Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Sosyal Bilgiler Ve Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Cinsiyet Eşitliğine Dayalı Öğretim Hakkındaki Görüşleri

10. International Symposium on Social Studies Education, Rize, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2022, ss.172-193, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Ters Yüz Sınıflarda Mühendislik Tasarım: Uygulamada Karşılaşılan Zorluklar Ve ÇözümÖnerileri

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.472-482, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Dürüstlük Kök Değeri Temelli Youtube Dijital Öyküleri Üzerinden Bir Analiz

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül 2021, (Özet Bildiri)

Okul Yöneticilerinin Girişimcilik Özellikleri İle Karar Verme Stillerinin İncelenmesi

3. International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.489-496, (Tam Metin Bildiri)

Okul Yöneticilerinin Girişimcilik Özellikleri Ile Karar Verme Stillerinin Incelenmesi

3nd International Conference on Science, Mathematics, Entrepreneurship and Technology Education, Bursa, Türkiye, 30 Eylül - 03 Ekim 2021, ss.220-221, (Özet Bildiri)

STEM Eğitimi Almış Hizmet-İçi Öğretmenlerinin Görüşleri

2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi (E-Kongre), Türkiye, 19 - 22 Aralık 2020, ss.288-289, (Özet Bildiri)

İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Dijital ÖykülemeYöntemi İle Geliştirilmiş Bir Etkinlik Örneği

UBEK 2019 ULUSAL BİYOLOJİ EĞİTİMİKONGRESİ, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

OKULÖNCESİ DÖNEMDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ

OKULÖNCESİ DÖNEMDE PROBLEM ÇÖZME BECERİSİ, Rize, Türkiye, 25 Nisan 2019 - 28 Nisan 2109, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Lisans Öğrencilerinin Öğretim Materyali Olarak Robotik Teknoloji Hakkındaki Düşünceleri

XII. International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.190, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Eğitiminine Yönelik Mühendislik Tasarım Süreci Entegre Edilmiş Örnek Bir StemEtkinliği

II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Robota Karşı Tutumu

II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİNDE ELDE ETTİKLERİKAZANIMLAR, KARŞILAŞILAŞTIKLARI ZORLUKLAR VE ÖNERİLERİ

II. INTERNATIONAL TEACHER EDUCATION ANDACCREDITATION CONGRESS, 27 - 29 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

Heppner ve Petersen Tarafından Geliştirilen Problem Çözme Envanteri’nin Betimsel Analizi

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

Okul Öncesinde Mühendislik Eğitimi

International Congress on Science and Education 2018, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

Disiplinler Arası Öğrenme Aracı Olarak: Robotik

nternational Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018) Abstract Proceedings, Afyon, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Stem Disiplinleri Arasındaki İlişkiyi Fark Etmelerine Yönelik Bir Durum Çalışması

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), Afyonkarahisar, Türkiye, 23 - 25 Mart 2018, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Öğretmenlerin Fen ve Matematik Eğitimine Mühendislik Eğitiminin EntegrasyonuHakkındaki Düşünceleri

International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), 23 Mart - 25 Ağustos 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Ve Doğa Eğitiminde Okul Dışı Öğrenme Çalışmalarının İçerik Analizi

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.811-812, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Okulöncesi Fen Bilgisi Eğitimi Alanında Yapılan Çalışmaların Betimsel Analizi

IX. EAB 2017, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretim teknolojisi olarak rotbotik teknoloji kullanımı hakkındaki

IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.85-0, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilimleri Öğretmenleri ve Orta Okul Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri

7. International Congress of Research in Eduation, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.280-286, (Tam Metin Bildiri)

Fen Bilgisi Öğretmenlerinin STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Dersine Entegrasyonu Hakkındaki Görüşleri

7. International Congress of Research in Eduation, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.296-300, (Tam Metin Bildiri)

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ STEM KOORDİNATÖRLÜĞÜ

ULEAD 2017, Çanakkale, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.177, (Özet Bildiri)

Bilim İnsanı İmajının Ortaokul Öğrencilerinin STEM Kariyerlerine İlgisine Etkisi

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26, (Özet Bildiri)

STEM Yaklaşımına Dayalı Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Mühendislik Algısına Etkisi

VI. International Conference in Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.24, (Özet Bildiri)

STEM YAKLAŞIMINA DAYALI ETKİNLİKLERİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MÜHENDİSLİK ALGISINA ETKİSİ

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.24, (Tam Metin Bildiri)

fen Bilgisi Öğretmenlerinin TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarlarında Karşılaştıkları Sorunlar Neleredir

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.143, (Tam Metin Bildiri)

BİLİM İNSANI İMAJININ ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN STEM KARİYERLERİNE İLGİSİNE ETKİSİ

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.26, (Tam Metin Bildiri)

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENİNE YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.248, (Özet Bildiri)

FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE STEM YAKLAŞIMI VE STEM ETKİNLİK ÖRNEKLERİ

12. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.269, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Fen Bilgisi ÖğretmenlerineYönelik STEM Hizmet içi Eğitim Programı Pilot Çalışma

10. Internatonal Computer & Instructional TechnologesSymposum, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Disiplinler Arası Stem Yaklaşımına Yönelik Yapılan Çalışmaların İçerik Analizi

ULUSLARARASI BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.1031-1038, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, (Tam Metin Bildiri)

An Evaluation of Hands on Physics Activities based on pre-service Science Teachers Views

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

Effects of Kayseri Ministry of National Education (MONE) STEM Professional Development Programme on Development of Teachers’ Knowledge and Skills Related to STEM

6TH WORLD CONFERENCE ON LEARNING, TEACHING AND EDUCATIONAL LEADERSHIP, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)

Tendencies In Studies Done With Science Teacher Candidates In Turkey

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, ss.2, (Tam Metin Bildiri)

STEM yaklaşımına dayalı öğretim etkinlikleri

2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, ss.154-155, (Özet Bildiri)

High School Student’s Perception about the Black Body Radiation Phenomena

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM

ERPA International Congresses on Education, Athens, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

Views of Science and Mathematics Preservice Teachers Regarding STEM

ERPA International Congresses on Education, Atina, Yunanistan, 4 - 07 Haziran 2015, cilt.0, sa.0, (Tam Metin Bildiri)

Lise Öğrencilerinin Kara Cisim Işıması na İlişkin Algıları

International Congress on Education, 4 - 07 Haziran 2015, (Tam Metin Bildiri)

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ LABORATUVAR KULLANIMINA YÖNELİK ÖZ YETERLİKLERİNİN BELİRLENMESİ

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), Antalya, Türkiye, 23 - 25 Nisan 2015, ss.365-374, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ ALANINDA BETİMSEL İÇERİK ANALİZİ

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), 23 - 25 Nisan 2015, (Tam Metin Bildiri)

Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersinde FTT Yaklaşımını Uygulamada Karşılaştığı Sorunlar

8.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Ağustos 2008, ss.174, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmenlik Uygulaması Dersinde Uygulama Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Temel Sorunlar ve Çözüm Önerileri

I. Ulusal İlköğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2007, cilt.1, sa.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

83

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

9

Proje

20

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

14
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları