Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

RİZE İLİNDEKİ KAMU KURUM VE KURULUŞLARINDA İDARECİ OLARAKGÖREV YAPANLARIN 6331 SAYILI İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KANUNU ALGIDÜZEYLERİNİN TESPİTİ

1. ULUSLARARASI İŞ GÜVENLİĞİVE ÇALIŞAN SAĞLIĞI KONGRESİ, Kocaeli, Türkiye, 06 Mayıs 2016 - 07 Mayıs 2017, cilt.1, ss.663-673

Televizyon Reklamlarında standart dile karsı siveli dilin etkisinin belirlenmesi üzerine bir arastırma.

20. Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 10 - 13 Haziran 2015, cilt.2, ss.319-320 Creative Commons License

Female Decision; Making Styles for Ready-Made Clothing

The 1st Annual Internatıonal Conference On Socıal Scıences, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.424-438 Creative Commons License

Female Decision-Making Styles For Ready-Made Clothing

1st Annual International Conference on Social Sciences, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015 - 23 Mayıs 2016, cilt.1, sa.2, ss.424-438 Creative Commons License

Rize İlinde Arı Ürünleri Üretimi ve Pazarlama Sorunları

II.Rize Kalkınma Sempozyumu çay-lojistik-turizm, Rize, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2013, cilt.3, sa.4, ss.63 Creative Commons License

Reklamlarda kullanılan kaynağın özelliğinin satın alma niyetine etkisi

17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, cilt.17, sa.1, ss.365-378 Creative Commons License

Biliş İhtiyacına Göre Logo Değişiminin Marka Tutumuna Etkisinin İncelenmesi ve Bir Uygulama

17. Ulusal Pazarlama Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2012, cilt.17, sa.1, ss.537-550 Creative Commons License

The Theoretical Framework For Usage Of RFID Technology In Retail Sector

The 8th ‘International Conference on Information Technologies Applications and Management, İstanbul, Türkiye, 28 - 29 Haziran 2012, cilt.8, sa.1, ss.162-171 Creative Commons License

Retail Store Image: Exposition And Illustration Of Correspondence Analysis

17. Recent Advances in Retailing and Service Science Conference, İstanbul, Türkiye, 2 - 05 Haziran 2010, cilt.17, sa.1, ss.1-11 Creative Commons License

Rekabet Avantajı Elde Etmede İmajın Etkisi ve Türkiye’de Bankalar Üzerinde Bir Uygulama

INTERNATIONAL 7th KNOWLEDGE, ECONOMY & MANAGEMENT CONGRESS, Yalova, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2009, cilt.8, sa.1, ss.934-937 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kitap & Kitap Bölümleri

Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri

Stratejik Marka Yönetimi, Candemir A., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.78-148, 2019

Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama

Stratejik Marka Yönetimi, Candemir A., Editör, Nobel Yayın Dağıtım Kitabevi, Ankara, ss.149-188, 2019

3. bölüm Marka Rezonansı ve Marka Değer Zinciri 3 Brand Resonance and the Brand Value Chain.

Strategic Brand Management Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi, Aykan Candemir, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Anakara, 2017

5. bölüm Marka Değeri Yaratmak için Pazarlama Programları Tasarlama 5. Chapter Designing marketing programs to build brand equity.

Strategic Brand Management, Kevin Lane Keller (çeviri Stratejik marka yönetimi, Aykan Candemir, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Anakara, 2017

Hizmetlerde başarısızlık ve şikayet yönetimi

Hizmet Pazarlaması ve Stratejileri, Remzi Altunışık, Editör, Beta Basım Yayım Dağıtım, İstanbul, ss.319-350, 2015 Creative Commons License

Uluslararası Pazarlamada Fiyatlandırma Kararları

Uluslararası Pazarlama, Mehmet İsmail Yağcı ve Sabiha Kılıç, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.237-266, 2014 Creative Commons License

Tutumlar

Tüketici Davranışları, Burcu Candan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Erzurum, ss.1-25, 2013 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Tüketici Satın alma karar türleri ve ilgilenim

Tüketici Davranışları, Burcu Candan, Editör, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Yayınları, Erzurum, ss.1-23, 2013 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Stok Yönetimi ve Miktar Kararları

Perakende Ürün Yönetimi, Bayram Zafer Erdoğan ve Fatma Zeynep Özata, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.142-163, 2013 Creative Commons License

Mağaza Alanlarının Ürünlere Tahsisi

Perakende Ürün Yönetimi, Editör Zafer Erdoğan ve Fatma Zeynep Özata, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.116-140, 2013 Creative Commons License

Metrikler

Yayın

50

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

3

Proje

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

16
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları