Eğitim Bilgileri
2003 - 2011
2003 - 2011Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
2000 - 2003
2000 - 2003Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
SINIF ÖĞRETMENLERİ İÇİN FEN-TEKNOLOJİ-TOPLUM (FTT) YAKLAŞIMINA YÖNELİK BİR HİZMET-İÇİ EĞİTİM KURS PROGRAMI GELİŞTİRİLMESİ VE ETKİLİLİĞİNİN ARAŞTIRILMASI
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
2003
2003Yüksek Lisans
İlköğretim 5. Sınıf Fen Bilgisi Programında Yer Alan Işık Ünitesi İle İlgili Rehber Materyaller Geliştirilmesi, KTÜ, Fen Bilimleri Enstitüsü,
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
Fen Bilgisi Öğretmenliği
Fen Bilimleri Eğitimi
Akademik Unvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2015 - 2016
2015 - 2016Bölüm Başkan Yardımcısı
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, İlköğretim
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022The Effect of a STEM Education Workshop on the Science Teachers’ Instructional Practices
ÇINAR S., PIRASA N., ALTUN E.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.19, sa.1, ss.349-369, 2022 (Scopus)
2022
2022Thematic Content Analysis of Postgraduate Dissertations on Technological Pedagogical Content Knowledge: The Case of Turkey
ÇINAR S.
Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.30, sa.1, ss.251-272, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022HOW CAN GENDER EQUALITY BE ENSURED IN STEM EDUCATION? FACTORS and STRATEGIES
Çınar S.
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.7, sa.17, ss.615-687, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Mühendislik Tasarıma Dayalı STEM Eğitiminin Okul öncesi Öğrencilerin Problem Çözme Becerisine Etkisi
ZEYNEP DİDAR Ç., ÇINAR S.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.34-56, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021STEM Eğitimi Almış Öğretmenlerin STEM Öğretimi Hakkındaki Görüşleri
ÇINAR S., Terzi S. Y.
Yuzunci Yil Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.213-245, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021STEM etkinliklerinin okul öncesi öğrencilerinin yaratıcı düşünmesine etkisi
Güldemir S., Çınar S.
Erken Çocukluk Çalışmaları Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.359-383, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Mühendislik Tasarım Odaklı Fen Bilimleri Eğitiminde Öğrencilerin Meslek Tercih ve Algılarındaki Değişim
ÇİFTCi M., ÇINAR S.
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.23, sa.3, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021The Impact of Science Teaching based on Science-Technology-Society (STS) Approach to Elementary School Students
ÇINAR S., ÇEPNİ S.
Educational Policy Analysis and Strategic Research
, cilt.16, sa.4, ss.198-217, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021THEMATIC CONTENT ANALYSIS OF POSTGRADUATE THESES ON THE FLIPPED CLASSROOM MODEL IN EDUCATION: THE SAMPLE OF TURKEY
ÇINAR S.
nternational Journal of Eurasian Education and Culture , cilt.6, sa.15, ss.2595-2640, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Geliştirilen FTT Kursunun Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Öğretimine Etkisi
ÇINAR S., ÇEPNİ S.
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.31, ss.103-127, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarına Yönelik Eğitsel Robotik Destekli STEM Kursu
Çınar S.
Turkish Studies (Elektronik) , cilt.15, sa.7, ss.2853-2875, 2020 (Hakemli Dergi)
2016
2016Tendencies in Studies Done With Science Teacher Candidates in Turkey
ALTUN E., ÇINAR S., ERENLER S., Demirci S.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.9, sa.45, ss.523-526, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Views of Science and Mathematics Pre-service Teachers Regarding STEM
ÇINAR S., PIRASA N., PALİÇ ŞADOĞLU G.
Universal Journal of Educational Research , cilt.4, sa.9, ss.1479-1487, 2016 (Scopus)
2016
2016The effect of STEM education on pre-service science teachers' perception of interdisciplinary education
ÇINAR S., PIRASA N., UZUN N., Erenler S.
Journal of Turkish Science Education
, cilt.13, ss.118-142, 2016 (Scopus)
2016
2016The Effects Of Kayseri Mone Stem Centre OnTeachers?professional Development
Çınar S., PIRASA N., KOCER Ö.
NewTrends and Issues Proceedingson Humanities and Social Sciences , ss.2421, 2016 (Hakemli Dergi)
2012
2012Fen ve Teknoloji Öğretim Programında Yer Alan Bir Yaklaşım: Fen, Teknoloji, Toplum (FTT) Yaklaşımı,
ÇINAR S., ÇEPNİ S.
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.24, ss.415-423, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2022
2022Sosyal Bilgiler Ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Cinsiyet Eşitliğine Dayalı Öğretim Hakkındaki Görüşleri
Açıkgöz T., Çınar S.
10. International Symposium on Social Studies Education, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.172-193, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Ters Yüz Sınıflarda Mühendislik Tasarım: Uygulamada Karşılaşılan Zorluklar Ve ÇözümÖnerileri
Erdoğan S., Çınar S.
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.472-482, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Dürüstlük Kök Değeri Temelli Youtube Dijital Öyküleri Üzerinden Bir Analiz
GERZ B., ÇINAR S.
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)
2021
2021Okul Yöneticilerinin Girişimcilik Özellikleri İle Karar Verme Stillerinin İncelenmesi
ÇINAR S., KERECİ N.
3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.489-496, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Okul Yöneticilerinin Girişimcilik Özellikleri Ile Karar Verme Stillerinin Incelenmesi
ÇINAR S., KERECİ N.
3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.220-221, (Özet Bildiri)
2020
2020STEM Eğitimi Almış Hizmet-İçi Öğretmenlerinin Görüşleri
ÇINAR S., Terzi S. Y.
2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (E-Kongre), Türkiye, 19 - 22 Aralık 2020, ss.288-289, (Özet Bildiri)
2019
2019İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Dijital ÖykülemeYöntemi İle Geliştirilmiş Bir Etkinlik Örneği
GERZ B., ÇINAR S.
UBEK 2019 ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİKONGRESİ, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019OKULÖNCESİ DÖNEMDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ
Çınar S., Öztürk Z. D.
OKULÖNCESİ DÖNEMDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ, Rize, Türkiye, 25 Nisan 2019 - 28 Nisan 2109, (Özet Bildiri)
2019
2019TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARINA İLİŞKİN OKULMÜDÜRLERİNİN GÖRÜŞLERİ
KERECİ N., ÇINAR S.
EAB 2019, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Fen Bilgisi Lisans Öğrencilerinin Öğretim Materyali Olarak Robotik Teknoloji Hakkındaki Düşünceleri
BAYRİ S., ÇINAR S.
XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.190, (Özet Bildiri)
2019
2019FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİNDE BİLİMSEL ÖYKÜLEMEYÖNTEMİNİN KULLANIMI
GERZ B., ÇINAR S.
EAB 2019, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARI GİRİŞİMCİLİKBECERİLERİNİ GELİŞTİRİYOR
Aksu S., Çınar S.
EAB 2019, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019DEĞER EĞİTİMİNDE DİJİTAL ÖYKÜLEME VE SORUMLULUKDEĞERİ ETKİNLİĞİ
GERZ B., ÇINAR S.
EAB 2019, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019MÜHENDİSLİK EĞİTİMİNİN İLKÖĞRETİM HAYAT BİLGİSİ PROGRAMINA ENTEGRASYONU: ÖRENEK BİR ETKİNLİK
KERECİ N., ÇINAR S.
XII İNT. EDU. CONGRESS OF EDUCATİONAL RESEARCH, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Sınıf Öğretmenlerinin İlkokul Öğrencilerinin Kariyer Gelişimleri Hakkında Görüşleri
ÇINAR S., KERECİ N.
FMGTEK 2019, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Sosyal Robotlara Karşı Tutumu
ÇINAR S., KERECİ N.
FMGTEK 2019, 12 - 14 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Okul Öncesi Eğitiminine Yönelik Mühendislik Tasarım Süreci Entegre Edilmiş Örnek Bir StemEtkinliği
Güldemir S., ÇINAR S.
II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Robota Karşı Tutumu
ÇINAR S.
II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ
ÇINAR S.
II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Heppner ve Petersen Tarafından Geliştirilen Problem Çözme Envanteri’nin Betimsel Analizi
ÇINAR S., BOYRAZ A.
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Okul Öncesinde Mühendislik Eğitimi
ÇINAR S.
International Congress on Science and Education 2018, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Disiplinler Arası Öğrenme Aracı Olarak: Robotik
ÇINAR S.
nternational Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) Abstract Proceedings, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Ortaokul Öğrencilerinin Stem Disiplinleri Arasındaki İlişkiyi Fark Etmelerine Yönelik Bir Durum Çalışması
Çınar S., Çiftci M.
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Okul Öncesi Öğretmenlerin Fen ve Matematik Eğitimine Mühendislik Eğitiminin EntegrasyonuHakkındaki Düşünceleri
ÇINAR S.
International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 Mart - 25 Ağustos 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Fen Ve Doğa Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Çalışmalarının İçerik Analizi
Çınar S., Çelenk Z. D.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.811-812, (Özet Bildiri)
2017
2017Okulöncesi Fen Bilgisi Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Betimsel Analizi
Çınar S., Özaydın A.
IX. EAB 2017, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretim teknolojisi olarak rotbotik teknoloji kullanımı hakkındaki
Çınar S.
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.85-0, (Özet Bildiri)
2017
2017ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM MESLEKLERİNE BAKIŞ AÇILARININ VE MESLEK FARKINDALIKLARININ BELİRLENMESİ
ÇINAR S., ÇİFTCİ m.
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.287-295, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Orta Okul Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri
GÜLDEMİR S., ÇINAR S.
7. International Congress of Research in Eduation, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.280-286, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Entegrasyonu Hakkındaki Görüşleri
ÇİFTCİ M., ÇINAR S.
7. International Congress of Research in Eduation, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.296-300, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM MATERYALİ OLARAK ROBOTİK TEKNOLOJİ KULLANIMI İLE İLGİLİDÜŞÜNCELERİ
Çınar S.
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.437-442, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ STEM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
ÇINAR S.
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.177, (Özet Bildiri)
2017
2017FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN STEM EĞİTİMİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE ENTEGRASYONU HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
ÇINAR S., ÇİFTCİ m.
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.296-300, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİ VE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM ETKİNLİKLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
ÇINAR S., GÜLDEMİR S.
ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.280-286, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Bilim İnsanı İmajının Ortaokul Öğrencilerinin STEM Kariyerlerine İlgisine Etkisi
ÇINAR S., ÇİFTCİ M.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26, (Özet Bildiri)
2016
2016STEM Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Algısına Etkisi
ÇINAR S., ÇİFTCİ M.
VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.24, (Özet Bildiri)
2016
2016STEM YAKLAŞIMINA DAYALI ETKİNLİKLERİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK ALGISINA ETKİSİ
ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.24, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016fen Bilgisi Öğretmenlerinin TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarında Karşılaştıkları Sorunlar Neleredir
ÇINAR S., Güldemir S.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.143, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016BİLİM İNSANI İMAJININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM KARİYERLERİNE İLGİSİNE ETKİSİ
ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.248, (Özet Bildiri)
2016
2016FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE STEM YAKLAŞIMI VE STEM ETKİNLİK ÖRNEKLERİ
ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.
12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.269, (Özet Bildiri)
2016
2016Fen Bilgisi ÖğretmenlerineYönelik STEM Hizmet içi Eğitim Programı Pilot Çalışma
Çınar S., PIRASA N., uzun N., erenler S., ALTUN E.
10. Internatonal Computer & Instructional TechnologesSymposum, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
2016Disiplinler Arası Stem Yaklaşımına Yönelik Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi
ÇINAR S., ÇİFTÇİ M.
ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.1031-1038, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
Çınar S., PIRASA N., erenler S., ALTUN E., DEMİRCİ S., Paliç Şadoğlu G.
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views
ERENLER S., ÇINAR S., ALTUN E.
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
2015Effects of Kayseri Ministry of National Education (MONE) STEM Professional Development Programme on Development of Teachers’ Knowledge and Skills Related to STEM
ÇINAR S., PIRASA N., KOCER Ö.
6TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey
ALTUN E., ERENLER S., ÇINAR S.
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri
ÇINAR S., PIRASA N., ERENLER S., ALTUN E., DEMİRCİ S., PALİÇ ŞADOĞLU G.
2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)
2015
2015High School Student’s Perception about the Black Body Radiation Phenomena
PALİÇ ŞADOĞLU G., Çınar S.
ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM
Çınar S., Pırasa N., PALİÇ ŞADOĞLU G.
ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM
ÇINAR S., PIRASA N., PALİÇ ŞADOĞLU G.
ERPA International Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015Lise Öğrencilerinin Kara Cisim Işıması na İlişkin Algıları
ÇINAR S., PALİÇ ŞADOĞLU G.
International Congress on Education, 4 - 07 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR KULLANIMINA YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ
Çınar S., Demrici S.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.365-374, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ALANINDA BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ
ÇINAR S.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 23 - 25 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersinde FTT Yaklaşımını Uygulamada Karşılaştığı Sorunlar
Çınar S., Yarar Kaptan S., Yılmza H. Ç., Karaman E., Beşler E.
8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.174, (Özet Bildiri)
2007
2007Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Uygulama Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri
PIRASA N., Çınar S.
I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Desteklenen Projeler
2015 - 2020
2015 - 2020Ortaokul Öğretmenlerinin Öğretim Bilgilerinden Yansımalar
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
PIRASA N. (Yürütücü), BELDAĞ A., ÇINAR S., BAKİ Y.
2017 - 2017
2017 - 2017FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİM ROBOTİK TEKNOLOJİ İLE FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNİ ZENGİNLEŞTİRİYOR
TÜBİTAK Projesi
Çınar S. (Yürütücü), Pırasa N., Camadan F., Baş Ş.
2016 - 2016
2016 - 2016FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİM DİSİPLİNLERARASI BİLİM ANLAYIŞI KAZANIYOR
TÜBİTAK Projesi
Çınar S. (Yürütücü), Pırasa N., Erenler Koçak S., Baş Ş., Altun E., Camadan F., et al.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Şubat 2025
Şubat 2025Manisa Celal Bayar University Journal of the Faculty of Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2023
Eylül 2023Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi(BAEBD)
Hakemli Bilimsel Dergi
Haziran 2023
Haziran 2023Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2021
Ekim 2021JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2021
Nisan 2021JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2020
Ağustos 2020JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD STUDIES
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Temmuz-2023
Temmuz 2023Tez Savunma (Doktora)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAPSAYICI EĞİTİM ÇERÇEVESİNDE ÖĞRETİM YAPABİLMESİNE YÖNELİK ÖĞRETİM MODÜLÜ TASARLANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ - Trabzon Üniversitesi
Temmuz-2022
Temmuz 2022Tez Savunma (Yüksek Lisans)
6. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDA YER ALAN FEN , MÜHENDİSLİK VE GİRİŞİMCİLİK UYGULAMALARI KISMININ İNCELENMESİ - Giresun Üniversitesi
Mayıs-2022
Mayıs 2022Tez Savunma (Doktora)
MONTESSORİ YAKLAŞIMI TEMELLİ EĞİTİM STEM EĞİTİMİNİN OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRENME BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi
Temmuz-2020
Temmuz 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
, 7 VE 8. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTAPLARINDA YER ALAN “MADDE VE DOĞASI” KONU ALANINDAKİ ETKİNLİKLERİN BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ - Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi
Nisan-2020
Nisan 2020Tez Savunma (Yüksek Lisans)
DÜNYA VE EVREN KONU ALANINA AİT MOBİL UYGULAMALARIN İNCELENMESİ - Trabzon Üniversitesi
Nisan-2020
Nisan 2020