Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Matematik Öğretmenlerinin Dijital Dönüşümü: Web 2.0 Araçlarına Yönelik Yansıtıcı Görüşler

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Dörtgenlerde Çevre Hesaplamada Cebirsel İfadelerle İşlem Süreçlerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Matematiksel Modellemeye İlişkin Öğretim Modeli Süreçlerinin Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

USING MODELING PERSPECTIVE TO SOLVE REAL-LIFE PHYSICS PROBLEMS VIA MATHEMATICAL MODELING

European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.1

ÜSLÜ SAYILARDA KAVRAM YANILGILARININ 3 AŞAMALI TESTLE TESPİTİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.2 Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni İmajları

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.236-237 Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistik Kavramına Yönelik Algıları: Metafor Analizi Örneği

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.30 Sürdürülebilir Kalkınma

Secondary School Mathematics Teacher Candidates’ Competence in Mathematical Proof Methods

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.663-664 Sürdürülebilir Kalkınma

Pre-Service Mathematics Teachers’ Mathematisation Processes In Modelling Activities

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.639-640

An Assessment Of Pre-Service Mathematics Teachers' Knowledge And Opinions About Misconceptions

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.516-517 Creative Commons License

Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.405-406 Sürdürülebilir Kalkınma

Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlarda Cebirsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.80-81

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üslü İfadelerin Öğretimindeki Öğretim Strateji Tercihleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.95-96 Sürdürülebilir Kalkınma

Matematiksel Kavramların Müzik Destekli Öğretimine Yönelik Öğrenci Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2357-2359

8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017

Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017

Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Süreçlerinin Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017

Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017

8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017

Öğrenme Ortamlarında WebQuest Tasarlama Süreçlerinin İncelenmesi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.234

Sanal Manipulatif Destekli Çalışma Yapraklarının Tasarım, Pedagojik, Matematiksel ve Bilişsel Açıdan Uygunluğu

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.233

Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanterinin Türkçeye Uyarlanma Çalışması

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

Matematik Öğretmen Adaylarının Alan-Çevre Konusundaki Pedagojik Alan Bilgileri.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015

Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Öğretim Programına Yönelik Hizmet Öncesi Gereksinimlerinin Belirlenmesi.

New Issues On Teacher Education International Symposium-ISNITE, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, sa.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeyleri

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

İlköğretim Öğrencilerinin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Temsillerle İlgili Düşünceleri.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, sa.5, ss.458-462

Mathematics teachers' views about measurement and evaluation dimension of new Turkish geometry curriculum

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2678-2683 identifier identifier

Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Yeni 9. Sınıf Geometri Programı ile İlgili Görüşleri.

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010

Mathematics Teachers? Attitudes and Proficiencies on Computer Assisted Mathematics Education

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, sa.3

Kitap & Kitap Bölümleri

Proje İçin Konu Seçimi ve Literatür Taraması

Eğitimde Proje Tasarlama, Prof. Dr. Mehmet Küçük, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.33-59, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Nitel ve Nicel Araştırmalarda Örnekleme Yöntemleri

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Mehmet KÜÇÜK, Prof. Dr. Serkan SEVİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-139, 2022

Matematikte Kavram Yanılgılarına Yönelik Öğretmen Adaylarının Bilgi veGörüşlerinin Değerlendirilmesi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.419-438, 2018 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

66

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

8

Tez Danışmanlığı

2

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları