SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölmeye Yönelik Kurdukları Problemlerde Hata Analizi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.3, ss.2289-2309, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Problem Posing with Third-grade Children: Examining the Complexity of Problems
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.1, ss.54-71, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.9, sa.2, ss.170-191, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.63-81, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.63-81, 2015 (Hakemli Dergi)
Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirlerle ilgili açık uçlu sözel hikayeye yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.6, sa.2, ss.230-249, 2015 (Hakemli Dergi)
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık-Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.230-249, 2015 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.243-276, 2015 (Hakemli Dergi)
The Analysis of the Problems Posed by the Pre-Service Teachers About Equations
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.37, sa.9, ss.92-113, 2012 (Scopus)
Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.71-80, 2012 (ESCI)
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.3, sa.3, ss.161-182, 2012 (Hakemli Dergi)
7 Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerde Toplama İşlemineKurdukları Problemlerin Analizi
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.4, ss.1021-1035, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının problem kurma becerileri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.12, sa.23, ss.190-214, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.194, sa.41, ss.199-215, 2012 (Scopus)
Matematik öğretmeni adaylarının sözel ve görsel temsillere yönelik kurdukları problemlerin analizi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.39-49, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 6 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin sayı algılama ve rutin olmayan problem çözme becerilerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.57-72, 2011 (Hakemli Dergi)
Cebirdeki kavramlara yönelik öğrenme güçlükleri üzerine bir çalışma
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.939-952, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel Zorlukları ile Problem Kurma Sırası Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.1
Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1
Sınıf Öğretmenlerinin Sözel Bir Problemi Öğrenci Seviyesinde Çözme Anlayışlarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.295
Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility
27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2740-2742
Investigation Of Pre-Service Mathematics Teachers’ Problem Solving Skills Based OnStudents’ Grade Level
27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2627-2629
Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238
ÖğretmenAdaylarının Matematikçi İmajlarının İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
Geogebra’nın “İzi Aç” Özelliğinin Kullanımı ve Çeşitli Uygulamaları
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
Kavramsal HatalarıFark Etmede Geogebranın Kullanımı
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Öğretmen adaylarının matematikçi imajlarının incelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.220
Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21
Matematik öğretmen adaylarının Geogebra ile matematiksel modelleme problemi çözme süreçlerinin incelenmesi
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016
The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7
The Analysis of Middle School 5th Grade Students’ Problem Posing and Problem Solving Abilities
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1
The Analysis of Middle School 8th Grade Students’ Pattern Generalization Skills
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1
The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7
Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme becerilerinin incelenmesi.
International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.1
Fonksiyon kavramının öğretiminde yaşanan güçlüklere yönelik akademisyen görüşleri.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının 1 1/2 x4 işlemine kurdukları problemlerin kavramsal ve semantik analizi.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Aralık 2015, ss.1
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 24 Mayıs 2012
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL UYGULAMALARINDA BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARIN ANALİZİ
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1164-1172
The Relation between primary school students' use of visual spatial representation and problem solving skills
The second international congress of educational research, Türkiye, 29 Nisan 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Zorlanan Çocuklar için İlköğretim Matematik Öğretimi
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2018