Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

EXAMINATION OF PRE-SERVICE TEACHERS’ MATHEMATICAL MODELING SELF-EFFICACY

8th INTERNATIONAL HALICH CONGRESS ON MULTIDISCIPLINARY SCIENTIFIC RESEARCH, İstanbul, Türkiye, 3 - 05 Aralık 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

Geometrik Çalışma Uzayı ve Geometrik Paradigmalar Bağlamında Matematik Öğretmen Adaylarının Özelliklerinin Belirlenmesi: Alphonse’un Arazisi Problemi

6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 28 Ekim 2023, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Dijital Dönüşümü: Web 2.0 Araçlarına Yönelik Yansıtıcı Görüşler

5. ULUSLARARASI TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Türkiye, 28 - 30 Ekim 2021, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Matematiksel Modellemeye İlişkin Öğretim Modeli Süreçlerinin Öğretmen Adayı Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Dörtgenlerde Çevre Hesaplamada Cebirsel İfadelerle İşlem Süreçlerinin İncelenmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

USING MODELING PERSPECTIVE TO SOLVE REAL-LIFE PHYSICS PROBLEMS VIA MATHEMATICAL MODELING

European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

ÜSLÜ SAYILARDA KAVRAM YANILGILARININ 3 AŞAMALI TESTLE TESPİTİ VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.2, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğretmeni İmajları

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.236-237, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistik Kavramına Yönelik Algıları: Metafor Analizi Örneği

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.30, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Olasılık Konularındaki Kavram Yanılgılarını Belirlemeye ve Gidermeye Yönelik Bilgilerinin İncelenmesi

II. Uluslararası Öğretmen Eğitimi ve Akreditasyon Kongresi, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.29, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

An Assessment Of Pre-Service Mathematics Teachers' Knowledge And Opinions About Misconceptions

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.516-517, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Pre-Service Mathematics Teachers’ Mathematisation Processes In Modelling Activities

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.639-640, (Özet Bildiri)

Secondary School Mathematics Teacher Candidates’ Competence in Mathematical Proof Methods

International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.663-664, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlarda Cebirsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Görüşleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.405-406, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üslü İfadelerin Öğretimindeki Öğretim Strateji Tercihleri

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.95-96, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Matematiksel Kavramların Müzik Destekli Öğretimine Yönelik Öğrenci Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2357-2359, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Süreçlerinin Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

Sanal Manipulatif Destekli Çalışma Yapraklarının Tasarım, Pedagojik, Matematiksel ve Bilişsel Açıdan Uygunluğu

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.233, (Özet Bildiri)

Öğrenme Ortamlarında WebQuest Tasarlama Süreçlerinin İncelenmesi

10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.234, (Özet Bildiri)

Yaratıcı Problem Çözme Özellikleri Envanterinin Türkçeye Uyarlanma Çalışması

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu (TÜRKBİLMAT-2), Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmen Adaylarının Alan-Çevre Konusundaki Pedagojik Alan Bilgileri.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

İlköğretim matematik öğretmen adaylarının tahmin düzeylerine göre tahmin stratejilerinin belirlenmesi

24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)

Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Öğretim Programına Yönelik Hizmet Öncesi Gereksinimlerinin Belirlenmesi.

New Issues On Teacher Education International Symposium-ISNITE, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, sa.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeyleri

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

İlköğretim Öğrencilerinin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları

XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Teknoloji Destekli Temsillerle İlgili Düşünceleri.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, sa.5, ss.458-462, (Tam Metin Bildiri)

Mathematics teachers' views about measurement and evaluation dimension of new Turkish geometry curriculum

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2678-2683, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Yeni 9. Sınıf Geometri Programı ile İlgili Görüşleri.

1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

Mathematics Teachers? Attitudes and Proficiencies on Computer Assisted Mathematics Education

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, sa.3, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Proje İçin Konu Seçimi ve Literatür Taraması

Eğitimde Proje Tasarlama, Prof. Dr. Mehmet Küçük, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.33-59, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

Nitel ve Nicel Araştırmalarda Örnekleme Yöntemleri

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Mehmet KÜÇÜK, Prof. Dr. Serkan SEVİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-139, 2022

Matematikte Kavram Yanılgılarına Yönelik Öğretmen Adaylarının Bilgi veGörüşlerinin Değerlendirilmesi

EĞİTİM BİLİMLERİNDE ÖRNEK ARAŞTIRMALAR, Prof. Dr. Adem İşcan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.419-438, 2018 Creative Commons License
Metrikler

Yayın

67

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

11

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

23

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Diğer Toplam)

63

Proje

8

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

19
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları