Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Interdisciplinary Teaching: Solving Real-Life Physics Problems through Mathematical Modelling
ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.27, sa.4, ss.118-140, 2024 (Hakemli Dergi)

Ortaokul Öğrencilerinin Üslü İfadeler Konusunda Modelleme Yeterliklerinin İncelenmesi: Sarmal Kitaplık Problemi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.39-56, 2022 (Hakemli Dergi)


THE ASSESSMENT OF THE DYNAMIC LEARNING ENVIRONMENT DESIGNEDFOR THE CONSTRUCTION OF BASIC GEOMETRIC CONCEPTS
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.1, ss.321-347, 2022 (Hakemli Dergi)


Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometri Konularındaki Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.199-227, 2018 (Hakemli Dergi)


YARATICI PROBLEM ÇÖZME ÖZELLİKLERİ ENVANTERİNİTÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1360-1377, 2018 (Hakemli Dergi)


AKADEMİSYENLERİN AKADEMİK KARİYERE YÖNELİK TUTUMLARIN İNCELENMESİ
Journal Of Educational and Instructional Studies In The World
, cilt.2, sa.1, ss.96-101, 2012 (Hakemli Dergi)

Brousseau nun matematiksel öğrenme ortamları kuramı ve adidaktik ortamın bir uygulaması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.204-224, 2011 (Hakemli Dergi)

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
USING MODELING PERSPECTIVE TO SOLVE REAL-LIFE PHYSICS PROBLEMS VIA MATHEMATICAL MODELING
European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.1
Pre-Service Mathematics Teachers’ Mathematisation Processes In Modelling Activities
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.639-640
Secondary School Mathematics Teacher Candidates’ Competence in Mathematical Proof Methods
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.663-664

Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlarda Cebirsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.80-81
Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Belirsizlik Ve Tanımsızlık Kavramlarına İlişkin Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017
Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Belirsizlik Ve Tanımsızlık Kavramlarına İlişkin Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Süreçlerinin Değerlendirilmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017
8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017
8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017
Matematik Öğretmen Adaylarının Alan-Çevre Konusundaki Pedagojik Alan Bilgileri.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının tahmin düzeylerine göre tahmin stratejilerinin belirlenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Karşı Tutumları ve Materyal Geliştirme Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.141

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine Yönelik Alan Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri
12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, sa.12
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine Yönelik Alan Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri
12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013
Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Öğretim Programına Yönelik Hizmet Öncesi Gereksinimlerinin Belirlenmesi.
New Issues On Teacher Education International Symposium-ISNITE, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, sa.1

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeyleri
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
İlköğretim Öğrencilerinin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012
Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Yeni 9. Sınıf Geometri Programı ile İlgili Görüşleri.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Mathematics Teachers? Attitudes and Proficiencies on Computer Assisted Mathematics Education
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, sa.3
Kitaplar
Nitel ve Nicel Araştırmalarda Örnekleme Yöntemleri
Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Mehmet KÜÇÜK, Prof. Dr. Serkan SEVİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-139, 2022