Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yapay Zeka Algıları Üzerine Bir İnceleme

ERPA International Congresses on Education, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2024, ss.77, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli: Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının 21. Yüzyıl Becerileri Çerçevesinde Analizi

ERPA International Congresses on Education, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2024, ss.77, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yapay Zeka Kullanımı ve Uygulama Örnekleri

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, ss.436-437, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu

12. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 20 - 23 Mayıs 2024, ss.332-333, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’deki Göçmen Öğrenciler Açısından Kapsayıcı Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri.

Eğitim ve Göç Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 Aralık 2022, ss.71, (Özet Bildiri)

Fırtına Vadisinin Öğrenme Ortamı Olarak Kullanılmasının Mekânı Algılama Becerisi Üzerinde Etkisi

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 09 Kasım 2022, ss.185-186, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler ve İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük Derslerinde Trabzon Atatürk Köşkü’nün Eğitim Mekanı Olarak Kullanılması

10. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 9 Haziran - 11 Eylül 2022, ss.25-39, (Tam Metin Bildiri)

Değişim ve sürekliliği algılama becerisinin öğretiminde okul dışı öğrenme alanlarının kullanılmasına yönelik örnek uygulama

5 th INTERNATIONAL SYMPOSIUM of EDUCATION and VALUES (5. ULUSLARARASI EĞİTİM ve DEĞERLER SEMPOZYUMU), Antalya, Türkiye, 18 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Bilimsellik Değerine İlişkin Metaforları

3. ULUSLAR ARASI EĞİTİM VE DEĞERLER SEMPOZYUMU-İSOEVA, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2019, ss.223-224, (Özet Bildiri)

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESTETİKDEĞERİNE İLİŞKİN METAFORLARI

XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESTETİKDEĞERİNE İLİŞKİN METAFORLARI

The Twelfth International Congress of Educational Research, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESTETİKDEĞERİNE İLİŞKİN METAFORLARI

The Twelfth International Congress of Educational Research, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenlerinin Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.266, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Beşeri Bir Unsur Olarak Köprü ve Değirmen Üzerine Düşünceleri

II. ULUSLARARASI ÖĞRETMEN EĞİTİMİ VEAKREDİTASYON KONGRESİ, Rize, Türkiye, 27 - 29 Ekim 2018, ss.86-93, (Tam Metin Bildiri)

Tarih Öğretmen Adayları Olası Benliklerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, (Özet Bildiri)

Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

7. ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 13 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENİ EĞİTİMİNDE TARİHSEL ALANLARIN KULLANIMI: BİR EYLEM ARAŞTIRMASI

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), 17 - 20 Ekim 2018, ss.172-173, (Özet Bildiri)

Tarih öğretiminde arşiv belgesi kullanımının öğrencilerinakademik başarılarına ve derse karşı tutumlarına etkisi

International Congresses on Education, İstanbul, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.701-707, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Mesleki Gelişmeleri Takip Etme ve Uygulama Durumları

International Congresses on Education 2018, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.708-7014, (Tam Metin Bildiri)

Sosyal Bilgiler Dersinde İş Birliği Becerisinin Kazandırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, 27 - 30 Haziran 2018, (Özet Bildiri)

Tarih Öğretmen Adayları Olası Benliklerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.108, (Özet Bildiri)

Tarih Öğretmen Adayları Olası Benliklerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.108, (Özet Bildiri)

Tarih Öğretmen Adayları Olası Benliklerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.108, (Özet Bildiri)

Tarih Öğretmen Adayları Olası Benliklerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.108, (Özet Bildiri)

Sosyal Bilgiler Dersinde İş Birliği Becerisinin Kazandırılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri

IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 27 - 30 Haziran 2018, ss.112, (Özet Bildiri)

Duyarlılık ve Estetik Değerlerinin Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarına Yansıma Düzeylerinin Belirlenmesi

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN TARİHİ ÇEVRE BİLGİLERİ VE BİLİNÇLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

V.Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, cilt.1, ss.792-802, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Kanıt Temelli Öğrenme ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kanıt Temelli Öğretim Uygulamaları.

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

Kanıt Temelli Öğrenme ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kanıt Temelli Öğretim Uygulamaları

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu/ 11-14 Nisan 2018-Ankara, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.535, (Özet Bildiri)

EVALUATION OF 2005 and 2017 SOCIAL STUDIES COURSE CURRİCULUM

2. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, ss.177-178, (Özet Bildiri)

Demokrasinin Serüveni Ünitesinin Beceri Değer Kazanımlar ve Ölçme Değerlendirme Açılarından Değerlendirilmesi

3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar

Kamu Kurumları ve Sanayi Kuruluşları

Okul Dışı Öğrenme Ortamları İlkokul Uygulamaları, Bilge Kuşdemir Kayıran - Melike Özyurt, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.216-244, 2022

Sosyal Bilgiler Dersinde Estetik Değeri İle Sanat Konularının Öğretiminde Doğal Yaşam Müzelerinin Kullanımı

Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Doç. Dr. Gülden Gürsoy Dr. Öğr. Üyesi Murat Yiğit, Editör, Livre de Lyon, ss.157-174, 2022

Sosyal Bilgiler Dersinde Web2.0 Araçlarının Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri

Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar - I, Prof. Dr. Erdal BAY, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.435-454, 2022

Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları ve Görüşleri

Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, Duvar Yayınları, ss.43-65, 2022

Sosyal Katılım Becerisinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Yeri ve Öğretilmesi

Eğitimde Güncel Araştırmalar, Doç. Dr. Onur ZAHAL, Dr. Halil TAŞ, Editör, Gece Kitaplığı, ss.463-478, 2022
Metrikler

Yayın

67

Atıf (TrDizin)

2

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

6

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

18
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları