SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
5
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
55
3. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOK KATMANLI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.13, sa.1, ss.213-238, 2024 (Hakemli Dergi)

10. The Use of Analogies in the Children's Work Entitled Hayâl Dükkânı
Journal of Children’s Literature and Language Education
, cilt.5, sa.2, ss.128-153, 2022 (Hakemli Dergi)

11. OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.11, sa.1, ss.277-301, 2022 (Hakemli Dergi)


15. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ YETERLİLİKALGILAR
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.11, sa.4, ss.1717-1742, 2022 (Hakemli Dergi)

17. Alev Saçlı Çocuk Adlı Yapıtın Fantastik Unsurlar Açısından İncelenmesi
Journal of Child, Literature and Language Education – JCLLE
, cilt.4, sa.2, ss.220-240, 2021 (Hakemli Dergi)

20. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
Tarih Okulu Dergisi
, cilt.47, ss.2657-2683, 2020 (Hakemli Dergi)

22. The Effect of 8th Graders’ Reading Motivation on Their Motivation to Write.
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES)
, cilt.12, sa.2, ss.302-323, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Yaratıcı Düşünme Eğilimlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.5, ss.2147-2176, 2019 (Hakemli Dergi)

28. Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerin Okunabilirliği
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.30-46, 2019 (Hakemli Dergi)

29. Ortaokul Türkçe Ders KitaplarındakiMetinlerin Değer AktarımıAçısından İncelenmesi
Değerler Eğitimi Dergisi
, cilt.17, sa.37, ss.109-146, 2019 (Hakemli Dergi)

31. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlikleri Ve İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.19, ss.213-233, 2018 (Hakemli Dergi)

32. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.718-747, 2018 (Hakemli Dergi)

33. The Effect of Reading Motivations of 6th, 7th and 8th Grade Students on Reading Attitudes: A Structural Equation Modeling
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.10, sa.1, ss.17-38, 2018 (Hakemli Dergi)

34. 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.238-259, 2018 (Hakemli Dergi)

35. 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Türkçe Dersine İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.238-259, 2018 (Hakemli Dergi)

36. Dijital Öykülerin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya YönelikTutumlarına Etkisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.40, ss.31-58, 2017 (Hakemli Dergi)

37. 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Electronic Journal of Social Sciences
, cilt.16, sa.63, ss.1166-1186, 2017 (Hakemli Dergi)
40. The Effects of Digital Stories on The Writing Skills of 6th Grade Students
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.9, sa.3, ss.686-704, 2017 (Hakemli Dergi)

42. Öğretmen Adaylarının Yazmaya İlişkin Algıları ve Yazma Sürecinde Karşılaştıkları Güçlükler: RTEÜ Örneği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.1, ss.573-593, 2017 (Hakemli Dergi)

43. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Nasreddin Hoca’ya İlişkin Algıları
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.114-134, 2017 (Hakemli Dergi)

44. Keloğlan çizgi filminin kalıplaşmış dil birimleri yönünden değerlendirilmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching-IJLET
, cilt.1, ss.2038-4999, 2015 (Hakemli Dergi)

45. Recep Tayyip Erdoğan University Education Faculty Students' Writing Concerns
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.3, ss.38-52, 2014 (Hakemli Dergi)

46. Ortaokul 8. Sınıf Türkçe Dersi Öğretmen Kılavuz Kitabındaki Etkinliklerin Çoklu Zekâ Kuramı ile Örtüşme Düzeyi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.72-89, 2014 (Hakemli Dergi)

47. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Journal of Language Academy
, cilt.2, sa.3, ss.74-87, 2014 (Hakemli Dergi)
48. Ortaokul 6. Sınıf Türkçe Dersi Öğretmen Kılavuz Kitabının Çoklu Zekâ Kuramı Açısından Değerlendirilmesi
Journal of Language and Literature Education
, cilt.9, ss.133-147, 2014 (Hakemli Dergi)
49. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazı Kullanımına İlişkin Görüşleri
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGES' EDUCATION AND TEACHING
, cilt.2, sa.1, ss.45-69, 2014 (Hakemli Dergi)

50. Fıkra Türünün Eğitimdeki yeri ve Türkçe Ders Kitaplarında Kullanılabilirliği
Journal Of History School
, sa.17, ss.785-812, 2014 (Hakemli Dergi)
51. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazma Kaygıları
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.39-52, 2014 (Hakemli Dergi)

52. Mevlânâ’nın Mesnevî’sinde Yer Alan Fıkraların Türkçe Eğitiminde Kullanılması
Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Dergisi
, cilt.102, sa.203, ss.327-356, 2013 (Hakemli Dergi)

53. KÖROĞLU DESTANI’NIN TÜRKMENİSTAN VE ELAZİZ VARYANTIÜZERİNE BİR KURAM DENEMESİ
Tarihin Peşinde Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, ss.327-356, 2013 (Hakemli Dergi)

54. Ortaokul 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Metinlerinin Düşünceyi Geliştirme Teknikleri Açısından İncelenmesi
THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES
, cilt.6, sa.6, ss.1-25, 2013 (Hakemli Dergi)

55. Mevlânâ’nın Mesnevî’sinde Yer Alan Menkıbeler
Dede Korkut Türk Dili ve Edebiyatı Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.37-57, 2012 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
69
7. Mevlana İdris Zengin’in ‘’Korku Dükkanı’’ Adlı Eserinin Duyarlık Eğitimi Açısından İncelenmesi
KARADENIZ 17th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES NOVEMBER 8 - 10, 2024, Rize, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2024, ss.13, (Tam Metin Bildiri)

8. Çocuk Yazınında Karakter Türleri ve Karakter Geliştirme Yolları: Zaman Zaman İçinde Anadolu Masalları Örneği
KARADENIZ 17th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES NOVEMBER 8 - 10, 2024, Rize, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2024, ss.12, (Tam Metin Bildiri)

11. NOHUT ADAM ADLI ÇOCUK KİTABININ EĞİTSEL İLETİLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
4TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Rize, Türkiye, 6 - 07 Haziran 2023, ss.1511-1523, (Tam Metin Bildiri)
12. TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
4TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 6 - 07 Haziran 2023, ss.1524-1535, (Tam Metin Bildiri)
16. İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AŞAMALI YAZMA GELİŞİM DÜZEYLERİ
XIII. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, 14 - 16 Ekim 2021, Rize, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2021, ss.56, (Özet Bildiri)

17. Alev Saçlı Çocuk Adlı Yapıtın Fantastik Unsurlar Açısındanİncelenmesi
Worl Children Conference, 23 - 25 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
18. Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme
XII. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
19. Türkçe Dersi Ortaokul Kitaplarındaki Zekâ Oyunlarına İlişkinBir Değerlendirme
Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 22 - 25 Ağustos 2019, (Tam Metin Bildiri)
20. Türkçe Öğretmenlerinin Yazma Eğitiminde Yaşanılan Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
XI. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
23. Türkçe Dersi Ortaokul Kitaplarındaki Zeka Oyunlarına İlişkin Bir Değerlendirme
Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2019, ss.170, (Tam Metin Bildiri)

24. Dede Korkut Hikayelerinin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi
Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2019, ss.180, (Özet Bildiri)
25. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algılarına İlişkin Bi Değerlendirme
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.272, (Tam Metin Bildiri)

26. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.344, (Özet Bildiri)
27. 5.Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme
ZEUGMA II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Ocak 2019, ss.245, (Tam Metin Bildiri)

28. 5.Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerine İlişkin Bir Değerlendirme
ZEUGMA II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Ocak 2019, ss.213, (Tam Metin Bildiri)

29. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
II. International Teacher Education And Accreditation Congress, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.58, (Özet Bildiri)
30. Türkçe Öğretmenlerinin 21. Yüzyılda Sahip Olması Gereken Yeterlilikler
II. International Teacher Education And Accreditation Congress, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.109, (Özet Bildiri)
32. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Belirlenmesine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
I. Uluslararası Dil Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.471, (Özet Bildiri)
33. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi
I. Uluslararası Dil Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.474, (Özet Bildiri)
34. Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerinin Okunabilirliği
International Symposıum on Textbooks (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.130, (Özet Bildiri)
35. Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi
International Symposıum on Textbooks (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.131, (Özet Bildiri)
36. Yabancılara Türkçe Öğretiminde Araştırma Eğilimleri
1. Uluslararsı Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.14, (Özet Bildiri)
37. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2017, ss.123-124, (Özet Bildiri)
38. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2017, ss.123-124, (Özet Bildiri)
39. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okumaya İlişkin Görüşlerinin İnelenmesi
I. Uluslarası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.110, (Özet Bildiri)
40. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz yeterlilikleri ve İletişim Bcerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
3rd International Symposium onLanguage Education and Teaching
-ISLET 2017, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.136, (Özet Bildiri)
41. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital öykülerin Konuşma Becerileri Üzerindeki Etkilerine İlişkin Görüşleri
3rd International Symposium onLanguage Education and Teaching
-ISLET 2017, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.242-243, (Özet Bildiri)
42. Yabancılara Türkçe Öğretimi Alanındaki Araştırma Eğilimleri
I. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.14, (Özet Bildiri)
43. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okumaya İlişkin Görüşlerinin İncelemesi
Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.110, (Özet Bildiri)
44. 6, 7 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.374, (Özet Bildiri)
45. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmen Adaylarının Dijital Öykülerin Konuşma Becerilerinin Gelişimi Üzerindeki Etkilerine İlişkin Görüşleri
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.282, (Özet Bildiri)
46. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öykülerin Konuşma Becerilerinin Gelişimi Üzerindeki Etkilerine İlişkin Görüşleri
ISLET 2017, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.242, (Özet Bildiri)
47. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlikleri ve İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu-ISLET, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.131, (Özet Bildiri)
49. Günümüz Çocuk Oyunlarının Türkçe Dersindeki Eğitsel Oyunlar Üzerindeki Etkisi
3. Uluslararası Gençlik ve Çocuk Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2016, ss.287, (Tam Metin Bildiri)
50. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Kaygılarının Etkili Konuşma Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmaları Kongresi-ULEAD 2016, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.225-226, (Özet Bildiri)
53. 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu-USOS, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.442, (Özet Bildiri)
54. 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
1.Uluslararası Balkan Çoccuk ve Gençlik Edebiyatı Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2016, ss.210, (Özet Bildiri)
55. Tematik Çocuk Kanallarında Yayınlanan Çizgi Filmlere İlişkin Bir Değerlendirme
2. Uluslararası Gençlik ve Çocuk Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2015, cilt.2, sa.1, ss.373-387, (Tam Metin Bildiri)
56. Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlerin yazma kaygılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
8. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.155, (Özet Bildiri)
57. Keloğlan çizgi filminin kalıplaşmış dil birimleri yönünden değerlendirilmesi
I. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.143, (Özet Bildiri)
58. Vromiz Çizgi Filminin Dil Edinimi Açısından Değerlendirilmesi
VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.175-182, (Özet Bildiri)
59. Öğretmen Adaylarının Yazma ile ilgili Algılarının ve Karşılaştıkları Güçlüklerin İncelenmesi
VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.54, (Özet Bildiri)
62. İlkokul 3. Sınıf Türkçe ders kitabındaki kazanımların çoklu zeka kuramı açısından değerlendirilmesi
IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Niğde, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2013, ss.32, (Özet Bildiri)
67. Laswell’in iletişim Kuramı’na Göre Mevlânâ’nın Mesnevî’sinde Yer Alan Hasan-I Harakânî Menkıbelerinin Okunması
I. Uluslararası Harakânî Sempozyumu, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
68. Laswell’in İletişim Kuramına Göre Mevlânâ’nın Mesnevî’sinde Yer Alan Hasan-I Harakânî Menkıbelerinin Okunması
I. Uluslararası Harakânî Sempozyumu, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2012, ss.170-180, (Tam Metin Bildiri)
69. Fıkra Türünün Eğitimdeki Yeri ve Türkçe Ders Kitaplarındaki Kullanılabilirliği
IV. International Congress of Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 Mayıs - 07 Nisan 2012, ss.2345, (Özet Bildiri)
Kitaplar
11
1. Türkçe Öğretiminde Yaratıcı Düşünme Teknikleri
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2024

2. Süreç Temelli Yazma Modelleri
Yazma Eğitimi, Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem A, Ankara, ss.215-250, 2021

3. Metin Türlerine Göre Okuma Eğitimi
Metin Türlerine Göre Okuma Eğitimi, Mustafa KAYA,Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.189-242, 2020

5. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar_10, Nadir Engin Uzun, B. Ümit Bozkurt, Editör, Okan Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.267-300, 2018

6. Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar_10, Nadir Engin Uzun, B. Ümit Bozkurt, Editör, Okan Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.267-300, 2018
8. Vromiz Çizgi Filminin Dil Edinimi Açısından Değerlendirilmesi
Türkçenin Eğitimine Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Coşkun, Mustafa Volkan Açık Önkaş, Nilgün Eğilmez İpek, Nigar vd., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.175-182, 2015
9. İlkokul 3. Sınıf Türkçe ders kitabındaki kazanımların çoklu zeka kuramı açısından değerlendirilmesi
Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Kamil İşeri, Gökhan Çetinkaya..., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.35-46, 2014

10. Rize'de Tasavvuf Kültürü
Dergah Yayınları, İstanbul, 2013

11. Türkçe Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2012

Ansiklopedide Bölümler
5
1. Cezmi Koca
Ay Yayınevi, ss.1-2, 2019
2. Betül Avunç
Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-3, 2019
3. Cuma Karataş
Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019
4. Ceyda Günalp
Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019
5. Cahide Günay
Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019
Metrikler
Yayın (WoS)
5
Yayın (Scopus)
5
Atıf (WoS)
30
H-İndeks (WoS)
5
Atıf (Scopus)
40
H-İndeks (Scopus)
3
Atıf (Scholar)
900
H-İndeks (Scholar)
17
Atıf (TrDizin)
875
Atıf (Sobiad)
788
H-İndeks (Sobiad)
16
Atıf (Diğer Toplam)
99
Proje
13
Tez Danışmanlığı
3