürülebilir Kalkınma

Middle School Students' Reflections On The Experience Of An Engineering Design Process

V. International COVID-19 and Current Issues Congress, İstanbul, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.160-168

A Descriptive Content Analysis of Covid-19 Outbreak Research on Pre-School Education in Turkey

IV. International COVID-19 and Current Issues Congress, 93-104, İstanbul, Türkiye, 07 Ağustos 2021, ss.93-104 Sürdürülebilir Kalkınma

Covid-19 Salgınında Toplumun Bilim İnsanına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Uluslararası Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar 2, Artvin, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2021, ss.752 Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalık Düzeyleri

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, ss.324

Pandemi Sürecinde Yenilikçi Öğretmenlik Uygulamaları

IV. International Teacher Education Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2020

FEN BİLGİSİ ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTIKARARLARININ İÇERİK ANALİZİ

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.1230-1237

ISI VE SICAKLIK KONUSUNA YÖNELİK HAZIRLANAN KAVRAMKARİKATÜRLERİNİN UYGULANMASI

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.1238-1251

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.-, ss.10

İlkokulda Aile Katılımı Çalışmalarının Öğrenci Deneyimleri Temelinde İncelenmesi

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, ss.1

FEN BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININSÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA EĞİTİMİ AÇISINDANİNCELENMESİ

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.526-532

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARINA YÖNELİK YAPILANÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.518-525

TÜRKİYE’DE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINAYÖNELİK YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İÇERİKANALİZİ

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.502-510

Üstün Yetenekli Öğrencilerin “Alternatif Enerji Kaynakları” Kavramına Yönelik Zihinsel Modelleri

2nd International Conference on Education, Technology and Science, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.42

Evaluation of a Summer Science School For 7th Grade Students’ Nature of Science Views

2nd International Conference on Education, Technology and Science, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.54

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik (STEM) Mesleklerine Yönelik

2nd International Conference on Education, Technology and Science, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.43

Investigation of Academic Incentives of Black Sea Regional Universities For 2016-2019 In Terms of Urap Rankin

VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.2375-2377

Okullarında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Okul Yöneticilerinin Karşılaştığı Güçlükler

International Conference on New Horizons In Education, Prag, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, ss.448-456

Investigation of Academic Incentives of Black Sea Regional Universities For 2016-2019 In Terms of Urap Ranking

VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2375-2377

İlkokulda Aile Katılımı Çalışmalarının Öğretmen Deneyimleri Temelinde İncelenmesi

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1805-1814

Fen Bilgisi Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Kararlarının İçerik Analizi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.179

Isı ve Sıcaklık Konusuna Yönelik Hazırlanan Kavram Karikatürlerinin Uygulanması

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.180

Türkiye’de Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.52

Tübitak 4006 Bilim Fuarlarına Yönelik Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.53

Fen Bilimleri Öğretim Programının Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimi Açısından İncelenmesi

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.2-1 Sürdürülebilir Kalkınma

Out-Of-School Science Learning Practices for Middle School Students in the Province of Rize

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019

Rize İlinde Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Okul Dışı Fen Öğrenme Uygulamaları

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1

Teachers’ Opinions On Performance Evaluation

4th International Conference On Advences In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2018, cilt.1, ss.711-720

Türk Yüksek Öğretiminde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Analizi: Doğu Karadeniz Bölge Üniversiteleri Karşılaştırması

4th International Conference On Advences In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2018, cilt.1, ss.841-850

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMU 2017 YILI AKADEMİK TEŞVİK PUANLARININÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1079-1085

Bilimsel Çalışma Sürecine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Görüşlerinin Kalıcılığı

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, cilt.1, ss.450

Teachers’ Opinions On Performance Evaluation in Turkey

4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2018, ss.711-720

The Attitudes Of Student Science Teachers For Education Research

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.660-665

Is Working With Scientists Effective In Learning The Nature Of Science?

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.653-659

Investigation Of Students Science Teachers’ Nature Of Science Views With Concept Maps

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.666-671

A Meta-Synthesis On The Studies Related To Acquasiation Teachers Professional Values Through In-Service Training

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.916-922

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi 17. Dönem Mezunlarının Öğretmenlik Öz Yeterlik Algıları

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018

Bilimsel Çalışma Sürecine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Kavramları

V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.865-866

Assessment of the 6-11 aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Kosova, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.54-55 Sürdürülebilir Kalkınma

Yükseköğretim Kurumu 2017 Yılı Akademik Teşvik Puanlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Ulead 2018- VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1079-1084

Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumları

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.660-665

Bilim İnsanlarıyla Birlikte Çalışmak Bilimin Doğasını Öğrenmede Etkili Mi?

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.653-659

Okul Yöneticilerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlere Yönelik Hizmet-İçi Eğitim İhtiyaçları

Vth International Eurasian Educational Research Congress , Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1893-1895

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Saygı Değerine Bakış Algısının İncelenmesi

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.22

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırma Proje Önerilerinin İncelenmesi

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1

Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Çalışma

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1162-1164

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12

Tübitak 4006- Bilim Fuarı Proje Yürütücülerinin Proje Özyeterlikleri Üzerine Bir Çalışma

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.777-778

Sivil Toplum Kuruluşlarının Bilime ve Bilimsel Çalışmalara Bakış Açısı Üzerine Bir Çalışma: Rize Örneği

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.988-989

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE) , Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi -I

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi., Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.416

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Mesleki Değerlerinin İncelenmesi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.415

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi - II

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.417

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.298

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.180

Examination of the Process of Classroom Teachers Possesing Professional Values from the Views of Expe

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.463-465

Examination of the Process of Classroom Teachers' Possesing Professional Values from the Views of Experts

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.463-465

IŞIKLA İLGİLİ KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YANILGILARI ÜZERİNE ETKİSİ

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.145

Yükseköğretimde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.257

Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Anabilim Dalı Lisansüstü Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.56 Sürdürülebilir Kalkınma

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME STİLLERİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.167

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ İDARİ PERSONELİNİN BİLİM İNSANI İMAJLARI

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.288

Bilimin Doğasının Bağlam İçinde veya Dışında Öğretilmesinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Görüşlerine Etkisi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.288

BİLİM TARİHİ İLLÜSTRASYONLARININ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ ÖĞRENME SÜRECİNE YANSIMALARI

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.287

Fatih Projesi Kapsamında Pilot Uygulamanın Yapıldığı Bir Okulda Uygulama Sürecinin ve Çıktılarının Analizi

International Conference on New Horizons in Education, Vienna, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, cilt.1, sa.1, ss.5

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ DEĞER YANSIMALAR

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.65

BİLİM İNSANLARININ ÇOCUKLUK HİKÂYELERİNİN KARİYER SEÇİMLERİNE ETKİSİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.166-167

SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER YANSIMALARININ İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.65

BİLİMİN DOĞASININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TÜRKİYE’DE YAPILAN ÇALIŞMALARIN META-SENTEZ YOLUYLA İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.168

SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER YANSIMALARININ İNCELENMESİ

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.65

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ DEĞER YANSIMALARI

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Sınıf Öğretmen Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016

Bilimin Doğasının Öğretimine Yönelik Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Meta Sentez Yoluyla İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016

Primary School Teachers Professional Values from the Perspective of Teaching Experts

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Adana, 22 - 24 Ekim 2015

An Analysis on Primary School Teachers' Values by Metaphors

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.48

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları: Rize İli Örneği

5th International Conference on Research in Education -ICRE, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.111

Bir Bilim Kampı Uygulamasının Değerlendirmesi: YBO Öğrencileri Bilimin Doğasını Öğreniyor

5th International Conference on Research in Education -ICRE, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.112

Tübitak bilim çocuk dergisinde yer alan bilim insanı imajları

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015

Sınıf öğretmeni adaylarının çoklu zekâ alanları ve akademik başarıları ile KPSS başarıları arasındaki ilişki

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.3

Çizgi filmlerin 5. Sınıf öğrencilerinin bilim insanı imajlarına etkisi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

TÜBİTAK BİLİM ÇOCUK DERGİLERİNDE YER ALAN BİLİM İNSANI İMAJLARI

14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.141

4-5 yaş grubu çocukların okul hakkındaki görüşleri

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015

Bilimsel sorgulamayı başarabilmek fen bilgisi öğretmen adayları için bir hayal mi?

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 - 14 Eylül 2014

Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Neden Araştırılabilir Soru Soramıyor?

11. Ulusal Fen Bilimleri ve Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1129

Bilimin doğasının öğretimi için etkinlik örneği: Minik dedektifler

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 - 14 Eylül 2014

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Eğitimle İlgili Temel Kavramlar Hakkındaki Anlayışları

International Conference on Education Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, sa.1, ss.89-90

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27 Haziran 2012

Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı İmajlarının Tanımlanması

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2012

. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı İmajlarının Tanımlanması

11. Ulusal sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.383

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildirilerinin İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.193-194

Primary School Student Teachers’ Attitudes Towards Environmental Education In Turkey.

European Association of Geographers – EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Geography, Atina, Yunanistan, 2 - 05 Haziran 2011, ss.1-30 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sera Etkisiyle İlgili Yanılgıları

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.1

İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Bilgiye Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.1

4 ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajlarının Karşılaştırılması

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, ss.104

Is New Teaching Programs Successful to Develop Turkish Elementary Students’ Attitudes Towards Environment?,

European Association of Geographers – EUROGEO Seminar and Annual Meeting, Prague, Çek Cumhuriyeti, 08 Mayıs 2010, ss.1-19

The Importance of Environment Education in Turkish Primary Schools

International Conference, Global Changes: Vulnerability, Mitigation and Adaptation, 06 Haziran 2008

Fen bilgisi öğretmen adaylarının eğitimle ilgili bazı kavramları anlama seviyeleri

XIII. Ulusal Eğitim BilimleriKurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, cilt.1

Öğrenci merkezli öğretim programının uygulanması üzerine bir durum tespit çalışması

XII. UlusalEğitim Bilimleri Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine karşı ilgilerinin belirlenmes

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, cilt.1, ss.258-265

Öğrenci merkezli fen bilgisi öğretim programının uygulanması üzerine bir durum tespiti çalışması

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 09 Haziran 2004, cilt.3, ss.1555-1572

Science teachers learning in a collaborative actionresearch group

First International Conference on Education: Changing Times,Changing Needs, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002, cilt.1, ss.1

Hizmet öncesi öğretmen eğitimi programlarındakiaraştırmalara yönelik derslerin incelenmesi

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 Ağustos - 08 Eylül 2002, ss.283-284

Fen bilgisi öğretmenlerinin eğitim araştırmaları hakkındaki düşünceleri

V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002

Fen bilgisi öğretiminde zihinde yapılanmakuramına uygun 7E modeline göre örnek etkinlik geliştirme

Yeni Binyılın BaşlangıcındaTürkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.83-92

Fen bilimleri eğitiminde araştırmacı öğretmen modelinin yeri

Yeni Binyılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 31 Mayıs 2001

Fen Bilgisi Uygulama Laboratuarı Derslerinin Değerlendirilmesi

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 21 Haziran 2000

Öğretmenlerin Değerlendirilmesi İle İlgili Yansımalar

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 27 Nisan 2000

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitim Kurumlarında Proje Uygulamaları

Eğitimde Proje Tasarlama, MEHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.157-180, 2023

Projelerin Yönetimi

Eğitimde Proje Tasarlama, MEHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.77-109, 2023

Bilimsel Araştırmanın Doğası

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.2-21, 2022

Akademik Yazma Ve Raporlaştırma

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.231-272, 2022

A Descriptive Content Analysis of the Papers in Turkey on Engineer Images and Engineering Perceptions

International Developments in Engineering & Technology, Çizmecioglu, Zeki; Muneer, Tariq; Yalcinkaya, Senai, Editör, Güven Plus Group Inc. Publicatons, İstanbul, ss.140-160, 2022

Content Analysis of Research on Sustainable Development Education in Turkey

Sustainable Development and Management Research, Akdemir, Sinasi, Editör, Lambert Academic Publishing, Londrina, ss.1-27, 2022

Sosyolojide Temel Kuramlar

Eğitim Sosyolojisi, Küçükali, Rıdvan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.169-202, 2020

Fen Bilimleriyle İlgili Temel Kavramlar ve Paradigmalar

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı, H.Ş., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.18-42, 2018

Assessment of the 6-11 aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

Research and Development on Social Sciences, Dorczak, R., Lenart-Gansiniec, R., Ruggiero, C., & Icbay, M. A. , Editör, Peterlang, Prizren, 2018

Öğretim Teknikleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Akademik Yayınevi, Ankara, ss.135-148, 2018

Öğrenme ve Öğretme Süreçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Mehmet Küçük, Selami Yangın, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-48, 2018

Okulların Sosyal Sorumlulukları Ve Toplumsal Değerler

Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, ERGÜN, MUSTAFA KARABACAK, NERMİN KORKMAZ, İSA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.275-288, 2018

Öğretim Araç ve Gereçleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.149-166, 2018

Etik İkilemler-Sorunlar ve Çözüm Yolları Üzerine Bir Analiz

Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, ERGUN, MUSTAFA KARABACAK, NERMİN KORKMAZ, İSA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-386, 2018

Türk Eğitim Sistemindeki Öğretmenlik Mesleğinin Mesleki Değerlerine Doğru Bir Sentez

Değerler Bilançocu Beyaz Kitap, Bircan, Hasan Hüseyin; Dilmaç, Bülent, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.219-248, 2016

Eğitim Biliminde Araştırma Yöntemleri

Eğitim Bilimine Giriş, Akdeniz, Ali Rıza Küçük, M., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.217-240, 2016

Temel istatistik Kavramları ve Uygulamaları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Küçük M.,Geçit Y, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.53-85, 2012

Alternatif ölçme-değerlendirme araç ve yöntemleri

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Mehmet Küçük, Yılmaz Geçit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.159-220, 2012

Bilgisayarlar ve eğitimde kullanılması

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Küçük M., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.93-117, 2011

İletişim teknolojileri

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, TURKEY, ss.73-92, 2011

Metrikler

Yayın

264

Atıf (WoS)

59

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

65

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

30

Tez Danışmanlığı

4

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları