Doç. Dr. SİNAN ÇINAR


Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Bilimsel Disiplinler, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, Fen Bilgisi Öğretmenliği, Fen Bilimleri Eğitimi

E-posta: sinan.cinar@erdogan.edu.tr
İş Telefonu: +90 464 532 8454 Dahili: 2354
Web: https://avesis.erdogan.edu.tr/sinan.cinar
Ofis: 2306
Posta Adresi: RTEÜ eğitim fakültesi çayeli/rize

Metrikler

Yayın

83

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

28

H-İndeks (Scopus)

2

Atıf (Scholar)

12

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

21

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2003 - 2011

2003 - 2011

Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

2000 - 2003

2000 - 2003

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

1993 - 1997

1993 - 1997

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Türkiye

Yaptığı Tezler

2011

2011

Doktora

SINIF ÖĞRETMENLERİ İÇİN FEN-TEKNOLOJİ-TOPLUM (FTT) YAKLAŞIMINA YÖNELİK BİR HİZMET-İÇİ EĞİTİM KURS PROGRAMI GELİŞTİRİLMESİ VE ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

2003

2003

Yüksek Lisans

İlköğretim 5. Sınıf Fen Bilgisi Programında Yer Alan Işık Ünitesi İle İlgili Rehber Materyaller Geliştirilmesi, KTÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü,

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

Fen Bilgisi Öğretmenliği

Fen Bilimleri Eğitimi

Akademik Unvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü

Yönetimsel Görevler

2015 - 2016

2015 - 2016

Bölüm Başkan Yardımcısı

Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İlköğretim

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans Tezi

Uzmanlık Alan Dersi-II

Fen, Teknoloji, Mühendislik, Matematik ve Sanat (STEMA) Eğitimi

Lisans

Lisans

Öğretmenlik Uygulaması I

Genel Fizik

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

1. Sosyal Bilgiler Ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Cinsiyet Eşitliğine Dayalı Öğretim Hakkındaki Görüşleri

Açıkgöz T., Çınar S.

10. International Symposium on Social Studies Education, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.172-193, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

2. Ters Yüz Sınıflarda Mühendislik Tasarım: Uygulamada Karşılaşılan Zorluklar Ve ÇözümÖnerileri

Erdoğan S., Çınar S.

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.472-482, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2021

2021

3. Dürüstlük Kök Değeri Temelli Youtube Dijital Öyküleri Üzerinden Bir Analiz

GERZ B., ÇINAR S.

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

2021

2021

4. Okul Yöneticilerinin Girişimcilik Özellikleri İle Karar Verme Stillerinin İncelenmesi

ÇINAR S., KERECİ N.

3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.489-496, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

5. Okul Yöneticilerinin Girişimcilik Özellikleri Ile Karar Verme Stillerinin Incelenmesi

ÇINAR S., KERECİ N.

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.220-221, (Özet Bildiri)

2020

2020

6. STEM Eğitimi Almış Hizmet-İçi Öğretmenlerinin Görüşleri

ÇINAR S., Terzi S. Y.

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (E-Kongre), Türkiye, 19 - 22 Aralık 2020, ss.288-289, (Özet Bildiri)

2019

2019

7. İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Dijital ÖykülemeYöntemi İle Geliştirilmiş Bir Etkinlik Örneği

GERZ B., ÇINAR S.

UBEK 2019 ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİKONGRESİ, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

8. OKULÖNCESİ DÖNEMDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ

Çınar S., Öztürk Z. D.

OKULÖNCESİ DÖNEMDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ, Rize, Türkiye, 25 Nisan 2019 - 28 Nisan 2109, (Özet Bildiri)

2019

2019

10. Fen Bilgisi Lisans Öğrencilerinin Öğretim Materyali Olarak Robotik Teknoloji Hakkındaki Düşünceleri

BAYRİ S., ÇINAR S.

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.190, (Özet Bildiri)

2019

2019

12. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI GİRİŞİMCİLİKBECERİLERİNİ GELİŞTİRİYOR

Aksu S., Çınar S.

EAB 2019, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2019

2019

14. MÜHENDİSLİK EĞİTİMİNİN İLKÖĞRETİM HAYAT BİLGİSİ PROGRAMINA ENTEGRASYONU: ÖRENEK BİR ETKİNLİK

KERECİ N., ÇINAR S.

XII İNT. EDU. CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

16. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Sosyal Robotlara Karşı Tutumu

ÇINAR S., KERECİ N.

FMGTEK 2019, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

17. Okul Öncesi Eğitiminine Yönelik Mühendislik Tasarım Süreci Entegre Edilmiş Örnek Bir StemEtkinliği

Güldemir S., ÇINAR S.

II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

18. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Robota Karşı Tutumu

ÇINAR S.

II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

19. LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ

ÇINAR S.

II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

20. Heppner ve Petersen Tarafından Geliştirilen Problem Çözme Envanteri’nin Betimsel Analizi

ÇINAR S., BOYRAZ A.

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

21. Okul Öncesinde Mühendislik Eğitimi

ÇINAR S.

International Congress on Science and Education 2018, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

22. Disiplinler Arası Öğrenme Aracı Olarak: Robotik

ÇINAR S.

nternational Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) Abstract Proceedings, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

23. Ortaokul Öğrencilerinin Stem Disiplinleri Arasındaki İlişkiyi Fark Etmelerine Yönelik Bir Durum Çalışması

Çınar S., Çiftci M.

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

24. Okul Öncesi Öğretmenlerin Fen ve Matematik Eğitimine Mühendislik Eğitiminin EntegrasyonuHakkındaki Düşünceleri

ÇINAR S.

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 Mart - 25 Ağustos 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

25. Fen Ve Doğa Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Çalışmalarının İçerik Analizi

Çınar S., Çelenk Z. D.

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.811-812, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

26. Okulöncesi Fen Bilgisi Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Betimsel Analizi

Çınar S., Özaydın A.

IX. EAB 2017, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

2017

2017

27. Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretim teknolojisi olarak rotbotik teknoloji kullanımı hakkındaki

Çınar S.

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.85-0, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

28. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM MESLEKLERİNE BAKIŞ AÇILARININ VE MESLEK FARKINDALIKLARININ BELİRLENMESİ

ÇINAR S., ÇİFTCİ m.

ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.287-295, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

29. Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Orta Okul Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

GÜLDEMİR S., ÇINAR S.

7. International Congress of Research in Eduation, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.280-286, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

30. Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Entegrasyonu Hakkındaki Görüşleri

ÇİFTCİ M., ÇINAR S.

7. International Congress of Research in Eduation, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.296-300, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

31. FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM MATERYALİ OLARAK ROBOTİK TEKNOLOJİ KULLANIMI İLE İLGİLİDÜŞÜNCELERİ

Çınar S.

ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.437-442, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

32. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ STEM KOORDİNATÖRLÜĞÜ

ÇINAR S.

ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.177, (Özet Bildiri)

2017

2017

34. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİ VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM ETKİNLİKLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

ÇINAR S., GÜLDEMİR S.

ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.280-286, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

35. Bilim İnsanı İmajının Ortaokul Öğrencilerinin STEM Kariyerlerine İlgisine Etkisi

ÇINAR S., ÇİFTCİ M.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26, (Özet Bildiri)

2016

2016

36. STEM Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Algısına Etkisi

ÇINAR S., ÇİFTCİ M.

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.24, (Özet Bildiri)

2016

2016

37. STEM YAKLAŞIMINA DAYALI ETKİNLİKLERİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK ALGISINA ETKİSİ

ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.24, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

38. fen Bilgisi Öğretmenlerinin TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarında Karşılaştıkları Sorunlar Neleredir

ÇINAR S., Güldemir S.

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.143, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

39. BİLİM İNSANI İMAJININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM KARİYERLERİNE İLGİSİNE ETKİSİ

ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

40. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.248, (Özet Bildiri)

2016

2016

41. FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE STEM YAKLAŞIMI VE STEM ETKİNLİK ÖRNEKLERİ

ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.269, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

42. Fen Bilgisi ÖğretmenlerineYönelik STEM Hizmet içi Eğitim Programı Pilot Çalışma

Çınar S., PIRASA N., uzun N., erenler S., ALTUN E.

10. Internatonal Computer & Instructional TechnologesSymposum, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

2016

2016

43. Disiplinler Arası Stem Yaklaşımına Yönelik Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi

ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.

ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.1031-1038, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

44. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

Çınar S., PIRASA N., erenler S., ALTUN E., DEMİRCİ S., Paliç Şadoğlu G.

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

45. An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views

ERENLER S., ÇINAR S., ALTUN E.

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

46. Effects of Kayseri Ministry of National Education (MONE) STEM Professional Development Programme on Development of Teachers’ Knowledge and Skills Related to STEM

ÇINAR S., PIRASA N., KOCER Ö.

6TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

47. Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey

ALTUN E., ERENLER S., ÇINAR S.

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

48. STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)

2015

2015

49. High School Student’s Perception about the Black Body Radiation Phenomena

PALİÇ ŞADOĞLU G., Çınar S.

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

50. Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM

Çınar S., Pırasa N., PALİÇ ŞADOĞLU G.

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

51. Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM

ÇINAR S., PIRASA N., PALİÇ ŞADOĞLU G.

ERPA International Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

52. Lise Öğrencilerinin Kara Cisim Işıması na İlişkin Algıları

ÇINAR S., PALİÇ ŞADOĞLU G.

International Congress on Education, 4 - 07 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

53. FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR KULLANIMINA YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

Çınar S., Demrici S.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.365-374, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

2015

2015

54. FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ALANINDA BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ

ÇINAR S.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 23 - 25 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

55. Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersinde FTT Yaklaşımını Uygulamada Karşılaştığı Sorunlar

Çınar S., Yarar Kaptan S., Yılmza H. Ç., Karaman E., Beşler E.

8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.174, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2007

2007

56. Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Uygulama Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri

PIRASA N., Çınar S.

I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Şubat 2025

Şubat 2025

Manisa Celal Bayar University Journal of the Faculty of Education

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Şubat 2024

Şubat 2024

Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Eylül 2023

Eylül 2023

Journal of Teacher Education and Lifelong Learning

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)

Hakemli Bilimsel Dergi

Haziran 2023

Haziran 2023

Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2023

Nisan 2023

JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ekim 2021

Ekim 2021

JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Nisan 2021

Nisan 2021

JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi

Ağustos 2020

Ağustos 2020

JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES

Diğer İndekslerce Taranan Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Temmuz-2023

Temmuz 2023

Tez Savunma (Doktora)

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAPSAYICI EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETİM YAPABİLMESİNE YÖNELİK ÖĞRETİM MODÜLÜ TASARLANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ - Trabzon Üniversitesi

Temmuz-2022

Temmuz 2022

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

6. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDA YER ALAN FEN , MÜHENDİSLİK VE GİRİŞİMCİLİK UYGULAMALARI KISMININ İNCELENMESİ - Giresun Üniversitesi

Mayıs-2022

Mayıs 2022

Tez Savunma (Doktora)

MONTESSORİ YAKLAŞIMI TEMELLİ EĞİTİM STEM EĞİTİMİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi

Temmuz-2020

Temmuz 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

, 7 VE 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN “MADDE VE DOĞASI” KONU ALANINDAKİ ETKİNLİKLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ - Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi

Nisan-2020

Nisan 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

DÜNYA VE EVREN KONU ALANINA AİT MOBİL UYGULAMALARIN İNCELENMESİ - Trabzon Üniversitesi

Nisan-2020

Nisan 2020

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

DÜNYA VE EVREN KONU ALANINA AİT MOBİL UYGULAMALARIN İNCELENMESİ - Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi