Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Pandemi sürecinde Türkiye’de eğitim alanında yapılan çalışmaların incelenmesi
International Journal of Social Sciences and Education Research
, cilt.9, sa.4, ss.341-354, 2023 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlerin Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının Belirlenmesi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.514-531, 2023 (Hakemli Dergi)
Jigsaw Yönteminin 9. Sınıf Tarih Dersinde Öğrencilerin AkademikBaşarıları Üzerinde Etkisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.3, ss.1121-1139, 2020 (Hakemli Dergi)
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE FİNANSAL OKURYAZARLIK BECERİSİNİN KAZANDIRILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.6, sa.11, ss.88-113, 2020 (Hakemli Dergi)
GRUP ARAŞTIRMASI YÖNTEMİ’NİN ÖĞRENCİLERİN TARİHİ ÇEVRE BİLGİSİ VE KÜLTÜREL MİRASI KORUMA BİLİNCİ ÜZERİNDE ETKİSİ
International Journal Of Education Technology and Scientific Researches
, cilt.2, sa.3, ss.87-99, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Türkiye’deki Göçmen Öğrenciler Açısından Kapsayıcı Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri.
Eğitim ve Göç Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 22 Aralık 2022, ss.71
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE FİNANSAL OKURYAZARLIKBECERİSİNİN KAZANDIRILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 24 - 28 Nisan 2019
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ ESTETİKDEĞERİNE İLİŞKİN METAFORLARI
XII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenlerinin Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.266
Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmenlerinin Beyin Temelli Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Farkındalıklarının İncelenmesi
12. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019
Tarih Öğretmen Adayları Olası Benliklerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.108
Tarih Öğretmen Adayları Olası Benliklerin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
IV. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, Baku, Azerbaycan, 28 Haziran - 01 Temmuz 2018, ss.108
Demokrasinin Serüveni Ünitesinin Beceri Değer Kazanımlar ve Ölçme Değerlendirme Açılarından Değerlendirilmesi
3. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 7 - 09 Mayıs 2014
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları ve Öğretmenlerinin Öğrenci ve Fakülte/Okul Etkileşimi Hakkında Görüşleri
ULUSLARARASI SOSYAL BİLGİLER EĞTİMİ SEMPOZYUMU II., 26 - 28 Nisan 2013, ss.98
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Bilgiler Dersinde Estetik Değeri İle Sanat Konularının Öğretiminde Doğal Yaşam Müzelerinin Kullanımı
Eğitim Araştırmaları Nicel, Nitel ve Karma Yaklaşımlar, Doç. Dr. Gülden Gürsoy Dr. Öğr. Üyesi Murat Yiğit, Editör, Livre de Lyon, ss.157-174, 2022
Sosyal Bilgiler Dersinde Web2.0 Araçlarının Kullanılmasına Yönelik Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar - I, Prof. Dr. Erdal BAY, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.435-454, 2022
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Acil Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları ve Görüşleri
Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, Prof. Dr. Perihan ÜNÜVAR, Editör, Duvar Yayınları, ss.43-65, 2022
Sosyal Katılım Becerisinin Sosyal Bilgiler Dersindeki Yeri ve Öğretilmesi
Eğitimde Güncel Araştırmalar, Doç. Dr. Onur ZAHAL, Dr. Halil TAŞ, Editör, Gece Kitaplığı, ss.463-478, 2022
Kamu Kurumları ve Sanayi Kuruluşları
Okul Dışı Öğrenme Ortamları İlkokul Uygulamaları, Bilge Kuşdemir Kayıran - Melike Özyurt, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.216-244, 2022