Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

MAVİ ÇOCUK ADLI ÇOCUK KİTABININ AKTARDIĞI DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

SELÇUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

MASALLARIN ÇOCUK DUYARLIĞINA KATKISI: EŞEK NASIL KRAL OLDU ÖRNEĞİ

SELÇUK 11th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Konya, Türkiye, 13 - 15 Aralık 2024, ss.550-565, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Çocuk Yazınında Karakter Türleri ve Karakter Geliştirme Yolları: Zaman Zaman İçinde Anadolu Masalları Örneği

KARADENIZ 17th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES NOVEMBER 8 - 10, 2024, Rize, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2024, ss.12, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Mevlana İdris Zengin’in ‘’Korku Dükkanı’’ Adlı Eserinin Duyarlık Eğitimi Açısından İncelenmesi

KARADENIZ 17th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES NOVEMBER 8 - 10, 2024, Rize, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2024, ss.13, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Çocuk Yazınında Çatışma Türleri ve Çatışma Çözme Yöntemleri: Mavi Rüyalar Gören Çocuk

BALKAN 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES NOVEMBER 1 - 3, 2024, Skopje, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024, ss.15, (Tam Metin Bildiri)

Çocuk Yazınında Eleştirel Düşünme Becerileri Ve Yeterlikleri: Çantamdan Fil Çıktı Örneği

BALKAN 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES NOVEMBER 1 - 3, 2024, Skopje, Makedonya, 1 - 03 Kasım 2024, ss.14, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME

4TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 6 - 07 Haziran 2023, ss.1524-1535, (Tam Metin Bildiri)

NOHUT ADAM ADLI ÇOCUK KİTABININ EĞİTSEL İLETİLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

4TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Rize, Türkiye, 6 - 07 Haziran 2023, ss.1511-1523, (Tam Metin Bildiri)

MASALLARIN YARATICI YAZMA BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ: TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARI ÖRNEĞİ

13th International Congress on Social Sciences-Humanities and Education, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.448-456, (Tam Metin Bildiri)

Samanadam Adlı Eserin Eğitsel İletiler Açısından İncelenmesi

13th International Congress on Social Sciences-Humanities and Education, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2022, ss.469-477, (Tam Metin Bildiri)

MEVLÂNA İDRİS’İN VEJETERYAN ASLAN ADLI ESERİNİN ÇOCUĞA GÖRELİK, EĞİTSEL İLETİLER VE YARATICI DÜŞÜNME BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ

11TH INTERNATIONAL ISTANBUL SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, İstanbul, Türkiye, 15 Ekim 2022, ss.548-549, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AŞAMALI YAZMA GELİŞİM DÜZEYLERİ

XIII. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, 14 - 16 Ekim 2021, Rize, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2021, ss.56, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Alev Saçlı Çocuk Adlı Yapıtın Fantastik Unsurlar Açısındanİncelenmesi

Worl Children Conference, 23 - 25 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme

XII. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

Türkçe Dersi Ortaokul Kitaplarındaki Zekâ Oyunlarına İlişkinBir Değerlendirme

Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 22 - 25 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)

Türkçe Öğretmenlerinin Yazma Eğitiminde Yaşanılan Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

XI. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kültürü Düzeylerinin İncelenmesi

12. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultay /İzmir, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2019, cilt.1, sa.1, ss.115, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Dede Korkut Hikâyelerinin Değer Aktarımı Açısındanİncelenmesi

Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2019, ss.23, (Özet Bildiri)

Türkçe Dersi Ortaokul Kitaplarındaki Zeka Oyunlarına İlişkin Bir Değerlendirme

Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2019, ss.170, (Özet Bildiri)

Dede Korkut Hikayelerinin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi

Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2019, ss.180, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.344, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algılarına İlişkin Bi Değerlendirme

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.272, (Özet Bildiri)

5.Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme

ZEUGMA II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Ocak 2019, ss.245, (Özet Bildiri)

5.Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerine İlişkin Bir Değerlendirme

ZEUGMA II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Ocak 2019, ss.213, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği

II. International Teacher Education And Accreditation Congress, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.58, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmenlerinin 21. Yüzyılda Sahip Olması Gereken Yeterlilikler

II. International Teacher Education And Accreditation Congress, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.109, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öyküleyici Metinlerinin Yapı Yönünden İncelenmesi

XI. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretim Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.223, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Belirlenmesine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği

I. Uluslararası Dil Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.471, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi

I. Uluslararası Dil Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.474, (Özet Bildiri)

Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerinin Okunabilirliği

International Symposıum on Textbooks (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.130, (Özet Bildiri)

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi

International Symposıum on Textbooks (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.131, (Özet Bildiri)

Yabancılara Türkçe Öğretiminde Araştırma Eğilimleri

1. Uluslararsı Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.14, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2017, ss.123-124, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları

10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2017, ss.123-124, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okumaya İlişkin Görüşlerinin İnelenmesi

I. Uluslarası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.110, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz yeterlilikleri ve İletişim Bcerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3rd International Symposium onLanguage Education and Teaching -ISLET 2017, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.136, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital öykülerin Konuşma Becerileri Üzerindeki Etkilerine İlişkin Görüşleri

3rd International Symposium onLanguage Education and Teaching -ISLET 2017, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.242-243, (Özet Bildiri)

Yabancılara Türkçe Öğretimi Alanındaki Araştırma Eğilimleri

I. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.14, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okumaya İlişkin Görüşlerinin İncelemesi

Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.110, (Özet Bildiri)

6, 7 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.374, (Özet Bildiri)

Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmen Adaylarının Dijital Öykülerin Konuşma Becerilerinin Gelişimi Üzerindeki Etkilerine İlişkin Görüşleri

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.282, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlikleri ve İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu-ISLET, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.131, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersinde Eğitsel Oyunların Kullanımına ve İşlevlerine İlişkin Görüşleri

3. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Kongresi, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2016, (Tam Metin Bildiri)

Günümüz Çocuk Oyunlarının Türkçe Dersindeki Eğitsel Oyunlar Üzerindeki Etkisi

3. Uluslararası Gençlik ve Çocuk Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2016, ss.287, (Tam Metin Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Kaygılarının Etkili Konuşma Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmaları Kongresi-ULEAD 2016, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.225-226, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Nasreddin Hoca’ya İlişkin Algıları

Uluslararası Nasreddin Hoca Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 30 Eylül - 02 Kasım 2016, ss.12, (Özet Bildiri)

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Pedagojik Yeterliliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

10. International Computer &Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.426, (Özet Bildiri)

6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu-USOS, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.442, (Özet Bildiri)

6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

1.Uluslararası Balkan Çoccuk ve Gençlik Edebiyatı Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2016, ss.210, (Özet Bildiri)

Tematik Çocuk Kanallarında Yayınlanan Çizgi Filmlere İlişkin Bir Değerlendirme

2. Uluslararası Gençlik ve Çocuk Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2015, cilt.2, sa.1, ss.373-387, (Tam Metin Bildiri)

Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlerin yazma kaygılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.

8. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.155, (Özet Bildiri)

Keloğlan çizgi filminin kalıplaşmış dil birimleri yönünden değerlendirilmesi

I. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.143, (Özet Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Yazma ile ilgili Algılarının ve Karşılaştıkları Güçlüklerin İncelenmesi

VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.54, (Özet Bildiri)

Vromiz Çizgi Filminin Dil Edinimi Açısından Değerlendirilmesi

VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.175-182, (Özet Bildiri)

Türkçe Ders Kitaplarında Halk Edebiyatı Metin Türlerinin Kullanımı Üzerine Bir İnceleme

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2013, ss.2215-2229, (Tam Metin Bildiri)

Namık Kemal’in Tiyatro Oyunlarının Türkçe Öğretiminde Kullanılabilirliği

V. Uluslararası Türkiye Eğitim Araştırmaları, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2013, ss.2174-2188, (Tam Metin Bildiri)

İlkokul 3. Sınıf Türkçe ders kitabındaki kazanımların çoklu zeka kuramı açısından değerlendirilmesi

IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Niğde, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2013, ss.32, (Özet Bildiri)

Ortaokul Medya Okuryazarlığı Dersi Öğretim Programı ile Türkçe Dersi Öğretim Programının Örtüşme Düzeyleri

II. Uluslararası Dil ve İletişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 21 - 24 Haziran 2013, ss.777-796, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Halk Edebiyatı Metinlerinin Türkçe Ders Kitaplarında Kullanılması Üzerine Bir İnceleme

V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.2215-2229, (Tam Metin Bildiri)

Türkçe öğretmeni adaylarının sosyal ağları kullanım amaçları

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2013, ss.434-443, (Tam Metin Bildiri)

Öğretmen Adaylarının Fatih Projesi için Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2013, ss.444-451, (Tam Metin Bildiri)

Laswell’in İletişim Kuramına Göre Mevlânâ’nın Mesnevî’sinde Yer Alan Hasan-I Harakânî Menkıbelerinin Okunması

I. Uluslararası Harakânî Sempozyumu, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2012, ss.170-180, (Tam Metin Bildiri)

Fıkra Türünün Eğitimdeki Yeri ve Türkçe Ders Kitaplarındaki Kullanılabilirliği

IV. International Congress of Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 Mayıs - 07 Nisan 2012, ss.2345, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Süreç Temelli Yazma Modelleri

Yazma Eğitimi, Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem A, Ankara, ss.215-250, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Metin Türlerine Göre Okuma Eğitimi

Metin Türlerine Göre Okuma Eğitimi, Mustafa KAYA,Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.189-242, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Öyküleyici MetinlerininYapı Yönünden İncelenmesi

Türkçenin Eğitimi-Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar - 11, Gülsün Leylâ Uzu,B. Ümit Bozkurt,Elif Arıca Akkök,Özlem Dağ Tarcan, Editör, Ankara Üniversitesi, Ankara, ss.201-217, 2020 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği

Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar_10, Nadir Engin Uzun, B. Ümit Bozkurt, Editör, Okan Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.267-300, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği

Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar_10, Nadir Engin Uzun, B. Ümit Bozkurt, Editör, Okan Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.267-300, 2018

Vromiz çizgi filminin dil edinimi açısından değerlendirilmesi

Türkçenin Eğitimine-Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Coşkun, Mustafa Volkan; Açık Önkaş, Nilgün; Eğilmez İpek, Nigar, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.175-182, 2015 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Vromiz Çizgi Filminin Dil Edinimi Açısından Değerlendirilmesi

Türkçenin Eğitimine Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Coşkun, Mustafa Volkan Açık Önkaş, Nilgün Eğilmez İpek, Nigar vd., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.175-182, 2015

İlkokul 3. Sınıf Türkçe ders kitabındaki kazanımların çoklu zeka kuramı açısından değerlendirilmesi

Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Kamil İşeri, Gökhan Çetinkaya..., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.35-46, 2014 Sürdürülebilir Kalkınma
Ansiklopedide Bölümler

Cezmi Koca

Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019

Betül Avunç

Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-3, 2019

Cuma Karataş

Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019

Ceyda Günalp

Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019

Cahide Günay

Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019
Metrikler

Yayın

147

Atıf (WoS)

30

H-İndeks (WoS)

5

Atıf (Scopus)

40

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

890

H-İndeks (Scholar)

17

Atıf (TrDizin)

875

Atıf (Sobiad)

788

H-İndeks (Sobiad)

16

Atıf (Diğer Toplam)

98

Proje

12

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları