SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Nöropazarlama üzerine bir degerlendirme
BUSİNESS AND MANAGEMENT STUDİES: AN INTERNATİONAL JOURNAL
, cilt.3, sa.2, ss.162-172, 2015 (Hakemli Dergi)
Reklamlarda kullanılan kaynagın özelliginin satın alma niyetine etkisi
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ
, cilt.15, sa.8, ss.397-409, 2015 (Hakemli Dergi)
Organik Gıda Satın Alma Niyetinde Tutum Sağlık Bilinci Ve Gıda Güvenliğinin Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.197-211, 2015 (Hakemli Dergi)
Muhasebe Bürolarında Sunulan Hizmetin Kalitesinin Müşteriler Tarafından Değerlendirilmesine Yönelik Bir Uygulama
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.9, sa.18, ss.239-254, 2013 (Hakemli Dergi)
Muhasebe Meslek Mensuplarının Sundukları Hizmetin Kalitesini Değerlendirmesi Ve Örnek Bir Uygulama
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.168-184, 2011 (Hakemli Dergi)
Muhasebe Meslek Mensuplarının Sundukları Hizmet Kalitesini Değerlendirmesi ve Örnek Bir Uygulama
Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü
, cilt.22, sa.2, ss.168-184, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
RİZE İLİNDEKİ KAMU KURUM VE KURULUŞLARINDA İDARECİ OLARAKGÖREV YAPANLARIN 6331 SAYILI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU ALGIDÜZEYLERİNİN TESPİTİ
1. ULUSLARARASI İŞ GÜVENLİĞİVE ÇALIŞAN SAĞLIĞI KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 06 Mayıs 2016 - 07 Mayıs 2017, cilt.1, ss.663-673
Yaşam Tarzı ile Perakende Markası Tercihi Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013
Yaşam Tarzı İle Perakende Markası Tercihi Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
18. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kars, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.135-144
Kitap & Kitap Bölümleri
3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.
Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi, Aykan Candemir, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Anakara, 2017
5. bölüm Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama 5. Chapter Designing marketing programs to build brand equity.
Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi, Aykan Candemir, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Anakara, 2017
Ürün olarak hizmetler, hizmetlerin özellikleri ve hizmetlerde pazarlama karması
Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri, Altunışık Remzi, Editör, beta, İstanbul, ss.33-58, 2015