SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÇOK KATMANLI OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.13, sa.1, ss.213-238, 2024 (Hakemli Dergi)
The Predictive Power of Visual Literacy Competence for Digital Literacy
E-International Journal of Educational Research
, cilt.14, sa.6, ss.126-150, 2023 (Hakemli Dergi)
Okur-Tepki Teorisi: Gökte Biri Var Örneği
Academic Social Studies
, cilt.7, sa.25, ss.37-58, 2023 (Hakemli Dergi)
The Use of Analogies in the Children's Work Entitled Hayâl Dükkânı
Journal of Children’s Literature and Language Education
, cilt.5, sa.2, ss.128-153, 2022 (Hakemli Dergi)
OKUMA ÇEMBERİ YÖNTEMİNİN ELEŞTİREL OKUMA ÖZYETERLİLİK ALGISI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME TUTUMUNA ETKİSİ
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.11, sa.1, ss.277-301, 2022 (Hakemli Dergi)
Metni Anlamlandırma Sürecinin Unsurları: Ana Fikir, Yardımcı Fikir, Konu
Asya Studies-Academic Social Studies
, cilt.6, sa.21, ss.11-34, 2022 (Hakemli Dergi)
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ 21. YÜZYIL BECERİLERİ YETERLİLİK ALGILAR
INTERNATIONAL JOURNAL OF TURKISH LITERATURE CULTURE EDUCATION
, cilt.11, sa.4, ss.1717-1742, 2022 (Hakemli Dergi)
İlkokul Öğrencilerinin Aşamalı Yazma Gelişim Düzeyleri
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.10, sa.1, ss.162-183, 2022 (Hakemli Dergi)
Alev Saçlı Çocuk Adlı Yapıtın Fantastik Unsurlar Açısından İncelenmesi
Journal of Child, Literature and Language Education – JCLLE
, cilt.4, sa.2, ss.220-240, 2021 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
Journal ofHistory School
, cilt.47, ss.2657-2683, 2020 (Hakemli Dergi)
The Effect of 8th Graders’ Reading Motivation on Their Motivation to Write.
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES)
, cilt.12, sa.2, ss.302-323, 2020 (Hakemli Dergi)
Yaratıcı Düşünme Eğilimlerinin Yansıtıcı Düşünme Becerileri Üzerindeki Etkisi
TURKISH STUDIES - EDUCATIONAL SCIENCES
, cilt.14, sa.5, ss.2147-2176, 2019 (Hakemli Dergi)
Yabancılara Türkçe Öğretimi Alanındaki Araştırma Eğilimleri
INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY
, cilt.7, sa.3, ss.22-41, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.7, ss.964-995, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi
DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.17, sa.37, ss.109-146, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerin Okunabilirliği
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.30-46, 2019 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlikleri Ve İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.19, ss.213-233, 2018 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
, cilt.11, sa.4, ss.718-747, 2018 (Hakemli Dergi)
The Effect of Reading Motivations of 6th, 7th and 8th Grade Students on Reading Attitudes: A Structural Equation Modeling
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.17-38, 2018 (Hakemli Dergi)
6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının Türkçe Dersine İlişkin Tutum Üzerindeki Etkisinde Cinsiyetin Rolü: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.238-259, 2018 (Hakemli Dergi)
6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin okuma tutumlarının Türkçe dersine ilişkin tutum üzerindekietkisinde cinsiyetin rolü: Bir yapısal eşitlik modellemesi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.238-259, 2018 (Hakemli Dergi)
Dijital Öykülerin 6. Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya YönelikTutumlarına Etkisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.14, sa.40, ss.31-58, 2017 (Hakemli Dergi)
6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Electronic Journal of Social Sciences
, cilt.16, sa.63, ss.1166-1186, 2017 (Hakemli Dergi)
The Effects of Digital Stories on The Writing Skills of 6th Grade Students
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.9, sa.3, ss.686-704, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Kaygılarının Etkili Konuşma Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
JOURNAL OF TURKISH STUDIES
, cilt.12, sa.4, ss.47-70, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Yazmaya İlişkin Algıları ve Yazma Sürecinde Karşılaştıkları Güçlükler: RTEÜ Örneği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD)
, cilt.18, sa.1, ss.573-593, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Nasreddin Hoca’ya İlişkin Algıları
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.2, ss.114-134, 2017 (Hakemli Dergi)
Keloğlan çizgi filminin kalıplaşmış dil birimleri yönünden değerlendirilmesi
International Journal of Languages’ Education and Teaching-IJLET
, cilt.1, ss.2038-4999, 2015 (Hakemli Dergi)
Recep Tayyip Erdoğan University Education Faculty Students' Writing Concerns
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.3, ss.38-52, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 8. Sınıf Türkçe Dersi Öğretmen Kılavuz Kitabındaki Etkinliklerin Çoklu Zekâ Kuramı ile Örtüşme Düzeyi
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.2, ss.72-89, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International Journal of Language Academy
, cilt.2, sa.3, ss.74-87, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 6. Sınıf Türkçe Dersi Öğretmen Kılavuz Kitabının Çoklu Zekâ Kuramı Açısından Değerlendirilmesi
Journal of Language and Literature Education
, cilt.9, ss.133-147, 2014 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Bitişik Eğik Yazı Kullanımına İlişkin Görüşleri
International Journal of Language Education and Teaching
, cilt.2, ss.56-80, 2014 (Hakemli Dergi)
Fıkra Türünün Eğitimdeki yeri ve Türkçe Ders Kitaplarında Kullanılabilirliği
Journal Of History School
, sa.17, ss.785-812, 2014 (Hakemli Dergi)
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Yazma Kaygıları
Turkish Journal of Teacher Education
, cilt.3, sa.1, ss.39-52, 2014 (Hakemli Dergi)
Ortaokul 8. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Okuma Metinlerinin Düşünceyi Geliştirme Teknikleri Açısından İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, sa.6, ss.1-25, 2013 (Hakemli Dergi)
Mevlânâ’nın Mesnevî’sinde Yer Alan Fıkraların Türkçe Eğitiminde Kullanılması
Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Dergisi
, cilt.102, sa.203, ss.327-356, 2013 (Hakemli Dergi)
Mevlana’xxnın Mesnevi’xxsinde Yer Alan Fıkraların Türkçe Eğitiminde Kullanılması
Türk Dünyası Araştırmaları Dergisi
, cilt.102, sa.203, ss.77-107, 2013 (Hakemli Dergi)
KÖROĞLU DESTANI’NIN TÜRKMENİSTAN VE ELAZİZ VARYANTIÜZERİNE BİR KURAM DENEMESİ
Ululslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.9, ss.327-356, 2013 (Hakemli Dergi)
Mevlânâ’nın Mesnevî’sinde Yer Alan Menkıbeler
Dede Korkut Türk Dili ve Edebiyatı Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.2, ss.37-57, 2012 (Hakemli Dergi)
Mevlana’nın Mesnevi’sinde Yer Alan Menkıbeler
Dede Korkut Türk Dili ve Edebiyatı
, cilt.1, sa.2, ss.37-57, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
NOHUT ADAM ADLI ÇOCUK KİTABININ EĞİTSEL İLETİLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
4TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Rize, Türkiye, 6 - 07 Haziran 2023, ss.1511-1523
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÜSTBİLİŞSEL OKUMA STRATEJİLERİNİ KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
4TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, 6 - 07 Haziran 2023, ss.1524-1535
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AŞAMALI YAZMA GELİŞİM DÜZEYLERİ
XIII. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, 14 - 16 Ekim 2021, Rize, Türkiye, 14 - 16 Ekim 2021, ss.56
Alev Saçlı Çocuk Adlı Yapıtın Fantastik Unsurlar Açısındanİncelenmesi
Worl Children Conference, 23 - 25 Ekim 2020
Türkçe Öğretmenlerinin Kullandıkları Okuduğunu Anlama Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme
XII. ULUSLARARASI DÜNYA DİLİ TÜRKÇE SEMPOZYUMU, 21 - 23 Ekim 2020
Türkçe Dersi Ortaokul Kitaplarındaki Zekâ Oyunlarına İlişkinBir Değerlendirme
Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 22 - 25 Ağustos 2019
Türkçe Öğretmenlerinin Yazma Eğitiminde Yaşanılan Sorunlara İlişkin Görüşlerinin Değerlendirilmesi
XI. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2019
Dede Korkut Hikayelerinin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi
Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2019, ss.180
Türkçe Dersi Ortaokul Kitaplarındaki Zeka Oyunlarına İlişkin Bir Değerlendirme
Karadeniz II. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Rize, Türkiye, 23 - 25 Ağustos 2019, ss.170
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.344
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algılarına İlişkin Bi Değerlendirme
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.272
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Okuma Özyeterlilik Algılarına İlişkin Bir Değerlendirme
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.342
5.Sınıf Öğrencilerinin Yazma Eğilimlerine İlişkin Bir Değerlendirme
ZEUGMA II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Ocak 2019, ss.213
5.Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya Yönelik Tutumlarına İlişkin Bir Değerlendirme
ZEUGMA II. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 18 - 20 Ocak 2019, ss.245
Türkçe Öğretmenlerinin 21. Yüzyılda Sahip Olması Gereken Yeterlilikler
II. International Teacher Education And Accreditation Congress, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.109
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dinleme Üstbiliş Stratejilerine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
II. International Teacher Education And Accreditation Congress, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.58
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi
I. Uluslararası Dil Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.474
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Belirlenmesine İlişkin Bir Değerlendirme: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
I. Uluslararası Dil Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 11 - 12 Mayıs 2018, ss.471
Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerinin Okunabilirliği
International Symposıum on Textbooks (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.130
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi
International Symposıum on Textbooks (DEKUS 2018), İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2018, ss.131
Yabancılara Türkçe Öğretiminde Araştırma Eğilimleri
1. Uluslararsı Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.14
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2017, ss.123-124
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları
10. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2017, ss.123-124
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okumaya İlişkin Görüşlerinin İnelenmesi
I. Uluslarası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.110
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz yeterlilikleri ve İletişim Bcerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
3rd International Symposium onLanguage Education and Teaching
-ISLET 2017, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.136
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital öykülerin Konuşma Becerileri Üzerindeki Etkilerine İlişkin Görüşleri
3rd International Symposium onLanguage Education and Teaching
-ISLET 2017, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.242-243
Yabancılara Türkçe Öğretimi Alanındaki Araştırma Eğilimleri
I. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.14
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okumaya İlişkin Görüşlerinin İncelemesi
Uluslararası Türk Dili ve Edebiyatı Bilgi Şöleni, Erzurum, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2017, ss.110
Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmen Adaylarının Dijital Öykülerin Konuşma Becerilerinin Gelişimi Üzerindeki Etkilerine İlişkin Görüşleri
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.282
6, 7 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazmaya İlişkin Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.374
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Öz Yeterlikleri ve İletişim Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
3. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu-ISLET, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.131
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öykülerin Konuşma Becerilerinin Gelişimi Üzerindeki Etkilerine İlişkin Görüşleri
ISLET 2017, Roma, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.242
Günümüz Çocuk Oyunlarının Türkçe Dersindeki Eğitsel Oyunlar Üzerindeki Etkisi
3. Uluslararası Gençlik ve Çocuk Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Ekim 2016, ss.287
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Konuşma Kaygılarının Etkili Konuşma Becerileri Üzerindeki Etkisi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmaları Kongresi-ULEAD 2016, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.225-226
6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Kaygılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu-USOS, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.442
6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Okumaya Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
1.Uluslararası Balkan Çoccuk ve Gençlik Edebiyatı Kongresi, Edirne, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2016, ss.210
Tematik Çocuk Kanallarında Yayınlanan Çizgi Filmlere İlişkin Bir Değerlendirme
2. Uluslararası Gençlik ve Çocuk Edebiyatı Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2015, cilt.2, sa.1, ss.373-387
Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenenlerin yazma kaygılarının çeşitli değişkenlere göre incelenmesi.
8. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.155
Türkçeyi Yabancı Dil Olarak Öğrenenlerin Yazma Kaygılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
8. Uluslararsı Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.155
Keloğlan çizgi filminin kalıplaşmış dil birimleri yönünden değerlendirilmesi
I. Uluslararası Dil Eğitimi ve Öğretimi Sempozyumu, Nevşehir, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2015, ss.143
Vromiz Çizgi Filminin Dil Edinimi Açısından Değerlendirilmesi
VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.175-182
Öğretmen Adaylarının Yazma ile ilgili Algılarının ve Karşılaştıkları Güçlüklerin İncelenmesi
VII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Muğla, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2014, ss.54
İlkokul 3. Sınıf Türkçe ders kitabındaki kazanımların çoklu zeka kuramı açısından değerlendirilmesi
IV. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, Niğde, Türkiye, 4 - 06 Temmuz 2013, ss.32
Laswell’in iletişim Kuramı’na Göre Mevlânâ’nın Mesnevî’sinde Yer Alan Hasan-I Harakânî Menkıbelerinin Okunması
I. Uluslararası Harakânî Sempozyumu, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2012
Laswell’in İletişim Kuramına Göre Mevlânâ’nın Mesnevî’sinde Yer Alan Hasan-I Harakânî Menkıbelerinin Okunması
I. Uluslararası Harakânî Sempozyumu, Kars, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2012, ss.170-180
Fıkra Türünün Eğitimdeki Yeri ve Türkçe Ders Kitaplarındaki Kullanılabilirliği
IV. International Congress of Education Research, İstanbul, Türkiye, 4 Mayıs - 07 Nisan 2012, ss.2345
Kitap & Kitap Bölümleri
Süreç Temelli Yazma Modelleri
Yazma Eğitimi, Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem A, Ankara, ss.215-250, 2021
Metin Türlerine Göre Okuma Eğitimi
Metin Türlerine Göre Okuma Eğitimi, Mustafa KAYA,Mehmet Nuri KARDAŞ, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.189-242, 2020
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar_10, Nadir Engin Uzun, B. Ümit Bozkurt, Editör, Okan Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.267-300, 2018
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Kitap Okuma Alışkanlıklarına İlişkin Tutumlarının Değerlendirilmesi: Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Örneği
Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar_10, Nadir Engin Uzun, B. Ümit Bozkurt, Editör, Okan Üniversitesi Yayınları, İstanbul, ss.267-300, 2018
Vromiz Çizgi Filminin Dil Edinimi Açısından Değerlendirilmesi
Türkçenin Eğitimine Öğretimine Yönelik Çalışmalar, Coşkun, Mustafa Volkan Açık Önkaş, Nilgün Eğilmez İpek, Nigar vd., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.175-182, 2015
İlkokul 3. Sınıf Türkçe ders kitabındaki kazanımların çoklu zeka kuramı açısından değerlendirilmesi
Türkçe Eğitiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalar, Kamil İşeri, Gökhan Çetinkaya..., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.35-46, 2014
Rize'de Tasavvuf Kültürü
Dergah Yayınları, İstanbul, 2013
Türkçe Öğretiminde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2012
Ansiklopedide Bölümler
Cezmi Koca
Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019
Betül Avunç
Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-3, 2019
Cuma Karataş
Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019
Ceyda Günalp
Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019
Cahide Günay
Türk Edebiyatı İsimler Sözlüğü, ss.1-2, 2019