Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Selecting and sequencing problems for classroom discussion in a problem-posing task: Insights from prospective elementary teachers

Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, Bolzano, İtalya, 4 - 08 Şubat 2025, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

FACTORS AFFECTING MIDDLE SCHOOL SIXTH GRADE STUDENTS’ PROBLEM-POSING PROCESSES

Proceedings of the 44rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Kangshan, Tayvan, 19 - 22 Temmuz 2021, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel Zorlukları ile Problem Kurma Sırası Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

INDICATORS OF PROSPECTIVE MATHEMATICS TEACHERS’ SUCCESS IN PROBLEM SOLVING: THE CASE OF CREATIVITY IN PROBLEM-POSING

(Eds.). Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Proteria, Güney Afrika, 7 - 12 Temmuz 2019, cilt.2, ss.456-463, (Tam Metin Bildiri)

Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

Kesirlerde Çarpma ve Bölme İşlemine Yönelik Problem Kurmada Yapılan Hatalar

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Sınıf Öğretmenlerinin Sözel Bir Problemi Öğrenci Seviyesinde Çözme Anlayışlarının İncelenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.295, (Özet Bildiri)

Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility

27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2740-2742, (Özet Bildiri)

Investigation Of Pre-Service Mathematics Teachers’ Problem Solving Skills Based OnStudents’ Grade Level

27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2627-2629, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi

IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238, (Özet Bildiri)

İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi

16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Geogebra’nın “İzi Aç” Özelliğinin Kullanımı ve Çeşitli Uygulamaları

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Kavramsal HatalarıFark Etmede Geogebranın Kullanımı

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

ÖğretmenAdaylarının Matematikçi İmajlarının İncelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Öğretmen adaylarının matematikçi imajlarının incelenmesi

16th International Primary Teacher Education Symposium, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.220, (Özet Bildiri)

Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions

2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

TÜRK VE AMERİKAN DERS KİTAPLARINDA ORAN ORANTI KONUSUNDA KULLANILAN PROBLEMLERİN KARŞILAŞTIRILMASI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables

ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21, (Özet Bildiri)

Matematik öğretmen adaylarının Geogebra ile matematiksel modelleme problemi çözme süreçlerinin incelenmesi

XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills

6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7, (Özet Bildiri)

The Analysis of Middle School 5th Grade Students’ Problem Posing and Problem Solving Abilities

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

The Analysis of Middle School 8th Grade Students’ Pattern Generalization Skills

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities

6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7, (Özet Bildiri)

Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme becerilerinin incelenmesi.

International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

Fonksiyon kavramının öğretiminde yaşanan güçlüklere yönelik akademisyen görüşleri.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının 1 1/2 x4 işlemine kurdukları problemlerin kavramsal ve semantik analizi.

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Aralık 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

Sınıf öğretmeni adaylarının kesirlerle çıkarma işlemine yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Ortaokul ikinci sınıf öğrencilerinin açık uçlu sözel hikayelere yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

Analysis of pre-service elementary teachers’ pedagogical content knowledge in the context of problem posing.

Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME 8), Antalya, Türkiye, 6 - 10 Şubat 2013, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

Matematik öğretmeni adaylarının irrasyonel ve reel sayılar arasındaki ilişkiyi belirleyebilmeleri üzerine nitel bir çalışma

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Problem Kurma Becerilerinin Marton İlkelerine Göre İncelenmesi

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

Prospective teachers skills ın problem posing with regard to different problem posing models

3 rd. World Konference on Educational Sciences, 3 Şubat - 07 Ocak 2011, cilt.15, ss.485-489, (Tam Metin Bildiri)

Prospective mathematics teachers difficulties in proof

3 rd. World Konference on Educational Sciences, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.336-340, (Tam Metin Bildiri)

ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL UYGULAMALARINDA BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARIN ANALİZİ

Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1164-1172, (Tam Metin Bildiri)

The Relation between primary school students' use of visual spatial representation and problem solving skills

The second international congress of educational research, Türkiye, 29 Nisan 2010, (Özet Bildiri)

The relation between the problem posing and problem solving skills of prospective elementary mathematics teachers

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.1577-1583, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier
Kitaplar

MATEMATİKSEL PROBLEM KURMA SÜRECİNE İLİŞKİN MODELLER

Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Kemal ÖZGEN,Tuğrul KAR,Selin ÇENBERCİ,Yılmaz ZENGİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.399-418, 2023

Matematiksel Problem Kurmanın Doğası, Amacı ve Önemi

Matematikte Problem Çözme ve Problem Kurma, Kemal ÖZGEN,Tuğrul KAR,Selin ÇENBERCİ,Yılmaz ZENGİN, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-259, 2023

Problem Kurma Sürecinde Akıl Yürütme

Mantıksal Akıl Yürütme, Emrullah ERDEM, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.193-215, 2022

STRATEJİ 13: STEM Öğretim Üniteleri için Wikiler

STEM ÖĞRETİMİ İÇİN 20 STRATEJİ - 20 Strategies for STEM Instruction, Soner Durmuş, Ali Sabri İpek, Bahadır Yıldız , Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.171-180, 2018

Matematiğin Dili

Zorlanan Çocuklar İçin İlköğretim Matematik Öğretimi, MEHMET FATİH ÖÇAL TUĞRUL KAR, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.47-70, 2018
Metrikler

Yayın

94

Atıf (WoS)

48

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

64

H-İndeks (Scopus)

3

Atıf (Scholar)

447

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

388

H-İndeks (Sobiad)

11

Atıf (Diğer Toplam)

32

Proje

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları