Prof. Dr. MEHMET KÜÇÜK


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği


Yayınlardaki İsimler: Kucuk, M

E-posta: mehmet.kucuk@erdogan.edu.tr
İş Telefonu: +90 464 532 8454 Dahili: 2300
Fax Telefonu: +90 464 532 8612
Web: https://kucukme.wordpress.com/
Ofis: A-321
Posta Adresi: RTEÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Metrikler

Yayın

287

Atıf (WoS)

78

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

104

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

2258

H-İndeks (Scholar)

28

Atıf (TrDizin)

16

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

53

Proje

30

Tez Danışmanlığı

5

Açık Erişim

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2002 - 2006

2002 - 2006

Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

2000 - 2002

2000 - 2002

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

1995 - 1999

1995 - 1999

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Eğitimi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2006

2006

Doktora

Bilimin Doğasını İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerine Öğretmeye Yönelik Bir Çalışma

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İlköğretim, Fen Bilgisi Eğitimi

2002

2002

Yüksek Lisans

Hizmet-İçi Aksiyon Araştırması Kurs Programının Fen Bilgisi Öğretmenlerine Uygulanması: Bir Örnek Olay Çalışması

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İlköğretim, Fen Bilgisi Eğitimi

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Akademik Unvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2009 - 2014

2009 - 2014

Doç. Dr.

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

2008 - 2009

2008 - 2009

Doç. Dr.

Artvin Çoruh Üniversitesi, Artvin Eğitim, İlköğretim

2006 - 2008

2006 - 2008

Yrd. Doç. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Artvin Eğitim, İlköğretim

2004 - 2006

2004 - 2006

Öğretim Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Artvin Eğitim, İlköğretim

1999 - 2004

1999 - 2004

Araştırma Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim

Yönetimsel Görevler

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

Fakülte Akademik Kurul Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2009 - Devam Ediyor

2009 - Devam Ediyor

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

2015 - 2020

2015 - 2020

Etik Kurul Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

2015 - 2020

2015 - 2020

Dekan

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2015 - 2019

2015 - 2019

BAP Bilimsel Komisyon Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

2009 - 2015

2009 - 2015

Bölüm Başkanı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü

2006 - 2009

2006 - 2009

Bölüm Başkanı

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İlköğretim

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Fen Eğitiminde Disiplinler Arası Öğrenme

Fen Eğitiminde Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamları Tasarımı

Lisans

Lisans

Bilimin Doğası Ve Öğretimi Sürdürülebilir Kalkınma

Bilimsel Muhakeme Becerileri

Bilim Tarihi Ve Felsefe

Eğitimde Araştırma Yöntemleri

Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi

Öğretmenlik Uygulaması I

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Logical Reasoning Skills of Turkish Middle School Students After the Covid-19 Pandemic

KÜÇÜK M.

14th International İstanbul Scientific Research Congress, İstanbul, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2024, ss.630-647, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

Danger for Engineering Career Choice: Stereotypical Engineer Perceptions

KÜÇÜK M.

8 International Congress on Engineering Sciences and Multidisciplinary Approaches, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2024, (Özet Bildiri)

2024

2024

The Effect of Short-Term Training on Water on the Awareness of Middle School Students Regarding Sustainable Living

Küçük M., Küçük A.

4th International Congress on Informal Learning, Konya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Evaluation of a Short-Term Training Aiming to Improve Middle School Students’ Water Literacy and Knowledge About Water

Küçük A., Küçük M.

4th International Congress on Informal Learning, Konya, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2024, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2024

2024

Examination of Informal Learning Experiences of Turkish Middle School Students

KARAYEV G., KÜÇÜK M.

9th International New York Academic Research Congress on Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 7 - 09 Mart 2024, ss.95-102, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

Investigation of Middle School Students’ Scientific Attitudes After the Covid-19 Pandemic

KARAYEV G., KÜÇÜK M.

16th International İstanbul Scientific Research Congress on Life, Engineering, Architecture, and Mathematical Sciences, İstanbul, Türkiye, 28 Şubat 2024, ss.326-332, (Tam Metin Bildiri) identifier

2024

2024

Reflections of University Students on Unethical Practices in Higher Education

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

11th International “Başkent” Congresson Social, Humanities, Administrative, and Educational Sciences, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Şubat 2024, ss.977-982, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

Examination of Scientific Reasoning Skills of Turkish Preservice Science Teachers

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

International Turkic World Congress on Social, Humanities, Administrative and Educational Sciences, Baku, Azerbaycan, 11 - 13 Ocak 2024, ss.444-452, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Examination of Science Process Skills of Science Teaching Undergraduate Program Students

KÜÇÜK M.

15th International Istanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2023, ss.288-294, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Identification of Social Service Undergraduate Program Students in Terms of Factors Related to Sustainable Development Awareness

Küçük M., Küçük A.

15th International Istanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2023, ss.295-303, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2023

2023

Examination of Pseudoscience Beliefs of University Students Taking The History and Philosophy of Science Course

KÜÇÜK M.

15th International Istanbul Scientific Research Congress on Humanities and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Aralık 2023, ss.317-322, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Mühendis İmajlarının Analizi

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M., AYVACI H. Ş.

10. Uluslararası Mühendislik Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2022, ss.33-40, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Mühendislik Tasarım Yaklaşımı Konusuna Yönelik Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

KÜÇÜK M., AYVACI H. Ş.

10. Uluslararası Mühendislik Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 - 26 Aralık 2022, ss.41-52, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

Ortaokul 6 ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Su Okuryazarlıklarının Karşılaştırılması

KÜÇÜK A., Burkaz Ekinci S., KÜÇÜK M.

2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 Haziran 2021 - 12 Haziran 2022, ss.55-56, (Özet Bildiri)

2022

2022

Ortaokul Öğrencilerinin Su Döngüsüyle İlgili Bilgi Yapılarının Yazma-Çizme Tekniğiyle İncelenmesi

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2022, ss.53-54, (Özet Bildiri)

2022

2022

Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Su Döngüsü Hakkındaki Bilgi Yapıları ile Su Okuryazarlıklarının İncelenmesi

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

2. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Haziran 2022, ss.79-80, (Özet Bildiri)

2022

2022

Mühendislik Tasarım Süreci Tabanlı Bir Etkinliğin Su Okuryazarlığına Yönelik Uzun Süreli Etkisinin İncelenmesi

KÜÇÜK A., Yazıcı Ş., KÜÇÜK M.

7. Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2022, ss.87-98, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Su Okuryazarlığına Yönelik Mühendislik Tasarım Süreci Tabanlı Bir Etkinliğin Değerlendirilmesi

Yazıcı Ş., KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

7. Uluslararası Mimarlık ve Tasarım Kongresi, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2022, ss.99-121, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Turkish Middle School Students’ Attitudes Towards Science Courses After The Covid- 19 Pandemic

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Ocak 2022, ss.99, (Özet Bildiri)

2022

2022

Crisis Management of School Principals in Turkey During The Covid 19 Pandemic

Kuğuoğlu İ. H., Saka A., Küçük M.

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 17 Ocak 2022, ss.90, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

Achievement of The Sustaınable Development Goals Through An Online Teachıng Module For Middle School Students in Turkey

Burkaz Ekinci S., KÜÇÜK M.

6th International Conference On Covid-19 Studies, New York, Amerika Birleşik Devletleri, 16 Ocak 2022, ss.81, (Özet Bildiri)

2022

2022

LGS 2020-2021 Fen Bilimleri Sorularının Yeniden Yapılandırılan Bloom Taksonomisine Göre Değerlendirilmesi

KÜÇÜK M., Burkaz Ekinci S., KÜÇÜK A.

V. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 14 Ocak 2022, ss.75, (Özet Bildiri)

2021

2021

Kuvvetin Ölçülmesi Ve Sürtünme Ünitesinin Covid 19 Salgınında Ev-Okul Ortamında Öğretimi

KÜÇÜK M.

Uluslararası Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar 2, Artvin, Türkiye, 21 Haziran 2021, ss.144, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Middle School Students' Reflections On The Experience Of An Engineering Design Process

Yazıcı Ş., KÜÇÜK M.

V. International COVID-19 and Current Issues Congress, İstanbul, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.160-168, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

Reflections of Middle School Students On an Online Sustainable Development Education in The Covid-19 Pandemic

Burkaz Ekinci S., KÜÇÜK M.

V. International COVID-19 and Current Issues Congress, İstanbul, Türkiye, 16 Ekim 2021, ss.169-190, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

A Descriptive Content Analysis of Covid-19 Outbreak Research on Pre-School Education in Turkey

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

IV. International COVID-19 and Current Issues Congress, 93-104, İstanbul, Türkiye, 07 Ağustos 2021, ss.93-104, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Covid-19 Salgınında Toplumun Bilim İnsanına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

Burkaz Ekinci S., KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

Uluslararası Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar 2, Artvin, Türkiye, 21 - 23 Haziran 2021, ss.752, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2021

2021

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sürdürülebilir Kalkınma Farkındalık Düzeyleri

KÜÇÜK M., Burkaz Ekinci S.

14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Burdur, Türkiye, 19 Mayıs 2021, ss.324, (Özet Bildiri)

2020

2020

Pandemi Sürecinde Yenilikçi Öğretmenlik Uygulamaları

KÜÇÜK M.

IV. International Teacher Education Accreditation Congress, İstanbul, Türkiye, 19 Aralık 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

ISI VE SICAKLIK KONUSUNA YÖNELİK HAZIRLANAN KAVRAMKARİKATÜRLERİNİN UYGULANMASI

ÖZTÜRK A., KÜÇÜK M.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.1238-1251, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

FEN BİLGİSİ ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTIKARARLARININ İÇERİK ANALİZİ

ERDOĞAN A., KÜÇÜK M.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.1230-1237, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

KAVRAMSAL DEĞİŞİM METİNLERİYLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞÇALIŞMA KÂĞITLARININ BİLİMİN DOĞASI ÖĞRETİMİNDE İLKOKUL 4.SINIF ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE ETKİSİ

KÜÇÜK M., AKSOY K.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, cilt.1, ss.738-745, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Okullarında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Okul Yöneticilerinin Karşılaştığı Güçlükler

KARABACAK N., SEZER Ş., AKAR VURAL R., KÜÇÜK M.

INTE - ITICAM 201, Prag, Çek Cumhuriyeti, 3 - 05 Temmuz 2019, ss.448-467, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

İlkokulda Aile Katılımı Çalışmalarının Öğrenci Deneyimleri Temelinde İncelenmesi

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

1st International Congress on Informal Learning, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.1, ss.115-122, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

YILDIRIM N., KÜÇÜK M., BALAYDIN H. T., BİRİNCİ KONUR K., KURT S.

1. Uluslararası İnformal Öğrenme Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 1 - 03 Kasım 2019, cilt.-, ss.10, (Özet Bildiri)

2019

2019

TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARINA YÖNELİK YAPILANÇALIŞMALARIN İÇERİK ANALİZİ

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.518-525, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

TÜRKİYE’DE OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARINAYÖNELİK YAPILAN LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İÇERİKANALİZİ

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.502-510, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

FEN BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININSÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA EĞİTİMİ AÇISINDANİNCELENMESİ

Burkaz Ekinci S., KÜÇÜK M.

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.526-532, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMIÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASIYLA İLGİLİANLAYIŞLARINI DEĞİŞTİRMEYE YÖNELİK BİRETKİNLİĞİN DEĞERLENDİRİLMESİ

KÜÇÜK M.

X. International Congress on Research in Education(ICRE), Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, cilt.1, ss.511-517, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Evaluation of a Summer Science School For 7th Grade Students’ Nature of Science Views

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A., YILDIRIM N., TÜRKMEN L.

2nd International Conference on Education, Technology and Science, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.54, (Özet Bildiri)

2019

2019

Üstün Yetenekli Öğrencilerin “Alternatif Enerji Kaynakları” Kavramına Yönelik Zihinsel Modelleri

AYVACI H. Ş., KÜÇÜK M.

2nd International Conference on Education, Technology and Science, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.42, (Özet Bildiri)

2019

2019

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Fen-Teknoloji-Mühendislik-Matematik (STEM) Mesleklerine Yönelik

AYVACI H. Ş., KÜÇÜK M.

2nd International Conference on Education, Technology and Science, Kyrenia, Kıbrıs (Kktc), 11 - 14 Nisan 2019, cilt.1, ss.43, (Özet Bildiri)

2019

2019

Investigation of Academic Incentives of Black Sea Regional Universities For 2016-2019 In Terms of Urap Rankin

TAŞDEMİR F., KARABACAK N., KÜÇÜK M.

VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Haziran 2019, ss.2375-2377, (Özet Bildiri)

2019

2019

İlkokulda Aile Katılımı Çalışmalarının Öğretmen Deneyimleri Temelinde İncelenmesi

AKAR VURAL R., KARABACAK N., KÜÇÜK M.

VI. International Eurasian Educational Research Congress, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.1805-1814, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Investigation of Academic Incentives of Black Sea Regional Universities For 2016-2019 In Terms of Urap Ranking

TAŞDEMİR F., KARABACAK N., KÜÇÜK M.

VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Ankara, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, ss.2375-2377, (Özet Bildiri)

2019

2019

Kavramsal Değişim Metinleriyle Zenginleştirilmiş Çalışma Kâğıtlarının Bilimin Doğası Öğretiminde İlkokul 4.Sınıf Öğrenci Görüşlerine Etkisi

AKSOY K., KÜÇÜK M.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.206, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Fen Bilgisi Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Kararlarının İçerik Analizi

ERDOĞAN A., KÜÇÜK M.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.179, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Isı ve Sıcaklık Konusuna Yönelik Hazırlanan Kavram Karikatürlerinin Uygulanması

ÖZTÜRK A., KÜÇÜK M.

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.180, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Tübitak 4006 Bilim Fuarlarına Yönelik Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.53, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Fen Bilimleri Öğretim Programının Sürdürülebilir Kalkınma Eğitimi Açısından İncelenmesi

BURKAZ EKİNCİ S., KÜÇÜK M.

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.2-1, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Anlayışlarını Değiştirmeye Yönelik Bir Etkinliğin Değerlendirilmesi

KÜÇÜK M.

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.51, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Türkiye’de Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2019, ss.52, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

Out-Of-School Science Learning Practices for Middle School Students in the Province of Rize

KÜÇÜK A., YILDIRIM N., ŞEN A. İ., SEVİM S., KÜÇÜK M.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Rize İlinde Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Okul Dışı Fen Öğrenme Uygulamaları

KÜÇÜK A., YILDIRIM N., ŞEN A. İ., SEVİM S., KÜÇÜK M.

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Nisan 2019, ss.1, (Özet Bildiri)

2018

2018

Suriyeli Mülteci İlkokul Çocuklarının Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi: Çok Boyutlu Bir Durum Çalışması

AKAR VURAL R., KARABACAK N., KÜÇÜK M., SEZER Ş., çelik Ç.

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.19-29, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Teachers’ Opinions On Performance Evaluation

KARABACAK N., AKAR VURAL R., SEZER Ş., KÜÇÜK M.

4th International Conference On Advences In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2018, cilt.1, ss.711-720, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Türk Yüksek Öğretiminde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Analizi: Doğu Karadeniz Bölge Üniversiteleri Karşılaştırması

KARABACAK N., KÜÇÜK M., TAŞDEMİR F., KORKMAZ İ.

4th International Conference On Advences In Education And Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2018, cilt.1, ss.841-850, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

YÜKSEKÖĞRETİM KURUMU 2017 YILI AKADEMİK TEŞVİK PUANLARININÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

KÜÇÜK M., KORKMAZ İ., KARABACAK N., TAŞDEMİR F.

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1079-1085, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Assessment of the 6-11 aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

AKAR VURAL R., KARABACAK N., KÜÇÜK M., SEZER Ş., ÇELİK Ç.

XVI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, Prizren, Sırbistan, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.1, ss.19-27, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2018

2018

Bilimsel Çalışma Sürecine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Görüşlerinin Kalıcılığı

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, cilt.1, ss.450, (Özet Bildiri)

2018

2018

Teachers’ Opinions On Performance Evaluation in Turkey

KARABACAK N., SEZER Ş., TAŞDEMİR F., AKAR VURAL R., KÜÇÜK M.

4th International Conference on Advances in Education and Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2018, ss.711-720, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Nitel Bir Değerlendirme Çalışması

KÜÇÜK M., KORKMAZ İ., KARABACAK N., TAŞDEMİR F.

International Cogress on Science and Education, Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, ss.467-475, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

The Attitudes Of Student Science Teachers For Education Research

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A., BAĞ H.

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.660-665, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

A Meta-Synthesis On The Studies Related To Acquasiation Teachers Professional Values Through In-Service Training

KÜÇÜK M., AKAR VURAL R., SEZER Ş., KARABACAK N.

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.916-922, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Investigation Of Students Science Teachers’ Nature Of Science Views With Concept Maps

KÜÇÜK M., BURKAZ EKİNCİ S.

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.666-671, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Evaluation Of 2017 Academic Incentives Points Of Turkish Higher Education Institution For Various Variables

KÜÇÜK M., KORKMAZ İ., KARABACAK N., TAŞDEMİR F.

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.1125-1130, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Is Working With Scientists Effective In Learning The Nature Of Science?

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A., BAĞ H.

VIII. International Congress on Research inEducation (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.653-659, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi 17. Dönem Mezunlarının Öğretmenlik Öz Yeterlik Algıları

KARABACAK N., KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

IV. International Symposium on Educational and Social Sciences in Turkish Cultural Geography, Baku, Azerbaycan, 27 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Bilimsel Çalışma Sürecine Katılan Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Kavramları

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

V th International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.865-866, (Özet Bildiri)

2018

2018

Yükseköğretim Kurumu 2017 Yılı Akademik Teşvik Puanlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

KÜÇÜK M., KORMAZ İ., KARABACAK N., TAŞDEMİR F.

Ulead 2018- VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.1079-1084, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Bilim İnsanlarıyla Birlikte Çalışmak Bilimin Doğasını Öğrenmede Etkili Mi?

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A., BAĞ H.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.653-659, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Hizmetiçi Eğitimde Öğretmenlik Mesleğinin Değerlerini Kazandırmaya Yönelik Çalışmalar Üzerine Bir Meta Sentez

KÜÇÜK M., AKAR VURAL R., SEZER Ş., KARABACAK N., TAŞDEMİR F.

Ulead 2018- VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.881-887, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Fen Bilgisi Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Eğitim Araştırmalarına Yönelik Tutumları

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A., BAĞ H.

VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, ss.660-665, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Okul Yöneticilerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlere Yönelik Hizmet-İçi Eğitim İhtiyaçları

KÜÇÜK M., KARABACAK N., SEZER Ş., KORKMAZ İ.

Vth International Eurasian Educational Research Congress, Nevşehir, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Okul Yöneticilerine Göre Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlere Yönelik Hizmet-İçi Eğitim İhtiyaçları

Küçük M., Karabacak N., Sezer Ş., Korkmaz İ.

Vth International Eurasian Educational Research Congress , Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.1893-1895, (Özet Bildiri)

2018

2018

İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Saygı Değerine Bakış Algısının İncelenmesi

KÜÇÜK M., GÜLSEREN N.

VIII. International Congress on Research in Education (ICRE), Manisa, Türkiye, 9 - 11 Mayıs 2018, cilt.1, ss.22, (Özet Bildiri)

2018

2018

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırma Proje Önerilerinin İncelenmesi

KÜÇÜK M., ERENLER S., KÜÇÜK A.

X. International Congress of Educational Research, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, cilt.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİMİN DOĞASI HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN KAVRAM HARİTALARIYLA BELİRLENMESİ

Göz H., KÜÇÜK M., YILDIRIM N.

VII. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

İlkokullarda Öncelikli Değerler Ölçeği 1- (İÖDÖ-1)’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KÜÇÜK M., KORKMAZ İ., KARABACAK N., TAŞDEMİR F.

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1310-1311, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Değerlerinin Değerlendirilmesi Üzerine Bir Çalışma

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1162-1164, (Özet Bildiri)

2017

2017

İlkokullarda Öncelikli Değerler Ölçeği 1- (İÖDÖ-1)’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KÜÇÜK M., korkmaz i., KARABACAK N., TAŞDEMİR F.

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1310-1311, (Özet Bildiri)

2017

2017

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.

KÜÇÜK M., KARABACAK N., korkmaz i., TAŞDEMİR F.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12, (Özet Bildiri)

2017

2017

İlkokullarda Öncelikli Değerler Ölçeği 1- (İÖDÖ-1)’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

TAŞDEMİR F., KÜÇÜK M., KARABACAK N., korkmaz i.

4.Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1310-1311, (Özet Bildiri)

2017

2017

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.

KÜÇÜK M., KARABACAK N., korkmaz i., TAŞDEMİR F.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12, (Özet Bildiri)

2017

2017

Yüksek Öğretimde 2016 Yılı Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme.

KÜÇÜK M., KARABACAK N., korkmaz i., TAŞDEMİR F.

VII. Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Kongresi., Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.12, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sivil Toplum Kuruluşlarının Bilime ve Bilimsel Çalışmalara Bakış Açısı Üzerine Bir Çalışma: Rize Örneği

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.988-989, (Özet Bildiri)

2017

2017

Tübitak 4006- Bilim Fuarı Proje Yürütücülerinin Proje Özyeterlikleri Üzerine Bir Çalışma

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

4. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, ss.777-778, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi

Korkmaz İ., Küçük M., Karabacak N.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE) , Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Mesleki Değerlerinin İncelenmesi

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.415, (Özet Bildiri)

2017

2017

Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.180, (Özet Bildiri)

2017

2017

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerileri

KÜÇÜK M., ZENGİN Ö.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.298, (Özet Bildiri)

2017

2017

Ortaokul Öğrencilerinin Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşlerinin Kavram Haritalarıyla Belirlenmesi

HARUN G., KÜÇÜK M., YILDIRIM N.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.180, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi - II

KÜÇÜK M., KORKMAZ İ., KARABACAK N.

VII. International Congress on Research in Education (ICRE), Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.417, (Özet Bildiri)

2017

2017

Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Mesleki Değerler Açısından İncelenmesi -I

KÜÇÜK M., KORKMAZ İ., KARABACAK N.

VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi., Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, cilt.1, ss.416, (Özet Bildiri)

2016

2016

Fatih Projesi Kapsamında Pilot Uygulamanın Yapıldığı Bir Okulda Uygulama Sürecinin ve Çıktılarının Analizi

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

International Conference on New Horizons in Education, Viana, Avusturya, 13 - 15 Temmuz 2016, sa.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

Examination of the Process of Classroom Teachers Possesing Professional Values from the Views of Expe

KARABACAK N., KÜÇÜK M., KORKMAZ İ.

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, cilt.1, ss.463-465, (Özet Bildiri)

2016

2016

Yükseköğretimde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.257, (Özet Bildiri)

2016

2016

IŞIKLA İLGİLİ KAVRAM KARİKATÜRLERİNİN İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YANILGILARI ÜZERİNE ETKİSİ

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, cilt.1, sa.1, ss.145, (Özet Bildiri)

2016

2016

SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETME STİLLERİNİN İNCELENMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA

KÜÇÜK M., BEDİR A.

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.167, (Özet Bildiri)

2016

2016

Eğitim Yönetimi Teftişi Planlaması ve Ekonomisi Anabilim Dalı Lisansüstü Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, sa.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

Examination of the Process of Classroom Teachers Possesing Professional Values from the Views of Experts

KARABACAK N., KÜÇÜK M., KORKMAZ İ.

4th International Conference on Curriculum and Instruction, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, sa.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

Yükseköğretimde Akademik Teşvik Uygulaması Üzerine Bir Değerlendirme

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Işıkla İlgili Kavram Karikatürlerinin İlköğretim 7. Sınıf Öğrencilerinin Yanılgıları Üzerine Etkisi

KÜÇÜK M.

VI. International Cangress on Research in Education (ICRE), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Bilimin Doğasının Bağlam İçinde veya Dışında Öğretilmesinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimin Doğasıyla İlgili Görüşlerine Etkisi

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.288, (Özet Bildiri)

2016

2016

BİLİM TARİHİ İLLÜSTRASYONLARININ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SINIF İÇİ ÖĞRENME SÜRECİNE YANSIMALARI

Deve F., KÜÇÜK M.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.287, (Özet Bildiri)

2016

2016

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ İDARİ PERSONELİNİN BİLİM İNSANI İMAJLARI

KÜÇÜK M., Zengin Ö.

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, sa.1, ss.288, (Özet Bildiri)

2016

2016

BİLİMİN DOĞASININ ÖĞRETİMİNE YÖNELİK TÜRKİYE’DE YAPILAN ÇALIŞMALARIN META-SENTEZ YOLUYLA İNCELENMESİ

KÜÇÜK M., BAĞ H.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.168, (Özet Bildiri)

2016

2016

SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER YANSIMALARININ İNCELENMESİ

KARABACAK N., KÜÇÜK M.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.65, (Özet Bildiri)

2016

2016

SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER YANSIMALARININ İNCELENMESİ

KARABACAK N., KÜÇÜK M.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.65, (Özet Bildiri)

2016

2016

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ DEĞER YANSIMALAR

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.65, (Özet Bildiri)

2016

2016

Bilim İnsanlarının Çocukluk Hikâyelerinin Kariyer Seçimlerine Etkisi

KÜÇÜK M., ZENGİN Ö.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Sınıf Öğretmen Adaylarının Değer Yansımalarının İncelenmesi

KARABACAK N., KÜÇÜK M.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 15 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

Bilimin Doğasının Öğretimine Yönelik Türkiye’de Yapılan Çalışmaların Meta Sentez Yoluyla İncelenmesi

KÜÇÜK M., BAĞ H.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2016

2016

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM ELEMANLARININ DEĞER YANSIMALARI

KÜÇÜK M., KARABACAK N.

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

Primary School Teachers Professional Values from the Perspective of Teaching Experts

KARABACAK N., KÜÇÜK M., KORKMAZ İ.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Adana, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

An Analysis on Primary School Teachers Values by Metaphors

KARABACAK N., KÜÇÜK M., KORKMAZ İ.

The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, ss.48, (Özet Bildiri)

2015

2015

Sınıf Öğretmenlerinin Değer Algıları Rize İli Örneği

KÜÇÜK M., KARABACAK N., KÜÇÜK A.

5 th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Bir Bilim Kampı Uygulamasının Değerlendirmesi YBO Öğrencileri Bilimin Doğasını Öğreniyor

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

5 th International Conference on Research in Education, Edirne, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Matematik eğitiminde problem çözme Meta Analiz çalışması Türkiye Örneklemi

YANGIN S., DİDAR RÜBEYDA K., KÜÇÜK M.

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

4-5 yaş grubu çocukların okul hakkındaki görüşleri

KÜÇÜK M., BEYAZ Ö.

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

TÜBİTAK BİLİM ÇOCUK DERGİLERİNDE YER ALAN BİLİM İNSANI İMAJLARI

BAĞ H., KÜÇÜK M.

14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.141, (Özet Bildiri)

2015

2015

Çizgi filmlerin 5. Sınıf öğrencilerinin bilim insanı imajlarına etkisi

KÜÇÜK M., EFİLOĞLU Y.

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Tübitak bilim çocuk dergisinde yer alan bilim insanı imajları

KÜÇÜK M., BAĞ H.

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 - 23 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Sınıf öğretmeni adaylarının çoklu zekâ alanları ve akademik başarıları ile KPSS başarıları arasındaki ilişki

YANGIN S., KAYA D. R., KÜÇÜK M.

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 21 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2014

2014

Bilimsel sorgulamayı başarabilmek fen bilgisi öğretmen adayları için bir hayal mi?

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Bilimin doğasının öğretimi için etkinlik örneği: Minik dedektifler

KÜÇÜK M., BEYAZ Ö.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Fen bilgisi öğretmen adayları neden araştırılabilir soru soramıyor?

KÜÇÜK M., BAĞ H.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 11 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

2014

2014

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Eğitimle İlgili Temel Kavramlar Hakkındaki Anlayışları

KÜÇÜK M., KUĞUOĞLU İ. H.

International Conference on Education Leadership in the Light of Science, Siirt, Türkiye, 22 - 24 Mayıs 2014, cilt.1, sa.1, ss.89-90, (Özet Bildiri)

2012

2012

İlköğretim Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajları

BAĞ H., KÜÇÜK M.

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Bilgiye Yönelik Görüşlerine Etki Eden Faktörler

KÜÇÜK M.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Öğretim Elemanı Bakış Açısıyla İdeal Bir Öğretim Elemanının Özellikleri

KÜÇÜK M., ALBAYRAK O., KUĞUOĞLU İ. H.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı İmajlarının Tanımlanması

TURAN İ., DEVE F., KÜÇÜK M.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Fen ve Teknoloji Ders Kitaplarında Yer Alan Bilim İnsanı İmajlarının Tanımlanması

DEVE F., KÜÇÜK M.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu Bildirilerinin İncelenmesi

BEDİR A., BAĞ H., KÜÇÜK M.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Elektrik Devrelerine Yönelik Anlama Düzeylerinin İncelenmesi

KÜÇÜK M., İYİBİL Ü., PALİÇ ŞADOĞLU G.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 - 26 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimine Yönelik Tutumlarına Etki Eden Faktörler

UZUN S., KÜÇÜK M.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokrasi Algılarının Metaforlar Yoluyla İncelenmesi

ALTAŞ S., KÜÇÜK M.

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 24 Mayıs 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

Zihinsel alanda üstün yetenekli öğrencilere yönelik purduemodeline dayali fen alaninda örnek etkinlik geliştirme

ÇEPNİ S., GÖKDERE M., KÜÇÜK M.

Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 Ocak 2012, ss.69-73, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

Primary School Student Teachers’ Attitudes towards Environmental Education in Turkey

TURAN İ., KÜÇÜK M., YANGIN S.

European Association of Geographers – EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Geography, 06 Haziran 2011, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2011

2011

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sera Etkisiyle İlgili Yanılgıları. 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu

KÜÇÜK M., TURAN İ., BAKİ PALA Ç.

. 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

İlköğretim Öğrencilerinin Bilimsel Bilgiye Yönelik Görüşlerinin Karşılaştırılması

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 05 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Sınıf Öğretmeni Adaylarının KPSS’ ye İlişkin Kaygı Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

KÜÇÜK M., ALBAYRAK O., DEMİREL İ. N.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

4. ve 5. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanı İmajlarının Karşılaştırılması

KÜÇÜK M., BAĞ H.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji Kavramıyla İlgili Metaforları

KÜÇÜK M., YALÇIN Y.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Sınıf Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri

KÜÇÜK M., ALBAYRAK O., KUĞUOĞLU İ. H.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Sera Etkisiyle İlgili Yanılgıları

KÜÇÜK M., TURAN İ., BAKİ PALA Ç.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2011

2011

Sınıf Öğretmen Adaylarının Eğitim Felsefesi Akımlarıyla İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

KÜÇÜK M., YANGIN S., BAĞ H.

10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 03 Mayıs 2011, (Özet Bildiri)

2010

2010

Is New Teaching Programs Successful to Develop Turkish Elementary Students’ Attitudes Towards Environment?

TURAN İ., KÜÇÜK M., YANGIN S.

European Association of Geographers - EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Sustainable Geographies, 21 - 20 Haziran 2010, (Özet Bildiri)

2010

2010

Is New Teaching Programs Successful to Develop Turkish Elementary Students’ Attitudes Towards Environment?, European Association of Geographers

TURAN İ., KÜÇÜK M., YANGIN S.

EUROGEO Seminar and Annual Meeting: Sustainable Geographies, Prag, Çek Cumhuriyeti, 08 Mayıs 2010, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

The Importance of Environment Education in Turkish Primary Schools

TURAN İ., KÜÇÜK M.

International Conference, Global Changes: Vulnerability, Mitigation and Adaptation, 06 Haziran 2008, (Özet Bildiri)

2007

2007

İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Bilgiyle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi

KÜÇÜK M., AKSAKAL T.

1. Ulusal İlköğretim Kongresi, 14 - 20 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

İlköğretim Birinci Kademe Öğrencilerinin Bilimsel Bilgiye Yönelik Görüşleri

BÜLBÜL K., KÜÇÜK M.

1. Ulusal İlköğretim Kongresi, 06 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine karşı ilgilerinin belirlenmesi

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M., AYVACI H. Ş.

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 1 Haziran - 31 Mayıs 2006, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

Fen bilgisi öğretmen adaylarının eğitimle ilgili bazı kavramları anlama seviyeleri

KÜÇÜK M., ÇEPNİ S., ALBAYRAK O.

XIII. Ulusal Eğitim BilimleriKurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

Bütünleştirici öğrenme yaklaşımına uygun bir öğretmen rehbermateryali geliştirme çalışması hareket ve kuvvet

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M., BACANAK A.

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 15 Kasım 2014 - 18 Kasım 2004, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

Sınıf Öğretmen Adaylarının Bazı Temel Kimya Kavramlarındaki Yanlış Anlamalarının İncelenmesi

GENÇ H., KÜÇÜK M.

XVIII. Ulusal Kimya Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, ss.44, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

Öğrenci merkezli öğretim programının uygulanması üzerine bir durum tespit çalışması

GENÇ H., KÜÇÜK M.

XII. UlusalEğitim Bilimleri Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

İlköğretim 4. sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine karşı ilgilerinin belirlenmes

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M., AYVACI H. Ş.

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2004, cilt.1, ss.258-265, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları Dersinin Hedefleri Açısından İncelenmesi

KÜÇÜK M., GÖKDERE M., AYVACI H. Ş.

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 08 Haziran 2004, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

Öğrenci merkezli fen bilgisi öğretim programının uygulanması üzerine bir durum tespiti çalışması

GENÇ H., KÜÇÜK M.

XII. Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 09 Haziran 2004, cilt.3, ss.1555-1572, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantısı Kararlarının Eğitim Ve Öğretim Uygulamaları Üzerindeki Yansımaları

KÜÇÜK M., AYVACI H. Ş., ALTINTAŞ A.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 01 Haziran 2004, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitimle İlgili Bazı Kavramları Anlama Seviyeleri

KÜÇÜK M., ÇEPNİ S., ALBAYRAK O.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 01 Haziran 2004, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantı Kararlarının Eğitim Ve Öğretim Uygulamaları Üzerindeki Yansımaları

KÜÇÜK M., AYVACI H. Ş., ALTINTAŞ A.

XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Malatya, Türkiye, 6 - 09 Temmuz 2005, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

Science teachers learning in a collaborative actionresearch group

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M.

First International Conference on Education: Changing Times,Changing Needs, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 8 - 10 Mayıs 2002, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

Hizmet öncesi öğretmen eğitimi programlarındakiaraştırmalara yönelik derslerin incelenmesi

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M., GÖKDERE M.

V. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 7 Ağustos - 08 Eylül 2002, ss.283-284, (Özet Bildiri)

2002

2002

Fen bilgisi öğretmenlerinin eğitim araştırmaları hakkındaki düşünceleri

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M.

V.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Programlarındaki Araştırmalara Yönelik Derslerin İncelenmesi

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M., GÖKDERE M.

5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 31 Mayıs 2002, (Özet Bildiri)

2002

2002

Zihinsel alanda üstün yetenekli öğrencilere yönelik Purdue modeline dayalı fen alanında örnek etkinlik geliştirme

ÇEPNİ S., GÖKDERE M., KÜÇÜK M.

5. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 21 Haziran - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

Fen bilgisi öğretiminde zihinde yapılanmakuramına uygun 7E modeline göre örnek etkinlik geliştirme

ÇEPNİ S., GÖKDERE M., KÜÇÜK M., ŞAN H. M.

Yeni Binyılın BaşlangıcındaTürkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.83-92, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

Fen bilimleri eğitiminde araştırmacı öğretmen modelinin yeri

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M., BACANAK A.

Yeni Binyılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, 31 Mayıs 2001, (Tam Metin Bildiri)

2000

2000

Fen Bilgisi Uygulama Laboratuarı Derslerinin Değerlendirilmesi

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M., AYVACI H. Ş.

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 21 Haziran 2000, (Tam Metin Bildiri)

2000

2000

Öğretmenlerin Değerlendirilmesi İle İlgili Yansımalar

ÇEPNİ S., KÜÇÜK M.

Uluslararası Katılımlı 2000'li Yıllarda 1. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, 27 Nisan 2000, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2024

2024

Temel Astronomi Kavramlarının Öğretilmesine Yönelik Tasarlanan Yenilikçi Bir Öğretim Modülünün İlk Uygulama Sonuçları

KÜÇÜK Z., KÜÇÜK M.

International Research in the Field of Science Education-II, KÜÇÜK MEHMET, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.85-97, 2024

2024

2024

The Effect of Science Instruction Including Concept Cartoons on the Conceptual Understanding of 7th Grade Students About Light Unit

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

International Research in the Field of Science Education-I, ÜNAL SUAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.1-20, 2024

2024

2024

Turkish Society's Attitudes Towards Scientists Following the Covid-19 Pandemic

Burkaz Ekinci S., KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

International Research in the Field of Science Education-I, ÜNAL SUAT, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.49-64, 2024

2023

2023

Eğitimde Proje Tasarlama

Küçük M. (Editör)

Nobel Yayınevi, Ankara, 2023

2023

2023

Eğitim Kurumlarında Proje Uygulamaları

Küçük M., Sevim S.

Eğitimde Proje Tasarlama, MEHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.157-180, 2023

2023

2023

Projelerin Yönetimi

Küçük M.

Eğitimde Proje Tasarlama, MEHMET KÜÇÜK, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.77-109, 2023

2023

2023

Eğitim Kurumlarında Proje Uygulamaları

KÜÇÜK M., SEVİM S.

Eğitimde Proje Tasarlama, Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.157-180, 2023

2023

2023

Projelerin Yönetimi

KÜÇÜK M.

Eğitimde Proje Tasarlama, Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.77-109, 2023

2022

2022

Content Analysis of Research on Sustainable Development Education in Turkey

KÜÇÜK M., Burkaz Ekinci S.

Sustainable Development and Management Research, Akdemir, Sinasi, Editör, Lambert Academic Publishing, Londrina, ss.1-27, 2022

2022

2022

Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Geliştirilen Sürdürülebilir Kalkınma Modülü İle Yapılan Uygulamaların Öğrenci Velileri Üzerindeki Yansımaları

Burkaz Ekinci S., Küçük M., Küçük A.

Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar XI, Suat Ünal, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.5-22, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

2022

2022

A Descriptive Content Analysis of the Papers in Turkey on Engineer Images and Engineering Perceptions

KÜÇÜK A., KÜÇÜK M.

International Developments in Engineering & Technology, Çizmecioglu, Zeki; Muneer, Tariq; Yalcinkaya, Senai, Editör, Güven Plus Group Inc. Publicatons, İstanbul, ss.140-160, 2022

2022

2022

Bilimsel Araştırmanın Doğası

KÜÇÜK M.

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.2-21, 2022

2022

2022

Akademik Yazma Ve Raporlaştırma

KÜÇÜK M.

Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, Küçük, Mehmet; Sevim, Serkan, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.231-272, 2022

2020

2020

Sosyolojide Temel Kuramlar

KARABACAK N., KÜÇÜK M.

Eğitim Sosyolojisi, Küçükali, Rıdvan, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.169-202, 2020

2018

2018

Assessment of the 6-11 aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

AKAR VURAL R., KARABACAK N., KÜÇÜK M., SEZER Ş., ÇELİK Ç.

Research and Development on Social Sciences, Dorczak, R., Lenart-Gansiniec, R., Ruggiero, C., & Icbay, M. A. , Editör, Peterlang, Prizren, 2018

2018

2018

Fen Bilimleriyle İlgili Temel Kavramlar ve Paradigmalar

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, Ayvacı, H.Ş., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.18-42, 2018

2018

2018

Etik İkilemler-Sorunlar ve Çözüm Yolları Üzerine Bir Analiz

KARABACAK N., KÜÇÜK M.

Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, ERGUN, MUSTAFA KARABACAK, NERMİN KORKMAZ, İSA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.347-386, 2018

2018

2018

Assessment of the 6-11 Aged Syrian Refugee Children’s Educational Needs: A Multidimentional Analysis

AKAR VURAL R., KARABACAK N., KÜÇÜK M., SEZER Ş., ÇELİK Ç.

Educational Policy and Research, ARSLAN, HASAN DORCZAK, ROMAN Alina-Andreea, Dragoescu Urlica, Editör, Jagiellonian University Institute of Public Affairs, Krakov, ss.19-27, 2018

2018

2018

Öğrenme ve Öğretme Süreçleri

KÜÇÜK M., YANGIN S.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Mehmet Küçük, Selami Yangın, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.35-48, 2018

2018

2018

Fen Bilimleriyle İlgili Temel Kavramlar Ve Paradigmalar

KÜÇÜK M., KÜÇÜK A.

İlkokulda Temel Fen Bilimleri, AYVACI, HAKAN ŞEVKİ, Editör, Pegem Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.1-40, 2018

2018

2018

Öğretim Teknikleri

KÜÇÜK M., BAĞ H.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Akademik Yayınevi, Ankara, ss.135-148, 2018

2018

2018

Öğretim Araç ve Gereçleri

KÜÇÜK M., YANGIN S.

Öğretim İlke ve Yöntemleri, MEHMET KÜÇÜK, SELAMİ YANGIN, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.149-166, 2018

2018

2018

Okulların Sosyal Sorumlulukları Ve Toplumsal Değerler

KARABACAK N., KÜÇÜK M.

Öğretmenliğin Mesleki Değerleri ve Etik, ERGÜN, MUSTAFA KARABACAK, NERMİN KORKMAZ, İSA KÜÇÜK, MEHMET, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.275-288, 2018

2016

2016

Türk Eğitim Sistemindeki Öğretmenlik Mesleğinin Mesleki Değerlerine Doğru Bir Sentez

KORKMAZ İ., KÜÇÜK M., KARABACAK N.

Değerler Bilançocu Beyaz Kitap, Bircan, Hasan Hüseyin; Dilmaç, Bülent, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Konya, ss.219-248, 2016

2016

2016

Eğitim Biliminde Araştırma Yöntemleri

KÜÇÜK M.

Eğitim Bilimine Giriş, Akdeniz, Ali Rıza Küçük, M., Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.217-240, 2016

2012

2012

Temel istatistik Kavramları ve Uygulamaları

Küçük M., Kuğuoğlu İ. H.

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Küçük M.,Geçit Y, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.53-85, 2012

2012

2012

Alternatif ölçme-değerlendirme araç ve yöntemleri

BİRGİN O., KÜÇÜK M.

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Mehmet Küçük, Yılmaz Geçit, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.159-220, 2012

2011

2011

Bilgisayarlar ve eğitimde kullanılması

KÜÇÜK M., BAHÇEKAPILI T.

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Küçük M., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.93-117, 2011

2011

2011

İletişim teknolojileri

KÜÇÜK M.

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Küçük, Mehmet, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, TURKEY, ss.73-92, 2011

2011

2011

Bilgisayar ve Eğitimde Kullanılması

KÜÇÜK M., BAHÇEKAPILI T.

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Mehmet Küçük, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.105, 2011

Desteklenen Projeler

2018 - 2020

2018 - 2020

Argümantasyon Odaklı Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Tasarlanması

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

KÜÇÜK M. (Yürütücü), BAĞ H., ÇALIK M.

2018 - 2020

2018 - 2020

Bir Değerin Materyal Setinin Geliştirilmesi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

KARABACAK N. (Yürütücü), TAŞDEMİR F., KÜÇÜK M., KORKMAZ İ., EKŞİ H., YAPICI A., et al.

2018 - 2020

2018 - 2020

"ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN FEN-TEKNOLOJİ- TOPLUM HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ"

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

KÜÇÜK M. (Yürütücü), Göz H.

2015 - 2019

2015 - 2019

Kimyanın Eğlenceli Dünyası

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

YILDIRIM N. (Yürütücü), MAŞEROĞLU P., KÜÇÜK M., BALAYDIN H. T., BİRİNCİ KONUR K., KURT S.

2015 - 2017

2015 - 2017

Okulöncesi Öğrencilerinin Su Farkındalığı Eğitimi

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

URSAVAŞ N. (Yürütücü), YAŞAR N., CAMADAN F., KÜÇÜK M., AYTAR A., OĞUZ A., et al.

2015 - 2017

2015 - 2017

Fen Bilgisi Öğretmen Adayları STEM İle Buluşuyor

Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje

ÇINAR S. (Yürütücü), ERENLER S., PIRASA N., UZUN N., ALTUN E., KÜÇÜK M., et al.

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Turkish Journal of Teacher Education

Baş Editör

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2016 - Devam Ediyor

2016 - Devam Ediyor

Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği

Üye

2016 - 2019

2016 - 2019

TÜBİTAK Bilim ve Toplum Programları Müdürlüğü

Üye

Bilimsel Danışmanlıklar

2018 - 2018

2018 - 2018

Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık

TÜBİTAK Bilim İnsanı Destek Programları Başkanlığı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Türkiye



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Kasım 2019 - 01 Kasım 2019

01 Kasım 2019 - 01 Kasım 2019

1. International Congress on Informal Learning (ICIL)

Katılımcı

Nevşehir-Türkiye

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

The Twelfth International Congress of Educational Research

Katılımcı

Rize-Türkiye

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi’

Katılımcı

İzmir-Türkiye

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

10. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Katılımcı

Antalya-Türkiye

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

01 Nisan 2019 - 01 Nisan 2019

2nd International Conference On Education, Technology And Science

Katılımcı

Girne-Kıbrıs (Kktc)

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

01 Ekim 2016 - 01 Ekim 2016

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi

Katılımcı

Rize-Türkiye

01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016

01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Katılımcı

Trabzon-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 60

h-indeksi (WOS): 2