SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Bölmeye Yönelik Kurdukları Problemlerde Hata Analizi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.12, sa.3, ss.2289-2309, 2012 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Problem Posing with Third-grade Children: Examining the Complexity of Problems
International Journal of Contemporary Educational Research
, cilt.8, sa.1, ss.54-71, 2021 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerilerinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.9, sa.2, ss.170-191, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul matematik öğretmenlerinin kurdukları problemlerin güçlük düzeyine yönelik görüşlerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.63-81, 2015 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin KurduklarıProblemlerin Güçlük Düzeyine Yönelik Görüşlerininİncelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.2, ss.63-81, 2015 (Hakemli Dergi)
Altıncı sınıf öğrencilerinin kesirlerle ilgili açık uçlu sözel hikayeye yönelik kurdukları problemlerin incelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.6, sa.2, ss.230-249, 2015 (Hakemli Dergi)
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık-Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.230-249, 2015 (Hakemli Dergi)
ORTAOKUL MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN KESİRLERLE ÇIKARMA İŞLEMİNE YÖNELİK PROBLEM KURMA BECERİLERİNİN İNCELENMESİ
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.24, ss.243-276, 2015 (Hakemli Dergi)
The Analysis of the Problems Posed by the Pre-Service Teachers About Equations
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.37, sa.9, ss.92-113, 2012 (Scopus)
Problem kurma temelli öğretimin farklı sayı algılamasına sahip 6 sınıf öğrencilerin problem çözme basarılarına etkisi
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.71-80, 2012 (ESCI)
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik kurulan problemlerdeki hataları belirleyebilme becerileri
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.3, sa.3, ss.161-182, 2012 (Hakemli Dergi)
7 Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerde Toplama İşlemineKurdukları Problemlerin Analizi
İlköğretim Online
, cilt.11, sa.4, ss.1021-1035, 2012 (Hakemli Dergi)
Sınıf öğretmeni adaylarının problem kurma becerileri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi,
, cilt.12, sa.23, ss.190-214, 2012 (Hakemli Dergi)
Matematik dersinde problem kurmaya yönelik öğretmen görüşleri üzerine nitel bir çalışma
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.194, sa.41, ss.199-215, 2012 (Scopus)
Matematik öğretmeni adaylarının sözel ve görsel temsillere yönelik kurdukları problemlerin analizi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, sa.2, ss.39-49, 2011 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 6 7 ve 8 sınıf öğrencilerinin sayı algılama ve rutin olmayan problem çözme becerilerinin incelenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.57-72, 2011 (Hakemli Dergi)
Cebirdeki kavramlara yönelik öğrenme güçlükleri üzerine bir çalışma
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.3, ss.939-952, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Kurdukları Problemlerin Matematiksel Zorlukları ile Problem Kurma Sırası Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Eylül 2019, ss.1
Ortaokul 5 ve 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarındaki Örüntü Problemlerinin Analizi
VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Tam Sayılarla Toplama ve Çıkarma İşlemlerine İlişkin Alan Bilgilerinin Temsiller Bağlamında İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.292
Sınıf Öğretmenlerinin Sözel Bir Problemi Öğrenci Seviyesinde Çözme Anlayışlarının İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, sa.1, ss.295
Investigation Of Pre-Service Mathematics Teachers’ Problem Solving Skills Based OnStudents’ Grade Level
27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2627-2629
Gifted Students’ Problem Posing Abilities In The Context Of Creativity: Fluency AndFlexibility
27th International Conference on Educational Sciences, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2740-2742
Sınıf öğretmeni adaylarının doğal sayılarla çıkarma işlemine yönelik alan bilgisinin incelenmesi
IX. INTERNATIONAL CONGRESS OF EDUCATIONAL RESEARCH, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.237-238
İlkokul Matematik Ders Kitaplarının Kesirlerle Sıralama Bağlamında İncelenmesi
16th International PrimaryTeacher Education Symposium, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Geogebra’nın “İzi Aç” Özelliğinin Kullanımı ve Çeşitli Uygulamaları
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
Kavramsal HatalarıFark Etmede Geogebranın Kullanımı
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
ÖğretmenAdaylarının Matematikçi İmajlarının İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, 8 - 11 Mayıs 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Aritmetiksel İfadelere Yönelik Problem Kurma Becerisinin İşlem Önceliği Bağlamında İncelenmesi
3. TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, AFYON, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Bölme İşlemine Yönelik Alan Bilgisinin İncelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Lefke, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017
Öğretmen adaylarının matematikçi imajlarının incelenmesi
16th International Primary Teacher Education Symposium, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.220
Prospective Classroom Teachers’ Knowledge of Ordering Fractions
2ND INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCESIN NATURAL AND APPLIED SCIENCESICANAS 2017, 18 - 21 Nisan 2017
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖRÜNTÜLER KONUSUNDAKİ YARATICILIK BECERİLERİNİN PROBLEM KURMA BAĞLAMINDA İNCELENMESİ
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Örüntüler KonusundakiYaratıcılık Becerilerinin Problem Kurma Bağlamında İncelenmesi
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİKEĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.43
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21
The Analysis of Written Exam Questions Based on Certain Variables
ICLEL 2016 2nd INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONGEDUCATION AND LEADERSHIP FOR ALL, Liepaja, Litvanya, 21 - 23 Temmuz 2016, cilt.1, ss.21
Matematik öğretmen adaylarının Geogebra ile matematiksel modelleme problemi çözme süreçlerinin incelenmesi
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Mayıs 2016
The analysis of middle school 5th grade students' problem posing and problem solving abilities
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7
The analysis of middle school 8th grade students' pattern generalization skills
6th World Conference on Learning, Teaching@Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.I, ss.7
The Analysis of Middle School 8th Grade Students’ Pattern Generalization Skills
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1
The Analysis of Middle School 5th Grade Students’ Problem Posing and Problem Solving Abilities
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 Ekim - 31 Aralık 2015, ss.1
Ortaokul matematik öğretmenlerinin matematiksel modelleme becerilerinin incelenmesi.
International Conference on New Horizons in Education, Barselona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, ss.1
Fonksiyon kavramının öğretiminde yaşanan güçlüklere yönelik akademisyen görüşleri.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1
İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının 1 1/2 x4 işlemine kurdukları problemlerin kavramsal ve semantik analizi.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Aralık 2015, ss.1
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUL UYGULAMALARINDA BEKLENTİLERİ VE KARŞILAŞTIKLARI DURUMLARIN ANALİZİ
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, ss.1164-1172
The Relation between primary school students' use of visual spatial representation and problem solving skills
The second international congress of educational research, Türkiye, 29 Nisan 2010
Kitap & Kitap Bölümleri
Zorlanan Çocuklar için İlköğretim Matematik Öğretimi
ANI YAYINCILIK, Ankara, 2018