Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Interdisciplinary Teaching: Solving Real-Life Physics Problems through Mathematical Modelling
ELECTRONIC JOURNAL FOR RESEARCH IN SCIENCE & MATHEMATICS EDUCATION
, cilt.27, sa.4, ss.118-140, 2024 (Hakemli Dergi)

Ortaokul Öğrencilerinin Üslü İfadeler Konusunda Modelleme Yeterliklerinin İncelenmesi: Sarmal Kitaplık Problemi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.39-56, 2022 (Hakemli Dergi)


THE ASSESSMENT OF THE DYNAMIC LEARNING ENVIRONMENT DESIGNEDFOR THE CONSTRUCTION OF BASIC GEOMETRIC CONCEPTS
INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL OF EDUCATION AND TEACHING
, cilt.10, sa.1, ss.321-347, 2022 (Hakemli Dergi)


Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometri Konularındaki Cebirsel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.199-227, 2018 (Hakemli Dergi)


YARATICI PROBLEM ÇÖZME ÖZELLİKLERİ ENVANTERİNİTÜRKÇEYE UYARLAMA ÇALIŞMASI
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1360-1377, 2018 (Hakemli Dergi)


AKADEMİSYENLERİN AKADEMİK KARİYERE YÖNELİK TUTUMLARIN İNCELENMESİ
Journal Of Educational and Instructional Studies In The World
, cilt.2, sa.1, ss.96-101, 2012 (Hakemli Dergi)

Brousseau nun matematiksel öğrenme ortamları kuramı ve adidaktik ortamın bir uygulaması
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.204-224, 2011 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
USING MODELING PERSPECTIVE TO SOLVE REAL-LIFE PHYSICS PROBLEMS VIA MATHEMATICAL MODELING
European Science Education Research Association, Bologna, İtalya, 26 - 30 Ağustos 2019, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Pre-Service Mathematics Teachers’ Mathematisation Processes In Modelling Activities
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.639-640, (Özet Bildiri)
Secondary School Mathematics Teacher Candidates’ Competence in Mathematical Proof Methods
International Conference on Mathematics and Mathematics Education (ICMME-2018), Ordu, Türkiye, 27 - 29 Haziran 2018, ss.663-664, (Özet Bildiri)

Lise 4. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Kavramlarda Cebirsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi sempozyumu, Afyonkarahisar, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.80-81, (Özet Bildiri)
Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Belirsizlik Ve Tanımsızlık Kavramlarına İlişkin Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Belirsizlik Ve Tanımsızlık Kavramlarına İlişkin Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Modelleme Süreçlerinin Değerlendirilmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
8. Sınıf Öğrencilerinin Üslü İfadelere Yönelik Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İspat Yapmaya Yönelik Görüşleri
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 19 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
Matematik Öğretmen Adaylarının Alan-Çevre Konusundaki Pedagojik Alan Bilgileri.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının tahmin düzeylerine göre tahmin stratejilerinin belirlenmesi
24. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Niğde, Türkiye, 16 - 19 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Karşı Tutumları ve Materyal Geliştirme Sürecinde Karşılaştıkları Zorluklar
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.141, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine Yönelik Alan Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri
12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, sa.12, (Özet Bildiri)
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eşit İşaretine Yönelik Alan Bilgileri ve Pedagojik Alan Bilgileri
12. Matematik Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Matematik Öğretmen Adaylarının Geometri Öğretim Programına Yönelik Hizmet Öncesi Gereksinimlerinin Belirlenmesi.
New Issues On Teacher Education International Symposium-ISNITE, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2013, sa.1, (Özet Bildiri)

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Düzeyleri
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
İlköğretim Öğrencilerinin Eşit İşaretine Yönelik Anlamaları
XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)
Ortaöğretim Matematik Öğretmenlerinin Yeni 9. Sınıf Geometri Programı ile İlgili Görüşleri.
1. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)
Mathematics Teachers? Attitudes and Proficiencies on Computer Assisted Mathematics Education
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, sa.3, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Nitel ve Nicel Araştırmalarda Örnekleme Yöntemleri
Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Prof. Dr. Mehmet KÜÇÜK, Prof. Dr. Serkan SEVİM, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.125-139, 2022