Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Kurdukları Problemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.16, no.2, pp.63-81, 2015 (SCI-Expanded)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölmeye Yönelik Kurdukları Problemlerde Hata Analizi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI, vol.12, no.3, pp.2289-2309, 2012 (SSCI)
Articles Published in Other Journals
Problem Posing with Third-grade Children: Examining the Complexity of Problems
International Journal of Contemporary Educational Research, vol.8, no.1, pp.54-71, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), vol.9, no.2, pp.170-191, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

Prospective middle school mathematics teachers’ knowledge of linear graphs in context of problem-posing
International Electronic Journal of Elementary Education, vol.8, no.4, pp.643-658, 2016 (Scopus)
Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.16, no.2, pp.63-81, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirlerle ilgili açık uçlu sözel hikayeye yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT), vol.6, no.2, pp.230-249, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık-Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ, vol.6, no.2, pp.230-249, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.24, pp.243-276, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul matematik öğretmenlerinin kesirlerle çıkarma işlemine yönelik problem kurma becerilerinin incelenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, no.24, pp.243-276, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
The Analysis of the Problems Posed by the Pre-Service Teachers About Equations
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, vol.37, no.9, pp.92-113, 2012 (Scopus)
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, vol.3, no.3, pp.161-182, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
7 Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerde Toplama İşlemineKurdukları Problemlerin Analizi
İlköğretim Online, vol.11, no.4, pp.1021-1035, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf öğretmeni adaylarının problem kurma becerileri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,, vol.12, no.23, pp.190-214, 2012 (Peer-Reviewed Journal)
Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma
Milli Eğitim Dergisi, vol.194, no.41, pp.199-215, 2012 (Scopus)
Matematik öğretmeni adaylarının sözel ve görsel temsillere yönelik kurdukları problemlerin analizi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.30, no.2, pp.39-49, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
İlköğretim 6 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin sayı algılama ve rutin olmayan problem çözme becerilerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.12, no.1, pp.57-72, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Cebirdeki kavramlara yönelik öğrenme güçlükleri üzerine bir çalışma
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, vol.19, no.3, pp.939-952, 2011 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel Zorlukları ile Problem Kurma Sırası Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Turkey, 26 - 29 September 2019, pp.1
Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Turkey, 9 - 11 May 2018, pp.1
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Tam Sayılarla Toplama ve Çıkarma İşlemlerine İlişkin Alan Bilgilerinin Temsiller Bağlamında İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, vol.1, no.1, pp.292
Sınıf Öğretmenlerinin Sözel Bir Problemi Öğrenci Seviyesinde Çözme Anlayışlarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Turkey, 27 - 30 April 2018, vol.1, no.1, pp.295
Investigation Of Pre-Service Mathematics Teachers’ Problem Solving Skills Based OnStudents’ Grade Level
27th International Conference on Educational Sciences, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.2627-2629
Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility
27th International Conference on Educational Sciences, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.2740-2742
Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Turkey, 11 - 14 May 2017, vol.1, pp.237-238
İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017
Geogebra’nın “İzi Aç” Özelliğinin Kullanımı ve Çeşitli Uygulamaları
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 May 2017
Kavramsal HatalarıFark Etmede Geogebranın Kullanımı
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 May 2017
ÖğretmenAdaylarının Matematikçi İmajlarının İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 May 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerisinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, AFYON, Turkey, 17 - 19 May 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017
Öğretmen adaylarının matematikçi imajlarının incelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Cyprus (Kktc), 8 - 11 May 2017, pp.220
Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 April 2017
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, vol.1, pp.43
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, vol.1, pp.43
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, vol.1, pp.43
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Lithuania, 21 - 23 July 2016, vol.1, pp.21
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Lithuania, 21 - 23 July 2016, vol.1, pp.21
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Lithuania, 21 - 23 July 2016, vol.1, pp.21
Matematik öğretmen adaylarının Geogebra ile matematiksel modelleme problemi çözme süreçlerinin incelenmesi
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 May 2016
The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, France, 29 - 31 October 2015, vol.I, pp.7
The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, France, 29 - 31 October 2015, vol.I, pp.7
The Analysis of Middle School 8th Grade Students’ Pattern Generalization Skills
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, France, 29 October - 31 December 2015, pp.1
The Analysis of Middle School 5th Grade Students’ Problem Posing and Problem Solving Abilities
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, France, 29 October - 31 December 2015, pp.1
Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme becerilerinin incelenmesi.
International Conference on New Horizons in Education, Barselona, Spain, 10 - 12 June 2015, pp.1
Fonksiyon kavramının öğretiminde yaşanan güçlüklere yönelik akademisyen görüşleri.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Turkey, 16 - 18 May 2015, pp.1
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının 1 1/2 x4 işlemine kurdukları problemlerin kavramsal ve semantik analizi.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Turkey, 24 April - 26 December 2015, pp.1
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL UYGULAMALARINDA BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARIN ANALİZİ
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Turkey, 16 - 18 May 2010, pp.1164-1172
The Relation between primary school students' use of visual spatial representation and problem solving skills
The second international congress of educational research, Turkey, 29 April 2010
Books & Book Chapters
Zorlanan Çocuklar için İlköğretim Matematik Öğretimi
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2018